Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=403520#p403520:158fyugc je napisao(la):
11030 » Fri Sep 02, 2016 9:48 am[/url]":158fyugc]
Коментар у виду једне реченице, да су сами власници тих кућа криви, јер су знали да је то заштићена зони аеродрома, а саградили су ту куће.

Ko gradi kucu pored piste? Koliki mentol moras da budes uopste to da realizujes, jos ujes na zonu aerodroma? Cemu se nadas? :violina: Ne kapiram jel su toliko imbecilno glupi ili nevidjeno bezobrazni.

Upravo. Razumem, u poslednjih 20ak godina se daleko više zidalo nelegalno nego legalno, ali koja je uopšte fora da gradiš pored avionske piste. Mislim, sebi samom kvariš život...
 
– U avgustu je kroz beogradski aerodrom prošlo 590.292 putnika, što je povećanje od 3 % u odnosu na isti mesec prethodne godine, dok povećanje broja avio-operacija iznosi 4 % – rečeno je na beogradskom aerodromu.

Prosečan dnevni broj putnika u avgustu iznosio je više od 19.000, a samo tokom tri glavna letnja meseca u 2016. godini opsluženo je više od 1,6 miliona putnika, što je 2 % više u odnosu na isti period prošle godine.

– Od početka 2016. godine aerodrom je uslužio oko 3,3 miliona putnika, što nam daje realna očekivanja da ćemo krajem godine dočekati i 5-milionitog putnika – saopštio je Aerodrom.
http://tangosix.rs/2016/02/09/nikola-te ... 3-miliona/
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=403491#p403491:1w7e2eyh je napisao(la):
MaRkOs » 01 Sep 2016 11:01 pm[/url]":1w7e2eyh]Da li neko zna gde mogu da proverim informaciju, da li ce Air Baltic ponovo leteti iz Beograda?

Neće leteti. Razmatrali su krajem ptošle godine da ponovo uvedu Riga-Beograd, ali su odustali na kraju. Ovo ti je skroz provereno, jer sam pričao sa njihovim predstavnicima dok je trajalo premišljanje.

http://www.aviatica.rs/airbaltic-razmatrao-povratak-u-beograd-ali-je-ipak-odustao/
 
Beta i B92.net prenose: Noćna smena aerodroma odlučno na Titovom putu nesvrstanosti...

Izrael u šoku: BG aerodrom "smestio" Tel Aviv u Palestinu
Jerusalim -- Izraelska ambasada u Srbiji osudila je kao neprihvatljiv incident koji su doživeli putnici iz te zemlje na aerodromu "Nikola Tesla" u Beogradu.

IZVOR: BETA SREDA, 7.09.2016. | 12:59

Oni su, kako se navodi, čekajući svoj let za Tel Aviv na beogradskom aerodromu čuli obaveštenje da je počelo ukrcavanje za let u Palestinu.

Kako prenose izraelski mediji, to se dogodilo 29. avgusta uoči noćnog leta Er Srbije JU O816.

Među putnicima je nastao metež, jer Izraelci nisu hteli da uđu u avion dok ne čuju tačno obaveštenje, odnosno ispravku da je reč o letu za Izrael.

Na aerodromu su im međutim objasnili da je "u pitanju let za Tel Aviv, ne Izrael", prenosi novinski sajt Jnet.

"Na moje iznenađenje, jedna od zaposlenih zatražila je da putnici na letu 816 za Palestinu dođu na gejt C3. Ona je to ponovila nekoliko puta", ispričao je jedan od putnika.

"Nisam mogao da se uzdržim kada sam to čuo. Najpre sam pomislio da nisam dobro čuo obaveštenje i pitao sam nekoliko drugih ljudi da li su i oni čuli da kažu 'Palestina'", nastavio je putnik svoju priču rekavši da se potom obratio predstavnicima avio-kompanije na gejtu zajedno sa još jednim Izraelcem i zatražio da objave da avion leti za Izrael, a ne za Palestinu. Dobio je odgovor da je "let za Tel Aviv, ne Izrael".

Posle objašnjavanja putnici i osoblje su ipak raspravili nesporazum, objavljen je poziv za let za Tel Aviv i to tri puta, jer su prethodno tri puta pogrešno pozivani na let za Palestinu, putnici su odvedeni na gejt, a menadžer im se izvinio nekoliko puta.

Kako prenose mediji, izraelski putnik se zbog incidenta žalio i Ambasadi Izraela u Beogradu, a portparol izraelskog Ministarstva spoljnih poslova Imanuel Nahšon rekao je da je "to vrlo uznemirujući incident koji zahteva istragu s relevantnim vlastima i avio-prevoznikom".

"Nezamislivo je da zaposleni na aerodromu s mikrofonom pokušava da izmeni realnost na takav prkosan i pogrešan način", rekao je Nahšon, najavivši da će se incidentom baviti izraelska ambasada u Srbiji.

Mediji prenose da je u međuvremenu nova izraelska ambasadorka u Beogradu Alona Fišer Kam razgovarala sa rukovodstvom Er Srbije i da su oni šokirani zbog incidenta za koji su rekli da je "potpuno neprihvatljiv".

Rečeno joj je i da zaposlenima u avio-kompaniji nije dozvoljeno da otvoreno izražavaju politički stav dok nose uniformu Er Srbije, da se to dogodilo prvi put i da se smatra potpuno neprihvatljivim.

"Taj politički stav ne odražava stav kompanije", rekao je direktor, izvinjavajući se i obećavši da se to neće ponoviti, prenose mediji dodajući da je ustanovljeno da je za incident odgovorno osoblje Aerodroma u Beogradu, a ne avio-kompanije.
 
Avgust 2015 574.654 2016 590.292 rast 3%

Jan-Avg 3.276.772 - 3.291.141

Bice tesko dostici 5mil putnika ali moze se ocekivati rast do kraja godine.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=402527#p402527:1oqquep2 je napisao(la):
Igor » Pon Avg 29, 2016 1:10 am[/url]":1oqquep2]Naravno da on to nece uraditi posto nema potrebe za time. Nije nam potrebna druga pista vec rekonstrukcija postojece sto je inace u planu.

Sta nije u redu sa PSS pa joj je potrebna rekonstrukcija?
 
Ok je, ali vreme je za temeljnu rekonstrukciju
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=404877#p404877:xpmpoild je napisao(la):
Igor » 09 Sep 2016 11:48[/url]":xpmpoild]Ok je, ali vreme je za temeljnu rekonstrukciju

A to znaci opet privremeno aktiviranje Batajnice
što ce za posledicu imati ,,otvaranje očiju,, da ista nakon rekonstrukcije pss NT, ona može
ostati kombinovana civilno vojni aerodrom za low-cust Bgd saobracaj
živi bili pa videli :sesir:
 
Plan je da se rekonstrukcija poletno sletne staze radi bez zatvaranja, vec u periodima bez saobracaja.
 
Ako ne treba dirati betonsku podlogu - to je moguce, te je onda samo presvlačenje :)
 
IMG_20160911_094138.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=405262#p405262:3gca93je je napisao(la):
dr strangelove » 11 Sep 2016 17:59[/url]":3gca93je]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=405246#p405246:3gca93je je napisao(la):
direktor » 11 Sep 2016 17:39[/url]":3gca93je]Sta vidimo na fotki

izgradnju platforme za odledjivanje: http://beobuild.rs/visuals/data/media/3 ... NT-01b.jpg
i to , odmah iza nedavnog dogrdjenog produženja ,,C,, platforme u pravcu auto puta

Do sada sva ,,odledjivanja,, su se vršila na samom gejtu-fingeru u vreme ulaska putnika
kako bi sto manje vremena proteklo od prskanja do poletanja

Ovako ... mozda sam vec ,,zardjao,, pa mi i nije jasna ideja
da se na tom delu vrši samo odledjivanje
a potom prevlacenjem aviona pušbekom do fingera
pa tek tada moze da započne ulazak putnika itd...

Sve to dosta utiče na rotaciono vreme
i povecava opasnost od ponovnog zaledjivanja nekih delova aviona
a gde je tu onda još i unapredjenje ekspeditivnosti
..... :roll:
 
Pa valjda ce da primi putnike pa ga odlede pa na pistu efikasnije je kad se odledjivsnje vrsi na jednom mjestu
 
Može li neko da pojasni kako funkcioniše to odleđivanje? Prvi put čujem za isto kao laik i neko ko nije putovao avionom 20 leta :)
 
иначе, то се ради непосредно пред полетање, јер је читава поента тога да се витални делови авиона који су потребни за полетање не заледе (крила, вертикални и хоризонтални стабилизатори). и то се ради у условима када је температура испод 0. имате овде објашњено

ево још један видео
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=arRCtRJRm_o[/youtube]
 
Чланак из јучерашњих Новости о платформи за одлеђивање авиона. У чланку се спомиње шта ће се још радити и о највећем броју путника у историји аеродрома, а гледано по једном дану.

За "Теслу" више нема зиме
З. Радовић | 12. септембар 2016. 20:08 | Коментара: 0
На београдском аеродрому завршни радови на изградњи платформе за одлеђивање авиона. Влаисављевић: Већа безбедност и ефикасност, а растеретиће се паркинг-капацитети

http://www.novosti.rs/%D0%B2%D0%B5%D1%8 ... 0%BC%D0%B5
 
Pustili su najavu da se uvodi (konacno) nova VOR/DME antena na samom aerodromu, zasticena od bespravne gradnje. Docekasmo i to nakon nekoliko godina cekanja.
 
Ova nova platforma za odleđivanje je uz pristupnu stazu ka pisti, tako da se avion napuni putnicima, krene ka pisti, ako je potrebno odledi i posle ide odmah na poletanje. Nas su prošle godine odleđivali na stajanci nasuprot A izlaza, pored velikog hangara, pa smo odatle otišli na poletanje. Tako su odleđivali i druge avione, nisam siguran da se praktikuje odleđivanje aviona na fingeru.
 
@miki, mislim da je moguce, uz doplatu, uraditi de-ice na parking poziciji.
 
...nisam siguran da se praktikuje odleđivanje aviona na fingeru....

Odledjuje se dok je na fingeru evetualno ispred samog fingera
zbog ekspeditivnosti i delotvornost prskanja koja se smanjuje sa dužim protokom vremena
Nakon kraceg razmisljanja uveren sam da nova platformica ima dr. namenu i to :idea:

Doček zvanicnih delegacija se vrši na ,,C,, strani
priprema -od postavljanja crvenog tepiha, garde zvaničnika , obezbedjenja, kamera ...
doček - izlazak iz aviona , pozdravljanje, smotra, ulazak u vozila......
rasklanjanje- odlazak pratecih službi ekipa i uklanjanje crvengo tepiha
sveto traje namjmanje 1h tj. 1h je ,,C,, strana neupotebljiva za prihvat i otpremu redovnih linija

Kako je broj letova povecan pravi je luksuz tj gotovo nemoguce u svaka doba
lišiti se na 1 h i više , svih tih fingera na C strani jer to bitno ometa red letenja
i sasvim logično je da postoji blizu C velike kapije jedna manja platforma upravo
za takve VIP namene a moze koristiti se i za mnoge dr. situacije

Dobro je to sto je prave , jer pruža sutrašnjici mogucnost stvarno produženje C gejtova
tj. ozbiljno povecanje kapaciteta

Povecanje kapaciteta iz tog ugla jeste moguce ali na žalost nije propraceno sa kapacitetom
same pristanišne zgrade .... a dr. piste nema niti ce je biti.....
Manimo se tog kapacitetnog razmišljanja jer još to nije tako hitno.
(samo da posle ne bude kasno o čemu sam ranije pisao....)
:sesir:
 
Pominje se i izgradnja "nove saobraćajnice" između aprona A i aprona B. Tu već postoji puno twy za avione, pretpostavljam da je reč o servisnom putu... Ima li neko predstavu o čemu se tu radi?
 
Vrh