Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Џони и Џони,
Када сам рекао 10 Km мислио сам на трасу која иде мало шире и не залази испод писте.
Већ је била постављана траса на форуму.

Ова траса је негде око 8,5 Km и као једноколосечна пруга би дозвољавала такт од 30 минута. Са једном мимоилазницом на пола пута так би се удвостручио. Нисам контролисао али мислим да садашње вршно оптерећење не прелази 20 полетања по сату. Ту би нам одговарао Штадлеров Флиртић каквог су узели Амери за повезивање Далас-Форт Ворт аеродрома (највећи аеродром на свету) са Форт Вортом
https://wwwstadlerrailcom-live-01e96f7. ... 0415en.pdf
Друга варијанта која је по мени много мање вероватна је да ГСП продужи трамвај преко Бежаније и Ледина па поред "Малињака" до аеродрома, шта би такође била дистанца од неких 8,5 Km али са много дужим временом вожње. И за то имам предлог од Штадлера.
https://wwwstadlerrailcom-live-01e9...8c-b445-401c-b997-f2f412307eb3/flfwb0612d.pdf
Само у случају трамваја већи део трасе би морао бити двоколосечни.
 
Ovo sa prugom je najbolje resenje, i ja sam davno to negde ovde kacio.

Mene interesuje da li moze da se poveze i Novi Sad, pa da se stave dva koloseka na tom delu, nije neophodno, ali zbog veceg takta.
Sramota je da drugi grad po velicini u Srbiji ne bude povezan sa aerodromom i da ljudi idu u Budimpestu ili Temisvar.

Ideja za ime Aerodrom Express ili Tesla Express. Mislim da ne bi to kostalo mnogo, najveci otpor ce imati taksisti i oni koji ih stite.
 
Može puno toga odmah, moglo je i dosta ranije, ali se neće. End of story.
 
Da je teren odličan, odličan je. Ali, sagraditi prugu od oko 10 km, koja će pretežno ići ispod zemlje, i to što reče neko za 3-4 godine... To mi za naše uslove deluje vrlo neverovatno.
Tu bi svakako morala da padne neka koncesija, inače ni naši unuci neće dočekati da se njom voze.
 
ako daju aerodrom an kncesiju barem da taj buduci vlasnik uradi prugu, mada mislim da ce malo koda uleti u tu pricu. Dobice aerodrom za vrlo malo para, tipujem na arape.
 
ta pruga bi mooozda mogla da bude dobar razlog za konceciju.
Svi ostali su mi ili glupi (ne umemo da upravljamo) ili tuzni (ZAISTA ne umemo da upravljamo)
 
Upravo. Pruga+možda malo veći terminal.
Time se teorijski postiže da ljudi koji nisu iz Beograda, prvo, ne moraju da se cimaju do grada okolo radi presedanja (do BAS-a ili aktuelnih železničkih stanica), već direktno dođu gde treba na dalji prevoz.

Drugo, ljudi iz Beograda imaju daleko fleksibilniju mogućnost, jer su povezani na BG:voz.
 
Траволта,
Ако мало боље погледаштраса кију сам предложио иде практично по путу који иде од Плавих хоризоната до института за сточарство, тако да практично није потребно правити саобраћајницу за градњу пруге. Једино озбиљно укопавање је испод ауто-пута. Од Ауто-пута до аеродромске зграде могуће је урадити методом усека, оносно отвореног копа шта такође појефтињује градњу. Нај погоднија локација за станицу је испод АБ-ове кухиње односно кафане "Борик".

Варијанта трамваја са јужне стране нема потребе за укопавањем. Једино у случају изградње друге писте трамвај би требало укопати испод рулне стазе.

Како год навијам за колективни харакири дивљих таксиста.
 
-Zasto koncesija (=rizik sta i kako ce biti, a nece dobro po dosadasnjim iskustvima) kada i sada kada drzava muze aerodrom on posluje sa profitom?
- Zasto je kod nas opsteprihvacena fama kako mi apsolutno nista ne umemo da napravimo i time da upravljamo, te kako je to svuda u svetu puno bolje?

Pre tacno sedam dana u povratku iz Brazila sam imao dugo cekanje na Frankfurtskom aerodromu. Odlucio sam da vreme prekratim odlaskom u grad.
Od velikog broja opcija izabrao sam naravno zeleznicu.
Sve super, odlican voz na liniji S9...
ALI!
Eto i tamo na stanici kod stadiona peroni nisu kako treba prilagodjeni ulazu i izlazu...
Eto i tamo videh dosta korova na prilazu glavnoj stanici...
Eto i ta ceona stanica je prilicno musava i prljava, te se po tome ne razlikuje od nase. I da nije natpisa, nikada ne bih pomislio da se nalazim u jednom od glavnih finansijskih centara Evrope.

Ne, me pisem ovo da bih kudio nemce, daleko od toga. Oni su uvek bili i ostali etalon za prakticnost i upotrebljivost. Pisem zato sto mi smeta ta nasa sklonost da sebe potcenjujemo i prikazujemo nesposobnijim nego sto zaista jesmo.

Za pocetak, zar pruga nije logicno resenje? I to ne samo do aerodroma, vec dalje do Obrenovca ?!
Time se pored veze sa aerodromom dobija i veza sa ovom prigradskom opstinom. Jednim potezom dve muve, zar ne?

Dalje, ta nasa bolesna teznja da sto pre prodamo sve sto imamo?
Ne razumem?
Imamo aerodrom, koji je reziveo i najgore godine sankcija, prilagodjavajuci se datim okolnostima. Imamo aerodrom koji ima porast broja putnika. Imamo, uz nadu da ce standard gradjana poceti da raste ocekivanja da se taj porast nastavi.
Postoje nade da uvodjenjem novih linija aerodrom prerasta u neko regionalno cvoriste (nadajmo se da ce se to ostvariti). Na osnovu toga se opet ocekuje porast broja putnika i avio operacija. To opet dovodi do veceg profita. I mi zelimo da damo takav aerodrom u koncesiju?
Zasto? Zato sto imamo partijske rukovodioce i par desetina uhlebljenih clanova neke partije?
A nece nam smetati kada neki francuz, nemac, arapin (totalno nebitno ko) postavi pola menadzmenta iz svoje maticne drzave?
Jel stvarno naivno verujete da oni nece isisavati kapital iz te firme preko svojih dobavljaca, svojih usluznih firmi itd?
Nisu li inspekcijski i revizorski organi zaduzeni za kontrolu troskova i sankcionisanje kupovine soljica za kafu i kasicica od 200€?
I umesto da popravljamo i menjamo nesposobno tuzilastvo i sudstvo, koje nije sposobno da za vise od 10 godina kazni odgovorne, mi smatramo da treba da se odreknemo i tih preostalih novaca i ustupimo ih nekom privatnom licu (meni je totalno nebino dal jecto domace ili strano lice)?

Meni sve ovo kako ova vlast (ali i par prethodnih) funkcionise podseca na onu narodnu, "koljem vola zarad kilo mesa"... :-(
Bitno je da 'sad i odmah' uzmemo nesto, nije bitno koliko bi mogli uzeti kroz period od tih 30-50 godina...
To drugari, pravi domacin ne radi.



Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Laki,
Upisao sam ti plus jer si realno ocenio stanje stvari. Naravno da je zapad došao ovde samo i isključivo radi profita. Kao i Arapi. Kao i Rusi.
Problem je što naša srpska preduzeća ne mogu da izađu na kraj s tim. Tj. mogu, ali (što negde rekoh) onda će se tom prugom provozati tek moji unuci (a mlad sam :D ).

Drugo, tema pruge do aerodroma možda zavređuje posebnu temu i (ako to išta znači) hajde makar ovde da formulišemo inicijativu da to postane obavezan deo projekta (a ne samo "otvorena mogućnost"). I bilo bi dobro da se konsultujemo sa Klubom ljubitelja železnica.
 
E, ovo je smejurija. Prvo, ta pista neće u skorijoj budućnosti videti svetlost dana. Drugo, kad to postane prioritet, bogu hvala, u BG-u ima dosta praznog prostora, pritom u vlasništvu države.
 
Писта не може да се помери ка постојећој из низа разлога, не може ни ка обилазници због предвиђене железничке везе ка железничкој обилазници.

Рушити бесправно подигнуте куће када за пар деценија дође време за другу писту. У међувремену забранити сваку градњу на датом земљишту.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=403460#p403460:3gxjwa02 je napisao(la):
direktor » Čet Sep 01, 2016 1:43 pm[/url]":3gxjwa02]Zar to rezervisano zemljiste nije bilo ogradjeno

Očigledno je neko sekao ogradu i gradio udžerice. Ako im ovo pođe za rukom, ispada da su vlasnici svih tih nelegalnih objekata pametniji od države. Što možda i nije teško. Samo mi ipak nije jasno zašto se nagrađuje kršenje zakona? Ako si radio protiv zakona, red je da te strefe i posledice. Ispadaju budale svi oni koji su legalno gradili objekte...
 
руши, а ови што су градили нека се сами сналазе. ено им Бусија и Добановаца у комшилуку па нека тамо граде
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=403443#p403443:2erg285v je napisao(la):
direktor » 01 Сеп 2016 06:18 pm[/url]":2erg285v]http://www.blic.rs/vesti/beograd/pomerite-pistu-da-sacuvamo-kuce-opstina-surcin-pokusava-da-spase-800-domacinstava/pq42ly4

Ludilo
Послао сам био коментар на овај чланак, али наравно Блиц га није објавио.

Коментар у виду једне реченице, да су сами власници тих кућа криви, јер су знали да је то заштићена зони аеродрома, а саградили су ту куће. Мислим да је ту доста крива и општина Земун, док је још Сурчин био под овом општином, а наравно и после кад је Сурчин постао општина, јер су и тада многи ту градили куће.

Можда као неку надокнаду дати им плацеве негде на ободу града, али да их и симболично плате.

Мало ме ово све подсећа на Винчу, на оне далеководе и мост који треба да се гради, а многи су саградили куће баш на том делу.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=403491#p403491:3un8felt je napisao(la):
MaRkOs » 02 Сеп 2016, 00:01[/url]":3un8felt]Da li neko zna gde mogu da proverim informaciju, da li ce Air Baltic ponovo leteti iz Beograda?

нигде, док они званично не објаве
 
Коментар у виду једне реченице, да су сами власници тих кућа криви, јер су знали да је то заштићена зони аеродрома, а саградили су ту куће.

Ko gradi kucu pored piste? Koliki mentol moras da budes uopste to da realizujes, jos ujes na zonu aerodroma? Cemu se nadas? :violina: Ne kapiram jel su toliko imbecilno glupi ili nevidjeno bezobrazni.
 
Vidim da neki talasaju u vezi pozicije pruge i njenog pristupa na aerodromu. Cilj pruge je da dođe do oba terminal, do postojećeg na staroj pisti i do budućeg na novoj pisti. Svrha je da putnik što lakše i kraće uđe u terminal u svim vremenskim uslovima zaklonjen od atmosferskih uticaja kao što je i zamišljeno prema planu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=403470#p403470:3rfia1tu je napisao(la):
Lurker » 01 Sep 2016 08:11 pm[/url]":3rfia1tu]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=403460#p403460:3rfia1tu je napisao(la):
direktor » Čet Sep 01, 2016 1:43 pm[/url]":3rfia1tu]Zar to rezervisano zemljiste nije bilo ogradjeno

Očigledno je neko sekao ogradu i gradio udžerice. Ako im ovo pođe za rukom, ispada da su vlasnici svih tih nelegalnih objekata pametniji od države. Što možda i nije teško. Samo mi ipak nije jasno zašto se nagrađuje kršenje zakona? Ako si radio protiv zakona, red je da te strefe i posledice. Ispadaju budale svi oni koji su legalno gradili objekte...
Surčin ima sigurno više neleglanih objekata nego legalnih, jasno je da političari ako hoće da ostanu na vlasti u toj opštini moraju braniti nelegalno izgrađene kuće.

Što se tiče železničke veze u planu stoji da će veza biti podzemna, to ćemo teško doživeti.

P.S.Ni pomena o metrou, lrt-u ili nekom drugom sistemu iz pravca blokova osim železnice iz pravca Zemuna. :violina:
 
Vrh