Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=382082#p382082:1nuqjluq je napisao(la):
direktor » 19 Апр 2016 10:10 am[/url]":1nuqjluq]Fino izgleda pozitivno iznenadjenje ko ovo finansira i jel mogao neki cirilicni natpis da zaluta slucajno
Не изгледа фино, него баш супер изгледа. :kk: Пријатно сам изненађен. Са срећом
Да сам ја написао да не достаје ћирилични натпис, одмах би неки чланови гракнули како ја имам 1500 порука (постова) само те садржине.
 
Takođe imam veće nade u Užice u odnosu na kraljevo(iako je predizborna kampanja). Što se tiče letova za Beograd, iako bi bilo lepo, ipak nije realno u ovoj situaciji govoriti o međugradskim letovima, su autobuski prevoznici prejaki. Ali realno je očekivati po kog niskotarifnog prevoznika u Užicu.
Inače, Ryanair uvodi letove četvrtkom i nedeljom za Berlin Šenfeld :D
 
Beograd-Uzice 113 km vazdusnom linijom, ta avionska linija nece nikad postojati. Plus dolazi autoput.
 
Teoretski bi moglo da se desi. Ideš na Zlatibor avionom iz Beograda. AirPink avionom i slično nije linijski, ali je letenje.
Sada več imamo "Kusturica Airlines" sa onim njegovim helikopterom meštani ga zovu "komarac" Beograd - Drvengrad, tako da može da se desi Beograd - Užice.
 
Још један лепи предизборни терминал који ће да зврји празан.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=383022#p383022:8yg4hzmy je napisao(la):
Mair » 25 Apr 2016 03:32 pm[/url]":8yg4hzmy]Teoretski bi moglo da se desi. Ideš na Zlatibor avionom iz Beograda. AirPink avionom i slično nije linijski, ali je letenje.
Sada več imamo "Kusturica Airlines" sa onim njegovim helikopterom meštani ga zovu "komarac" Beograd - Drvengrad, tako da može da se desi Beograd - Užice.

Nema teorije, kad zavrse A2 do cacka sednes u auto i stignes do Uzica za manje od sat i po vremena, niko nece koristiti avion.
 
Sat i po?

Auto-put surčin-preljina će imati oko 120 km. to je u najboljem slučaju oko 1h. a treba doći do surčina, a od preljine do užica se prolazi ona odvratna obilaznica oko čačka sa gomilom semafora.



mnogo će vode još proteći dunavom dok se bude stvorila mogućnost da se od beograda do zlatibora stiže za sat i po.
 
Treba doci do Surcina i kad ides avionom, i onda od Ponikva do Uzica ima da se vozikas takodje.

Zasto po vama ne postoji avionska linija Beograd Nis gde je udaljenost cak 200km?
 
Zato sto nedaju da se linija uspostavi velja ilic bio resorni ministar kad je covjek htjeo da uvede liniju cak je i cjena karte bila konkurentna ali partokratija mitomanija itd cak bi linija sad i vise imala smisla a tada bi sigurno prije dosli low cost kompanije
 
spatiotecte":2rac6oe7 je napisao(la):
Zasto po vama ne postoji avionska linija Beograd Nis gde je udaljenost cak 200km?

Po meni zato sto je "sto juznije, to tuznije...
Ko bi je koristio?

P.S.
Inace, udaljenost je skoro 300km


Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Google maps kaze 237, sto znaci voznja oko 2 sata, apsolutno neisplativo za avion
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=383138#p383138:fi499dnl je napisao(la):
laki72 » 26 Apr 2016 01:18 pm[/url]":fi499dnl]
spatiotecte":fi499dnl je napisao(la):
Zasto po vama ne postoji avionska linija Beograd Nis gde je udaljenost cak 200km?

Po meni zato sto je "sto juznije, to tuznije...
Ko bi je koristio?

P.S.
Inace, udaljenost je skoro 300km


Sent from my LG-D320 using Tapatalk

300 km sad ga i ti pretera Laki
Vazdusnom linijom ima tacno 206 km od njihovog aerodroma do BEG-a.
Sto kaze Galeks 2 sata kolima. Totalno neisplativo avionom, zato i ne postoji ta linija.
 
Postoje i po Evropi, a posebno po Americi, i kraće linije. Malo koji Bečlija za Linc putuje avionom, ali stanovnik Linca zato putuje za Beograd, ili bilo gde drugde, preko Beča.

Ako bismo da od Niša napravimo ikakav regionalni centar, smtaram da bi morao da bude opslužen redovnim saobraćajem legasi prevoznika, sa bar dva leta dnevno. A, ako Beograd tvrdi da je regionalni hab, onda po prirodi stvari ta veza treba da bude preko Beograda. Pritom, cene goriva su pale, sada se verovatno isplati i upotreba ATR-42, i ostalih manjih turbopropova.
 
Sve linije, a pogotovo te kraće od 200km, zavise od ekonomske isplativosti. Ako postoji makar nekakva potražnja za letovima onda letova obično i bude, jal po automatizmu jal na mišiće. Let od Užica do Beograda bi verovatno bio atraktivan Užičanima i drugim sugrađanima iz tog regiona koji putuju negde van Srbije pa moraju da idu na BEG. Tu ima smisla da im putovanje počne u komšiluku a na BEG da presednu, manje je cimanje u odnosu na vožnju i parkiranje na BEG.

U perspektivi bi i Niš i Ponikve i Lađevci trebalo da imaju dve dnevne konekcije za BEG (jutarnji i večernji talas) ali mislim da to nije realno očekivati pre nego što Er Srbija potpuno stane na noge, konsoliduje svoju mrežu i uvede u flotu nove avione za kratke destinacije.
 
ПСО, Етихад Регионал са Сабом одради по две дневне ротације за Ер Србију до Ужица и Краљева (Ниш нема смисла због ауто-пута)
 
Има смисла, јер пословни људи не желе да потроше два и по сата тек тако. Кажем, ако желимо да Ниш буде икакав центар, мора да буде повезан са неким хабом са бар две фреквенције дневно.
 
Do Nisa bus putuje oko 3 i po sata, a kolima da ne skidas sa 120 ne mozes da stignes za dva sata.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=383539#p383539:hjtnyvf5 je napisao(la):
loyola » 28 Apr 2016 11:06 am[/url]":hjtnyvf5]Do Nisa bus putuje oko 3 i po sata, a kolima da ne skidas sa 120 ne mozes da stignes za dva sata.

Pa ti vozi onda 130 pa si resio problem :)
 
Ako se ide preko VIP ulaza na aerodromu onda se brže završe te aerodromske kontrole i pre se stigne u avion. Time pre što taj avion manji, pa ima manje putnika i sve se brže završi.
Razlika između domaćeg i međunarodnog leta je samo u carini prtljaga dok je sve ostalo isto što se tiče bezbednosti. To znači kompletna detaljna procedura koja ima svoje vreme trajanja i ne možeš je ubrzati. Za to vreme si već kod Jagodine ako ideš autoputem. E sada, kad naiđeš na praznični ili sezonski špic na naplatnoj rampi onda poželiš da ideš avionom.
 
Тачно ЏониЛи, укњижен плусићћћ.

Тиле га баш отворио па после прошетао терасом



А ево и слике са паркинга аеродрома са три авиончића :D баш тог свечаног дана - 28. априла 1962.године.

Pogledajte prilog 2

Сад сам се сетио и оне фонтане на аеродрому :cry:

Pogledajte prilog 1
 
Vreme kada je Srbija (SFRJ) bila ispred mnogih drugih drzava u Evropi...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Vrh