Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Postoje peridične potrebe, a to se i uklapa u low cost logiku -sve prema potrebi

Na Tesli mora da se urušava low cost saobracaj iz više razloga na pr.
trenutno namerno uskracivanje izbora putniku - čime i kako da se preveze.
ide samo u korist dobro platežnim companijama na redovnim linijama (članice IATE)

Najveci prostor u putničkoj kabini nije biznis klasa , vec ekonomska
a ti putnici vode računa šta daju a sta dobijaju
te takve putnike low cost vrlo lako preotme , kad putnik ima izbor, skim da se preveze.
Linija u kojoj ekonomska klasa zvrji prazna - donosi gubitke
a manje IATInog lendinga,, značajno manje redovnih para

Fizičko razdvajanje low costa od redovnih linija odstranjuje direkti rivalitet
i to u korist Tesle, jer ,,tranzitni putnik,, uglavnom gleda da presedanje bude
sto bezbolnije a to znači da ostane na Tesli.
Samo putnik koj bez obzira na uslove gleda ekonomsku stranu
nastavi ce putovanje sa dr. aerodorma tj. Bataje.
Te Bataja nije direktan rival Tesli

Aktivaranj i omasovljenje lake avijacije (avio taksi) je zbog lendinnga
jednostavnije i jeftinije je sa Bataje (niza kategorija luke)
a ostalih 22 aerodroma bi tako imalo stvarno posla
što bi i Tesli išlo u prilog tipa ,, avionom od praga do praga,,
sto baš i nema svaka vazdušna luka u svetu

Prateci sta rade i izjavljuju ljudi zaduženi za razvoj avio saobracaja
bez brige, još dugo dugo Ikar ce plakati zbog nas , jer cemo bitisati još dugo u 19 veku....
 
Па то се већ дешава. Маса људи већ годинама лети из Будимпеште а тај се број од појаве Ер Србије додатно повећао.

А ова изјава, могућа је само у затвореним друштвима под владавином тоталитарног режима.
 
Ovo je takva glupost, prvo sto mi pada na pamet da se Budimpesta razvaljuje od wizza i ryana a tu je i easyjet koji leti sa Bud na Sarl de Gol... Cuj low cost nije za glavni aerodrom, retard naprednjacki...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
On ima publiku prijemčivu za takve budalaštine, tako da za njega nema brige. Zna on zašto to govori.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=369665#p369665:1i4rw7h3 je napisao(la):
kostan » 31 Jan 2016 04:03 pm[/url]":1i4rw7h3]Zloslutna vest: Lou kost kompanije neće sletati na "Nikolu Teslu"

Kao potpisnica ECAA, Srbija je dužna da svakom prevozniku iz ECAA zone omogući da leti tamo gde želi i odakle želi. Tu nema podele na lowcost i legacy. Dakle, ako Wizz ili EasyJet ili Ryanair ili Eurowings apliciraju za neku rutu sa BEG, onda Srbija ima da im da BEG i nema nikakvog prostora da im umesto BEG nudi INI ili KVO. To može samo u mozgovima ovdašnjih političara. To bi bilo otvoreno kršenje ECAA sa kojim ne bi mogli tek tako da se provuku.

Ono što može da "motiviše" lowcostere da idu u Niš ili Kraljevo je izostanak popusta na BEG ili neke posebne pogodnosti na tim aerodromima. Ono što jeste praksa u svetu je da lowcosteri sami idu na sekundarne aerodrome i od njih traže (i dobijaju) raznorazne pogodnosti kako bi ti aerodromi imali bilo kakav saobraćaj. Ponekad se dilovi zaključuju i na državnom nivou (kao npr. u Makedoniji). Ali isto tako ima primarnih aerodroma na koje sleću lowcosteri jer su u pitanju veoma popularne destinacije (npr. Rim) gde prevoznici imaju veliku potražnju pa mogu da priušte skupe tarife na primarnom aerodromu. Ali svakako se ne pojavljuje država da arbitrira ko i odakle može da leti.
 
У случају да власти буду спречавале да лоукост компаније слећу у Београд, биће то најобичнији државни тероризам. Мислим, ипак, да то неће моћи да им прође, чак ни у овој средини.
 
Bataja, Bataja , Bataja.... za low coust i kargo
Tesla za redovne linije
8)
 
:)

kovin%20panorama%203.jpg
 
Очекивани минус.

BEG januar 2015/2016
putnika 308.381 - 290.580 -6%
avio operacija 4.505 - 4.176 -7%
 
Izrazito los rezultat i vec duzi trend pada. Ako ne proradi USA bice tu jos padova pogotovo leti koji ce se u konacnoj cifri najvise odraziti na rezultat.
 
koga ima ih koliko hoces: direktorat, ANT, ministarstvo ... dodaj po zelji
 
На ког дебилка мислиш? Има их више. Овај дебилко који је директор аеродрома ради одличан посао за оне који су га ту и поставили.
 
прво директора аеродрома. а затим оног ћелавог из министарства
 
Ваљда ти је јасно да се тај партијски дебилко пита о аеродрому колико ти и ја. Чим су сменили претходног директора који је заправо радио пристојан посао иако је био кадар лоповског/издајничког г17+ све ово се могло предвидети, а што неки и јесу. :sesir:
 
Do pre dve godine BEG VIE BEG ispod 100 eur, danas nema ispod 200.

Ovo je samo jedan od primera.

To je nama naša borba dala.
 
Biće i za 10 sa Bataje, i na ukrcavanju dobiješ vaučer od 100 evra za šoping u Beču.
 
Ako ne dozvole upotrebu i za civilne letove ,
ne bi me iznenadilo da uskoro na ukrcavanju dobiješ i za šoping 1000..... al za Siriju :lool:
 
Bataja Nikad nece biti civilni aerodrom. I nema potrebe da bude.
Broj putnika i letova u Beogradu nikada nece biti toliki da bi imali potrebe za dva aerodroma na "istoj" lokaciji.
 
давно сам ја овде причао да Батајница не треба да се конвертује у цивилни докле год има места да се шири Тесла, и док не дође на минимум 15 милиона путника
 
Ispada da drugi lift u zgradi bez obzira na mogucnosti
nikada ne treba praviti dokle god prvi ne bude pretrpan.

Po tome mnoge NBgd zgrade sa dva lifta treba svesti na po jedan
jer su projektati bili megalomani :laugh:

Tesla ni u kom slučaju nece biti ugrožen
vec ce biti favorizovan jer ce raditi samo sa ,,punokrvnim,, (dobro platežnim) companijama
a to je zagaratovan dobar profit

a sirotinjska (low cost) bakcanja-lendig , prepustiti Bataji
koja bi sa tako po nekom zaradjenom ,,crkavicvom,,
održavala samu sebe (i civilni i vojni deo) tj. smanjila zahvat iz budjeta :dil:

Ko to razume razume, ko ne razume neka navija da se sve trpa na Teslu
a sa jedne gomile gde se sve trpa , lakše se i drpa...
:sesir:
 
Ali kako reci onda da je ANT lider u regionu najveci rast bla bla...ako pola saobracaja ode na Bataju
 
Vrh