boca-ica
Professional
- Učlanjen(a)
- 02.04.2010.
- Poruke
- 10.407
- Pohvaljen
- 5.249
Postoje peridične potrebe, a to se i uklapa u low cost logiku -sve prema potrebi
Na Tesli mora da se urušava low cost saobracaj iz više razloga na pr.
trenutno namerno uskracivanje izbora putniku - čime i kako da se preveze.
ide samo u korist dobro platežnim companijama na redovnim linijama (članice IATE)
Najveci prostor u putničkoj kabini nije biznis klasa , vec ekonomska
a ti putnici vode računa šta daju a sta dobijaju
te takve putnike low cost vrlo lako preotme , kad putnik ima izbor, skim da se preveze.
Linija u kojoj ekonomska klasa zvrji prazna - donosi gubitke
a manje IATInog lendinga,, značajno manje redovnih para
Fizičko razdvajanje low costa od redovnih linija odstranjuje direkti rivalitet
i to u korist Tesle, jer ,,tranzitni putnik,, uglavnom gleda da presedanje bude
sto bezbolnije a to znači da ostane na Tesli.
Samo putnik koj bez obzira na uslove gleda ekonomsku stranu
nastavi ce putovanje sa dr. aerodorma tj. Bataje.
Te Bataja nije direktan rival Tesli
Aktivaranj i omasovljenje lake avijacije (avio taksi) je zbog lendinnga
jednostavnije i jeftinije je sa Bataje (niza kategorija luke)
a ostalih 22 aerodroma bi tako imalo stvarno posla
što bi i Tesli išlo u prilog tipa ,, avionom od praga do praga,,
sto baš i nema svaka vazdušna luka u svetu
Prateci sta rade i izjavljuju ljudi zaduženi za razvoj avio saobracaja
bez brige, još dugo dugo Ikar ce plakati zbog nas , jer cemo bitisati još dugo u 19 veku....
Na Tesli mora da se urušava low cost saobracaj iz više razloga na pr.
trenutno namerno uskracivanje izbora putniku - čime i kako da se preveze.
ide samo u korist dobro platežnim companijama na redovnim linijama (članice IATE)
Najveci prostor u putničkoj kabini nije biznis klasa , vec ekonomska
a ti putnici vode računa šta daju a sta dobijaju
te takve putnike low cost vrlo lako preotme , kad putnik ima izbor, skim da se preveze.
Linija u kojoj ekonomska klasa zvrji prazna - donosi gubitke
a manje IATInog lendinga,, značajno manje redovnih para
Fizičko razdvajanje low costa od redovnih linija odstranjuje direkti rivalitet
i to u korist Tesle, jer ,,tranzitni putnik,, uglavnom gleda da presedanje bude
sto bezbolnije a to znači da ostane na Tesli.
Samo putnik koj bez obzira na uslove gleda ekonomsku stranu
nastavi ce putovanje sa dr. aerodorma tj. Bataje.
Te Bataja nije direktan rival Tesli
Aktivaranj i omasovljenje lake avijacije (avio taksi) je zbog lendinnga
jednostavnije i jeftinije je sa Bataje (niza kategorija luke)
a ostalih 22 aerodroma bi tako imalo stvarno posla
što bi i Tesli išlo u prilog tipa ,, avionom od praga do praga,,
sto baš i nema svaka vazdušna luka u svetu
Prateci sta rade i izjavljuju ljudi zaduženi za razvoj avio saobracaja
bez brige, još dugo dugo Ikar ce plakati zbog nas , jer cemo bitisati još dugo u 19 veku....