[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=368049#p368049:364p9ksp je napisao(la):rasho62 » 21 Јан 2016, 18:14[/url]":364p9ksp]Џони, да ли је тачно све оно што је Делија написао у свом последњем "посту"?
...се Ер Србија приказује као профитабилно предузеће. мада, да Ер Србија плаћа аеродрому, те паре би јој се опет вратиле као обавеза државе да инвестира у њу, тако да ја заиста не видим ништа спорно у целој овој причи. споран је износ пара, јер држава за 51% власништва даје близу 90% пара, али јбг, мора.
Uz kvalitetnu vremensku mašinu ništa ne bi bilo nemoguće. Imajte aktuelnu ekonomsku realnost u vidu. Ili predložite bolju alternativu. Raspišite tender sa takvim uslovima, i javiće vam se neko...[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=368086#p368086:31a85ex3 je napisao(la):direktor » 21 Jan 2016 11:00 pm[/url]":31a85ex3]Trebalo je da bude po prvom dijagramu i kraj price
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=368086#p368086:fh3qs5ty je napisao(la):direktor » 21 Јан 2016, 23:00[/url]":fh3qs5ty]Trebalo je da bude po prvom dijagramu i kraj price
laki72":fh3qs5ty je napisao(la):plavo:
Nisam bas najvicniji sa ekonomskom terminologijom i dal je u pitanju profit, dobit ili zarada (da sad ne nagadjam), ali mene bi tu iskljucivo zanimala `novo stvorena vrednost`. Dakle , ulaganje ima smisla ako daje rezultate u trenutnom ili nekom buducem `pravljenju novca.
U protivnom zaista dolazimo u situaciju da svaki gubitas ako mu neko da lovu iz budzeta, ili podigne kredit pa tako pokrije minus, sebe naziva profitabilnim preduzecem.
laki72":fh3qs5ty je napisao(la):Postoje li procene kada bi AirSerbia mogla da pocne sa `pravljenjem novca`?
laki72":fh3qs5ty je napisao(la):Zeleno:
Da li ovo sto si napisao znaci da finansiranje AirSerbia-e Budzet Srbije cini 90%, a Etihad preostalih 10%, iako je vlasnicki odnos 51-49% ?
Ako je tako, zasto smatras da `se mora` ?
било је узми или остави. а остави би свакако био далеко већи губитак. и у погледу броја путника и у финансијском погледу. а мањи број путника (који би био, а садашња цифра би се достигла 2018. године), би свакако значило мање пара од продаје/концесије (ако држава добије 500 милиона вратиће све паре које је уложила у Ер Србију, и још ће да има велики кусур).
Čovek ti je bukvalno nacrtao...[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=368098#p368098:3dqriput je napisao(la):laki72 » 21 Jan 2016 11:46 pm[/url]":3dqriput]
Dal je drzava Srbija mogla izabere `opciju ostavi`, a da novac koji sada ulaze u AirSrbiju ulozi u 100% svoj JAT ?
Ukupan iznos obaveza koje se preuzimaju od strane Republike Srbije iznosi 19.302.535.814 RSD, od čega se na obaveze koje su već regulisane od strane Air Serbia a.d. Beograd odnosi 2.626.637.925 RSD. Da bi privredno društvo Air Serbia a.d. Beograd funkcionisalo, rukovodstvo ovog privrednog društva nije čekalo izmirivanje obaveza od strane Republike Srbije, već je izmirilo obaveze, te iz tog razloga Republika Srbija će refundirati te isplate Air Serbia a.d. Beograd.
...Republika Srbija isplatiće u dve rate prema sledećoj dinamici:
- do 31. decembra 2014. godine - u visini 1/2 ukupnog iznosa obaveze
- do 31. marta 2015. godine - u visini 1/2 ukupnog iznosa obaveze
U cilju efikasnijeg servisiranja dugovanja koja se preuzimaju, jedan deo obaveza će servisirati Republika Srbija direktnim plaćanjem sledećim poveriocima Air Serbia:
> Aerodrom Nikola Tesla a.d. Beograd,
> Naftna industrija Srbije a.d. Novi Sad,
> Direktorat civilnog vazduhoplovstva Republike Srbije,
> Jat tehnika d.o.o. Beograd,
> Kontrola letenja Srbije i Crne Gore - SMATSA d.o.o. Beograd,
> Beogradska banka a.d. Beograd u stečaju,
> Investbanka a.d. Beograd u stečaju,
> Narodna banka Srbije.
Obaveze prema ostalim pravnim i fizičkim licima regulisaće Air Serbia a.d. Beograd nakon prenosa sredstava iz budžeta Republike Srbije.
Na druga pravna i fizička lica čija potraživanja će regulisati Air Serbia a.d. Beograd odnosi se (prema kursnoj NBS na dan 30.09.2014.), 809.394.645 RSD.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=368177#p368177:29gp74xb je napisao(la):MilisaV » 22 Jan 2016 02:32 pm[/url]":29gp74xb]prvo. aerodrom nije deoničarsko društvo nego akcionarsko društvo.
Znači nisu deonice nego akcije.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=368177#p368177:bzj8rhqn je napisao(la):MilisaV » 22 Jan 2016 02:32 pm[/url]":bzj8rhqn]
mislim da ćemo mi mali akcionari morati da podnesemo jednu derivativnu tužbu protiv republike srbije kao većinskog akcionara.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=368177#p368177:cf6uxhl0 je napisao(la):MilisaV » 22 Јан 2016, 14:32[/url]":cf6uxhl0]prvo. aerodrom nije deoničarsko društvo nego akcionarsko društvo.
Znači nisu deonice nego akcije.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=368177#p368177:cf6uxhl0 je napisao(la):MilisaV » 22 Јан 2016, 14:32[/url]":cf6uxhl0]mislim da ćemo mi mali akcionari morati da podnesemo jednu derivativnu tužbu protiv republike srbije kao većinskog akcionara.
Пантограф":cf6uxhl0 je napisao(la):Овде не знам шта да мислим. Држава дефакто узима од аеродрома и даје авиокомпанији. А то је у суштини исто као да узме паре од аеродрома у буџет, па их онда проследи Ер Србији. Мање регуларно, али реално исто.
Пантограф":cf6uxhl0 je napisao(la):Е, али ја бих волео да аеродрому остане више за инвестиције...
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=368098#p368098:171kzemh je napisao(la):laki72 » 21 Jan 2016 11:46 pm[/url]":171kzemh]@JohnnyLee
Dal je drzava Srbija mogla izabere `opciju ostavi`, a da novac koji sada ulaze u AirSrbiju ulozi u 100% svoj JAT ?
Znam da za kupovinu aviona veliki imaju prednost, no pretpostavljam da je i JAT poput AirSrbije mogao da uzme avione u lizing odmah?
А шта онда мислиш о давању наших пара полуприватној компанији, на страну то да ли директно из буџета или из зараде аеродрома?[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=368178#p368178:oqtrfbn0 je napisao(la):Пантограф » 22 Jan 2016 02:33 pm[/url]":oqtrfbn0]Овде не знам шта да мислим. Држава дефакто узима од аеродрома и даје авиокомпанији. А то је у суштини исто као да узме паре од аеродрома у буџет, па их онда проследи Ер Србији. Мање регуларно, али реално исто.
Е, али ја бих волео да аеродрому остане више за инвестиције...