Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

boca-ica":gdgolho1 je napisao(la):
beowl
mozes li pojasniti o kavoj primarnoj ustedi govoriš u dolaznom terminalu
Kod:
naravno da je cena odnosno ušteda para/vremena primarni faktor
valjda stil, sredjenost i kvalitet treba da je gotovo jednak svuda po putničkom delu zbog
održavanja kategorije tj. licence samog aerodroma.

Pogledaj ovih par postova koje smo JohnnyLee i ja napisali o dolascima na LHR. Slično može da ti se desi na IST, CDG i drugim velikim aerodromima.

BEG sigurno neće izgubiti kategoriju ili licencu zbog dolaznog terminala. Da, on može i treba da bude mnogo bolji ali nijedan putnik neće zbog njegovog sadašnjeg izgleda reći: "Gospode koji užas, nikad više ovde neću doći".
 
Pogledao sam... vreme čekanja na kontrolne formalnosti , vreme čekanja podizanja prtljaga
Ajd redom
Velika prisutnost informac. tehnologije u obavljanju kontrolnih formalnosti je gotovo ujednačeno na svim aerodromima . Razlika moze biti samo u proporcji broja putnika u odnosu na br. kont. tačaka
a ANT ih ima dovoljno ali nisu uvek sve popunjene

Vreme čekanja prtljaga u dolasku
uglavnom zavisi u proporciji slobodnih ekipa za istovar kao i broja slobodnih pokretnih traka
koje iz dol.sortirnice vrte ka putničkom trazitnom holu kako se ne bi mešao prtljag sa različitih letova

Hajde sad :
U poslednjih 20 godina i silnih modernizacija (drpisanih para)od strane koje kakvih ekipa
koliko se to broj tih traka za preuzimanje prtljaga na ANTu povecao
 
loyola":1kdws6yl je napisao(la):
Пре 5 минута је преко Жаркова прелетео неки авион, бруји у пм и огроман је, изгледа да је овај који је пре 10ак минута одлетео...
http://www.beg.aero/strana/13181/%D0%94 ... ightId=375
Шта ли вози...

Преко Бановог брда често лете Иљушини углавном из Белоруских теретних авиокомпанија ... Није познато куда лете али сам једном на Flight radar-у приметио да је један ишао за Ријад.
 
Илегални извоз муниције чија је крајња дестинација исил. Само део вучићевог дила са исламистима, ништа необично. :roll:
 
Mislim da nisam pominjao ali letos je jedan avion izuzetno izuzetno nisko preleteo preko cukarice u usponu. Takvu buku nikada nisam cuo niti video avion tako nisko iznad naseljenog mesta. Avion nije bio civilni a nije ga bilo ni na flight radaru.
 
Delija":22x2f8qf je napisao(la):
Илегални извоз муниције чија је крајња дестинација исил. Само део вучићевог дила са исламистима, ништа необично. :roll:

па за тако нешто би морао да има благослов САД-а.


и зашто пишеш исил? исламик стејт? мислим да би требало идил као исламска држава ирака и леванта.
 
Што ти је србин? Мора све да зна, а ако не зна обавезно има своје објашњење. Како воли да гурне нос тамо где му није место!
 
tragac":2ni7hlhs je napisao(la):
Dva miliona gastarbajtera i bekpekera. Emiratesova klijentela je nešto drugo.

Ovo može da izjavi samo neko ko nikada nije leteo, osim nekim čarterom za more.

Ali, svaka čast Emirates-ovom marketing timu koji je uspeo da sebe tako pozicionira u očima potencijalnih putnika.
 
Igor":12zclaah je napisao(la):
Mislim da nisam pominjao ali letos je jedan avion izuzetno izuzetno nisko preleteo preko cukarice u usponu. Takvu buku nikada nisam cuo niti video avion tako nisko iznad naseljenog mesta. Avion nije bio civilni a nije ga bilo ni na flight radaru.

Иљушини су ниско узлетали током августа - капирам да си то тада доживео. Кад су натоварени, скрећу раније ка југу да би избегли Баново Брдо... Кад нису толико натоварени, прелећу Баново Брдо директно.
 
Danas poslepodne svi ATR 72 avioni i avioni koji ne mogu da slete u magli su preusmereni, a neki večernji letovi koji koriste ove avione i trebaju da polete su otkazani.
 
- Po osnivačkim aktima, SMATSA ne sme da uplaćuje novac direktno u budžet, već zaradu mora da ulaže u projekte za razvoj razvoj vazduhoplovstva i jednim delom u razvoj zajednice. To je postulat koji su odredile države osnivači. Mi smo tako počeli obnovu Kontrolnog tornja u Tivtu i taj posao je vredan oko četiri miliona evra. Biće završen u roku i nadam se svečanom otvaranju pred početak nove turističke sezone. Takođe, na uglu ispred oblasne kontrole letenja u Beogradu, na našoj parceli, sagradićemo novi kontrolni toranj, još jedan simbol Beograda. Biće to velelepno zdanje, arhitektonsko remek-delo, u kojem će se naći najsavremenija oprema. Plan je da posao bude završen za godinu dana. Toranj će biti visine do 80 metara, koliko tačno, pokazaće idejni projekat, koji bi trebalo da bude završen do kraja godine. Vrednost posla je 15 miliona evra.

Izvor: Danas
 
Od sledeće letnje sezone Katar Ervejz će leteti između Dohe i Beograda direktno, umesto preko Sofije.
Direktni letovi počinju 16.03. Katar će leteti ponedeljkom, sredom, petkom i subotom, a na liniji će angažovati Erbas A320
 
Strpljiv sam prilicno ali pitanje je da li ce na kraju aerodrom postati zrtva nacionalnog avio prevoznika u mnogim segmentima.
 
Kako mogu da primetim, nesto gadno ne valja. Posle Soluna oba leta max 50 putnika, leteo sam za Štutgart. 40 putnika u A 320 na tamo, i oko 70 max u povratku u A 319. Servis je drastično pao, labla ponovo dominira.

EDIT: pisem o Air Serbia na temi o aerodromu. Izvinite. Mada, sve je to ista firma :D
 
Ako.

Ja sam ove godine putovao nekoliko puta, nijednom sa JU, jednom direktno sa TK i 3 puta sa medjusletanjem sa LH, OS i LX i uvek sacuvao izmedju 50 i 100 eur po putovanju. Nijedan carter, svaki put cabin load iznad 90%.

Za sve gradove gde sam isao bio je direktan let JU. Ali, ne hvala.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=361589#p361589:2lz6hg2f je napisao(la):
Igor » 07 Dec 2015 15:50[/url]":2lz6hg2f]Strpljiv sam prilicno ali pitanje je da li ce na kraju aerodrom postati zrtva nacionalnog avio prevoznika u mnogim segmentima.

Naravno da hoce i bice tako dokle god umesto profesionalaca odučuje politka :sesir:
 
ja sam skoro leteo za London, Amsterdam i Pariz sa JU. london u odlasku 90%LF u povratku 80ak ljudi ali je 5/8 bilo u biznis klasi. Za Pariz sam leteo dan posle ter. Napada i bilo je 100% puno, nijedno slobodno sem 5 u biznisu a AMS je bio recimo oko 80%LF.. Moguce da ja samo letim na te popularnije destinacije.. A i sad je realno mrtva sezona..
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=361589#p361589:2zyh1g2r je napisao(la):
Igor » 07 Dec 2015 04:50 pm[/url]":2zyh1g2r]Strpljiv sam prilicno ali pitanje je da li ce na kraju aerodrom postati zrtva nacionalnog avio prevoznika u mnogim segmentima.

Aerodrom uvećava poslovne prihode otkako je napravljen novi prevoznik. Jedan yoy pad od 5% može da bude posledica sveopšte propasti koju donosi Air Serbia a može da bude i posledica "sleganja tla" nakon velike ekspanzije koju je novi prevoznik imao u prošloj godini - što je relativno normalna pojava u industriji.

Ako uporedimo ovaj novembar sa novembrom 2013. koji je bio prvi "pun" mesec novog prevoznika, vidi se povećanje broja putnika za 19% i avio operacija za 8%. Takav rast ne bi bio moguć da je ostao Jat ili da je otišao u likvidaciju.

Aerodrom je i dalje u plusu u odnosu na prošlu godinu i imaće 2-3% više putnika na godišnjem nivou. To je sasvim dobar rezultat nakon pomenute ekspanzije glavnog prevoznika u prošloj godini. Ne može svake godine da se raste po 20%. Sledeće godine će biti nekih novih linija pa će verovatno rezultat opet biti za koji procenat bolji nego u ovoj godini.
 
за поечтак, може да се смени генерални. од њега је свако бољи за ту позицију
 
Vrh