Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Otvoreni Premijum saloni:
air-serbia-premijum-salo.jpg

air-serbia-premijum-salo.jpg
 
Bulbulderac17":33ligrvr je napisao(la):
Jel zna neko sta se planira sa onim velikim semaforima na terminalima koji pruzaju informacije o sletanjima i poletanjima...duze vreme ne rade a kao zamene stavljeni su oni lcd televizori koji su premali i neprakticni (ljudi moraju da mu prilaze da bi videli info pa se oko njih stvara guzva)...?

RIP za roto slova...nema ga vise na dolaznim ne znam da li je neko primetio :violina:
 
A ladno su ih makli sramota valjdace ih bar dati muzeju dobicemo 2 mala monitora bez onog cuvenog zvuka
 
Ja kad cekam nekog uvek se sklonim od guzve (rodjaka tasti i strina) u deo gde su rent-a-car agencije, a u tom delu nema nijedan monitor vec moras da ustajes i da se trtis na onaj stub gde je okacen.
 
JohnnyLee":2i2qwwfy je napisao(la):
откуд су се сетили да уведу неку нову линију?

Da, bre. Dobri samarićani i nedužne žrtve arapske zavere koji samo i isključivo zbog zle Er Srbije redukuju svoje linije iz Beograda su uprkos toj stravičnoj zaveri:
- potpuno uništili Er Srbiju na Larnaki i praktično preuzeli celu liniju
- otvorili dve linije iz Niša
- najavili otvaranje nove linije iz Beograda

Strašno je šta im radi država. Da smo normalan narod još juče bi nas bilo dva miliona na ulicama da podržimo dobri Wizz koji će nas za 20 evra prebaciti gde god poželimo, samo da prvo zakatančimo ovu zlu arapsku tvorevinu.
 
Mislim da nismo obratili paznju na forumu na podatke iz septembra

Pad u avio operacijama za 2% a rast u broju putnika 1%. Skromni rast cak i negde logika govori da je popunjenost kabine veca ako je broj operacija nesto manji mislim naravno na sve operatere u proseku.

Ukupni rast broja putnika zakljucno sa septembrom jos uvek iznosi koliko toliko zadovoljavajucih 5%. Pitanje je koliko ce se ta cifra odrzati do kraja godine.
 
Aerodrom "Nikola Tesla" registrovao 4 miliona putnika u 2015. godini
Subota, 17. 10. 2015.|10:59 | Izvor: Tanjug

Aerodrom "Nikola Tesla" u Beogradu registrovao je u subotu, 17. oktobra 2015, četiri miliona putnika u 2015. godini, a takav rezultat ostvaren je dve nedelje ranije nego prethodne rekordne godine. :vops:

U prvih 292 dana ove godine prosečno 13.699 putnika dnevno, odnosno deset putnika na sat, koristilo je usluge beogradskog aerodroma, navodi se u saopštenju aerodroma "Nikola Tesla".

Ističe se i da beogradski aerodrom i dalje nastavlja sa porastom obima avio-saobraćaja u odnosu na 2014. godinu uz porast broja putnika od pet odsto u odnosu na isti period prošle godine.
http://www.ekapija.com/website/sr/page/ ... 015-godini
 
Eh kad se setim prakse u Drapsinu na aerodromu i kad su pricali o onim "lepim rekordnim vremenima" od 3.2 miliona putnika godisnje iz vremena SFRJ... Tamo neke 2002. - 2003. bilo manje od 2 miliona, a vidi sad :) Masala...
 
Ajmo sad da vidimo ko je prognozirao rast od 5% na pocetku godine...pobedniku po burek iz Trpkovica...:)
 
по садашњем стању ствари, за 2015. се може очекивати 4.870.506, тј. најближи је друм1
 
Moze li se to smatrati losim rezultatom?
 
Produziti godinu za 15 dana kako bi nakupili 5 milona
 
Igor":2lw3cqap je napisao(la):
Moze li se to smatrati losim rezultatom?
Odgovor na to pitanje morao bi da uzme u obzir političke i ekonomske okolnosti. S obzirom na opštu situaciju svaki rast se može smatrati uspehom.
Džoni je upotrebio ekstrapolaciju, ali rast zavisi od dnevnopolitičkih dešavanja. Možda se do kraja godine rezultat toliko pokvari da nemamo nikakav rast ili imamo neku bedu.
 
Pri tome je to plus u odnosu na godinu koja je donela milion novih putnika. Svaki plus posle tako naglog povećanja je dobar.
 
AERO: Ex-YU airports handle over 15.5 million passengers

Airports across the former Yugoslavia handled over 15.5 million passengers during the first three quarters of the year, with seven of them welcoming over one million passengers.

Almost all airports have seen passenger growth in 2015, with Tivat, Zadar, Pula and Brac bucking the trend. Belgrade Airport (AERO), which handled its four-millionth passenger over the weekend, remains the busiest in the former Yugoslavia, followed by Zagreb, which this month handled its second millionth passenger. Both Split (1.8m passengers) and Dubrovnik (1.5m) have maintained their positions as the third and fourth busiest airports after they overtook Pristina (1.2m) in 2014. Pristina itself has staged a strong recovery this year but is unlikely to overtake its Croatian counterparts during the fourth quarter. So far this year, Split has already handled more passengers than it did for the whole of 2014. Overall, Croatia’s commercial airports welcomed over six million passengers.
Source: EX-YU Aviation News
http://wisebroker.rs/aero-ex-yu-airport ... assengers/
 
Vrh