Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Stomatolog":2au1xfgs je napisao(la):
I ja mislim da bi bilo lepo da ljubitelji aviona dobijemo terasu na aerodromu sa lepim pogledom na pistu i rulne staze,

Gde to? U zemlji Srbiji gde kada pokušaš da fotografišeš bilo koji javni objekat za koji nisu predviđena bilo kakva zakonska ili posebna ograničenja fotografisanja, imaš jedno 90% šanse da će da ti priđe neki lovočuvar ili dokoni pozornik u penziji da te smara i ispituje o razlozima tvojih nedozvoljenih aktivnosti? Na svim nivoima postoji to podešavanje uma na nekakav koncept kvazibezbednosti, tajnovitosti i šta sad tu ima da nam dolaze neki špijuni sa fotoaparatima, da gledaju u našu pistu, zabranjuj bre to, kakav bre 21. vek, kakvi bakrači, ko se samo približi prozorima i krene da snima nešto odmah teraj u policijsku sobu na pretres.

E, takva ekipa otprilike treba da sedne i zaključi da za privlačnost aerodroma i njegovu ocenu od strane (makar jednog dela) putnika ne bi bilo loše da postoji panoramska terasa sa nedajbože kafićem gde će ljubitelji aviona moći da sednu i malo pare oči.
 
.....zabranjuj bre to, kakav bre 21. vek, kakvi bakrači, ....

Preterivanje...
treba da se zabrinemo tek kada putnicima i posetiocima aerodroma po prispecu
počnu da vezuju crni povez preko očiju :laugh: :lool: :laugh:
 
beowl":3kub1vz5 je napisao(la):
U zemlji Srbiji gde kada pokušaš da fotografišeš bilo koji javni objekat za koji nisu predviđena bilo kakva zakonska ili posebna ograničenja fotografisanja, imaš jedno 90% šanse da će da ti priđe neki lovočuvar ili dokoni pozornik u penziji da te smara i ispituje o razlozima tvojih nedozvoljenih aktivnosti?

Ako je u Srbiji 90% onda je na zapadu 99,9%...i nece nikakav dokoni penzioner vec uniformisani policajac.
U mnogim zapadnim zemljama policija ima daleko vecu ulogu u drustvu nego sto je to u Srbiji.
 
Sva sreća pa mi tokom opaljivanja hiljada fotki po evropskim gradovima niko živ nije prišao sa bilo kakvim pitanjem, inače bih možda pao u iskušenje da poverujem u tu priču o zapadu koji je uvek i u svemu još gori od Srbije.

Na JFK imaju jasno istaknuta upozorenja tamo gde nije dozvoljeno fotografisanje. I onda ne fotografišeš tamo ali zato možeš da postaviš kameru i stativ i teleskop ako hoćeš na mnogim dobrim pozicijama na Odlascima (na i između gejtova). Na LHR isto tako, tamo gde nije jasno naznačena zabrana možeš da fotkaš stajanku do mile volje. I niko ti ne prilazi.
 
Azerbejdžanski Silkway Airlines, teretni 747, od pre par minuta. Ne sećam se kad sam video 747 na Tesli, ali je svakako zadovoljstvo :)
46e0615068879ea93d423b336626b812.jpg
 
Na ZRH imaju terasu koja je svemirski brod za sve ostale u Evropi, a kad vam dosadi fotkanje odatle, e tu je shuttle bus koji vas tunelom ispod platforme vozi na novi terminal E odakle nastavljate fotografisanje. O kvalitetu okruženja, elektronskim durbinima i ostalim propratnim detaljima da i ne govorim. Zabava za decu, restoran, porkiven deo ako pada kiša... Cena CHF5.

I na TXL nije loše, mada je malo SSSR style. Na VIE je ok, dosta toga se vidi.

Kod nas bi trebalo da je naprave na krovu - na uglu zgrade gde se susreću A i C hodnici, odatle bi se pružao pogled na sve što BEG ima.
 
Kartograf":wb5zdess je napisao(la):
...Kod nas bi trebalo da je naprave na krovu - na uglu zgrade gde se susreću A i C hodnici, odatle bi se pružao pogled na sve što BEG ima.

jeste da je taj čošak zgrade bez velikog čilera (koj su svuda ,,posejani) pa se pruža lep vidik
ali teško da bi krov nove zgrade mogao da izdrži na sebi terasu :)
 
Број путника и авио-операција на Аеродрому Никола Тесла Београд у августу је на прошлогодишњем рекордном нивоу.
Рекордни дан у историји био је 01. август 2015. године, када је београдски аеродром користило 20.973 путника.
Експанзију је у августу доживео и робни авио-саобраћај, који доноси велики приход, са повећањем од 53 одсто у односу на исти период прошле године.
Од почетка године кроз Аеродром је прошло је 3.276.772 путника, што је 6 одсто више него у истом периоду прошле године.
Београдски аеродром бележи и веома висок ниво редовности полетања по међународним стандардима, када је реч о аеродромима који опслужују 5 милиона путника годишње. О томе сведочи податак да је од почетка године 85,6 одсто летова реализовано на време. Кашњења дужа од 60 минута забележена су у само 2,4 одсто случајева.

http://www.beg.aero/vest/11311/%D0%91%D ... 1%82%D0%BE
 
Да поновим као покварени грамофон: већ је увелико требало склепати посебан терминал за лоукост компаније на Тесли или у Батајници, а Т1 реновирати и дати Ер Србији. И вук сит и овце на броју.
 
Да поновим и ја - Ер Србија је још један у низу велеиздајничких пословних подухвата последњих година. Остадосмо и без аердорома и без национаналне авиокомпаније и без отворене, здраве тржишне утакмице на нашем небу.
 
Стварно не знам којом магијом ће успети да стрпају све стране компаније у оно мало простора. Једино позитивно је то што ће њихови шалтери бити ближи улазу а не на крају Терминала 2 као сада.

Једна држава - један вођа - један аеродром - једна компанија. Увек ми је драго да видим напредак домаћих компанија, имао сам углавном позитивна искуства са ЕрСрбијом, али неке ствари су стварно ван памети.
 
не знам колико се сећате, али је прва прича била да ће Ер Србија добити Т1. међутим, не видим чему ово претумбавање. острво 300 је таман довољно за потребе Ер Србије. могу таман да добију и ново 400 и то је то.

Пантограф":3pqsf18z je napisao(la):
Да поновим као покварени грамофон: већ је увелико требало склепати посебан терминал за лоукост компаније на Тесли или у Батајници, а Т1 реновирати и дати Ер Србији. И вук сит и овце на броју.

 
Strane kompanije se prebacuju u vezni deo, gde treba da se rade i ček-in pultovi. Trenutno se rade i kancelarije na spratu, na galeriji Terminala 1. Kraj radova je za par dana. Te kancelarije na galeriji dobija Er Srbija. Sledeća faza je da se rekonstruiše Terminal 1, ubaci i pasoška kontrola i ceo Terminal 1 preda Er Srbiji. Pošto ta rekonstrukcija traljavo ide, tražili su bar nešto, i dobili, u vidu kancelarija na kraju Terminala 2 i na galeriji Terminala 1.

Ovako će da izgleda taj vezni deo. T1 je desno, T2 levo.

 
Навалише док је тотална распродаја. Србија на попусту.
 
Ćao drugari. Vidim da ste već videli moj novi sajt Aviatica. Napustio sam Aviokartu pre dva meseca i počeo sam sopstveni posao u međuvremenu. Teško je u početku, ali neću da se žalim, posao je krenuo sjajno, samo neka se tako i nastavi. Novi sajt je samo jedan mali segment mog novog posla, ali je zapravo veoma važan. Trudio sam se da bude funkcionalan, da nije komplikovan i prešaren, a što se sadržaja tiče nastavljam po starom. Nadam se da će vam se dopasti i da ćete ga posećivati i deliti prijateljima :) Kao i do sada stojim vam na raspolaganju za sve što vas interesuje u vezi sa avio saobraćajem.
 
Sajt dobar bravo samo malo zna da koci sa mobilnog .
Nadam se da ce posao fino da se razvije srecno ako bude trebala koja karta cujemo se
 
Pohvale na sajtu ali pre svega na odlucnosti da samostalno nastavis ono sto si dobro radio ;)

Tvoje vesti su uvek dobrodosle kao i dosada.
 
а зато је Авиокарта пукла како си отишао. на сваки пун месец објаве неку вест. али је битно да код тебе има шта да се чита, тако да :vops:
 
Vrh