Šta je novo?

Aerodrom Konstantin Veliki - Niš

Ja ne znam gde "Vizovi" avioni "spavaju" kad su u BG-u, da li su parkirani sa strane, ili imaju hangar.
 
У случају да се авиони интезивно експлоатишу, хангар и није потребан, јер вароватно и више кошта, али, ако је базиран тамо, можда, понекад, треба нешто да се уради, да се сачека неки део, е онда је зговдно да то има где да се уради. Моја логика, а како је у ствари, немам појма.
 
немају хангар у Београду. авиони су углавном на Б платформи када одмарају
 
Prilično sam siguran da se avioni komercijalne avijacije parkiraju napolju, a u hangar idu samo na servis i farbanje.
Biznis avioni su druga priča
 
Ja ne znam gde "Vizovi" avioni "spavaju" kad su u BG-u, da li su parkirani sa strane, ili imaju hangar.
Poenta je da W6 avioni jako kratko "spavaju", tj. ne lete samo tokom noci. Posto obicno slecu medju poslednjima uvece i odlaze medju prvima narednog jutra, cesto prenoce i na samom gejtu. Ako nisu na gejtu, onda su parkirani ili na B ili na E platformi.

Hangar u Beogradu nema nijedna kompanija, naravno od legacy kompanija. Air Serbia takodje noci ili na gejtu, ili na B/E platformi, kao i na platformi kod JAT Tehnike.
 
Тј базирани авиони никада низашта не користе хангаре?
 
Тј базирани авиони никада низашта не користе хангаре?
Koriste ih samo za servisiranje i radove na njima, za parking ne. Uostalom, Air Serbia nema svoje hangare, oni su u vlasnistvu JAT Tehnike. Mislim na dva velika hangara, treci je u vlasnistvu Prince Aviation-a.
 
Ја сам управом сервису и мислио. Мањи неки радови, преко стакло или неки део да се замени, па да баш не праве шатор око мотора. Због тога ми је логично да компанија која базира авион на неком аеродрому може да исти користи и као алтернацију ако је неко ванредни квар па је постојање хангара сигурно велика предност иако може о никад да се користи...
 
вероватно имају споразум са Техником око тих ситних ствари. мада се већина Визових сервисирања ради у Будимпешти. када авион треба да иде на сервис, онда тај авион углавном везују са летом за Будимпешту. нпр. авион редовно лети Београд-Базел. када му дође време за сервис, онда се деси да одлети за Базел, па из Базела одради лет за Будимпешту, а из Базела се за Београд врати други авион. а дешава се, да ако не могу да ураде неку такву комбинацију, лете празне летове од Будимпеште до Београда
 
нове слике терминала

dji_0237_1669717158.jpg


img_9204_1669717165.jpg


324593240_443555657896924_3883522629135785075_n.jpg


324261397_716136880046191_3623106376718458638_n.jpg
 
Штета што јужне вести не направе а колико је то у односу на 2019 у односу на годину кад је република преузела аеродом.
 
Штета што јужне вести не направе а колико је то у односу на 2019 у односу на годину кад је република преузела аеродом.
Pa da ih opet optuže za nedostatak patriotizma
 

" . . 165.000 putnika, što je za 38% više u odnosu na isti period 2022, . .
 

Trenutno sa niškog aerodroma "Konstantin Veliki" može se leteti ka 13 redovnih i tri sezonske destinacije. Ovog leta u ponudi sa niškog aerodroma je i veliki broj čarter letova u organizaciji turističkih agencija ka primorskim gradovima u Turskoj (Antalija i Alanja), Egiptu (Hurgada) i Tunisu (Monastir).
 
Виз Ер гаси Малме од септембра (постаје сезонска). кажу да је из оперативних разлога. како и не би, када су акумулирали 2 милијарде евра минуса у претходне две године
 
Виз Ер гаси Малме од септембра (постаје сезонска). кажу да је из оперативних разлога. како и не би, када су акумулирали 2 милијарде евра минуса у претходне две године

Jel može izvor za taj gubitak?
 
имаш по Гуглу. али 'ајде, да не тражиш можеш и овде да прочиташ. додуше, ја сам мало погрешио, није у две године, већ у три
 
Vrh