Šta je novo?

Aerodrom Konstantin Veliki - Niš

download (3).png

download (2).png

download.png

download (1).png

Aerodrom-Nis-3-1-scaled.png

Izvor slika:
Bauprojekt
 
Poslednja izmena:
Нисам схватио да се у овом цугу ради и десно од зграде.
 
dakle postoji predispozicija da se nekada ugrade još dva avio mosta.
Мислим да да. Цео пројекат изгледа прилично рационално, без мегаломаније, али са простором за раст.
Да би дошли у ситуацију да им треба више од једног авио моста, морали би прво да унапреде структуру рулних стаза и стајанке, што је много већа инвестиција (мислим).
 
Hvala Meyraf i SCS...promakla mi je ova vest na exyu izgleda..što me čudi jer baš pratim taj portal. Izgleda skroz korektno. Niš zaslužuje da ima aerodrom koji ne izgleda kao čekaonica u domu zdravlja Zvezdara
 
Gde samo nadjose 727 da metnu na kompjutersku animaciju?
Nije u bazi modela aviona bilo nista novije? :)
 
"Platforma se pruža paralelno sa poletno-sletnom stazom i sa njom je povezana rulnom stazom. Funkcija platforme je parkiranje i opsluživanje vazduhoplova na četiri parking pozicije."

IMG_20220822_064917.png
 
Nije rekao ni nešto što nije tačno.

Poenta priče je- država je, po Vučićevim rečima, bila nesposobna da upravlja Teslom, ali je eto potrčala da preuzme i upravlja Konstantinom, ne bi li ga držala "pod ručnom", a sve u skladu sa koncesionim ugovorom sa Francuzima..
 
ништа паметно није рекао
Naravno, ništa drugo se i nije moglo očekivati od "zabrinutog" Alana za sudbinu aerodroma u Nišu. Tek će biti zlonamernih komentara kada se izgradi sve planirano i kada prodje ova političko-ekonomska kriza koja traje već tri godine u celom Svetu.

Lupetanja kako država mora da sprečava razvoj ovog aerodroma, potpuno demantuje izgradnja na terenu. A, o dotiranim letovima nema potrebe ni da pišem.
 
Pa što ne objave šta piše u koncesionom ugovoru sa Francuzima? Da vidimo da li ima ograničenja u pogledu drugih aerodroma, ili ne.

Šta je sprečavalo gradnju terminala i ranije? Morala država, koja kao ne zna da upravlja Teslom, da preuzme upravljanje Konstantinom, ne bi li se proširio terminal.

To su sve priče za malu decu. Niko se iz Beograda nije potresao oko razvoja Niša, dok nije došao Francuz koncesionar i pritisnuo vrh hobotnice u Beogradu, koja je preko svojih pipaka, lokalnih klimoglavaca, ščepala ono što je i bez njene "pomoći" taman krenulo lepo da se razvija.
 
. . ščepala ono što je i bez njene "pomoći" taman krenulo lepo da se razvija.
Država je posle koncesije u Beogradu oformila JP "Aerodromi Srbije" sa sedištem u Nišu i preko tog preduzeća investira u još nekoliko naših aerodroma. A, veći broj aerodroma traži da bude u tom preduzeću. Znači samo tako može da se investira u razvoj aerodroma.

Kao što svi mogu da vide i na ovoj stranici država gradi aerodrom u Nišu i to će značajno povećati kapacitet, pa i promet kada se normalizuje tržište. Sam grad nikad ne bi mogao da uloži toliki novac, a da ne pominjem i izgradnju kontrolnog tornja.

Pored toga je bilo dotiranih avio-linija, pa je čitavoj regiji omogućen povoljan prevoz do više gradova. Putnicima nije bitno ko upravlja aerodromom, već kakva je usluga, koliko ima linija i po kojoj ceni. Mislio sam da je svima jasno da je plan da se razvija poslovanje aerodroma u Nišu.
 
Poslednja izmena:
Vrh