Šta je novo?

Aerodrom Konstantin Veliki - Niš

Не жели свако да се вози таксијем из Београда за Ниш. Не жели ни возом. А тек аутобусом. У принципу, регион неповезан са светом редовним авио-саобраћајем (и то оним који има и бизнис класу) остаје дубока провинција.

Иначе, не сећам се да сам при неком преседању са међународног (нешенгенског) на "домаћи" (шенгенски) лет морао двапут да се чекирам.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=397123#p397123:2h4m4gv1 je napisao(la):
Пантограф » 13 Јул 2016, 13:43[/url]":2h4m4gv1]Опет треба и једно и друго. Авион ипак лети до Ниша пола сата, па је веза Цирих - Београд - Ниш 100% аваздухом свакако бржа од комбинације авион/воз. То је од немалог значаја за пословне путнике. Уосталом, иако их повезује изванредна пруга, између Беча и Линца лети и авион.

знаш ли да неке железничке компаније имају своје ИАТА шифре, и можеш да преко авио компаније букираш карту и за воз? пример су ти СНЦФ и ДБ. наравно, услов је да та железничка компанија има код шер или интерлајн уговор са авио компанијом и аеродром железничку станицу. наравно, када би код нас железница била нормална (мин. 160 км/х на свим магистралним правцима) и да имају аеродромске станице, Ер Србија и С-Воз би могли да направе такав уговор, и да до Београда лете авионом а даље возом (ионако је данас исти комфор у возовима и авионима)
 
Znam. Bio je i u staroj Jugoslaviji Jatov voz iz Ljubljane za Zagreb. I nije baš da se Adria nasekirala zbog njega.

Pomalo smo daleko od toga da Srbijavoz dobije šifru kao avio-kompanija...
 
Не жели свако да се вози таксијем из Београда за Ниш. Не жели ни возом. А тек аутобусом. У принципу, регион неповезан са светом редовним авио-саобраћајем (и то оним који има и бизнис класу) остаје дубока провинција.

Ukoliko bi u nekom ludilu ukinuli low cost iz Bg, pre bih isla do Budimpeste nego do Nisa. Iz bezbroj razloga...
 
Ukoliko bi u nekom ludilu ukinuli low cost iz Bg, pre bih isla do Budimpeste nego do Nisa. Iz bezbroj razloga...

Лакше је написати"безброј разлога" него навести два три смислена.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=397156#p397156:1bwaqnez je napisao(la):
11030 » 13 Jul 2016 03:10 pm[/url]":1bwaqnez]
Не жели свако да се вози таксијем из Београда за Ниш. Не жели ни возом. А тек аутобусом. У принципу, регион неповезан са светом редовним авио-саобраћајем (и то оним који има и бизнис класу) остаје дубока провинција.

Ukoliko bi u nekom ludilu ukinuli low cost iz Bg, pre bih isla do Budimpeste nego do Nisa. Iz bezbroj razloga...

Da ti Stadler omogucava da stignes u Nis za 2 sata, sigurno bi se opredelila za Nis a ne za Budimpestu. A to nije naucna fantastika da se jednog dana putuje vozom do Nisa za 2 sata.
 
Evo ti jedan. Kad se doklackam brzom prugom do Budimpeste, bar mogu sadrzajno da provedem dan dok mi ne podje let. To pod uslovom da prugu kinezi nikad ne srede i da se i dalje putuje 8 sati. Mogu da obidjem pola grada, stignem metroom do aerodroma sa kog ce uvek imati bar 10 destinacija vise nego iz nisa. Mogu da dodjem i dan ranije pa se lepo provedem u jednom od najlepsih gradova ovog dela Evrope. To zadovoljstvo me kosta 25e (vozna karta Bg_Bud). Ukoliko idem do Nis, opet uzimam voz, koji ko zna da li ce stici na vreme. Pokvari se u Rakovici i gde cu onda. Kad se dokopa Nisa, onda moram da uzimam taxi verovatno do aerodroma, jer kapiram da nasi nemaju liniju zeleznicka-aerodrom. Sta da radim u Nisu ako imam par sati ili pola dana lufta? Gde cu, da setam pored Nisave? Bila, lep je Nis, ali jednom je dovoljno obici grad. To zadovoljstvo me kosta 11 e +taxi ko zna koliko, verovatno jos 10 e, cisto da me opljacka, sto mu dodje veoma slicno ko voz za Budapest. Voz za Nis putuje oko 5 ipo sati. I eto, ja bih pre za Budimpestu, lepsi mi voz, ima i bar, sluze dobru kafu i rakijicu. Na granici opusteno, voz skoro i da ne stoji, pasose pregledaju u voznji. Voz sam navela kao najjeftiniju varijantu, autobusi i kombi prevoz me ne zanimaju. A sad, navedi ti meni zasto bi pre izabrao Nis, bas me zanima.

Da ti Stadler omogucava da stignes u Nis za 2 sata, sigurno bi se opredelila za Nis a ne za Budimpestu. A to nije naucna fantastika da se jednog dana putuje vozom do Nisa za 2 sata.

Nije naucna fantastika ni wc u stanicnoj zradi pa u mnogim mestima ne postoji. Bg-Bud pruga je vec najavljena, pre ce biti od te za Nis. Svakako navijam i nju da zavrse. Pa da budem u velikoj dilemi, da li do Budimpeste za 3 ili do Nisa za 2 sata. :sesir:
 
Koliko glupo objasnjenje, do Nisa idu busevi na svakih 15 minuta koji su dole za 3 sata maksimum, a taksi kosta 300 dinara do Aerodroma. Voz moze da se pokvari u oba slucaja. Izvini metro u Budimpesti koliko se secam nije besplatan, a leteo sam nekoliko puta odatle tako da do njega ide samo bus 200e koji je mislim cak malo skuplji od obicne karte.
 
Glup je onaj ko ne ume da shvati napisano. Bus je van opcije kao sto napisah.
 
11030":tt1eyd3x je napisao(la):
Glup je onaj ko ne ume da shvati napisano. Bus je van opcije kao sto napisah.
Onda navedeš da ne bi nikad iz Niša iz subjektivnih razloga (nećeš busom, kombijem i sl.) i turističkog obilaska Budimpešte, a ne nekih imaginarnih milion razloga.

Inače, što se tiče brže pruge, volio bi i ja da se izgradi, samo mi je to još na jako klimavim nogama.
 
Jos samo ako mozes da mi objasnis koja metro linija ide do aerodroma? :D
 
има у Нишу линија 34 (кружна) која повезује центар са аеродромом
 
Pa iz subjektivnih razloga naravno, sta je tu sporno? Iz subjektivnih razloga biras i low cost, zar ne? Ili izbegavas Air Serbiu iz objektivnih? Ne vidim ni jedan razlog da ste naveli ZA Nis. Najlakse je da popljujes neciji izbor, koliko god da tebi deluje besmisleno. Loyola, sto bi ti putovao iz nisa?
 
свако има право да бира са ким ће, одакле и како путовати, тако да не видим разлог зашто се сада води полемика ко ће одакле да путује
 
11030":1ku3dwqa je napisao(la):
Pa iz subjektivnih razloga naravno, sta je tu sporno? Iz subjektivnih razloga biras i low cost, zar ne? Ili izbegavas Air Serbiu iz objektivnih? Ne vidim ni jedan razlog da ste naveli ZA Nis. Najlakse je da popljujes neciji izbor, koliko god da tebi deluje besmisleno. Loyola, sto bi ti putovao iz nisa?
Naravno da nije sporno, al zbog kvalitete diskusije i foruma bolje je navesti i opisati razloge kao u drugom postu, nego napisati da ima milion razloga i tu završiti diskusiju.

Low cost se bira iz čisto racionalnog razloga uštede u novcu, nauštrb komfora putovanja.
 
Putovao bih cak i da su iste cene sa BUD, opet se mnogo brze stigne. Mozda bih isao preko Temisvara ako voz stize u normalno vreme da ne mora da se ceka. Budimpesta je super sa ponudom ali ima samo 3 voza dnevno i za dosta letova mora da se ceka 5-6 sati. Dodjes na kraju od preko 12 sati puta i cekanja, ispadne em duplo duze em duplo skuplje, 4000 BUD, a INI 2000 din. Naravno ako nemam u Nisu letova ici cu u BUD.
 
Voz za Temisvar tek treba da tempiras jer ne postoji direktan. A ako ides busom pripremi se da na granici cekas sat ipo da se rumuni smiluju. Nemas brige, icices svakako iz Bg-a jer ce low cost letovi ostati i ovde, bar nisam videla ni u jednoj drzavi gde leti wizz da su ukinuli letove iz glavnog grada. Isla bih za Nis ukoliko bi mi let odovarao a ta kombinacija bila 3 puta jeftinija nego druga opcija.
 
@11030

Избор на шта ћеш да потрошиш паре и колико истих је твоје неотуђиво право и припада само теби. Међутим, разлози које наводиш у корист Будимпеште су већ у домену езотерије. Поготово када су у питању лоу-кост летови, дакле они код којих се води рачуна о сваком динару/евру.

Пут железницом до Будимпеште траје око осам сати. До Ниша Флиртом - четири. До Будимпеште дневно иду три, а до Ниша дванаест возова. Карта до Ниша је три пута јефтинија. Аеродром Константин Велики је само четири километра удаљен од центра Ниша, па је и такси до њега јефтин.

Или, ако желиш директан трансфер, већ имаш неке путничке агенције које организују директан превоз од твојих врата до аеродрома Ниш за петнаест евра. Значи, тамо си за два-два и по сата.

Осим ако се прави разлог не крије у намери да побегнеш од куће :mrgreen: , јер пишеш: "Mogu da obidjem pola grada, stignem metroom do aerodroma sa kog ce uvek imati bar 10 destinacija vise nego iz nisa." Не да имаш десет, већ стотинак више дестинација дневно него са Константина, али код обичног света се подразумева да зна где ће када крене на аеродром, а не доноси одлуку на лицу места. Обашка што ти пред сам лет карта на лоу-кост линијама неће бити нимало јефтина.
 
Ovako kako neki članovi shvataju "diskusiju", bolje da je nema... 11030 je korektno objasnila svoje subjektivne razloge, sada će dve naredne stranice da joj se objašnjava kako... šta? I to prozivanje nekoga da je glup! Fuj.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=397198#p397198:20372k9l je napisao(la):
11030 » 13 Jul 2016 09:48 pm[/url]":20372k9l]Sta da radim u Nisu ako imam par sati ili pola dana lufta? Gde cu, da setam pored Nisave? Bila, lep je Nis, ali jednom je dovoljno obici grad. To zadovoljstvo me kosta 11 e +taxi ko zna koliko, verovatno jos 10 e, cisto da me opljacka, sto mu dodje veoma slicno ko voz za Budapest. Voz za Nis putuje oko 5 ipo sati. I eto, ja bih pre za Budimpestu, lepsi mi voz, ima i bar, sluze dobru kafu i rakijicu. Na granici opusteno, voz skoro i da ne stoji, pasose pregledaju u voznji. Voz sam navela kao najjeftiniju varijantu, autobusi i kombi prevoz me ne zanimaju. A sad, navedi ti meni zasto bi pre izabrao Nis, bas me zanima.

Ne znam kako je u Nišu ali samo ću da napomenem da sam jednu i jedinu pljačku od strane taksista u životu doživeo i iskusio u Budimpešti. Lik je izračunao forinte vredne oko 80 evra za vožnju od 5 minuta u centru grada. Zaustavio se kod svojih pajtosa na taksi stanici koji su okružili auto kada sam ja odbio da platim reket. Tako da iz mog ličnog ugla, ako ikada u životu budem koristio lowcost avionski prevoz a ne budem ga imao na raspolaganju u Beogradu, alternative će mi biti Niš, Tuzla, Sofija, Temišvar, Skopje, Elbasan, autostop i na kraju pešačenje ako treba ali ću sebe da poštedim izleta u jedan od najlepših gradova ovog dela evrope.
 
Dobar deo Vojvodine leti preko Temišvara i nije im racionalno da jure do Niša.
 
Treba dodati da su ljudi koji zive u ovim krajevima cesto koristili aerodrom u Skoplju tako da je ovo odlicna stvar.
I wizz i ryanair imaju odlicne destinacuje kako turisticki zanimljive tako i one gde ima mnogo nasih ljudi koji za razliku od Turaka koriste avione kako bi dosli ovde u letnjim mesecima.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Nema govora da je kao LC aerodrom Niš legao ko kec na desetku.
E, sad, pitanje je šta će zbog toga biti sa "Moravom"...
 
Drzavu trenutno bas briga za Moravu.
Tu bi dobro legla neka firma poput ove 2 navedene a i za privlacenje stranih investicija.
A i Kragujevac i Cacak su tu plus Zlatibor sto moze da se iskoristi za razvoj turizma.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Vrh