Šta je novo?

Aerodrom Konstantin Veliki - Niš

Jeda avion sve pokriva i moze i vise .
Er Srbijini A319 imaju dnevno najmanje 3 rotacije a neki i 4.
 
Jedan da bude maksimalno iskoriscen svaki dan jer lad se sabere ako bi sve uzela AirSerbia to je 28 rotacija nedeljno.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=613807#p613807:11bizltj je napisao(la):
loyola » Čet Apr 04, 2019 8:20 am[/url]":11bizltj]Nema sanse da AirSerbia dobije sve ove linije
, pa treba im 2 aviona i to a319, jos kad krenu da se kvare atrovi leti i carteri kad pocnu...

Kakve veze imaju pristupacne cene, ako wizz ostavi cene koje jesu ljudi ce i leteti sa njima i dalje. Pri tom ne zaradjuju low costeri na kartama od 20 evra, prvo ta cena je za manji broj sedista, onda milion dodataka, i u sezoni cesto budu skuplji od "normalnih" kompanija.
Bas to, nije slučajno projekcija 40% vise putnika sa vise nego duplo novih linija.
Sva je prilika da ce niskotarifni da budu u nezgodnom polozaju, jer ako malo bolje pogledas projketovne linije, gotovo sve gađaju vec postojecu vezu loukosetra.
Dajes 5 miliona da ubiješ konkurentnost prvoznika koji bez subvencija lete.

No, strpimo se, eto ga maj.

Ne tako cesto se desi da budu skuplji.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=613883#p613883:vftn9lea je napisao(la):
loyola » Čet Apr 04, 2019 12:09 pm[/url]":vftn9lea]I sta cemo kad wizz uzme 5-6 linija ovih?
Pa ako se to desi, u sta sumnjam, zasigurno ne taj broj, ugasice linije koje ima u blizini subvencionisanih.

Znaci poremetiš trzisne letove s 5 miliona evra!
Kako god okreneš, sve je naopako.
 
Vise od pola linija zahtevanih su linije Wizza, a zasto bi gasili linije ako su im profitabilne? Air Serbia nema sanse da u letnjoj sezoni izvede sem par linija, mogu da se istale da uzmu Ljubljanu, Budimpestu i Rim a crnogorci Tivat i to je to. Ostalo nema sta da se bakcu sa tim.

Pitanje je i kako ce se subvencionisati, da li po ucescu u ceni karte, po letu ili ko zna kako...
 
Pa kolko moze da bude odrzivo da lete recimo Memingen i Nirnberg istovremeno?
Beč i Budimpeštu?
Ajde Salcburg i Bec?
Kako ce Rajan da odrzi Bratislavu izmedju Budimpeste i Beča?

Proizvoljno sam uzeo mesta, da ne krenemo u računanje daljine izmedju ovih mesta, bitna je poenta.
Dajes pare za nešto što je funkcionisalo bez subvencija. A sva je prilika da nece biti niskotarifnih, no videćemo za meseca dana.
 
Mislim sav besmisao uzimanja aerdoroma u vlasništvo države ne mogu da objasnim racionalno.
Ne bih da se stvori slika da ne želim da ovo uspe, ali znajući ko vodi grad i centralu, alo bre sta je vama ljudi?
Pricamo o Sns-u, to je ista partija koja vodi Beograd, cisto da vas podsetim

Samo se diskutuje o linijama, o dugu Grada koji je ostao Vojsci zbog Konstantina nisam rec progovorio.

Sad ima država 5 miliona evra za subvenciju a nije imala dok je bio u vlasnistvu grada. Znači na milion stvari u gradu su mogli da spucaju te pare, a da ostave aerodorm koji je stao na noge.
Vrlo brzo ćemo kad ispliva ugovor o koncesiji biti uvereni da država ne brine baš mnogo za regionalni razvoj, a videćemo ubrzo i ko dobija linije tj.subvencije.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=613971#p613971:3dfdnsvr je napisao(la):
lepi » Thu Apr 04, 2019 4:08 pm[/url]":3dfdnsvr]Pa kolko moze da bude odrzivo da lete recimo Memingen i Nirnberg istovremeno?
Beč i Budimpeštu?
Ajde Salcburg i Bec?
Kako ce Rajan da odrzi Bratislavu izmedju Budimpeste i Beča?

Proizvoljno sam uzeo mesta, da ne krenemo u računanje daljine izmedju ovih mesta, bitna je poenta.
Dajes pare za nešto što je funkcionisalo bez subvencija. A sva je prilika da nece biti niskotarifnih, no videćemo za meseca dana.

Po tome mozes i da se zapitas zasto imaju duple linije iz BGa i iz Nisa
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=613747#p613747:rem5vo0q je napisao(la):
lepi » 03 Апр 2019, 21:55[/url]":rem5vo0q]Pa stara pretpostavka, ErSrbija izvalci dezavne pare subvencijama.
Nego @DzoniLi rece da nemaju dovoljan broj aviona, pa se tu pokolebah.

Cao pristupacne cene

ја и даље сумњам да они могу ово да испуне, јер немају авионе. треба да набаве 319/320 дугорочно, а летови крећу за три месеца. такве ствари се раде по шест месеци унапред. мислим да ће то да добије неки нискотарифни. наравно, сви типују на Виз, али мислим да су неке закулисане приче типа Рајан и Изи, јер, није више питање да ли, већ када ће покренути по базу у Београду. покрену базу у Београду, и још добију субвенције из Ниша, win-win за обе компаније. једино не знам зашто су Тиват ставили у тај пакет, јер споразум између Србије и Црне Горе дозвољава само националним компанијама да лете. а и линија је самоодржива у летњој сезони са два-три лета недељно

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=613971#p613971:rem5vo0q je napisao(la):
lepi » 04 Апр 2019, 17:08[/url]":rem5vo0q]Pa kolko moze da bude odrzivo da lete recimo Memingen i Nirnberg istovremeno?
Beč i Budimpeštu?
Ajde Salcburg i Bec?
Kako ce Rajan da odrzi Bratislavu izmedju Budimpeste i Beča?

Proizvoljno sam uzeo mesta, da ne krenemo u računanje daljine izmedju ovih mesta, bitna je poenta.
Dajes pare za nešto što je funkcionisalo bez subvencija. A sva je prilika da nece biti niskotarifnih, no videćemo za meseca dana.

ниједан од наведених парова аеродрома није конкуренција другом, јер имају потпуно различита гравитациона подручја, тако да нема поенте. једино је Братислава конкуренција Бечу. но ту је Рајан, који је далеко већи играч од Виза
 
Pa ne znam da l je samoodrziv Tivat jer su vec placali Montenegro Airlinesu subvencije da leti
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=617403#p617403:1n4c42nl je napisao(la):
JohnnyLee » 18 Апр 2019, 15:06[/url]":1n4c42nl]изабран је директор Аеродрома Србије (испод жита, наравно). у питању је одборник у скупштини града Ниша, председник надзорног одбора нишког аеродрома, Михајло Здравковић
 
^^
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=613883#p613883:1do69np0 je napisao(la):
loyola » Čet Apr 04, 2019 12:09 pm[/url]":1do69np0]I sta cemo kad wizz uzme 5-6 linija ovih?
Hvala.
Ipak ima nekog ko moze unapred da predvidi postupke vlasti. Ko jos uvek koristi mozak a ne pada na marketing i predizborne trikove.
Ispostuj me i kad nisam u pravu. (citirano :D )
Salim se ja sam uvek u pravu.

Valjda sad bude jasno sve sto sam pricao.
Da se ne citiram, ko zeli da vidi obistinjeno prorocanstvo, proroka Lepog nek prelista par stranica poslednjih.

Pocetak sunovrata, samo je pitanje kada ce loukosteri jednu po jednu da gase. Mislim zasto bismo mi mogli jeftino da letimo a beogradjani ne :roll:
 
много сте ми смешни ви Нишлије. прво сте кукали што Ер Србија не лети из Ниша, звали је Ер Београд и шта све не. сада кукате што ће Ер Србија да лети из Ниша. стварно сте ми шашави
 
Pa kad nemaš ništa onda oces bilo sta.
Kad SAM napravis nesto jeftino, onda nećeš skuplje.
Nije bilo teško za pretpostaviti ovakav scenario, samo se trebalo posumnjati u odluke SNSa :cry:
Nego Sns tvrdnje su aksiom za po Srbiji, a inače sve sto kazu u Beogradu je laž.

Provucem tu tezu o beogradizaciji, a zapravo ga naje*asmo svi. Opet je Konstantin najpristupacniji od svih aerodroma i Beogradu.

Mozda jos nije vreme, ali objasnio bih da se Grad zbog zemljišta oko aerodorma obavezao Vojsci na izgradnju stanova.
Sve je to logično da je Aerodrom i dalje gradski, a posto je republički jer su ustupili vlasnistvo, aj pogodite ko je i dalje obavezan da zbog zemljišta koje nije vise njegovo izgradi ogroman broj stanova?
Ako ovo nije izdaja gradskih interesa i direktna steta gradu, ja ne znam sta je!

Edit: DzoniLi, očigledno imas znanja iz saobraćajne struke ali ti bas sagledavanje društva i politike ne idu od ruke.
Ne padaj na marketing.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=614197#p614197:1wf4ejir je napisao(la):
JohnnyLee » Pet Apr 05, 2019 3:01 pm[/url]":1wf4ejir]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=613747#p613747:1wf4ejir je napisao(la):
lepi » 03 Апр 2019, 21:55[/url]":1wf4ejir]Pa stara pretpostavka, ErSrbija izvalci dezavne pare subvencijama.
Nego @DzoniLi rece da nemaju dovoljan broj aviona, pa se tu pokolebah.

Cao pristupacne cene

ја и даље сумњам да они могу ово да испуне, јер немају авионе. треба да набаве 319/320 дугорочно, а летови крећу за три месеца. такве ствари се раде по шест месеци унапред. мислим да ће то да добије неки нискотарифни. наравно, сви типују на Виз, али мислим да су неке закулисане приче типа Рајан и Изи, јер, није више питање да ли, већ када ће покренути по базу у Београду. покрену базу у Београду, и још добију субвенције из Ниша, win-win за обе компаније. једино не знам зашто су Тиват ставили у тај пакет, јер споразум између Србије и Црне Горе дозвољава само националним компанијама да лете. а и линија је самоодржива у летњој сезони са два-три лета недељно

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=613971#p613971:1wf4ejir je napisao(la):
lepi » 04 Апр 2019, 17:08[/url]":1wf4ejir]Pa kolko moze da bude odrzivo da lete recimo Memingen i Nirnberg istovremeno?
Beč i Budimpeštu?
Ajde Salcburg i Bec?
Kako ce Rajan da odrzi Bratislavu izmedju Budimpeste i Beča?

Proizvoljno sam uzeo mesta, da ne krenemo u računanje daljine izmedju ovih mesta, bitna je poenta.
Dajes pare za nešto što je funkcionisalo bez subvencija. A sva je prilika da nece biti niskotarifnih, no videćemo za meseca dana.

ниједан од наведених парова аеродрома није конкуренција другом, јер имају потпуно различита гравитациона подручја, тако да нема поенте. једино је Братислава конкуренција Бечу. но ту је Рајан, који је далеко већи играч од Виза
Ovo nisam video, naravno da su konkurencija Nirnberg i Memingen jedan drugom, kad svi iz Nirnberga lete do Memingena kao najblizeg u Nemačkoj za koji postoji veza do Niša.
Ne pricam ovo prozvoljno, nego cela moja ekipa, imace doktori zaboli su poslove u okolini Nirnberga i svi lete do Memingena kao najjedbostavije opcije.
 
не падам на маркетинг, само ми нисте јасни шта хоћете. те 'оћете ово, те 'оћете оно. сада, добили сте ово, па вам ово не ваља. ено, они на FlyNaissus-у се ускукали, па им сада не ваља. а пре неког времена су кукумавчили и писали што нема
 
Bitno je definisati dve stvari:
1) Da li Air Serbia ima kapacitete da pokrene saobraćaj iz Niša na taj način da ne poremeti saobraćaj iz BEG?
2) Da li će njen dolazak "oterati" LC operatere? EDIT: Ili preseliti u Kraljevo? :?: :?: :?:

EDIT: U tekstu na "FlyNaissus"-u, o kome Džoni govori se kaže da je reč o "falsifikovanim" PSO linijama, a Šćurić je još kada je tender tek bio raspisan objasnio zašto to ni po definiciji nije PSO.
 
Manite me pisanjima po drugim forumima, stvarno ne pratim. Stavove formiram isključivo na osnovu svojih zapažanja.

Cela ta inicijativa Ne damo niski aerodrom, imala pogresni koncept ali je svakako strah od ukidanja jeftinih letova bio pokretač u 80% protestanata.
Na kraju, budimo strpljivi to ce se i obistiniti.

Ja sam iskreno hteo da ostane kako je bilo, kad već nije htela republika da ulozi u terminal.
Siguran sam sa bi Vizer nasao interes da parkira jedan avion u Nišu. Smatsa je svakako planirala izgradnju novog tornja.
Ovako imacemo ErSrbiju na ustrb loukostera. I na uštrb para svih nas. Onda ce biti priča, ne valja kad dajemo pare, ne valja ni kad ne dajemo.
Već viđeno
 
Moj lični stav: "Air Serbia" je odavno trebalo da pokrene 2-3 linije iz Niša, baš kao što treba 1-2 linije da ima i iz Kraljeva. Ali, ova cela procedura smrdi na sve strane.
Sada ostaje da čekamo reakciju LC-a.
Ne bih isključio sasvim ni tu mogućnost da je napravljen dil da se oni ćušnu u Kraljevo (tj. barem jedan od njih), a da redukuju/ukinu poletanja iz Niša.
 
Po meni, opet kazem laik sam, najbolje resenje je otprilike to sto si ti Dzontravolta rekao, s tim sto je moglo da to preduzeće Aerodromi bude zastupnik u pregovorima s loukosterima za oba aerodroma.
Da se nude dva regiona, pa bi te W linije (gore je objasnjeno nisam znao ranije kako funkcionišu) mogle da spoje interese svih.
Da se pojaca ponuda a ne da se pokvari tržište.

Ovako, ne gine nam Jašari.
Za interese Vansija i ErSrbije dusu dalo, a oni su ipak najbitniji, iz razloga ugovora koje jos nismo videli. A nismo ih videli između ostalog zbog svega ovoga
 
Meni realno izgleda da će se stvar odigrati ovako - ove linije prosto teško da su za Air Serbia-u. Aerodromi koji su birani su tipični za low-costere. Pošto će sad i Air Serbia da leti na slične destinacije kao Wizz ili Ryan, logično da moraju da idu s malom cenom koja je neisplativa, ali će deo putnika da ide s njima, a ne sa Wizzom ili Ryan-om. Kako ovi drugi apsolutno nemaju nikakve ograde da otkažu linije ako nema dovoljno putnika oni će ih u kratkom vremenu poukidati, onda Air Serbia digne cene da malo izvadi gubitak iz prethodnog perioda, to dovede do pada broja putnika i u sledećoj sezoni kažu - ćao ovo se ne isplati.
 
Vrh