Šta je novo?

Aerodrom Konstantin Veliki - Niš

текст на Авијатици

укратко:
Kako je za sajt Aviatica potvrđeno u Direktoratu, odluka je doneta protokolarno. Direktorat nije uticao na ovu odluku, već je samo potvrdio odluke koje su aerodromi doneli svaki za sebe.

Prema toj odluci, beogradski aerodrom „Nikola Tesla“ je odlučio da radi 24 sata, sedam dana u nedelji, dok se niški aerodrom „Konstantin Veliki“ odlučio za 16-časovno radno vreme na nedeljnom nivou.

Niška vazdušna luka biće otvorena ponedeljkom od 8.30 do 10.30 i od 18 do 20 časova, utorkom od 15.30 do 17.30, četvrtkom od 12.30 do 14.30 i od 18.30 do 20.30, petkom od 14.30 do 16.30, subotom od 15.30 do 17.30 i nedeljom od 14 do 16 časova. Sreda je neradna.
...
Aerodrom Konstantin Veliki u Nišu otvoren je za javni avio prevoz i svih 24 časa na poseban zahtev aviokompanija izvan vremena otvorenosti, uz prethodno odorenje operatera aerodroma (JP Aerodromi Srbija).

U saopštenju se kaže da je „vreme otvorenosti“ aerodroma podatak koji se objavljuje u zvaničnim vazduhoplovnim publikacijama što znači da je u to vreme aerodrom dostupan i spreman za prihvat vazduhoplova bez prethodne najave. U to vreme sve aerodromske službe su prisutne u neophodnom broju i funkcionalno spremne za prihvat i otpremu aviona i putnika.

U praksi će se međutim, rad operativnih službi prilagođavati unapred dogovorenim i odobrenim vremenima poletanja i sletanja nezavisno od propisanog radnog vremena. Na ovaj način će se racionalnije koristiti aerodromski resursi, stoji u saopštenju koje je danas dostavljeno našoj redakciji.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=611880#p611880:32k0qcl8 je napisao(la):
Markoni1 » Sre Mar 27, 2019 12:41 pm[/url]":32k0qcl8]https://www.blic.rs/biznis/vesti/ae...za-javni-avio-prevoz-16-sati-nedeljno/4pwptz6

Eto za samo jednu godinu kako naprednjacki olos sve unisti. E gde su sada oni sto su aerodrom svesno prepustili, znaci sve ih treba izbatinati
Imamo "Aerodrome" u Nisu, eto nisu u Beogradu.

Ne krivim vise ni Bulatovića, ni lokalce, nema u Nišu političara, zapravo ga nikad nije ni bilo, koji je mogao da samostalno ista uradi, da se odupre centrali.

Valjda i ovo bude neki dokaz da Dzoni i Dzon, ko se vec jos uključio u raspravu, shvate nameru.
Mislim nije u redu rugati se ako vec ne mozes da pogledaš dovoljno daleko.

Edit: nekakva alternativa Tesli se pominjala :lol:
Da, da 16 sati nedeljno
 
мислио сам да немају лошу намеру, а овим су управо показали супротно. ипак су тешки, али веома, веома тешки дебили и малоумници (и да не набрајам више, да ми не би Игор брисао пост). а и више не могу да се сетим каквим придевима да их почастим
 
To je bilo jasno još od raspisivanja koncesije za Teslu.

Nema ovo veze sa onim što @lepi potencira.
Nije u pitanju nikakva "beogradizacija".
U pitanju je nesposobnost u kombinaciji sa ličnim interesima.

Malo krediti, malo koncesije...
Budžet u plusu po prvi put u istoriji...
I slična sra_a...

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
 
Rekao bih da nisi propratio. I da si se nalupao onako reda radi.
Ne znam sta je tebi bilo jasno? Da sa aerodorma ne lete avioni da bi se krediti dizali? Bas me interesuje sta je tebi bilo jasno od trenutka raspisivanja koncesije, a da nema veze sa ovim sto sam dole napisao?

I ako provučem da nas ubi centralizacija, poenta je da Konstantin smeta Vansiju između Tesle i Jasarija.

Jasno je da se žrtvuje razvoj Konstantina zarad Tesle.
Nema tu nesposobnosti, nista nije slucajno, ništa nije lični interes nego interes Vansija.
 
и сликовито

map1.gif


видећемо шта ће бити и ко ће се пријавити. тј. претпостављам да ће Рајан и Виз поделити ово према својим базама, а Адрија и Монтенегро ће преузети Љубљану и Тиват. моја претпоставка:
Рајан - Болоња, Хан, Нирнберг, Гетеборг и Рим
Виз - Будимпешта (мађарска посада), Фрифрисхафен (босанска или македонска посада), Хановер и Карлсруе (београдска посада)

једино је Салцбург питање ко ће да лети. можда Рајан веже са Станстедом
 
Zvuči logično. Mada, ne bih isključio mogućnost i da Er Srbija dobije makar neku liniju.
 
јбт, то је нових 25 недељних летова, 3.5 дневно. што значи да ће морати да уведу 8-часовно радно време сваки дан, а не 16 за целу недељу. још додаш постојећих 27, изађе на 52 недељна лета, 7+ дневно
 
Kaze od 1.jula nove destinacije, a radno vreme skraceno do kraja oktobra.

Znači izbori u junu :kafa:

Ne znam kako nisu sakrili ovo o vremenu rada aerodroma. Nego nikog nije vise ni briga.
 
Ili je to, prosto, formalnost, tehnikalija koja proističe iz nužnosti da se popuni neki formular, a u realnosti avioni sleću i poleću kad hoće, kao i dosad?
 
Ne može bitit formalnost, u vreme kada je aerodrom zvanično otvoren onda je moguće sletanje bez posebne najave (ok postoji red letenja i protokoli za praćenje letova i prilazne procedure itd.) jer su sve službe tu na licu mesta, u pripravnosti da opsluže avion kako u redovnoj, tako i u vanrednoj situaciji. Ako je aerodrom zvanično zatvoren u nekom vremenu, ne može nikome da padne na pamet da sleti - ako ništa drugo (a ima mnogo toga drugog i u redovnim uslovima), van radnog vremena nema garancije ni da su vatrogasci tu. Dakle s tim nema zezanja, ako ne radi - ne radi!
Ako neko baš hoće da sleti u to vreme, može uz najavu unapred - da se aerodromske službe organizuju i pripreme za prihvat, ali to onda i dodatno plaćate, jer je to ospluživanje aviona van redovnog radnog vremena (eto lepog načina kako rasterati upornije kompanije)
 
постоје службе које су на аеродрому 24 сата, то су ватрогасци, полиција, контрола лета, медицинска служба и служба обезбеђења. земаљско опслуживање и прихват авиона дежура, а остало земаљско особље долази по позиву
 
Gotovo sam siguran da za niskotarifne kompanije nema mesta na Konstantinu, citam vesti najavljuju sledece godine 500k putnika.
Sa više nego duplo najavljenih linija oni planiraju 40% uvecanje broja putnika.

Kao neko ko se prosečno bavi ovom temom, leti jednom godišnje sa aerodroma, a pritom ne može da smisli vlast, ne mogu da ostanem ravnodušan na sve ove najave.
Mogu da zamislim ostale koji ni ne lete, nisu mnogo kriticki nastrojeni, kako uticu na njih

Moc kampanje, no to je tako bliska budućnost za razuveriti se.
Isto su najavili da ce objaviti ug.o koncesiji, prodje svaki rok i nista
 
расписан је тендер за најављене летове

услови су:
- минилани капацитет од 125 путника
- авион да буде базиран у Нишу
- не старији од 10 година
- авио компанија мора да има још један авион базиран у Србији као резерву (што даје предност Ер Србији и Виз Еру)
- више авио компанија може да конкурише

рок је 6. мај. износ субвенција је 5 милиона € за период 01/07/2019-30/06/2025
 
Stvarno su ludi sa ovim kapacitet veci od 125 putnika za neke destinacije
 
Pa stara pretpostavka, ErSrbija izvalci dezavne pare subvencijama.
Nego @DzoniLi rece da nemaju dovoljan broj aviona, pa se tu pokolebah.

Cao pristupacne cene
 
Jedina mogucnost da Er Srbija dobije ove linije je uzimanje u zakup novog aviona.Pokretanjem 9 novih linija sa Nikole Tesle su uzeli u zakup CRJ 900 i sa trentnom flotom ne mogu ni razmisljat o Nišu.
 
Nema sanse da AirSerbia dobije sve ove linije
, pa treba im 2 aviona i to a319, jos kad krenu da se kvare atrovi leti i carteri kad pocnu...

Kakve veze imaju pristupacne cene, ako wizz ostavi cene koje jesu ljudi ce i leteti sa njima i dalje. Pri tom ne zaradjuju low costeri na kartama od 20 evra, prvo ta cena je za manji broj sedista, onda milion dodataka, i u sezoni cesto budu skuplji od "normalnih" kompanija.
 
Vrh