Šta je novo?

Aerodrom Konstantin Veliki - Niš

Ja mislim da je on želeo da kaže da će definisati regione u Srbiji (aerodrome) čiji prevoznici će imati pravo na subvencije države za obavljanje letova do evropskih gradova. Što bi značilo da ako se prevoznik odluči da leti iz Niša ili možda čak i iz Kraljeva do evropskih gradova ima pravo na subvencije države. Ako bude tako onda ćemo napokon uposliti i manje aerodrome u Srbiji i olakšati ljudima iz unutrašnjosti putovanje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=598770#p598770:2t7zkf8o je napisao(la):
lepi » 29 Јан 2019, 23:25[/url]":2t7zkf8o]Let iz Beograda apsolutno nema nikakvog smisla, ako uzmemo da je minimum 40 minuta potrebno da se cekiras pre leta, da putujes pola sata, a pritom od Tesle do grada da izgubis jos 20ak, u Nisu jos 15ak minuta.
Kolima se stiže za nesto vise od 2 sata, busom za ravno 3.

I dalje tvrdim da je ovo šarada i da ćemo na izbore ubrzo. Mora da se ubedi biračko telo nisavskog okruga da je sve super.
https://www.juznevesti.com/Ekonomij...isku-vazdusnu-luku-jos-se-nisu-desila.sr.html

није поента у летењу од Београда до Ниша, већ од везивања Ниша на даље летове из Београда. а избори су неминовни, само је питање да ли ће бити на пролеће или јесен

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=598795#p598795:2t7zkf8o je napisao(la):
Stomatolog » 30 Јан 2019, 01:37[/url]":2t7zkf8o]Ja mislim da je on želeo da kaže da će definisati regione u Srbiji (aerodrome) čiji prevoznici će imati pravo na subvencije države za obavljanje letova do evropskih gradova. Što bi značilo da ako se prevoznik odluči da leti iz Niša ili možda čak i iz Kraljeva do evropskih gradova ima pravo na subvencije države. Ako bude tako onda ćemo napokon uposliti i manje aerodrome u Srbiji i olakšati ljudima iz unutrašnjosti putovanje.

Илића је врло тешко разумети шта је хтео да каже
 
Ne znam da li se "Er Srbiji", ili kome već, uopšte isplati da imaju letove za BEG, ili da od INI naprave manji hub za neke dalje letove: npr. za Frankfurt, Minhen, itd. Bez obzira što je reč o letovima koje će da subvencioniše država.
 
ако се Ер Србија јави за неки од тих летова, то ће бити Београд-ХХХ-Ниш-ХХХ-Београд, тешко да ће паркирати авион у Нишу
 
Pa dobro, malo old school sa tim međustanicama, ali za naše prilike nije očaj.
 
нису међустанице, већ тзв. W летови, тј. Београд-ХХХ, онда ХХХ-Ниш-ХХХ и на крају ХХХ-Београд. то су ти сада сви летови које Виз Ер обавља за Ниш. Рајан лети из својих база, па је то другачије
 
Pomoćnik ministra za vazdušni saobraćaj Zoran Ilić najavio je raspisivanje medjunarodnog javnog tendera za izbor avio-prevoznika koji će otvoriti 10 novih avio-linija sa Aerodroma Konstantin Veliki.

5 miliona evra, kako je rekao Ilić, biće uloženo u određenu avio-kompaniju koja će se javiti na tenderu za izbor avio-prevozioca i koja će na tja način uspostaviti 10 novih evropskih destinacija. On nije isključio mogućnost da će se na tom tenderu, kada bude raspisan, javiti veliki broj avio-kompanija uključujući i nacionalnog avio-prevoznika Air Serbia-u.

Država će tako, a prema važećem zakonu o vazdušnom saobraćaju, iskoristiti priliku da buduće nove linije proglasi od javnog značaja za RS. Koje bi to potencijalne linije mogle da budu, saznaćemo uskoro, ali ono što se prethodnih godina ponavljalo u javnosti kao linije koje bi bile interesatne sa Aerodroma Niš pominjani su Tivat, Pariz, Istanbul, Moskva, Oslo, Solun, Atina.

https://flyfromnis.blogspot.com/2019/01/aerodrom-nis-uskoro-dobija-10-novih.html?m=1


Pa dobro, jos jedan način da upumpaju pare u ErSrbiju.
Nece biti jeftini, ali ako je arapski interes u pitanju mozda i ne bih morao da budem tolki pesimista
 
овако ће "легализовати" паре које дају Ер Србији, што је донекле легитимно (заобићи ће прописе ЕУ). али мислим да се неће они јавити на тај тендер. барем не за свих 10 линија, немају довољно авиона
 
Na pitanje da li će biti novih linija na niškom aerodromu, ona je rekla da su došli do zaključka da je vrlo važno da se u skladu sa zakonima dodatno ulaže u određene linije koje mogu da pomognu razvoj celog niškog kraja i da zato to ministarstvo očekuje od grada i niškog aerodroma da predlože potencijalne rute od javnog značaja koje bi vlada mogla finansijski da pomogne. "Kada naprave analizu tih ruta i predlože ministarstvu, onda ćemo u vladi razgovarati u skladu sa uredbom, raspisati tender za one koji mogu da se bave prevozom na tim rutama", dodala je Mihajlovićeva.
Čekaj bre, pa za neki četvrtak, unazad mesec dana ste najavili Uredbu o regionima, sad se ceka grad.

Opet ce Vučić da kritikuje Bulatovića kako nista ne radi :lol:

Je**nje u mozak do izbora, posle nećemo o aerodromu
 
Kad bolje razmislim mogla bi i blajhana da se preseli tamo sa svojom svitom tj. ministarstvom. Ima aerodrom, koridor 10 juzni i istocni krak, uskoro i autoput za njoj tako drago Kosovo, raspalu prugu Nis Zajecar pa moze da se igra i sa putevima i prugama i pistama i tornjevima (i svetionik da napravi na Nusavi za neki brod u perspektivi kad prokopa onaj kanal).. i sve kontrolise na licu mesta. Uspeh nije obavezan..ali bar nece da truje po BG :mrgreen:
 
B92:Niš -- Na niškom aerodromu, u j...w.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1512625 [/url]

Ali, za dve godine bice produžena pista!
I otvoriće 10 subencionisanih linija! Nego Grad se čeka, ne znaju gde bi da lete
Strpimo se jos dve godine :o :bash:
 
To za manji broj putnika se znalo da će biti. Ostaje da ispratimo kako će povratak Malmea uticati na kalkulaciju, kao i šta će biti rezultati tog konkursa za subvencionisane linije (ako ga uopšte bude).
Btw, šta bi oko priče za onaj EgyptAir, što je trebalo sezonski na leto da krene?
 
мене само занима ко би био крив за овај пад да држава није преузела аеродром (који је и био очекиван узевши да има мање летова него у исто време прошле године)
 
Opet država. :D
Pazi: "Danas" i "N1" su uporni u insistiranju da su Wizzair i Ryanair likvidirali po jednu liniju zbog državnog preuzimanja. Iz istog razloga je, navodno, prestao da radi i restoran na aerodromu - tako oni kažu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=606234#p606234:d56d31gg je napisao(la):
JohnnyLee » Uto Mar 05, 2019 10:36 am[/url]":d56d31gg]мене само занима ко би био крив за овај пад да држава није преузела аеродром (који је и био очекиван узевши да има мање летова него у исто време прошле године)
Prosto je, pada ne bi bilo.
Gotovo godinu dana od preuzimanja, nesto manje od promene uprave, jedino o čemu se priča je linija do Beča!
A to je dogovoreno mnogo ranije, za vreme prethodne uprave.
A da, i ove nove linije, cak 10 destinacija, samo sto nisu, za dve godine. :bash:

Sve da je ostalo nepromenjeno, samo vlasništvo da je prebačeno, tržište u svim oblastim reaguje na bilo kakve promene.

I ja stvarno ne znam koliko treba jasno da se nacrta, da se preizimanjem aerodorma ograničila politika upravljanja prethodne uprave. Dovedeni su pacovi partijski koji nista drugo ne znaju, sem da ko papagaji ponove ono sto bi "blajhana" najavila!!!

Da se razumemo, nisu prethodni bili cveće, ali uspeh je bio ocigledan.

Bice mnogo jasnije kad isplivaju delovi ugovora sa koncesionarem Tesle.
Edit:
Podsećanja radi, pravdanje poslovanja:
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=579552#p579552:d56d31gg je napisao(la):
JohnnyLee » Uto Nov 06, 2018 5:44 pm[/url]":d56d31gg] раст од 5 до 10% годишње је природан раст. аларм треба да се упали када крене смањење, тј. пад броја путника, али не у односу на претходни месец и исти месец прошле године, већ у односу на целу годину.

Послато са Nokia 7 plus уз помоћ Тапатока
Ajde jos dva meseca da sacekamo, jer od aprila prosle godine imamo smanjenje svega. Pa da upalimo alarm, samo ne znam kome? A DzoniLi?
 
наравно да би било пада. Ајндховен је престао у априлу прошле године, и његов утицај се тек сада види, и видеће се до априла (уз Везе и Малне). а онда се у априлу враћа Малме, и видећемо како ће после бити. а да је претходна управа договорила још неке летове, ти летови би се до сада реализовали, него изгледа да су и они испуцали све опције
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=606261#p606261:2jgeu9j6 je napisao(la):
DzonTravolta » 05 Мар 2019, 11:19[/url]":2jgeu9j6]Opet država. :D
Pazi: "Danas" i "N1" su uporni u insistiranju da su Wizzair i Ryanair likvidirali po jednu liniju zbog državnog preuzimanja. Iz istog razloga je, navodno, prestao da radi i restoran na aerodromu - tako oni kažu.


заборавих да одговорим. ако Н1 и Данас кажу, онда је све то истина. нарочито ако то каже Миша Бркић, онда је у камену записано
 
Da, sad je prethodna uprava kriva.
Nema ih godinu dana, a da ce biti smenjeni znali su od najave preuzimanja, bas čudo sto nisu ugovorili jos letova.

Jedini i direktno odgovorni za pocetak stagnacije i pada broja putnika jeste ova esenesovska gradska poltronska vlast pod 1, pod 2 ova esenesovska lopovska centralna vlast.

Da vidimo sta pise u ugovoru, sad kad su ubedili plebs da aerodrom cveta. Dobili smo i javno preduzece , samo napredno!
 
lepi, secam se svojevremeno tebe sa ssc-a kao zdusnog borca za odbranu stadiona cair, tj secam se velikog lokal patriote i pristalice tada aktuelnih vlastodrzaca koji je svim snagama branio neodbranjivo, podrzavao onakav smesan projekat koji evo i deceniju kasnije stoji nedovrsen i oronuoali kao dovrsen i sjajan spomenik nasoj gluposti.

ovo spominjem zato sto skromno mislim da je jako potrebno da se odvoje oni koji ukazuju na greske i kritikuju bez obzira na licni interes od onih koji kritikuju samo kada se osete direktno ugrozenim.
 
^^
Skromno, ali to je do kapaciteta.

Čak ni teorija o zmijama, pacovima i narkomanima kao najjednostavniji primer je*anja u mozak nije primenljiva ovde, jer ne da je bilo sta dobijeno, već se očigledno gubi, da ne iznosim statistiku iznova.

Jasne namere u sputavaju razvoja tamo neke "zabiti" , uzimanje gradskog zemljišta van Beograda je skroz logicno, ali ce se ispisati 1000 stranica foruma zbog davanja zemljista nekim arapima koji ce vratiti deo profita.

Ne razumem sta nije jasno u celom izlaganju, jos koliko treba da se saceka da se vide posledice ovakvih postupaka?
Dve godine? Je li toliko?

Zanimljiva insinuacija, od naprednog bota dodjoh do branioca prethodnih vlastodržaca.
Ali kad eto vec moram da dam komentar, kao neko ko je direktno naje*******ao od prethodnih, tesko da sam mogao biti pristalica istih. Pre cu biti sendvičar

Stadion je najbolje moguce rešenje u tom trenutku, i ako nije završen zbog neispunjenih obaveza drzave, kome je smešan nek se smeje, ja kad god mogu odem na isti.
 
Sa niškog Aerodroma “Konstantin Veliki” uskoro bi putnici mogli da lete do egipatskog turističkog grada Hurgade, jer je, kako kaže ambasador ove zemlje Amr Alguveilija, zahtev za ovu liniju već poslat Direktoratu za civilni vazdušni saobraćaj.
https://www.juznevesti.com/Ekonomij...-od-Nisa-do-Hurgade-zahtev-vec-poslat.sr.html
Toliko o tome da ne postoji interes nikoga da leti sa Konstantina.

Da li je realno da avio-kompanije same nude svoje usluge aerodromu u razvoju?
Pa na trepavice treba da dube da privuku kompanije.

Jasan dokaz potencijala koji se urušava
 
Vrh