Šta je novo?

Aerodrom Konstantin Veliki - Niš

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=579514#p579514:xwwajf26 je napisao(la):
lepi » 06 Нов 2018, 14:43[/url]":xwwajf26]kako te zapravo nije sramota?

чега и кога да ме буде срамота? што покушавам да вам објасним да не постоји корелација између преузимања аеродрома и редукције летова? очито само острашћени политиканти на форуму виде ту везу, јер сам раније навео разлоге зашто је дошло до редукција

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=579514#p579514:xwwajf26 je napisao(la):
lepi » 06 Нов 2018, 14:43[/url]":xwwajf26]@JohnnyLee
Ne mogu da verujem da pravdas smanjenje letova nekim trzisnim potraznjama.
Pa da je tako, da neko nije gledao malo unapred sa Konstatnina bismo gledali samo vojne avione kako lete.

очито им потражња није довољна за Малме. чиме се друго правда смањење летова? и Виз и Рајан имају актуелне уговоре где је цена услуге 3€ по путнику

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=579514#p579514:xwwajf26 je napisao(la):
lepi » 06 Нов 2018, 14:43[/url]":xwwajf26]Malme, Veze, Bec redukuju a jos nisu ni krenuli. Smanjenje kargo vise niko ne komentarise.
Sve da je ovo sto sam naveo zbog trzista, sama stagnacija broja putnika je dovoljno velika steta.

о свему томе сам већ писао раније, и стварно не могу да понављам. ако те не мрзи, прочитај неколико постова изнад. Туркиш је одавно укино карго лет до Истанбула. мада, карго није био нешто много јак. вероватно су се нашле јефтиније алтернативе

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=579514#p579514:xwwajf26 je napisao(la):
lepi » 06 Нов 2018, 14:43[/url]":xwwajf26]Sto drzava nije uzela aerodorm kad je bila pustara, kad su sa piste kretali samo autobusi?
Kako tad nije bila potrebna alternativa Tesli?

и ја не волим то што је држава преузела аеродром, али то је што је. држава се до сада 100 пута показала као неодговоран и ретардиран власник. али можда сада буде другачије. а можда не буде, и Ниш пропадне. онда их треба све затворити, стрпати у кавезе и да не пишем даље. Игор у задње време доста брише моје постове
 
Ja ne verujem sta citam ovde?

sa 124.917 putnika u 2016. na u 2017. 331.582 putnika. I sad mi pricate da se redukuju linije.
U prvih 5 meseci skok od 16% na sada kako citirate 8% povecanja, koje je neko opste povecanje na svim aerodormima.

U drzavi gde se logicno objasnjavju nazadni koraci, ne trazi niko nekoga ko bi mozda otvorio neku liniju vise, a nije da ih nismo imali pre samo par meseci.

Nije me briga sto je drzava uzela aerodorm, briga me je sto je stagnacija cele godine ocigledna, a s obzirom da nema ni najave nekih novih linija tako ce biti i naredne uz "trzisnu" redukciju.
Razumnom dovoljno.
 
ја не верујем какве небулозе ти пишеш. па нормално је да у првој години нове линије доносе двоцифрени и троцифрени раст када је ниска база у моменту започињања летова. у другој и трећој години долази до стагнације раста јер се тржиште усталило и повећала се база. иначе, за твоју информацију, раст од 5 до 10% годишње је природан раст. аларм треба да се упали када крене смањење, тј. пад броја путника, али не у односу на претходни месец и исти месец прошле године, већ у односу на целу годину. двоцифрени раст Ниш може да очекује само када нека компанија базира авион и/или када се отворе барем 4 нове дестинације

Послато са Nokia 7 plus уз помоћ Тапатока
 
Samo politički ostrašćeni, zatucani, i oni koji misle da je Beograd centar sveta ne mogu da vide jasnu nameru da se ogranici broj putnika.
Vučićevićom logikom se sluzis prijatelju, a to zdrav razum ne sme da ti dozvoli.

Cak je bilo i najave da Vizer stacionira avion ili dva na Konstantinu. Da ne pričam da je samo godinu dana ranije bilo svega par linija.
 
ок, ти си од оних којима очито не вреди објашњавати, тако да: спортски поздрав, здраво!
 
затвара се аеродром у Нишу

кренули су летови за Беч, очекивани раст 8%

B2-1.jpg


B6-1-850x350.jpg
 
Proci ce mnogo vode Nišavom da vidite novu liniju sa Konstantina.
Što je prethodno rukovodstvo uradilo,to je, ostace dugo na ovome.
Uz kako rekose "tržišnu " redukciju.

Jedan problem je nastao kad je Vansi preuzeo Teslu, te uz ova ograničavanja Konstantina, "trzisno"usmerava na Jašarija u Prištini .
Stranci koji slete na Jašarija, ne mogu najkraćim putem do centralne Srbije, jer nemaju ulazni pečat tj.nisu registrovani na ulasku u Srbiju, pa moraju preko Makedonije da prave krug.
 
Opet ta redukcija :notok: :grand:
Pa ce ova saljiva krilatica, forumasa koji je kucao iznad u dogledno vreme prestati da bude smešna.

B92: Posle Viz era, i Rajaner sklap...w.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1472339[/url]

Najave Turkiserlajnza sam zaboravio, kad je gospodin saljuvdzija obrazlagao da je normalno da se gase, a da se ne otvaraju nove linije.

Sve je ovo normalno, a vi s*** letite sa Tesle za po 200evra u jednom pravcu po Evropi
 
не видим да си кукао када је Германија угасила Цирих и Виз Ер Ајднховен, још док је била стара управа. за Туркиш постоји један проблем (ниси ни знао да је то и постојало док ниси прочитао тај текст), а то је споразум између Србије и Турске који поприлично ригидан
 
Nisam kukao, jer su otvorili 11 drugih linija.
Ambasador Turske je jos najavljivao liniju.

A sta je u najavi nove uprave?
Koji je plan za aerodrom? Ima li ga?
 
Kolko god da mrzim to etiketiranje, logika i stavovi su ti skroz napredni.

Vidim da znaš da je logično i normalno da se linije gase a ne otvaraju nove, pa mozda tamo gde radiš imaju logicnu naprednu priču i za novo rukovodstvo.
 
Ukinuli su posle 31. marta letove za Düsseldorf /Weeze. E sad neko nek mi kaže da nije bilo dovoljno putnika ili da im se ne isplati da lete do Niša, pre svega što je Ryanair ukinuo već ranije liniju do Eindhovena, pa sada iz tog dela nemačke niko ne leti do Niša.Znate li vi koliko iz tog regiona ima naših ljudi koji su na privremenom radu u inostranstvu i koji su iz južne i istočne Srbije?
E pa nije mali broj, tako da ova priča o redukciji letova zbog eto tako što nema dovoljno putnika, ne pije vodu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=579552#p579552:c1dpa03q je napisao(la):
JohnnyLee » Uto Nov 06, 2018 5:44 pm[/url]":c1dpa03q]ја не верујем какве небулозе ти пишеш. па нормално је да у првој години нове линије доносе двоцифрени и троцифрени раст када је ниска база у моменту започињања летова. у другој и трећој години долази до стагнације раста јер се тржиште усталило и повећала се база. иначе, за твоју информацију,раст од 5 до 10% годишње је природан раст. аларм треба да се упали када крене смањење, тј. пад броја путника, али не у односу на претходни месец и исти месец прошле године, већ у односу на целу годину. двоцифрени раст Ниш може да очекује само када нека компанија базира авион и/или када се отворе барем 4 нове дестинације

Послато са Nokia 7 plus уз помоћ Тапатока
Pazi sad, 9.decembar mi jos nismo prevazisli broj putnika iz prethodne godine.
Jel ovo dovoljno da se upali alarm?!!!
Izvedimo prostu računicu, ni 5% ne mozemo da ocekujemo povecanje.
Ili da sačekamo sledeću godinu?

Podsećanja radi, u prvih 5 meseci je rast bio 16%. Nakon najava i preuzimanja, očigledna stagnacija minus dve linije.

Bravo napredni ljudi!!!
 
теби не вреди објашњавати, а да понављам исте ствари нећу
 
Prirodno je da od aprila sasvim slucajno padne broj letova, trzisno se redukovalo. Nema veze sa koncesijom Tesle i preuzimanjem Konstantina. Tako kažu Ministarka i Predsednik, sigurno je tako
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=587658#p587658:eylqvp9s je napisao(la):
JohnnyLee » Pon Dec 10, 2018 8:43 pm[/url]":eylqvp9s]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=587394#p587394:eylqvp9s je napisao(la):
lepi » 09 Дец 2018, 18:17[/url]":eylqvp9s]Pazi sad, 9.decembar mi jos nismo prevazisli broj putnika iz prethodne godine.

за твоју информацију:

Оборен прошлогодишњи рекорд. Дочекан рекордни 331.583 путник

брзо, пали аларм!
Rekoh 9.decembar, jer sam video da najavljuju tog putnika.
Do kraja godine jos 35k putnika i eto nas na tvom prirodnom rastu. :lol:
 
наравно да санкционоше када прозиваш људе без икаквог основа. класично форумско етикетирање "чим си против мене, ти си партијски пацов и бот"
 
Za one koji ne veruju u organizovanu opstrukciju rada Konstantina, jedan dobar link.
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2019&mm=01&dd=09&nav_id=1490898

Priština i ako daleko manji grad od Niša, centar je približno istom broju stanovnika kao Niš, uz plus veci broj gastrabajtera, ali minus vizni režim.

Vansi, slučajno vlasnik Jašarija i Tesle, izmedju kojih se nalazi Konstantin.

Trenutak kada Teslu uzima Vansi, sa Konstantina strmoglavo opada broj letova. Suprotno Jašari bije 7x više putnika od Konstantina

I sad saberemo 1+1+1 ili tri činjenice gore date, pa jedan ispodprosecni um moze da zaključi koja je to mahinacija i prodaja narodnih interesa.
Sad ne znam da li je gore sto državnu politiku u saobraćaju određuju koncesionari ili sto su ti interesi i interesi najvećih neprijatelja drzavne teritorije.


Ali cemo Vucicevom logikom da objasnimo, da je nas interes da se smanji broj letova jer je to tržišno, a drzava nije nikad vise ulagala u Konstantina.

Hvala na pažnji.
 
Priština nije daleko manji grad od Niša, a poređenje dva aerodroma na taj način je apsurdno. Glupo je i nabrajati razloge: ogromna albanska dijaspora nekako više gravitira Prištini (i Skoplju) nego Nišu, do pre neku godinu Niš nije imao nikakav saobraćaj dok ga Priština ima oduvek, dalje, Priština je administrativno sedište itd, blablabla.
 
Ma covek ne zna ni da izgugla koliko koji grad ima stanovnika a kamo lo da se razume u nesto drugo. ..
 
Sta kaze google? Pametnice moja, posto ja ne znam?


Priština jeste daleko manji grad, bar za trećinu gledajući broj stanovnika.
Ko sto sam i napisao, uzmimo u obzir dijasporu ali uzmimo u obzir i vize koje imaju bar za turiste, ono pročitaj post pre nego nesto napises.

I Nis je neki regionalni centar, pogotovo ako uzmemo u obzir da ce tesko koji Srbin otici da leti sa Jasarija, albanci nemoju taj problem da dodju u Niš

To da je saobracaj oduvek postojao i to je netacno, saobracaj se intenzivirao zadnjih 15 godina.
 
Vrh