Šta je novo?

ADA CIGANLIJA - Beogradsko more

Duž Starog Obrenovačkog puta bi trebalo ukinuti parking mesta jer otežavaju saobraćaj. Treba napraviti 3 fast parka na početku, sredini i kraju jezera u šuni prekoputa, a obrenovački put proširiti na 2 trake ka gradu i jednom ka Ostružnici uz biciklističke staze sa svake strane jer je stari obrenovački put jedna od najpopularnijih trasa za trening među biciklistima tokom čitave godine i uvek se može sresti neko ko trenira tamo.
 
Kada ne bi bilo parkinga duž Starog obrenovačkog puta ne bi bilo problema ni za bicikliste. Ali realno tu ima samo 3km gužve i tu može bezbednije i zdravije da se iskulira biciklističkom stazom kroz šumicu, nego da se vozi između parkiranih vozila kroz gužvu.

Koliko shvatam, oni planiraju da prave parking duž celog jezera? Ima li nekih detalja o tome?

Inače i ja se slažem da treba napraviti fast parkove, ali ja bih otavio parkiranje uz obaveznu naplatu parkinga (zelena zona)
 
Ne može se trenirati biciklizam na biciklističkoj stazi na Adi jer tu ima puno ljudi i ne može da se vozi preko 20-25km/h, a to nije trening. Veliki problem i za bezbednost svih u saobraćaju i za brzinu saobraćaja prave parkirani automobili duž Starog Obrenovačkog Puta i njih bi trebalo ukinuti umesto proširivati.
 
Pa ne možeš ni trenirati svuda gde hoćeš.

Kao što rekoh, to je samo 3km, ne može sada ceo taj potez žrtvovati zbog biciklista. Naravno da bih i ja kao biciklista voleo da tu nema gužve, ali kao što rekoh, moraš se prilagoditi i ako treniraš lepo isplaniraš trening zone i sve ostalo u zavisnosti od putanje i rute.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=771493#p771493:35eel6ch je napisao(la):
Biciklistkinja » Čet Sep 03, 2020 9:57 am[/url]":35eel6ch] Treba napraviti 3 fast parka na početku, sredini i kraju jezera

Onaj parking na početku Ade gde je ceo dan 150 dinara parkiranje niko neće da plati.

Prdi parking prazan.

Misliš da bi drugačije bilo sa ova druga dva parkinga?

Neće narod da plaća, hoće sve besplatno da bude i pre će se parkirati bahato nego dati 150 dinara
 
Whiplash":394o4y9d je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=771493#p771493 je napisao(la):
Biciklistkinja » Čet Sep 03, 2020 9:57 am[/url]":394o4y9d] Treba napraviti 3 fast parka na početku, sredini i kraju jezera

Onaj parking na početku Ade gde je ceo dan 150 dinara parkiranje niko neće da plati.

Prdi parking prazan.

Misliš da bi drugačije bilo sa ova druga dva parkinga?

Neće narod da plaća, hoće sve besplatno da bude i pre će se parkirati bahato nego dati 150 dinara
Ne slazem se, parking za Makis stranu postoju duz ulice, dok ostali ulaze na rampu i placaju 350 din ceo dan, sto je ok. Lokacija parkinga od 150 din ne odgovara nikada kao ni ona garaza koju su srusili.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=771572#p771572:232r4qhy je napisao(la):
patrick » Čet Sep 03, 2020 1:37 pm[/url]":232r4qhy]Lokacija parkinga od 150 din ne odgovara nikada kao ni ona garaza koju su srusili.
Zašto ne odgovara?

Ja da se pitam stari obrenovački put bi kao i ceo krug oko Ade bi bila zona zabranjenog pristupa za kola.

Dođeš do početka Ade, ostaviš kola uzmeš bajs pa idi gde hoćeš.

A ne kao danas da se naguraju na stari obrenovački put i blokiraju i trotoar i ulice.
 
Pa nisu svi ljudi dosli da voze bajs, dosta njih se kupa, sedi po kaficima ili nesto peto, takodje ima dosta kuca i zgrada. Parking je celom duzinom Makiske strane, a ove sto parkiraju po zelenim povrsinama naravno treba pauk da nosi. Ada je previse dugacka da bi se parkirao tu i onda pesacio. Isto je kao i sa veslackim klubom koji se nalazi preko puta Kote 70, po toj logici bi trebao da se parkiras na početku i da setas 15ak minuta do istog, neki ljudi to ne zele ili nemaju vremena, kao i za restorane u kojima se odrzavaju svadbe. Takodje sta ljudi da rade sa decom, kolicima ili invalidi? Iz tih razloga je parking prazan i uvek ce biti, kao i ona garaza sto je srusena.
Ada je ogromna i mislim da nije iskoriscen njen maksimum..
 
ко управља Ада возом? ево шта би могли да узму да вози уместо садашњих. и још имају два модела на струју

Dottobus-Enclosed-dotto-electric.jpg


ModernaDottoBus.jpg
 
Možda bolje ovaj drugi, jer kad na prvom rikne klima biće unutra nepodnošljivo, a realno je lepše voziti se po Adi u ovom drugom jer je otvoren
 
Чукарички рукавац, низак водостај, прекјуче:
































 
Malko sam slao predloge za rešavanje čepa prilikom izlaska vozila sa Ade, pa je Saobraćajna policija prosledila pismo i Sekretarijatu za saobraćaj, pa koga ne mrzi neka čita.

IMG_0055.JPG
IMG_0053.JPG
IMG_0054.JPG


Ukratko, nešto će da pokušaju, naravno, rešenje ne postoji kada gomila vozila krene kući, ali pokušaće sa promenom na semaforima i manjim građevinskim intervencijama na raskrsnicama.

Lično mislim da će izgradnja pasarele mnogo pomoći jer posle tog semafora kod Ada mola, imamo dugačak pravac bez semafora i tu nikada nema zastoja.
 
Ne znam šta mogu da urade sa "manjim građevinskim intervencijama" na pomenutim lokacijama?
Da naprave još jednu traku (mada to nije manja intervenciaj) pored Lidla za one koji skreću desno a da sadašnje dve trake ostanu kao i do sada za pravo i levo skretanje?

Ne znam, ne vidim da tu ima nekog rešenja osim naplate parkiranja duž starog obrenovačkog puta jer Srblje će sve da uradi samo da ne plati parking što će smanjiti gužve
 
u suštini, inženjeri saobraćaja komada dva (obrađivač slučaja i sekretar), umesto da malo mućnu glavom, samostalno urade neku studiju, npr. simuliraju izgradnju kružnih tokova, samo su prosledili loptu na beogradput.
 
Broj tih koji skreću desno kod Lidla je mizeran.

U tim problematičnim satima nije toliko problem tih 15-ak vozila koji se uključi u glavnu ulicu jer je već tada krcato do sledećeg semafora. Ja produžim pravo, pa zaobiđem taj jedan čep Radničkom ulicom.

Sigurno će mnogo pomoći izgradnja pasarele, a levo skretanje iz Paštroviće se može ukinuti jer par stotina metara dalje može da se okrene, a i zašto bi išao Paštrovićevom ako ideš levo ka Obrenovcu kada možeš da se iz Požeške spustiš (Svetolika Lazarevića Laze)

Žutu traku bi trebalo ukinuti na tom potezu gde je gužva.

Postoje rešenja, ali treba neko to da pogura (dok ne dođe novi dvosmerni vijadukt umesto kifle)
 
Čitam objavu grupe Blok 70/70a što se protive planiranom mostu, pa zapazih da neko planira hotel kod Ade safari?

O čemu oni to pričaju?

https://www.facebook.com/ZajednickaAkci ... 1948109410

Prvo su se setili da od našeg kraja naprave garaže i parking za Adu, a naš kraj pretvore u novi ulaz za Adu Ciganliju jer oni planiraju da naprave luksuznu marinu u rukavcu i hotel na Adi Safari.
 
I juče je bio nizak vodostaj:

ada123.jpg

U daljini se vidi kako Beograd buja od novih građevina. A Marina ko Marina.
ada marina.jpg

Ova grrrooozna boca potpuno remeti jesenju harmoniju:
aaa.jpg

a.jpg
bb.jpg
b.jpg

Šta radi ova 'tičica na vr' buketa ne znam, a još manje mi je jasan oblik terena ispod aranžmana.
ticica.jpg

aaaaa.jpg
aaaaaa.jpg
 
Pa marina u rukavcu treba da se sredi to je trebao da radi parking servis pa sad valjda jp ada ciganlija...
 
Tako je Dule!
Uzgred, kada se Džoni povukao i odlepršao u Holandiju pitali su ga kada će da svrati, publika se uželela žive svirke. Džoni je odgovorio (interpretiram): Mnogi vole Dostojevskog pa ga nikada nisu videli:)

Mislim da je sada pogodno vreme da se korito Ade očisti kao što stoji u programu JP "Ada Ciganlija".
 
Vrh