Šta je novo?

Улица Тадије Сондермајера, блок 65

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=676669#p676669:tqxvj4aj je napisao(la):
ftj » Ned Nov 03, 2019 7:01 pm[/url]":tqxvj4aj]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=676484#p676484:tqxvj4aj je napisao(la):
Гага » 03 Nov 2019 01:02 am[/url]":tqxvj4aj]Фоторепортажа радова од 02. новембра 2019.

Данас је почело асфалтирање овог дела улице и почело је да се асфалтира од ракрснице код Ексинг зграде па према Телеком згради и енергани за „авионски град“.
file.php

Ovo je telenor data centar, inace najveci i najsavremeniji u zemlji.
I mene je čudilo da je to "energana".
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=676488#p676488:216o51kr je napisao(la):
solecar » 03 Нов 2019 01:29 am[/url]":216o51kr]Zašto su šahtovi u nivou sa prvim slojem asfalta?
Зато што асфалт још није скроз утабан са ваљцима. Кад сам сликао прелазили су/ваљали су асфалт први пут. У данашњој (05.11.) краћој фоторепортажи ћеш видети како све изгледа.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=676589#p676589:216o51kr je napisao(la):
Piccolo » 03 Нов 2019 12:36 pm[/url]":216o51kr]Dosta brzo ovo napreduje.Ovaj izvođač Ar gradnja dosta je ozbiljnija firma za razliku od ovih koje su dobile da rade glavne projekte po centru i gde se fušeri i razvlači u nedogled, primetio sam na Skyscrapercity forum da je Ar gradnja radila još neke ulice u drugim gradovima i da poštuju rokove.
Управо тако @Пиколо. Једна од ретких грађевинских фирми која поштује и испоштује рокове, а наравно и квалитет који се тражи. Ја њих пратим интензивније од реконструкције Тошиног бунара, па изгрдња Уралске улице, изградње паркова овде на Бежанијској коси у 2.м.з., саобраћајнице и водоводно-канализационе инсталације у насеље „Земунске капије“, сад исто то и у насељу Скај Лајн, па Младеновац, Горњи Милановац,...И пре него што сам постао члан Беобилда, пратио сам делимично њихове радове на реконструкцији првог дела Војвођанске улице-од кружног тока па до оне „чувене“ пољопривредне апотеке.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=676601#p676601:216o51kr je napisao(la):
solecar » 03 Нов 2019 01:13 pm[/url]":216o51kr]Kroz Tadije Sondermajera ne prolazi gradski prevoz i nije ulica koja bitna za funkcionisanje samog grada , a i ne nalazi se na Starom gradu , već u sporednom delu NBG , tako da ne postoji ni jedan razlog za njeno odugovlačenje.
С обзиром да су радови на овој улици требали да почну још децембра 2016.године са роком завршетка јун 2017.године, а нису могли да почну јер инвеститор није могао да уради на време експропријацију због не рсчишћене проблематике око откупа једне парцеле и одлагања Дирекције за изградњу, садашњи темпо радова је одличан, касни се три (3) дана. Касни се због немања свих инсталација у ранијој пројектној документацији које нису унешене, касни се и због измештања инсталација за гас које је радила Србија гас, каснило се и због Београдских електрана јер нису урадили на вртеме постављање топловода на раскрсници !!! Сва кашњења су успели да сведу сада на та три дана.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=676669#p676669:216o51kr je napisao(la):
ftj » 03 Нов 2019 06:01 pm[/url]":216o51kr]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=676484#p676484:216o51kr je napisao(la):
Гага » 03 Nov 2019 01:02 am[/url]":216o51kr]Фоторепортажа радова од 02. новембра 2019.

Данас је почело асфалтирање овог дела улице и почело је да се асфалтира од ракрснице код Ексинг зграде па према Телеком згради и енергани за „авионски град“.
Ovo je telenor data centar, inace najveci i najsavremeniji u zemlji.
Да, Теленор, извињавам се.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=676790#p676790:216o51kr je napisao(la):
Deep cover » 04 Нов 2019 07:11 am[/url]":216o51kr]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=676669#p676669:216o51kr je napisao(la):
ftj » Ned Nov 03, 2019 7:01 pm[/url]":216o51kr]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=676484#p676484:216o51kr je napisao(la):
Гага » 03 Nov 2019 01:02 am[/url]":216o51kr]Фоторепортажа радова од 02. новембра 2019.

Данас је почело асфалтирање овог дела улице и почело је да се асфалтира од ракрснице код Ексинг зграде па према Телеком згради и енергани за „авионски град“.
Ovo je telenor data centar, inace najveci i najsavremeniji u zemlji.
I mene je čudilo da je to "energana".
Рекли су ми да је то и Теленоров дата центар и енергана !
 
Фоторепортажа радова од 05. новембра 2019.

Завршено је асфалтирање са првим слојем асфалта – БНС од 8 цм, на овом делу улице, односно саобраћајнице (4-4).
Pogledajte prilog 25Pogledajte prilog 24Pogledajte prilog 23Pogledajte prilog 22
Остао је један мали део да се асфалтира на почетку овог дела улице, код Теленор зграде, а то ће се урадити у петак и суботу, јер тада ће се асфалтирати и раскрсница код Ексинг зграде.
Pogledajte prilog 21Pogledajte prilog 20Pogledajte prilog 19
Идемо у назад према раскрници. Урађено је и скретање према „авионском граду“ (прва слика).
Pogledajte prilog 18Pogledajte prilog 17Pogledajte prilog 16
Други слој асфалта АБ11С од 5 цм, или одомаћени назив „хабајући“, ће се поставити тек кад ураде други део улице (саобраћајница 3-3), а то је онај део од раскрснице код Ексинг зграде па до улаза у садашњи Цептеров магацински простор, а будућег Цептера стамбеног насеља.
Pogledajte prilog 15
Завршава се задња група паркинга са 6 паркинг места.
Pogledajte prilog 14
Сада су најобимнији радови на самој раскрсници, а ради се на постављању шахтова, насипању песка и шљунка, утабавању истог, а и треба да се измести још један мањи део водоводних инсталација. Сви ти радови треба да се заврше до петка, јер тада треба да почне асфалтирање саме раскрснице.
Pogledajte prilog 13Pogledajte prilog 12Pogledajte prilog 11Pogledajte prilog 10Pogledajte prilog 9Pogledajte prilog 8Pogledajte prilog 7Pogledajte prilog 5Pogledajte prilog 6Pogledajte prilog 4Pogledajte prilog 3
Код Хангара су почели да бетонирају зид у деловима између већ раније избетонираних делова. Зид се ради тако у деловима због дилетација и равномерног слегања.
Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
:sesir:
 
Da li jer ovaj uski deo ,koji se vidi na prvih par fotografija , kod parking mesta , predviđen za trotoar za pešake?
Hvala na pojašnjenju za šahte. Na fotografijama koje si napravio je izgledalo kao da je asfalt već utaban.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=677436#p677436:14fci7bn je napisao(la):
solecar » 06 Нов 2019 01:00 am[/url]":14fci7bn]Da li jer ovaj uski deo ,koji se vidi na prvih par fotografija , kod parking mesta , predviđen za trotoar za pešake?
Hvala na pojašnjenju za šahte. Na fotografijama koje si napravio je izgledalo kao da je asfalt već utaban.
Да, то је тротоар код паркинг места и он је ту ширине 1 метар целом дужином тог дела улице. Тротоар са друге стране улице, до "авионског града", је на почетку овог дела саобраћајнице (код раскрснице) исто ширине 1 метар, а како се иде према крају тј. према згради Теленора, шири се и има ширину 2,5 метра.
То ти се тако учинило због угла под којим сам сликао. Зато сам сад сликао и поставио ону слику где се види висина између шахтова и првог слоја асфалта.
 
Фоторепортажа радова од 09. новембра 2019.

Завршено је асфалтирање раскрснице са првим слојем асфалта – БНС од 8 цм.
Pogledajte prilog 36Pogledajte prilog 35Pogledajte prilog 34Pogledajte prilog 33Pogledajte prilog 32Pogledajte prilog 31Pogledajte prilog 30Pogledajte prilog 29Pogledajte prilog 28
На сва паркинг места су постављени растер елементи „бетон-трава“ тип 2, а пошто је завршено асфалтирање улице са првим слојем, на њих ће се, сад од недеље насипати земља ради попуњавања шупљина.
Pogledajte prilog 27
Тротоари са обе стране улице су избетонирани, следи асфалтирање. Слике су од 08. и 09.11. 2019.
Pogledajte prilog 26Pogledajte prilog 25Pogledajte prilog 24Pogledajte prilog 23Pogledajte prilog 22Pogledajte prilog 21Pogledajte prilog 20Pogledajte prilog 19Pogledajte prilog 18
Делимично су почели, а од недеље следе и обимнији земљани радови на делу од раскрснице па према улазу у ону „стаклену зграду“ где су телевизија и још нека предузећа. То је већ део друге фазе радова и ту ће доћи до мање измене предвиђеног плана извођења радова на улици, а то значи и до убрзања радова. О томе нешто касније.
Слике од 08.11.2019.:
Pogledajte prilog 17Pogledajte prilog 16Pogledajte prilog 15Pogledajte prilog 14Pogledajte prilog 13Pogledajte prilog 12Pogledajte prilog 11Pogledajte prilog 10Pogledajte prilog 9
Слике од 09.11.2019.:
Pogledajte prilog 8Pogledajte prilog 7Pogledajte prilog 6Pogledajte prilog 5
Код Хангара бетонирање потпорног зида напредује. Бетонирање се ради у деловима. Слике су од 08.и 09.11.2019.
Pogledajte prilog 4Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
:sesir:
 
Фоторепортажа радова од 15. новембра 2019.

Један мањи део на почетку прве фазе радова (саобраћајнице 4-4) је остао још неасфалтиран, а како би се спојило са већ постојећом саобраћајницом. Тај део је предвиђен по новом плану рада за следећу недељу да се одради, јер се чекала додатна дозвола од секретаријата за саобраћај. На том мањем делу треба да се ураде и тротоари са обе стране.
Pogledajte prilog 21Pogledajte prilog 20
На паркинзима је насута земља по растер елементима ради попуњавања шупљина. Иста треба још да се утаба и после да се очисте елементи. Замља је постављена и у алејама где ће се засадити дрвеће.
Pogledajte prilog 19Pogledajte prilog 18Pogledajte prilog 17Pogledajte prilog 16
Асфалтирање оба тротоара са обе стране улице ће уследити ипак кад се заврши почетак прве фазе радова ове улице, а то је код оне зграде једног мобилног оператера.
Pogledajte prilog 15Pogledajte prilog 14
Обећао сам у прошлој фоторепортажи једно мање објашњење око привремене мање измене предвиђеног плана радова на овој улици тј. друге фазе радова. Било је предвиђено да прва фаза радова буде рађена до улаза у „стаклену зграду“, али је дошло до делимичне промене плана, како би се убрзали радови, а и како се не би ометало у извођењу радова Ексинг зграде.

Одлучено је да се код друге фазе (саобраћајница 3-3) на овој улици, од раскрснице па до улаза у садашњи магацински простор Цептер, а будуће стамбено-пословно насеље „Цептера“, уради један мањи привремени обилазак око радова ове друге фазе у овој улици. Да би радови текли неометано и код извођача радова ове улице, и код извођача радова на грађевини Ексинг зграде, а и да би запослени из „стаклене зграде“ где су телевизија и још нека предузећа, могла неометано да долазе до те зграде, урадиће се привремена саобраћајница од ситног шљунка, која ће од раскрснице пролазити кроз део грађевине где се гради Ексингова зграда и која ће ићи према „стакленој згради“, тако што ће морати да се уклоне два грађевинска контејнера и да се уклони део постојеће ограде од „стаклене зграде“. Садашњи улаз/излаз ове „стаклене зграде“ ће привремено бити затворен док се не уради ова друга фаза улице.

На овом делу раскрснице ће се улазити/излазити у грађевину Ексинг зграде и „стаклене зграде“ и одмах скретати удесно према „стакленој“. Она два грађевинска контејнера, која сам означио црвеним стрелицама, ће се уклонити и иза њих ће се пробити садашња ограда која дели ту грађевину са „стакленом зградом“.
Pogledajte prilog 13Pogledajte prilog 12
Правац нове саобраћанице тј. улице Тадије Сондермајера којом ће се привремено долазити до грађевине Ексинг зграде и „стаклене зграде“, код беле зграде (мобилни оператер), која се види у даљини, ће се скретати десно према Тошином бунару, а код постојеће кафане ће се улазити у Тошин бунар. Ту ће се и из Тошиног бунара скретати удесно на улицу Тадије Сондемајера, пролазити поред кафане и скретати лево и право према Ексинг грађевини и „стакленој“. Значи мораће се привремено ићи около, како би се дошло до горе споменутих објеката.
Pogledajte prilog 11Pogledajte prilog 10
Од раскрснице до улаза у будуће стамбено-пословно насеље „Цептера“ (друга фаза радова), се за сад уклања део земље, довози се шљунак који ће се насипати на тај део, утабавати и следи постављање ивичњака.
Pogledajte prilog 9Pogledajte prilog 8Pogledajte prilog 7Pogledajte prilog 6Pogledajte prilog 5Pogledajte prilog 4Pogledajte prilog 3
Код Хангара бетонирање потпорног зида иде по плану, и треба да се заврши до краја следеће недеље.
Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
:sesir:
 
Hvala na informaciji...
A sad ko o čemu, baba o uštipcima...
Dakle komitenti, zaposleni i ostali koji žele da dođu do "staklene zgrade" će do nje dolaziti samo iz pravca Tošin bunar (koja će biti funkcionalna za prolazak vozila?) ili će moći i po tom nasutom delu?
Hoće li oni moći da dođu "kroz rampu" Airport City-a koja se nalazi prekoputa ulaza u "staklenu zgradu".?

Sent from my moto g(6) play using Tapatalk
 
file.php


Ovo je najneekonomičnije planiranje parking mesta ako se želi postaviti drveće.

A ako su već insistirali na ovakvom rasporedu, onda je trebalo da bašticu naprave celom dužinom parking mesta i zasade drvo i uz ulicu pa tako dobijemo dupli drvored.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=680677#p680677:3kmkb7z8 je napisao(la):
SerbPacker » 16 Нов 2019 10:33 am[/url]":3kmkb7z8]Hvala na informaciji...
A sad ko o čemu, baba o uštipcima...
Dakle komitenti, zaposleni i ostali koji žele da dođu do "staklene zgrade" će do nje dolaziti samo iz pravca Tošin bunar (koja će biti funkcionalna za prolazak vozila?) ili će moći i po tom nasutom delu?
Hoće li oni moći da dođu "kroz rampu" Airport City-a koja se nalazi prekoputa ulaza u "staklenu zgradu".?

Sent from my moto g(6) play using Tapatalk
Их бре @СербПакер где ме нађе са уштипцима, и оним месним и оним слатким (ммммм).

Сви запослени из „стаклене зграде“ и грађевине, њихови гости, пословни партнери, потенцијални купци станова, ће са аутомобилима, камионима, грађевинским машинама, моторима, бициклима, e-тротинетима :D , долазити само из правца Тошиног бунара, том новом асфалтираном саобраћајницом (само први слој) и наравно насутом саобраћајницом која ће се пробити у међувремену, а туда ће се и враћати. То ће трајати све док се не изгради друга фаза улице тј. део од раскрснице па до садашњег улаза у Цептеров магацински простор. Кад се уради друга фаза, све се враћа на старо.

Не, та рампа „авионског града“ ће бити затворена док се не уради друга фаза улице.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=680694#p680694:3kmkb7z8 je napisao(la):
astrodule » 16 Нов 2019 11:10 am[/url]":3kmkb7z8]
file.php


Ovo je najneekonomičnije planiranje parking mesta ako se želi postaviti drveće.

A ako su već insistirali na ovakvom rasporedu, onda je trebalo da bašticu naprave celom dužinom parking mesta i zasade drvo i uz ulicu pa tako dobijemo dupli drvored.
@Дуле, зашто најнеекономичније, ниси објаснио !

Нисам те најбоље разумео, али шта ће дупли дрворед на паркинг местима !? Не видим сврху дуплог дрвореда на тако малом простору. Кад једног дана то дрвеће порасте крошње би се испреплетале међусобно.

Претпостављам да си мислио на овакву сличну баштицу која је целом својом дужином паркинг места. Уз улицу је светиљка, а на крају дрво. Ово је паркинг у блоку 38, и такав тип паркинга је урађен још давне 1968.године, а сликао сам данас из стана моје мајке.


Да су овде у улици Тадије Сондермајера урадили овакав тип, као што наводиш, био би мањи број паркинг места. Такав је пројекат, а инвеститор је ишао баш на то да буде што већи број паркинга. Ја сам питао извођача радова-АР Градњу, зашто рецимо нису планирана коса паркинг места, било би много лакше улажење и излажење са паркинга. У том случају би био много мањи број паркинг места. Мислим да би било око 40 паркинга, овако ће бити, ко што сам раније навео, 60 паркинга, од тога два за особе са инвалидитетом.
 
Pa nema mesta da se parkira ispred baštice za drvo, tako da je ceo taj potez od baštice do trotoara (kao na slici iz 38. bloka) neupotrebljiv.

Ako ima mesta ispred baštice za drvo, onda je OK.
 
Биће места за паркирање и испред и поред баштица за дрво. Увећао сам на цртежу овај део са моје слике коју си ти издвојио. На слици овај презадњи (10 паркинг места) и задњи блок паркинга (са 6 паркинг места, задње је за особе са инвалидитетом) се виде на цртежу, а баштице за дрво су на цртежу означене са плавом бојом, изгледају као тачкице.

 
Znači da baštica stoji na dva parking mesta. Videćemo kad dođu kola, ali mislim da će biti usko. Opet, dobro je jer će se moći vrata normalno otvarati.
Sve zavisi kako će stati ovi koji nemaju bašticu na svom parking mestu.
 
Гага":3k4hi7nc je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=680677#p680677 je napisao(la):
SerbPacker » 16 Нов 2019 10:33 am[/url]":3k4hi7nc]Hvala na informaciji...
A sad ko o čemu, baba o uštipcima...
Dakle komitenti, zaposleni i ostali koji žele da dođu do "staklene zgrade" će do nje dolaziti samo iz pravca Tošin bunar (koja će biti funkcionalna za prolazak vozila?) ili će moći i po tom nasutom delu?
Hoće li oni moći da dođu "kroz rampu" Airport City-a koja se nalazi prekoputa ulaza u "staklenu zgradu".?

Sent from my moto g(6) play using Tapatalk
Их бре @СербПакер где ме нађе са уштипцима, и оним месним и оним слатким (ммммм).

Сви запослени из „стаклене зграде“ и грађевине, њихови гости, пословни партнери, потенцијални купци станова, ће са аутомобилима, камионима, грађевинским машинама, моторима, бициклима, e-тротинетима :D , долазити само из правца Тошиног бунара, том новом асфалтираном саобраћајницом (само први слој) и наравно насутом саобраћајницом која ће се пробити у међувремену, а туда ће се и враћати. То ће трајати све док се не изгради друга фаза улице тј. део од раскрснице па до садашњег улаза у Цептеров магацински простор. Кад се уради друга фаза, све се враћа на старо.

Не, та рампа „авионског града“ ће бити затворена док се не уради друга фаза улице.

O pa to će biti ozbiljna "igranka" onda.
U tu zgradu, po mojoj proceni dolazi dnevno minimum stotinak ljudi na posao jedno 70 posto kolima, biće zanimljivo gde će ostavljati kola...

Sent from my moto g(6) play using Tapatalk
 
Нека користе привремено неки други вид превоза или нека паркирају негде у „авионском граду“, неће им отпасти ....нека и мало прошетају. Наравно биће на располагању и овај нови изграђени паркинг дела саобраћајнице који jе још мало па завршен. Чуди ме да у „стакленој згради“ нису изградили подземну гаражу.
 
Гага":29s1q20k je napisao(la):
Нека користе привремено неки други вид превоза или нека паркирају негде у „авионском граду“, неће им отпасти ....нека и мало прошетају. Наравно биће на располагању и овај нови изграђени паркинг дела саобраћајнице који jе још мало па завршен. Чуди ме да у „стакленој згради“ нису изградили подземну гаражу.
Pa to i kažem, biće pritisak odmah u vidu parkiranja na toj novourađenoj saobraćajnici...
"Staklena zgrada" ima podzemnu garažu, ali očigledno nedovoljnu, pa su se zaposleni konstantno parkirali na onoj zelenoj površini uz ogradu placa, prekoputa hangara i na onim parkinzima duž Cepterovog placa. Sad je sve to otpalo.
A što se tiče parkiranja u AC biće i toga zato sam i pitao za onu rampu prekoputa sadašnjeg ulaza, no kažeš da će i ona biti zatvorena. Tako da će onda oni peške ići na onaj izlaz koji je valjda ka onoj energani ili šta već, ako je i on otvoren?

Sent from my moto g(6) play using Tapatalk
 
Мораће да се сналазе за паркинг или да привремено користе други вид превоза на посао и са посла. Неће им ништа фалити !
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=681071#p681071:2xrflbz9 je napisao(la):
Гага » Mon Nov 18, 2019 12:45 am[/url]":2xrflbz9]

Да су овде у улици Тадије Сондермајера урадили овакав тип, као што наводиш, био би мањи број паркинг места. Такав је пројекат, а инвеститор је ишао баш на то да буде што већи број паркинга. Ја сам питао извођача радова-АР Градњу, зашто рецимо нису планирана коса паркинг места, било би много лакше улажење и излажење са паркинга. У том случају би био много мањи број паркинг места. Мислим да би било око 40 паркинга, овако ће бити, ко што сам раније навео, 60 паркинга, од тога два за особе са инвалидитетом.

Kako su došli do te matematike da bi imali 20 mesta manje u slučaju kosog parkiranja? Baš sada potražih na netu i evo CG nekoga dokumenta koji daje osnovne mere. Za parkiranje pod 75 stepeni, širina parking mesta raste sa 2.25cm na 2.40 (do 2.65). Ovo znači 10% do maks 20% manje mesta, nikako ~30 posto kako ti je ovaj preneo?
http://www.civilengineer.me/dokumenti/parkinzi.pdf

A praktičnost kosog parkiranja je nemerljiva, u gradu imamo više primera gde na prometnim saobraćajnicama postoji parkiranje pod 90 stepeni što je suludo. Ovde ne znam koja će biti protočnost, možda i može da ostane upravno parkiranje, ali za iole prometnije ulice je horor.
 
Verovatno su išli na to da bude što više parking mesta.

Malo sam guglao o drveću na parkinzima i našao tekstove o tome koliko je potrebno zemlje okolo da bi se koren normalno razvijao i da bi dovoljno vode dolazilo do njega i uz malo razmišljanja sam došao do zaključka da je bolje samo postaviti one gumene ivičnjake ispred drveta, umesto praviti bašticu oko celog drveta.

file.php


yellow_rubberform_parking_lot_curb.jpg


Plus što bi bilo jeftinije, a i lepše.
 
Sad gledam i starije slike (svaka čast Gago na praćenju) i vidim da je ceo parking betoniran i da drveće dobija vodu samo kroz mali prostor oko njega.

To znači da će morati ručno da se zaliva tokom cele godine

file.php
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=681982#p681982:3s0qw0lc je napisao(la):
DusanBG » 21 Нов 2019 09:31 am[/url]":3s0qw0lc]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=681071#p681071:3s0qw0lc je napisao(la):
Гага » Mon Nov 18, 2019 12:45 am[/url]":3s0qw0lc]

Да су овде у улици Тадије Сондермајера урадили овакав тип, као што наводиш, био би мањи број паркинг места. Такав је пројекат, а инвеститор је ишао баш на то да буде што већи број паркинга. Ја сам питао извођача радова-АР Градњу, зашто рецимо нису планирана коса паркинг места, било би много лакше улажење и излажење са паркинга. У том случају би био много мањи број паркинг места. Мислим да би било око 40 паркинга, овако ће бити, ко што сам раније навео, 60 паркинга, од тога два за особе са инвалидитетом.

Kako su došli do te matematike da bi imali 20 mesta manje u slučaju kosog parkiranja? Baš sada potražih na netu i evo CG nekoga dokumenta koji daje osnovne mere. Za parkiranje pod 75 stepeni, širina parking mesta raste sa 2.25cm na 2.40 (do 2.65). Ovo znači 10% do maks 20% manje mesta, nikako ~30 posto kako ti je ovaj preneo?
http://www.civilengineer.me/dokumenti/parkinzi.pdf

A praktičnost kosog parkiranja je nemerljiva, u gradu imamo više primera gde na prometnim saobraćajnicama postoji parkiranje pod 90 stepeni što je suludo. Ovde ne znam koja će biti protočnost, možda i može da ostane upravno parkiranje, ali za iole prometnije ulice je horor.
@ДушанеБГ, тачно је то да су коса паркинг места боља односно практичнија. Инвеститор (Дирекција) се одлучила да паркинг места буду под углом од 90° из два разлога. Први је тај што је улица Тадије Сондермајера блоковска улица, а други је тај, да би било што више паркинг места из разлога што овде, као што знаш, има јако пуно предузећа где запослени углавном долазе колима на посао. То сам и напоменуо у прошлој фоторепортажи. Мени су рекли да би отприлике било 20 места мање за паркирање, али то није толико ни битно, из разлога које сам навео.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=681996#p681996:3s0qw0lc je napisao(la):
astrodule » 21 Нов 2019 10:24 am[/url]":3s0qw0lc]Verovatno su išli na to da bude što više parking mesta.

Malo sam guglao o drveću na parkinzima i našao tekstove o tome koliko je potrebno zemlje okolo da bi se koren normalno razvijao i da bi dovoljno vode dolazilo do njega i uz malo razmišljanja sam došao do zaključka da je bolje samo postaviti one gumene ivičnjake ispred drveta, umesto praviti bašticu oko celog drveta.

file.php


yellow_rubberform_parking_lot_curb.jpg


Plus što bi bilo jeftinije, a i lepše.
@Дуле, слажем се са тобом делимично, а то је да би гумени граничници били јефтинији, али.
Ови граничнци могу да се поставе само на паркинзима који су од асфалта или бетона. Тамо где су на паркинзима постављени растер елементи „бетон-трава“ тип 2, као овде у Тадије Сондермајера, не могу да се поставе јер не могу да се причврсте за подлогу.


[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=681998#p681998:3s0qw0lc je napisao(la):
astrodule » 21 Нов 2019 10:28 am[/url]":3s0qw0lc]Sad gledam i starije slike (svaka čast Gago na praćenju) i vidim da je ceo parking betoniran i da drveće dobija vodu samo kroz mali prostor oko njega.

To znači da će morati ručno da se zaliva tokom cele godine

file.php
@Дуле, не пратиш на часу :wink: . На слици је песак, а то сам у мојој фоторепортажи и напоменуо. Значи није бетон, а песак и бетон су малте не исте боје па ти се зато то учинило. На овај песак се постављају они растер елементи „бетон-трава“ тип 2, а то је за паркинг места.
Иначе хвла ти за похвалу. сад следи нова фоторепортажа :)
 
Фоторепортажа радова од 22. новембра 2019.

Додатна дозвола од секретаријата за саобраћај, за градњу самог почетка саобраћајнице 4-4, тј. на првој фази радова, је стигла тек сад. Зато се сад ту интезивирају радови и од понедељка следеће недеље, почиње прво постављање ивичњака саме улице и ивичњака тротоара. Од среде почиње асфалтирање тог дела са првим слојем асфалта. Кад асфалтирају тај део, а то је накнадно одлучено, да се целом дужином за сад изграђене саобраћајнице 4-4, постави и хабајући тј. други слој асфалта (АБ11С, 5 цм висине).
Pogledajte prilog 20Pogledajte prilog 19Pogledajte prilog 18Pogledajte prilog 17Pogledajte prilog 16
На овом месту ће се спојити саобраћајница 4-4, која се сад ради (права фаза радова) са садашњом постојећом саобраћајницом, а то је саобраћајница 5-5 (трећа фаза радова) и она ће се радити на крају тј. кад се заврши саобраћајница 3-3, тј. друга фаза радова. Паркинг који се види, где је Југић, се уклања и део паркинга са леве стране, који је поред постојеће кафане. На другој слици где се види бели аутомобил са упаљеним стоп светлима, је излаз на Тошин бунар и ту се завршава улица Тадије Сондермајера.
Pogledajte prilog 15Pogledajte prilog 14Pogledajte prilog 13Pogledajte prilog 12
Почела је и садња зеленила, односно ниског растиња на делу између тротоара улице и ограде „авионског града“.
Pogledajte prilog 11Pogledajte prilog 10Pogledajte prilog 9Pogledajte prilog 8
По завршетку асфалтирања другог односно хабајућег слоја на делу саобраћајнице (4-4) који се сад ради, урадиће се оно мање привремено обилажење око радова друге фазе тј. саобраћајнице 3-3 у овој улици. Ту ће се, као што сам рекао у прошлој фоторепортажи, урадити привремена саобраћајница од ситног шљунка, која ће од раскрснице пролазити кроз део грађевине где се гради Ексингова зграда и која ће ићи према „стакленој згради“, тако што ће морати да се уклоне два грађевинска контејнера и да се уклони део постојеће ограде од „стаклене зграде“. На тај начин ће запослени из „стаклене зграде“, грађевинци Ексинга и остали, моћи неометано да долазе до те зграде и грађевине. По завршету те привремене саобраћајнице-обилажења, пустиће се саобраћај у том делу. Почетак радова друге фазе, од раскрснице код Ексинг зграде до улаза у садашњи магацински простор Цептер, а будуће стамбено-пословно насеље „Цептера“, је планиран за почетак децембра.
На задњој слици се види где почињу радови на другој фази-од ове гомиле шљунка поред багера, па до, види се у даљини, бели комби на паркингу са леве стране.
Pogledajte prilog 7Pogledajte prilog 6Pogledajte prilog 5Pogledajte prilog 4
Код Хангара бетонирање потпорног зида је скоро готово, током викенда ће се завршити и тих још 9 метара дужине.
Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
:sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=682489#p682489:untxaxlv je napisao(la):
Гага » Today, 02:20[/url]":untxaxlv]
@Дуле, слажем се са тобом делимично, а то је да би гумени граничници били јефтинији, али.
Ови граничнци могу да се поставе само на паркинзима који су од асфалта или бетона. Тамо где су на паркинзима постављени растер елементи „бетон-трава“ тип 2, као овде у Тадије Сондермајера, не могу да се поставе јер не могу да се причврсте за подлогу.


[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=681998#p681998:untxaxlv je napisao(la):
astrodule » 21 Нов 2019 10:28 am[/url]":untxaxlv]Sad gledam i starije slike (svaka čast Gago na praćenju) i vidim da je ceo parking betoniran i da drveće dobija vodu samo kroz mali prostor oko njega.

To znači da će morati ručno da se zaliva tokom cele godine
@Дуле, не пратиш на часу :wink: . На слици је песак, а то сам у мојој фоторепортажи и напоменуо. Значи није бетон, а песак и бетон су малте не исте боје па ти се зато то учинило. На овај песак се постављају они растер елементи „бетон-трава“ тип 2, а то је за паркинг места.
Иначе хвла ти за похвалу. сад следи нова фоторепортажа :)

Onda super, baš sam se pitao čemu raster ako je ispod beton.

ps: Pratim na času, ali ostanem zaslepljen kvalitetom slika, pa uglavnom ne vidim opise (šliht, šliht)
Kao dokaz da pratim, guglao sam još tada kako izgleda raster tip 1 i dobro je što se taj tip 1 koristi retko (onaj tip sa "šiljcima")
 
Vrh