Šta je novo?

Улица Тадије Сондермајера, блок 65

Фоторепортажа од јуче - 26.08.2019.

Радови на изградњи улице напредују, а најважније је да је решено питање измештања гасовода. Он је практично померен пола метра у односу на садашњи, искључен је, и наравно гумене цеви су постављене дубље. Гасовод ће бити тачно испод будућег паркинга у овом делу улице. Цеви гасовода ће се измештати све до зграде телевизије.
Pogledajte prilog 21Pogledajte prilog 20Pogledajte prilog 19
Крупни шљунак је насут и утабан до пред будућу раскрсницу код Ексинг зграде
Pogledajte prilog 18Pogledajte prilog 17Pogledajte prilog 16Pogledajte prilog 15Pogledajte prilog 14Pogledajte prilog 13Pogledajte prilog 12
Бетонски шахтови за водовод се раде
Pogledajte prilog 11Pogledajte prilog 10Pogledajte prilog 9
Код будуће раскрснице код Ексинг зграде (на цртежу сам заокружио тај део), уклањају се њихове грађевинске ограде и контејнери , да би се могло од следеће недеље почети са радовима на широком ископу (земљани радови). После тога ће се на овом месту измештати и гасовод који иде на делу улице поред зграде Н1 телевизије.
Pogledajte prilog 8Pogledajte prilog 7Pogledajte prilog 6Pogledajte prilog 5Pogledajte prilog 4Pogledajte prilog 3
Завршена је саобраћајница тј. нов излаз/улаз до Хангара. Постојећи улаз/излаз је затворен и није више у употреби.
Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
:sesir:
 
Mene zanima kako će da reše ulaz u onu "staklenu" poslovnu zgradu pre exinga?

Sent from my moto g(6) play using Tapatalk
 
Da li je ovo sređeno , a što je pod nagibom , sporedni priključak na Tadije Sondermajera ili je to sama ulica?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=653571#p653571:1xlebf88 je napisao(la):
SerbPacker » 27 Авг 2019 10:30 am[/url]":1xlebf88]Mene zanima kako će da reše ulaz u onu "staklenu" poslovnu zgradu pre exinga?

Sent from my moto g(6) play using Tapatalk
У ком смислу, како ће да реше улаз у ЦНН телевизију ? Остаће на истом месту.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=653660#p653660:1xlebf88 je napisao(la):
solecar » 27 Авг 2019 12:35 pm[/url]":1xlebf88]Da li je ovo sređeno , a što je pod nagibom , sporedni priključak na Tadije Sondermajera ili je to sama ulica?
Део који је под нагибом тј. улегнућем, ће се изравнати и то је на делу улице који има радну ознаку „саобраћајница 3-3“. Значи попуњава се земљом и гради се нови део улице на том месту и ту ће бити, са леве стране будуће улице (до Хангара) бетонски потпорни зид дужине неких 104 метара. Значи затвара се садашњи улаз за Хангар, а улаз за Аеродромски град-за паркинг и гаражу, који је прекопута улаза за зграду телевизије, остаје.
 
Гага":2aho47ww je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=653571#p653571 je napisao(la):
SerbPacker » 27 Авг 2019 10:30 am[/url]":2aho47ww]Mene zanima kako će da reše ulaz u onu "staklenu" poslovnu zgradu pre exinga?

Sent from my moto g(6) play using Tapatalk
У ком смислу, како ће да реше улаз у ЦНН телевизију ? Остаће на истом месту.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=653660#p653660 je napisao(la):
solecar » 27 Авг 2019 12:35 pm[/url]":2aho47ww]Da li je ovo sređeno , a što je pod nagibom , sporedni priključak na Tadije Sondermajera ili je to sama ulica?
Део који је под нагибом тј. улегнућем, ће се изравнати и то је на делу улице који има радну ознаку „саобраћајница 3-3“. Значи попуњава се земљом и гради се нови део улице на том месту и ту ће бити, са леве стране будуће улице (до Хангара) бетонски потпорни зид дужине неких 104 метара. Значи затвара се садашњи улаз за Хангар, а улаз за Аеродромски град-за паркинг и гаражу, који је прекопута улаза за зграду телевизије, остаје.
Mislio sam dok budu radovi, naravno da će da ostane ulaz...

Sent from my moto g(6) play using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=654824#p654824:137fzsr0 je napisao(la):
Гага » Pet Avg 30, 2019 3:46 am[/url]":137fzsr0]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=653660#p653660:137fzsr0 je napisao(la):
solecar » 27 Авг 2019 12:35 pm[/url]":137fzsr0]Da li je ovo sređeno , a što je pod nagibom , sporedni priključak na Tadije Sondermajera ili je to sama ulica?
Део који је под нагибом тј. улегнућем, ће се изравнати и то је на делу улице који има радну ознаку „саобраћајница 3-3“. Значи попуњава се земљом и гради се нови део улице на том месту и ту ће бити, са леве стране будуће улице (до Хангара) бетонски потпорни зид дужине неких 104 метара. Значи затвара се садашњи улаз за Хангар, а улаз за Аеродромски град-за паркинг и гаражу, који је прекопута улаза за зграду телевизије, остаје.

file.php
Hvala na odgovoru. Ako će već da se taj deo izniveliše sa ostatkom ulice , zašto se uopšte sad sređivao?
 
@Соле,нисам те најбоље разумео кад кажеш "зашто се уопште сад сређивао" !

Да ли можда мислиш зашто баш сад у ово доба године или ... ? Као што сам на почетку теме рекао радови на изградњи улице Тадије Сондермајера су требали да почну још у децембру 2016.године са роком завршетка јун 2017.године, али због компликованог дела око откупа земљишта, била је велика проблематика око откупа једне парцеле и одлагања Дирекције, почетак радова је стално одлаган.

То је то, ако си на ово мислио.
 
Mislio sam , zašto je sada asfaltirano , a kroz mesec . dva , tri , će da se isti taj potez ponovo radi , kako bi se iznivelisala ulica.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=653507#p653507:2gmyd7kg je napisao(la):
Гага » Uto Avg 27, 2019 3:23 am[/url]":2gmyd7kg]Завршена је саобраћајница тј. нов излаз/улаз до Хангара. Постојећи улаз/излаз је затворен и није више у употреби.
Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
:sesir:
file.php

file.php

file.php

file.php

file.php

file.php

file.php

file.php

file.php

file.php

file.php

file.php

file.php

file.php

file.php

file.php

file.php

file.php

file.php

file.php

file.php

file.php

solecar":2gmyd7kg je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=654824#p654824:2gmyd7kg je napisao(la):
Гага » Pet Avg 30, 2019 3:46 am[/url]":2gmyd7kg]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=653660#p653660:2gmyd7kg je napisao(la):
solecar » 27 Авг 2019 12:35 pm[/url]":2gmyd7kg]Da li je ovo sređeno , a što je pod nagibom , sporedni priključak na Tadije Sondermajera ili je to sama ulica?
Део који је под нагибом тј. улегнућем, ће се изравнати и то је на делу улице који има радну ознаку „саобраћајница 3-3“. Значи попуњава се земљом и гради се нови део улице на том месту и ту ће бити, са леве стране будуће улице (до Хангара) бетонски потпорни зид дужине неких 104 метара. Значи затвара се садашњи улаз за Хангар, а улаз за Аеродромски град-за паркинг и гаражу, који је прекопута улаза за зграду телевизије, остаје.

file.php
Hvala na odgovoru. Ako će već da se taj deo izniveliše sa ostatkom ulice , zašto se uopšte sad sređivao?
Deo za koji si rekao da je novi prilaz hangaru , da li je to deo ulice Tadije Sondermajera ili je to zasebna ulica?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=655583#p655583:2aisl2vm je napisao(la):
solecar » 01 Сеп 2019 02:15 am[/url]":2aisl2vm]
file.php

file.php

file.php
Deo za koji si rekao da je novi prilaz hangaru , da li je to deo ulice Tadije Sondermajera ili je to zasebna ulica?
[/quote]

@Соле, тек је сад јасније шта питаш. Иначе ниси требао да понављаш све слике, него само ове три задње, које показују нови улаз/излаз од Хангара. Значи, то није део улице Тадије Сондермајера, то је, као што рекох, посебан само излаз/улаз за Хангар, и то је рађено на иницијативу "авионског града", и овај улаз/излаз није део пројекта. Означио сам на ортофотоснимку црвеним "икс" где је тај улаз/излаз, а досадашњи је затворен, постављене су бетонске жардињере и спуштена рампа.
Надам се да смо разрешили дилему :)

 
Dilema razrešena. Problem je nastao kada si rekao da deo ulice Tadije Sondermajera treba da se izniveliše , a onda postavio slike asfaltiranog novog prilaza hangaru , koji je pod nagibom , baš kao deo Tadije Sondermajera koji treba iznivelisati. Kako slabo poznajem taj kraj , eto razloga za zbunjivanje.
 
Milankovićev hangar je fenomenalan, naročito imajući u vidu koliko je star.
Gago, svaka čast za fotke i safari turi
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=655603#p655603:1gg5p21s je napisao(la):
astrodule » 01 Sep 2019 05:20 am[/url]":1gg5p21s]Milankovićev hangar je fenomenalan, naročito imajući u vidu koliko je star.
Gago, svaka čast za fotke i safari turi

Slažem se da je fenomenalan, a što se tiče starorsti....pa to baš i nije nešto posebno.
Po svetu su i stariji hangari još uvek u upotrebi, i to prethodna generacija - čelične konstrukcije. Pa nedavno su u Kumboru rastavljeni stari hangari iz vremena Austrougarske (podignuti za njihovu flotu hidroaviona, građevine su se koristile i u vreme JNA/VJ/VSCG). Rastavljeni su u delove i dopremljeni u Beograd sa namerom da se ponovo montiraju na prostoru pored zgrade Muzeja vazduhopovstva....promena rukovodstva, promena planova i ti delovi konstrukcije i dalje stoje na gomili...

Milanković je konstruisao hangar tako da da traje, tehničke prepreke je savladao, srećom hangar je uspeo da preživi i ljude....
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=655593#p655593:ixeoeiwe je napisao(la):
solecar » 01 Сеп 2019 04:04 am[/url]":ixeoeiwe]Dilema razrešena. Problem je nastao kada si rekao da deo ulice Tadije Sondermajera treba da se izniveliše , a onda postavio slike asfaltiranog novog prilaza hangaru , koji je pod nagibom , baš kao deo Tadije Sondermajera koji treba iznivelisati. Kako slabo poznajem taj kraj , eto razloga za zbunjivanje.
@Соле, у првој тј. почетној фоторепортажи, а док су рађени земљани радови за овај улаз/излаз за Хангар, сам објаснио око тих радова. У сваком случају смо разрешили дилему :kk:
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=655603#p655603:ixeoeiwe je napisao(la):
astrodule » 01 Сеп 2019 06:20 am[/url]":ixeoeiwe]Milankovićev hangar je fenomenalan, naročito imajući u vidu koliko je star.
Gago, svaka čast za fotke i safari turi
@Дуле, јесте, Хангар је баш феноменалан, и дан данас ме одушевљава и подсећа, поготово сад кад пролазим поред њега кад правим фоторепортаже, на дане када сам био клинац и ту смо ми клинци из блока (38) се играли око њега и тајно улазили унутра. Наравно терали су нас напоље кад су нас приметили, али .... били су то лепи дани и нажалост непоновљиви :( .
Хвала за лепе речи :sesir:
 
Фоторепортажа радова од јуче - 05. септембар 2019.

Радови на широком ископу код будуће раскрснице код Ексинг зграде су урађени. Следи насипање шљунком, песком,..... Постављени су и нови бетонски шахтови.
Pogledajte prilog 18Pogledajte prilog 17Pogledajte prilog 16Pogledajte prilog 15
Ту је избетонирано и постоље за водоводни шахт
Pogledajte prilog 14Pogledajte prilog 13
Довози се шљунак и истовремено одвози земља која се сад копа десном ивицом будуће улице тј. њеног средишњег дела – ткз. саобраћајница 4-4, а уз постојећи паркинг
Pogledajte prilog 12Pogledajte prilog 11Pogledajte prilog 10Pogledajte prilog 9Pogledajte prilog 8Pogledajte prilog 7Pogledajte prilog 6Pogledajte prilog 5Pogledajte prilog 4Pogledajte prilog 3
На супротној страни овог дела саобраћајнице која се ради је завршен бетонски водоводни шахт. То је код улаза у постојећи паркинга и код оне зграде - енергане "аеродромског града".
Pogledajte prilog 2
При ископавању земље на делу поред постојећег паркинга ископана је пластична цев која иде од ничега до ничега !
Pogledajte prilog 1
Под будним оком техничког директора и једног од власника АР Градње

:sesir:
 
Фоторепортажа радова од јуче - 20. септембар 2019.

Постављају се водоводни вентили и цеви у завршене бетонске шахтове који су на почетку и крају овог дела улице тј. „саобраћајнице 4-4“ који се сад ради, а то је део где је постојећи паркинг и део где је будућа раскрсница код Ексинг зграде. Уједно се завршавају шалунзи за бетонске плоче (поклопце) за ова два велика шахта.
Pogledajte prilog 26Pogledajte prilog 25Pogledajte prilog 24
Вода која је пуштена у једном делу завршених инсталација на овом делу саобраћајнице, до авионског града, је испитана на хидраулички притисак, сад следи хлорисање и узорковање воде. И баш док сам сликао, стигла је екипа из Градског звода за јавно здравље Београда, која треба да обави те анализе.
Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
У прошлој фоторепортажи сам рекао да је извођач радова на једном делу улице коју раде, тј. поред постојећег паркинга, ископао пластична цев која иде од ничега до ничега ! Е те наранџасте цеви ће се искористити за одвод атмосферске воде која ће се са постојећег паркинга одводити у канализацију која је већ урађена. Остаје да се тај део цеви споји са том канализацијом.
Pogledajte prilog 23
Идемо даље према будућој раскрсници код Ексинг зграде и са погледима према енергани авионског града.
Pogledajte prilog 22Pogledajte prilog 21Pogledajte prilog 20Pogledajte prilog 19Pogledajte prilog 18
Код будуће раскрнице су радови на постављању водоводних цеви у ископане канале, а то је већ део улице под ознаком „саобраћајница 3-3“ и који иде поред Хангара, телевизије и поред будућег Цептер насеља, а гледа према насељу „запад 65“.
Pogledajte prilog 17Pogledajte prilog 16Pogledajte prilog 15Pogledajte prilog 14Pogledajte prilog 13Pogledajte prilog 12Pogledajte prilog 11
Већ је започет део радова и на делу улице („саобраћајница 3-3“) где је оно улегнуће, и ту се раде припремни радови за изградњу будућег потпорног бетонског зида који ће бити дужине 100 метара или тачније 99,70 метара. Тај потпорни зид ће држати земљу и остале материјале који ће испунити постојеће улегнуће који је на том делу до Хангара. Зелено растиње које је ту било је уклоњено и остављено до завршетка радова, а које ће бити враћено на деловима улице која се гради и распоређено на местима где буде требало, а по одређеном плану. Пронађан је и део електро инсталација при копању канала, један део је био уцртан у план, а један део није.
Pogledajte prilog 10Pogledajte prilog 9Pogledajte prilog 8Pogledajte prilog 7Pogledajte prilog 6Pogledajte prilog 5Pogledajte prilog 4Pogledajte prilog 3
:sesir:
 
Фоторепортажа радова од 04. октобра 2019.

На делу улице који се сад ради тј. „саобраћајнице 4-4“, насут је и утабанава се туцаник, величине од 0-63 мм. Следеће недеље почиње постављање ивичњака који су стигли и налазе се на палетама, а након постављања ивичњака радиће се сливничке везе. Након тога иде насипање фине ризле и утабавање. После утабавања креће асфалтирање, за неких 10-так дана (оне тамо недеље), и то у два слоја. Први слој ће бити БНЕ дебљине од 8 цм, а други слој АБ11, дебљине 5 цм. На паркинзима ће бити постављени растери на пешчаној подлози.

Сликано од објекта Теленора и енергане према будућој раскрсници која се исто сад ради. На другој слици ми је у објектив „упао“ Флиртићћћ. На једном делу се туцаник још делимично разгрће на места да би се боље изравнило.
Pogledajte prilog 20Pogledajte prilog 19Pogledajte prilog 18Pogledajte prilog 17Pogledajte prilog 16
На овом делу будуће улице ће бити улаз у ткз. „авионски град“ и ту ће бити постављена рампа.
Pogledajte prilog 15Pogledajte prilog 14
Оне наранџасте пластичне цеви су спојене са одводом атмосферске воде која са постојећег паркинга одводити ту воду у канализацију која је наравно већ урађена.
Pogledajte prilog 13
Утабавање туцаника на делу где ће бити улични паркинг, а паркинг места ће бити правим углом. На сликама сам означио, од анкера до анкера, ширину оба тротоара, паркинга, улице и земљаног дела. На означеном "зеленом острву", биће их неколико, поставиће се у средину бандере.
Pogledajte prilog 12Pogledajte prilog 11
Идемо даље према будућој раскрсницикод Ексинг зграде, где се сад обављају радово постављања топловода.
Pogledajte prilog 10
Поглед уназад према енергани и објекту Теленора
Pogledajte prilog 9Pogledajte prilog 8
Озидана је, од стране извођача радова, и септичка јама за печењару на слици, а била је ту поред земљана, која је правила проблеме (пробијала је кроз земљу и избијале су фекалије !!!). Срећом па ће ова печењара за неких годину и по дана да лети одатле.
Pogledajte prilog 7
Док сам сликао, ухватио сам једног „лопова“ како краде храну из кесе једном од радника који ју је оставио на бетонском шахту. Ето врана се снашла и све му разбуцала :mrgreen:
Pogledajte prilog 6
Један поглед уназад са једног мањег узвишења код будуће раскрснице код Ексинг зграде
Pogledajte prilog 5
Радови на постављању топловода код будуће раскрснице
Pogledajte prilog 4Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2
Канал који је ископан дуж улегнућа на делу улице („саобраћајница 3-3“) код Хангара, је бетониран, постављена је арматура за будући бетонски зид који ће се ту радити у дужини од 100 метара (99,70 метара). Тај потпорни зид ће држати земљу и остале материјале који ће испунити постојеће улегнуће.
Pogledajte prilog 1
:sesir:
 
Фоторепортажа радова од 15. октобра 2019.

Постављени су сви ивичњаци на делу улице који се гради, а такође и на будућим паркинг местима. Урађене су у овом делу и све сливничке везе за одвод кишнице, а постављају се и метални оквири и поклопци на шахтове. Асфалтирење креће након постављања задњег слоја ризле, њеног утабавања, а то ће бити почетком следеће недеље.

Одавде ће се кренути са асфалтирањем овог дела улице који се сад ради. Сликано од Теленор објекта и енергане.
Pogledajte prilog 24Pogledajte prilog 23Pogledajte prilog 22Pogledajte prilog 21
Улаз у ткз. „авионски град“, још треба поставити ивичњаке на делу где је тротоар и са њима мало ући у „територију“ ткз. „авионског града“, а ту ће бити постављена рампа.
Pogledajte prilog 20
Идемо даље према будућој раскрсници код Ексинг зграде. Оивичена су и паркинг места, а тротоари са обе стране још треба да се насипају.
Pogledajte prilog 19Pogledajte prilog 18Pogledajte prilog 17Pogledajte prilog 16
Сливници и оивичена разделна острва, где ће бити засађена трава и постављене бандере. Између ових острава су групна паркинг места, по 10 места у једној групи паркинга, која ће бити под правим углом. Иначе ће бити укупно у овом делу улице, 60 паркинг места + 2 паркинга за особе за инвалидитетом.
Pogledajte prilog 15Pogledajte prilog 14Pogledajte prilog 13
Постављање металних оквира на шахтове и попуњавање ивица малтером, између два блока ивичњака
Pogledajte prilog 12Pogledajte prilog 11Pogledajte prilog 10Pogledajte prilog 9Pogledajte prilog 8
Мерење прецизним точком, ткз. „мерним точком“, колико метара ивичњака је постављено.
Pogledajte prilog 7
Постављање задњег слоја ризле пре асфалтирања.
Pogledajte prilog 6Pogledajte prilog 5
Са радовима постављања топловода код раскрснице где је Ексингова зграда се касни, а те радове обављају Београдске електране. До понедељак се то мора урадити, јер ће онда почети и радови асфалтирања и ове раскрснице.
Pogledajte prilog 4Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2
Ради се и на бетонском потпорном зиду код Хангара. Поставља се и други ред арматуре.
Pogledajte prilog 1
:sesir:
 
Pohvale za fotke i po obicaju uknjižen plusić. Reklo bi se da fino napreduju.
 
Ja ko papagaj...
Ali kad si na izvoru informacija
A i povremeno mi treba

Kako će da reše pristup onoj staklenoj poslovnoj zgradi koja ima ulaz prekoputa one najnovije rampe u AC....
U njoj ima ozbimjnih firmi koje imaju obimnu cirkulaciju i zaposlenih i robe...

Sent from my moto g(6) play using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=670282#p670282:ipyt7vtb je napisao(la):
Гага » Sre Okt 16, 2019 2:17 am[/url]":ipyt7vtb]Фоторепортажа радова од 15. октобра 2019.

Постављени су сви ивичњаци на делу улице који се гради, а такође и на будућим паркинг местима.

file.php
Koja je uloga ovih razdelnih ostva?
 
Vrh