Šta je novo?

Улица Тадије Сондермајера, блок 65

Фоторепортажа радова од 21. јануар 2020.

Радови на топловоду од стране Београдске електране још увек се ради, нажалост они касне са радовима. Иначе цеви топловода ће се постављати све до изграђене зграде насеља „Добра лука“, а ту ће бити уклапање са постојећим топловодом.
Pogledajte prilog 13Pogledajte prilog 12Pogledajte prilog 11Pogledajte prilog 10
Извођач радова почиње од постојеће раскрснице до улаза у „стаклену зграду“ да поставља ивичњаке и да ради тротоаре и паркинге, јер је тај део насут, утабан и спреман за те радове.
Pogledajte prilog 9Pogledajte prilog 8Pogledajte prilog 7Pogledajte prilog 6Pogledajte prilog 5
Кад се заврши топловод, до границе радова за ову другу фазу, ићи ће се даље са насипањем, утабавањем материјала, постављањем ивичњака, радовима на тротоарима,...
Иако у овом делу улице где се поставља топловод, у другом делу где је бетонски потпорни зид, се већ насипа и утабава песак, туцаник, ризла,...до коте за тротоар.
Pogledajte prilog 4Pogledajte prilog 3
До бетонског потпорног зида, а испод будућег тротоара који ће бити до зида, је већим делом постављен водоводни цевовод. Остало је још један мањи део да се ископа канал, на зеленој површини, поставе цеви, а то је, на слици испод, тачно до овог Пунта који је ту паркиран. Ту је иначе улаза у садашњи показни стан „Добре луке“.
Pogledajte prilog 2
А на завршеном делу улице, прва фаза радова, ужас од паркирања, извођа је молио небројано пута да се не паркирају на тротоарима и паркинзима, али не вреди.
Pogledajte prilog 1
:sesir:
 
Zasto toplovod nije u betonskoj kaseti kao svuda na nbg
 
А на завршеном делу улице, прва фаза радова, ужас од паркирања, извођа је молио небројано пута да се не паркирају на тротоарима и паркинзима, али не вреди.

Kako je ovo pravno regulisano. Policija i Komunalci verovatno ne mogu da pišu kazne jer cela ulica nije završena. Da li može da se završeni deo "legalizuje" ili mora sve da se završi?

Da li je onda tehinčki taj deo gradilište pa civili ne bi i smeli tu da ulaze?
 
Jesu li ovi radovi "u roku". Kad je datum završetka?

Sent from my moto g(6) play using Tapatalk
 
Prva deonica je odrađena u roku, druga kasni zbog postavljanja toplovoda. Kako kaže Gaga, izvođač radova je ozbiljna firma, za razliku od većine drugih koje "rade" po ostalim gradilištima.
 
solecar":3tk6zcuc je napisao(la):
Prva deonica je odrađena u roku, druga kasni zbog postavljanja toplovoda. Kako kaže Gaga, izvođač radova je ozbiljna firma, za razliku od većine drugih koje "rade" po ostalim gradilištima.
A za toplovod to ih elektrane "koče"?
Oteglo se baš.

Sent from my moto g(6) play using Tapatalk
 
To za elektrane bolje može da odgovori Gaga, pošto je u kontaktu sa izvođačima radova.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=702061#p702061:3d1i6tqu je napisao(la):
solecar » 25 Јан 2020 01:36 am[/url]":3d1i6tqu]Prva deonica je odrađena u roku, druga kasni zbog postavljanja toplovoda. Kako kaže Gaga, izvođač radova je ozbiljna firma, za razliku od većine drugih koje "rade" po ostalim gradilištima.
Управо тако @Соле, прва фаза је урађена у року, чак нешто и пре рока, друга фаза касни због топловода тј. Београдских електрана, каснило се и због оног обиласка према "стакленој згради", али је извођач успео и то да преброди. Надају да ће испоштовати рок, који је у другој половини фебруара. Сад им у овој другој фази следи и једно препројектовање! дела улице, које инвеститор-Дирекција управо ради, али о томе други пут.

Да, извођач је стварно озбиљно грађевинско предузеће и држе се свих рокова. Мада су за градњу ове улице на неки начин добили отворене руке око рока, јер им је Дирекција скоро две године одлагала почетак радова (децембар 2016), а они (извођач) су морали да плаћају банкарске гарниције (4 пута) за две године.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=701483#p701483:krgov0kc je napisao(la):
astrodule » 23 Јан 2020 09:14 am[/url]":krgov0kc]
А на завршеном делу улице, прва фаза радова, ужас од паркирања, извођа је молио небројано пута да се не паркирају на тротоарима и паркинзима, али не вреди.

Kako je ovo pravno regulisano. Policija i Komunalci verovatno ne mogu da pišu kazne jer cela ulica nije završena. Da li može da se završeni deo "legalizuje" ili mora sve da se završi?

Da li je onda tehinčki taj deo gradilište pa civili ne bi i smeli tu da ulaze?
Мора све да се заврши и да се улица цела пусти у саобраћај, а након техничке контроле. Да технички је ово градилиште, али пошто се преплићу три грађевинска предузећа на овако малом простору, онда се пролази кроз градилишта, тако је како је. Сви ови аутомобили су уствари аутомобили од људи који раде на грађевинама Ексинга и Авионског града. Молбе да се не паркирају не успевају, тако да ......
 
Гага":2y657jfh je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=701483#p701483 je napisao(la):
astrodule » 23 Јан 2020 09:14 am[/url]":2y657jfh]
А на завршеном делу улице, прва фаза радова, ужас од паркирања, извођа је молио небројано пута да се не паркирају на тротоарима и паркинзима, али не вреди.

Kako je ovo pravno regulisano. Policija i Komunalci verovatno ne mogu da pišu kazne jer cela ulica nije završena. Da li može da se završeni deo "legalizuje" ili mora sve da se završi?

Da li je onda tehinčki taj deo gradilište pa civili ne bi i smeli tu da ulaze?
Мора све да се заврши и да се улица цела пусти у саобраћај, а након техничке контроле. Да технички је ово градилиште, али пошто се преплићу три грађевинска предузећа на овако малом простору, онда се пролази кроз градилишта, тако је како је. Сви ови аутомобили су уствари аутомобили од људи који раде на грађевинама Ексинга и Авионског града. Молбе да се не паркирају не успевају, тако да ......
Molbe nikad ne uspevaju. Rampa i čovek na ulazu. Jedino tako.

Sent from my moto g(6) play using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=691261#p691261:2wkf942g je napisao(la):
Гага » 21 Дец 2019 10:24 pm[/url]":2wkf942g]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=689643#p689643:2wkf942g je napisao(la):
solecar » 16 Дец 2019 10:38 pm[/url]":2wkf942g]Da li će iznad tog potpornog zida biti neka dodatna ograda?
Да, биће метална заштитна ограда висине 1.10 или 1,20 метара.
@Соле друже, ево цртежа метална заштитне ограде са бетонским потпорним зидом. Један део цртежа, где је ограда сам зумБирао :D .

Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=702276#p702276:14znmkqv je napisao(la):
Гага » 25 Јан 2020 10:42 pm[/url]":14znmkqv]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=701470#p701470:14znmkqv je napisao(la):
direktor » 23 Јан 2020 06:48 am[/url]":14znmkqv]Zasto toplovod nije u betonskoj kaseti kao svuda na nbg
У понедељак ћу да одговорим.
@Директоре, ево овако.
Више се не раде, већ дужи период, те бетонске касете. Сада су цеви изоловане пурпеном од 5 цм дебљине + пластични омотач. Кроз пурпенску изолацију постављене су месингано спиралне жице које су директно повезане са системом за даљинско управљање топлификације. Уколико дође до цурења или пуцања цеви, тачно се покаже у цм где је дошло до цурења. Цеви су иначе Ø45 цм.
Због тога се сада топловоди прекривају (закопавају) само земљом, ако иде само кроз зелену површину, или песком, шљунком, ризлом, ако иде испод улица, тротоара,..
Надам се да сте, млади господине, задовољни са одговором :wink:
Неколико слика од данас 27.01.2020.
Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
:sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=702322#p702322:1ipqsz7y je napisao(la):
SerbPacker » 26 Јан 2020 09:05 am[/url]":1ipqsz7y]
Гага":1ipqsz7y je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=701483#p701483 je napisao(la):
astrodule » 23 Јан 2020 09:14 am[/url]":1ipqsz7y]
А на завршеном делу улице, прва фаза радова, ужас од паркирања, извођа је молио небројано пута да се не паркирају на тротоарима и паркинзима, али не вреди.

Kako je ovo pravno regulisano. Policija i Komunalci verovatno ne mogu da pišu kazne jer cela ulica nije završena. Da li može da se završeni deo "legalizuje" ili mora sve da se završi?

Da li je onda tehinčki taj deo gradilište pa civili ne bi i smeli tu da ulaze?
Мора све да се заврши и да се улица цела пусти у саобраћај, а након техничке контроле. Да технички је ово градилиште, али пошто се преплићу три грађевинска предузећа на овако малом простору, онда се пролази кроз градилишта, тако је како је. Сви ови аутомобили су уствари аутомобили од људи који раде на грађевинама Ексинга и Авионског града. Молбе да се не паркирају не успевају, тако да ......
Molbe nikad ne uspevaju. Rampa i čovek na ulazu. Jedino tako.

Sent from my moto g(6) play using Tapatalk
Тако ће изгледа и бити !
 
Фоторепортажа радова од 27. јануара 2020.

Као што је и речено и обећано, од постојеће раскрснице до улаза у „стаклену зграду“, а такође и у један од улаза у „авински град“, су постављени ивичњаци улице, уоквирени су паркинзи између Ексинг зграде и „стаклене зграде“ (10+2 паркинга) и тротоара са десне стране и уједно је бетониран.
Pogledajte prilog 15Pogledajte prilog 14Pogledajte prilog 13Pogledajte prilog 12Pogledajte prilog 11Pogledajte prilog 10Pogledajte prilog 9Pogledajte prilog 8Pogledajte prilog 7
Радови на топловоду од стране Београдске електране сад напредују и извођач-АР Градња се нада да ће до краја недеље завршити до „границе“ радова за ову другу фазу. Чим се то заврши, одмах иду у наставак радова са насипањем, утабавањем, постављањем ивичњака, ...
Pogledajte prilog 6Pogledajte prilog 5Pogledajte prilog 4Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
Завршени део улице боље да више и не фотографишем.
:sesir:
 
Hvala na detaljnom odgovoru ali ja bi svejedno stavljao kasetu jeste skuplje ali mislim da je dugorocno to bolje ...
Vrijeme Ce pokazati nadam se da izvodjac nece imati problema prilikom primopredaje da nece biti ostecenja od divljeg parkiranja cudi me da u startu nisu predvidjeli Stubice za zaštitu trotara
 
Tu će svakako biti pakao što se tiče parkiranja, jedino stubići i to trajno mogu obezbediti pešacima korišćenje tog trotoara. Naseljavanje exim zgrade, pa i wellport-a će još samo pojačati pritisak...

Sent from my moto g(6) play using Tapatalk
 
I na kraju će biti kao Belvil - naplata parkiranja, tj, zoniranje. Da su pametni, pa da to odmah urade.

Poslovne zgrade bi morale biti uslovljene izgradnjom mnogo više parking mesta za svoje zaposlene. Ne treba parking da bude besplatan, ali mora da postoji.

Naravno, pomogla bi i svakodnevna kontrola i kažnjavanje i samo tako će se zaposleni naterati ili da plate parking ili da koriste javni prevoz. Znači, rešenje je moguće samo dogovorom više strana i ako samo jedna strana zakaže (npr. nema kažnjavanja) dobijamo haos (koji već sada postoji).
 
Фоторепортажа радова од 31. јануара 2020.

На паркинзима између раскрснице код грађевине Ексинг зграде и улаза у „стаклену зграду“, су постављене растер плоче, избетониран је и део тротоара до самог улаза у „стаклену зграду“. Такође на овом делу се ради завршни слој насипања ризлом, а после иде насипање песком.
Асфалтирање овог урађеног дела улице, од раскрснице до улаза у „стаклену зграду“ -фазе два саобраћајнице 3-3, креће у четвртак следеће недеље и то за сада само први слој асфалта – БНС од 8 цм.
Pogledajte prilog 13Pogledajte prilog 12Pogledajte prilog 11Pogledajte prilog 10Pogledajte prilog 9
Асфалтирање тротоара ће се радити у среду и то оба тротоара код већ урађене прва фазе улуце -саобраћајнице 4-4, а после и део избетонираног тротоара друге фазе улице -саобраћајнице 3-3.
Обавештене су све остале грађевинске фирме и њихови подизвођачи да не паркирају на тротоарима и у завршеној првој фази улице, да би се омогућило несметано обављање тих радова. Видећемо како ће то све бити.
Pogledajte prilog 8
Од улаза у „стаклену зграду“ па до дела улице где „Београдске електране“ обављају своје радове постављања топловода, извођач је већ довезао потребан материјал за насипање овог дела улице, за припрему паркинга и тротоара, како би колико-толико могли да раде свој део посла у овом делу ове фазе радова.
Pogledajte prilog 7Pogledajte prilog 6Pogledajte prilog 5
„Београдске електране“ су сад обећале извођачу радова – АР Градњи, да ће тек следеће недеље моћи да заврше своје радове до „границе“ радова за ову другу фазу ! Сад се касни јер део топловода који иде према Цептеру није нешто добро постављен, а и неки од варова морају накнадно да се проконтролишу !
Ископана је и кривина која „пребацује“ топловод са једна на другу страну улице.
Pogledajte prilog 4Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
:sesir:
 
Фоторепортажа радова од 12. фебруара 2020.

Сутра (четвртак) ће да се асфалтирају, са 4 цм дебљине, оба тротоара од раскрснице до „стаклене зграде“, а у суботу ће бити асфалтирање улице у том истом делу, првим слојем - БНС.
Од сутра, због асфалтирања тротоара следи затварање улице, где је почета прва фаза, оградом и чуваром, јер апели извођача радова нису успели, паркира се где ко хоће. Једино ће моћи да прођу запослени из „стаклене зграде“, из Ексинга са својим грађевинским машинама и камионима и извођач радова на „авинском граду“.
DSCF0116.JPG
DSCF0118.JPG
DSCF0126.JPG
DSCF0115.JPG
DSCF0114.JPG
DSCF0113.JPG

Ради се сабијање слојева улице од улаза у „стаклену зграду“ и улаза у „авионски град“ па према улазу у Цептер. Насуто је до нивоа докле треба да буду ивичњаци. После ће се постављати и сами ивичњаци на овом делу.
DSCF0110.JPG
DSCF0111.JPG

Нажалост од обећања извођачу радова од стране „Београдских електрана“, да ће своје радове завршити крајем прошле недеље, нема ништа !!! Још увек су ту на делу радова где се ради улица. Остало им је још прикључак за Цептер и спајање са постојећим топловодом у улици, и наравно затрпавање канала са топловодом. Тек након тога извођач АР-Градња, може да приступи својим даљим радовима на овом делу друге фазе радова улице.
DSCF0112.JPG
DSCF0109.JPG
DSCF0108.JPG
DSCF0107.JPG

Да би убрзали радове, извођач је већ сад почео припремне радње на задњој трећој фази радова-саобраћајница 5-5, а то је поред оне кафане. Почели су да уклањају (секу) дивље растиње и копање јаме за већи бетонски водоводни шахт који ту треба да буде и копање канала за водовод. Паркинг који се види на слици лети одатле, ионако је дивље саграђен.
DSCF0130.JPG
DSCF0128.JPG
DSCF0127.JPG

:sesir:
 
dragi svi drugari, ja evo ne razumem se ali samo ako bi neko mogao da mi odgovori nesto. Naime, zanima me jel je moguce da mora u ovako maloj ulici saht do sahta da bude???prosto bode oci a boga mi i tockove ce itekako da "bode". hvala..pozzz
 
Gradnja sahtova uz ivicnjake trotoara je ipak visa matematika za nase uslove.
 
Дакле, Гаго, свака ти част!
 
Prvi sloj asfalta posut do placa Ceptera...

Sent from my moto g(6) play using Tapatalk
 
Vrh