Šta je novo?

Улица Тадије Сондермајера, блок 65

Онда извини за ово "не пратиш на часу" :D
Ха,ха, само се ти шлихтај :wink: Да, тај тип 1 растера са "шиљцима" је баш одвратан.
 
Malo izlazimo iz teme, ali nikako da se setim gde sam video taj tip 1 rastera. Stoji mi u glavi da je negde blizu reke, ali nema šanse da se setim bar jedne lokacije.
 
Bogami, rade i noću bageri na "raskrsnici" kod Exing i "staklene zgrade"...

Sent from my moto g(6) play using Tapatalk
 
Mora da dobro kasne sa rokom kada rade i nocu lokalnu ulicu.
 
Nije tu ni do kakvog kašnjenja. Kao prvo, Gaga reče da posao radi ozbiljna firma, koja i te kako poštuje rokove. Kao drugo, pogledajmo samo Karađorđevu , pa potez Zoo vrt - Vukov spomenik, pa Trg republike... Koliko je sve to trajalo i traje, rokovi probijeni mali milion puta, pa nikom ništa. Kao treće, čak i da je probijen rok, zar misliš da bi ljudima iz gradskog vrha bilo bitnije da se završi jedna sporedna uličica na NBG pre negoli neke centralne ulice?
 
Da sad ne ispadne da sam pokrenuo sumnju u rokove...
Danas na mestu gde su sinoć radili nema radnika, verovatno je nešto bilo što im je bilo lakše da završe sinoć nego da i danas dolaze

Sent from my moto g(6) play using Tapatalk
 
За сад само у кратко, пошто сад нисам у могућности да правим фоторепортаже, можда од следеће недеље. У сталном сам контакту са извођачем радова.

Прва фаза радова на саобраћајници 4-4 је завршена, постављен ја хабајући слој асфалта и пуштен саобраћај. Урађено је и привремено обилажење око друге фазе радова, тј. од раскрснице се пролази кроз део грађевине Ексинга и иде према „стакленој згради“. На тај начин, као што сам раније рекао, запослени из „стаклене зграде“, грађевине и остали, ће моћи туда колима да пролазе.

Друга фаза радова је увелико почела са радовима, почетком децембра као што сам и најавио, а то је саобраћајница под ознаком 3-3, од раскрснице код Ексинг зграде до улаза у садашњи магацински простор и канцеларија Цептер. Наравно завршен је и онај бетонски потпорни зид дужине 100 метара.

Уједно је извођач радова, АР-Градња, морао да премести своје грађевинске контејнере са плаца „авионског града“ (део између улице Тадије Сондермајера и Тошиног бунара) и да их премести на изграђени паркинг који су сад радили, јер инвеститор за тај пословни града, ваљда почиње са припремом тог плаца за нову зграду.
 
Inače oni exing ogledni stanovi/kontejneri su još juče stajali tamo iako nasut šljunak / tucanik i probijena ograda u plac "staklene zgrade"

Sent from my moto g(6) play using Tapatalk
 
Ти огледни Ексинг станови/контејнери на спрат ће ту и остати, они нису ни предвиђени да се помеарју. Померени/сколњени су она два бела контејнера поред ових огледних.
 
Pre dva dana su napokon krenuli od raskrsnice kod "staklene zgrade"...
Lepo je što su ulaz u objekat kojem su zatvorili rampu napravili tako da nisu samo posuli tucanik i šljunak nego su i asfaltirali...

Sent from my moto g(6) play using Tapatalk
 
Фоторепортажа радова од 15. децембра 2019.

Да наставим тамо где сам стао :D .

Прва фаза радова тј. „саобраћајница 4-4“ је завршена, постављен је и хабајући слој асфалта и увелико се користи од стране запослених из околних грађевина и предузећа из „стаклене зграде“ која су упућена на њено коришћење.
Pogledajte prilog 28Pogledajte prilog 27Pogledajte prilog 26Pogledajte prilog 25Pogledajte prilog 24
Спајање прве фазе радова тј.саобраћајнице 4-4, која је завршена, са садашњом постојећом саобраћајницом, а то је саобраћајница 5-5 (трећа фаза радова), ће се радити на крају тј. кад се заврши саобраћајница 3-3, тј. друга фаза радова, која је почета да се ради пре 10-так дана. Паркинг који се види, где је Голф 2, се уклања и део паркинга са леве стране, који је поред постојеће кафане. Ширина улице са тротоарима се већ назире.
Pogledajte prilog 23
Саде се и цветне саднице, а засаћено је и дрвеће.
Pogledajte prilog 22
Премештени су и грађевински контејнери од извођача радова са дела плаца који сада припада „авионском граду“ (то је део између улице Тадије Сондермајера и Тошиног бунара тј. бензинске станице НИС), на сада већ изграђени паркинг. Инвеститор „авионског града“ је овај плац насуо ситним шљунком и ту ће се преместити све њихове машине и грађевински контејнери, који се уклањају са другог плаца где је почео ископ за нову зграду, а та нова зграда ће бити одмах уз улицу Тадије Сондермајера. У каснијем периоду ће и овај плац поред бензинске станице, претворити у грађевину за још једну зграду.
Pogledajte prilog 21Pogledajte prilog 20Pogledajte prilog 19
Урађено је и привремено обилажење од раскрснице кроз део грађевине Ексинга до „стаклене зграде“. То привремено обилажење је асфалтирано, а асфалтирано је на изричит захтев, на који нису имали право, телевизије, која је у том стакленцу. Чак су и стопирали радове друге фазе јер нису хтели да то обилажење буде урађено, односно посуто и утабано само финим шљунком (практично ризлом), него да мора да се асфалтира !!! Грађевинцима из Ексинга и фармацеутима из „стаклене зграде“ није сметало, али ето...... кад се некоме надигне па извољева и стопира туђе радове без разлога. Извођач радова је пристао да асфалтира то обилажење, а то им је иначе повећало трошкове радова, које неће моћи да наплате од инвеститора.
Pogledajte prilog 18Pogledajte prilog 17Pogledajte prilog 16Pogledajte prilog 15
Радови на изградњи друге фазе тј. саобраћајнице 3-3, су почели још пре десетак дана, а имали су и, нажалост стопирање радова на овој фази, малопре сам објаснио, на „срећу“ то им је одузело само 3 дана од радова-од рока (који је крајем фебруара). Већ су једним делом-од раскрснице, потсављени канализациони и фекални цевоводи, а даље се копа сама постојећа „улица“ до улаза у Цептерово будуће насеље, односно садашњи магацински простор. Уклањају се бетонске плоче које су биле укопане испод земље, копају се канали за горе споменуте цевоводе, насипа се са шљунком и песком, постављају се и нови бетонски шахтови. Потребно ће бити измештање и постојеће водоводне инсталације, а и гасних цевовода који су исто постављени од раније, а сад морају да се за њих копају други канали и поставе нове инсталације. Улица ће у овом делу бити исто ширине 7 метара, са тротоарима од 1,7 метара и 1 метар са сваке стране, а до „стаклене зграде“ ће бити урађени паркинзи дужине 5 метара.
Pogledajte prilog 14Pogledajte prilog 13Pogledajte prilog 12Pogledajte prilog 11Pogledajte prilog 10Pogledajte prilog 9Pogledajte prilog 8Pogledajte prilog 7Pogledajte prilog 6Pogledajte prilog 5Pogledajte prilog 4Pogledajte prilog 3
Бетонирање потпорног зида код Хангара је завршено. Ниво улице ће у овом делу да се повећа, тј.попуниће се постојећа удолина тако што ће ниво улице бити скоро до горње висине бетонског зида, односно биће 15 цм испод горње ивице зида.
Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
:sesir:
 
Da li će iznad tog potpornog zida biti neka dodatna ograda?
 
Povodom ovoga da je jedino TV tražila asfaltiranje, morali su oni da se raspitaju bolje onda...
Farmaceuti imaju oko 5 ulazaka službenih vozila neophodnih za funkcionisanje firme.
Dok televizija ima oko 50+ prolazaka službenih vozila kroz tu rampu.
Namerno naglašavam službenih jer ta vozila moraju imati pristup zgradi i ulazu.
Građevincima taj ulaz nije ni trebao jer oni nemaju šta da traže u okviru te zgrade..
Osim toga sve te firme su u toj zgradi u zakupu, dakle ako se sa nekim priča, priča se sa vlasnikom placa/objekta...
Brzveze su te tugaljive priče o tome kako eto "neće imati odakle da naplate"...

Sent from my moto g(6) play using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=689643#p689643:3vf18lu8 je napisao(la):
solecar » 16 Дец 2019 10:38 pm[/url]":3vf18lu8]Da li će iznad tog potpornog zida biti neka dodatna ograda?
Да, биће метална заштитна ограда висине 1.10 или 1,20 метара.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=689774#p689774:3vf18lu8 je napisao(la):
SerbPacker » 17 Дец 2019 11:42 am[/url]":3vf18lu8]Povodom ovoga da je jedino TV tražila asfaltiranje, morali su oni da se raspitaju bolje onda...
Farmaceuti imaju oko 5 ulazaka službenih vozila neophodnih za funkcionisanje firme.
Dok televizija ima oko 50+ prolazaka službenih vozila kroz tu rampu.
Namerno naglašavam službenih jer ta vozila moraju imati pristup zgradi i ulazu.
Građevincima taj ulaz nije ni trebao jer oni nemaju šta da traže u okviru te zgrade..
Osim toga sve te firme su u toj zgradi u zakupu, dakle ako se sa nekim priča, priča se sa vlasnikom placa/objekta...
Brzveze su te tugaljive priče o tome kako eto "neće imati odakle da naplate"...

Sent from my moto g(6) play using Tapatalk
Прича није тугаљива, јер извођач радова за "neće imati odakle da naplate"... није ни тражио нити се жалио тој телевизују, него су само мени рекли то да повећава трошкове „које неће моћи да наплате од инвеститора“ односно од Дирекције, а износ је иначе шестоцифрени. Извођачу радова је било битно да што пре наставе са радовима и да ту телевизију скину са оне ствари.
Власник те „стаклене зграде“ се није ни појављивао ни жалио, него је сама та телевизија, односно онај главни уредник, инсистирао да се асфалтира, и блокирали даље радове, док се не асфалтира !!! А разлози су, наводно ситни шљунак (ризла) ће прљати и наносити блато !!! у њихово двориште, да ће им ризла проширивати шаре на пнеуматицима (која небулоза) и бушити пнеуматике њиховим нежним СУВ возилима.
Грађевинцима је и те како требао тај улаз јер не би могли даље да довозе материјал за даљу градњу те зграде, зато су и одобрили да кроз њихов простор пролази цео тај обилазни део.
Извођач радова ове улице је имао проблема и са другим инвеститорима и извођачима, не за овај обилазак, него других грађевина из околине, али о томе можда неки други пут, кад се заврши улица.
 
Фоторепортажа радова од 21. децембра 2019.

Радови на изградњи друге фазе улице „саобраћајница 3-3“ иду добрим темпом, целом дужином овог дела саобраћајнице су постављене канализационе цеви (кишне и фекалне), а завршено је постављање гасног цевовода које иде само до „стаклене зграде“. Почет је да се ради и топловод, а такође се измештају и водоводне инсталације.
Pogledajte prilog 26Pogledajte prilog 25Pogledajte prilog 24Pogledajte prilog 23Pogledajte prilog 22Pogledajte prilog 21Pogledajte prilog 20Pogledajte prilog 19Pogledajte prilog 18Pogledajte prilog 17Pogledajte prilog 16Pogledajte prilog 15
Почет је да се ради и широки ископ за паркинг и тротоар. Паркинг и тротоар ће бити изграђени до садашњег улаза у Цептеров магацински простор. Постојећих 12 паркинг места, који су поред ограде Цептеровог магацина се уклањају и раде се друга. Постављају се и анкери за означавање паркинга и тротоара. Паркинзи, једно место, ће бити дужине 5 метара, тротоар на овом делу улице ће ити ширине 1,7 метара и 1 метар ће бити ширина зеленог појаса измежу тротоара и постојеће ограде.
На овом делу улице, од раскрснице тј. улаза у Ексингово градилиште, па поред „стаклене зграде“, постојеће трафо станице и поред Цептеровог магацина, биће укупно 41 паркинг место, од тога два за особе са инвалидитетом.
Pogledajte prilog 14Pogledajte prilog 13Pogledajte prilog 12Pogledajte prilog 11Pogledajte prilog 10Pogledajte prilog 9Pogledajte prilog 8Pogledajte prilog 7Pogledajte prilog 6
Бетонски потпорни зид ће целом дужином имати одговарајућу заштитну металну ограду висине 1,10 или 1,20 метара. Добићу и цртеж тог дела па ћу га поставити чим га добијем.
Pogledajte prilog 5Pogledajte prilog 4Pogledajte prilog 3
А на изграђеном делу улице (прва фаза-„саобраћајница 4-4“), хаос од возила паркираних куд који, неки су чак склонили и заштитне ограде да се не може паркирати на већ изграђени паркинг ! О тешким грађевинским машинама које раде на оближњем ископу у „авионском граду“ да не причам. На једном месту је већ оштећен и тротоар и ивичњаци !
Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
:sesir:
 
Гага":czf0b9f0 je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=689643#p689643 je napisao(la):
solecar » 16 Дец 2019 10:38 pm[/url]":czf0b9f0]Da li će iznad tog potpornog zida biti neka dodatna ograda?
Да, биће метална заштитна ограда висине 1.10 или 1,20 метара.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=689774#p689774 je napisao(la):
SerbPacker » 17 Дец 2019 11:42 am[/url]":czf0b9f0]Povodom ovoga da je jedino TV tražila asfaltiranje, morali su oni da se raspitaju bolje onda...
Farmaceuti imaju oko 5 ulazaka službenih vozila neophodnih za funkcionisanje firme.
Dok televizija ima oko 50+ prolazaka službenih vozila kroz tu rampu.
Namerno naglašavam službenih jer ta vozila moraju imati pristup zgradi i ulazu.
Građevincima taj ulaz nije ni trebao jer oni nemaju šta da traže u okviru te zgrade..
Osim toga sve te firme su u toj zgradi u zakupu, dakle ako se sa nekim priča, priča se sa vlasnikom placa/objekta...
Brzveze su te tugaljive priče o tome kako eto "neće imati odakle da naplate"...

Sent from my moto g(6) play using Tapatalk
Прича није тугаљива, јер извођач радова за "neće imati odakle da naplate"... није ни тражио нити се жалио тој телевизују, него су само мени рекли то да повећава трошкове „које неће моћи да наплате од инвеститора“ односно од Дирекције, а износ је иначе шестоцифрени. Извођачу радова је било битно да што пре наставе са радовима и да ту телевизију скину са оне ствари.
Власник те „стаклене зграде“ се није ни појављивао ни жалио, него је сама та телевизија, односно онај главни уредник, инсистирао да се асфалтира, и блокирали даље радове, док се не асфалтира !!! А разлози су, наводно ситни шљунак (ризла) ће прљати и наносити блато !!! у њихово двориште, да ће им ризла проширивати шаре на пнеуматицима (која небулоза) и бушити пнеуматике њиховим нежним СУВ возилима.
Грађевинцима је и те како требао тај улаз јер не би могли даље да довозе материјал за даљу градњу те зграде, зато су и одобрили да кроз њихов простор пролази цео тај обилазни део.
Извођач радова ове улице је имао проблема и са другим инвеститорима и извођачима, не за овај обилазак, него других грађевина из околине, али о томе можда неки други пут, кад се заврши улица.


Dakle ajde sad ovako oko "skidanja sa..."
Vlasnik zgrade i placa nije ni TV ni farmaceutska firma oni su svi samo iznajmljivači tog prostora. Dakle ako su iznajmili prostor sa pristupom za kola onda sa njima i mora da se razgovara,...
Televizija posluje tu već 5 godina, druge firme još i duže... Dakle izvođač radova je ili imao pravo da im obezbedi uslove po kojima su funkcionisali pre radova ili to nije morao...
Biće da ili nisu dobro "snimili" situaciju ili su mislili da će moći da se provuku.
Ako su imali pravo da "zatvore" taj plac, zašto to nisu uradili.

Zašto bi bilo koja firma uništavala svoja vozila, ako ne mora. Taj asfalt je "poliven" preko duplog ivičnjaka.
Misliš da je normalno da se tu prostre samo neki tucanik i koliko bi se to održalo?
Jasno je da firme uvek pokušavaju da uštinu ali to ne bi trebalo na uštrb drugih...
Dakle osnovno pitanje da li su oni kao izvođači imali obavezu da omoguće nesmetano funkcionisanje ostalim firmama tu ili ne?
Ako jesu onda džabe kukaju.
Ako nisu imali obavezu, tek onda ne razumem kuknjavu...

Sent from my moto g(6) play using Tapatalk
 
@Gaga hvala za reportažu, bilo bi dobro da postavite i neku od ovih slika gde se vidi kula u izgradnji u njenu temu, jer tamo nema slika iz ovog ugla.
 
@Пиколо, хвала и биће још репортажа :sesir: . Прихватам твој предлог и поставићу касније неколико слика овог "товера" у тему где пишемо и постављамо слике о његовој градњи.

И једна мала напомена. Једно од правила Беобилд форума је и то, да смо сви једнаки, тако да нема персирања, сви смо на ти :wink:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=691268#p691268:1w8rfw2c je napisao(la):
astrodule » 21 Дец 2019 10:54 pm[/url]":1w8rfw2c]Možda nisam pratio, ali za koga se pravi fekalna kanalizacija i gde se ona spaja sa postojećom?
И фекалне и кишне канализационе инсталације су прикључене за Ексинг зграду, „стаклену зграду“ а и са будућом зградом из „авионског града“.
 
Фоторепортажа радова од 28. и 30. децембра 2019.

Радови на топловоду од стране Београдске електране су настављени након неколико дана одсуствовања радника на постављању топловода на другим градилиштима. Топловод ће се овде простирати до насеља „Добра лука“ а неки га зову Вел Порта.
Постављене су све канализационе цеви (кишне и фекалне) и прикључене су са Ексинг зградом, „стакленом зградом“ и будућом зградом из „Авионског града“ за коју се сад ради широки ископ.
Pogledajte prilog 27Pogledajte prilog 26Pogledajte prilog 25Pogledajte prilog 24Pogledajte prilog 23
Урађен је и широки ископ за паркинге и тротоар до постојећих металних ограда .
Pogledajte prilog 22Pogledajte prilog 21Pogledajte prilog 20Pogledajte prilog 19
Ова паркинг места поред ограде Цептеровог магацина се уклањају и радиће се нова
Pogledajte prilog 18
До бетонског потпорног зида се копа канал и поставља водоводни цевовод, који ће бити постављен до улаза у садашњи показни стан „Добре луке“.
Pogledajte prilog 16Pogledajte prilog 15Pogledajte prilog 14Pogledajte prilog 13Pogledajte prilog 12Pogledajte prilog 11Pogledajte prilog 10Pogledajte prilog 9Pogledajte prilog 8Pogledajte prilog 7Pogledajte prilog 6
Пошто је 28.децембра било прилично хладно, неки су се поред рада загревали и склековима, а дршка лопате је послужила као реквизит за веЏбање :D
Pogledajte prilog 17
Ради се и хидрауличко испитивање до сад постављене водоводне мреже Ø300 у саобраћајници 3-3
Pogledajte prilog 5Pogledajte prilog 4
Кад се сви ови радови постављања инсталација заврше, следи насипање туцаника, ризле њихово утабавање, па постављање ивичњака, радови на паркинзима и тротоарима,...
Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
:sesir:

Па Беобилдовци пуно здрвља, све најлепше и свако добро у Новој 2020. години. :kk: :pob:
 
GAga +++
Pratim redovno izvještaje tvoje sa terena ...iz prikrajka čista 10
 
Хвала @Директоре :sesir: , знам да си стално на форуму, иако се не оглашаваш већ дуже време :kk:
 
Gaga, hvala za reportaže, detaljno i sistematizovano.

Mala dopuna: Zepter zgrada odavno nije magacin, već Zepter studio (puno razne produkcije koje znate baš tu je nastalo) i štamparija Big print (štampa velikih formata).
 
sev":1ol87nbi je napisao(la):
Gaga, hvala za reportaže, detaljno i sistematizovano.

Mala dopuna: Zepter zgrada odavno nije magacin, već Zepter studio (puno razne produkcije koje znate baš tu je nastalo) i štamparija Big print (štampa velikih formata).
Studio iseljen, ne znam za BigPrint još uvek.
I te dve firme su u jednoj polivini.
U drugoj je bilo još 6-7 firmi, mislim i neki frigo servis i par nekih administrativnih firmi...

Sent from my moto g(6) play using Tapatalk
 
Vrh