Šta je novo?

Стајалишта

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=431040#p431040:hqamefy5 je napisao(la):
Сале# » Uto Jan 31, 2017 1:44 am[/url]":hqamefy5]"Милутина Миљковића",линије:400*,401,402,403,405,406,407,408,503:
file.php
Приватник:406*,450,451,451А,466,466А,468,470,470А,474,491,491А.
-*-"Банбус".Остало одржава С.П."Ласта".
-400*-Сезонска линија.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=431570#p431570:3ldf36ul je napisao(la):
Karlo del Ponte » 02 Feb 2017 05:56 pm[/url]":3ldf36ul]
Ако би направили Љубише Миодраговића двосмерно, директно, и без лакат кривина, зашто би ико скретао у Нине Крстанове? По званичним плановима, Љубише Миодраговића, а не Нине Крстанове је предвиђено као главна улица. У тим околностима, вероватно би се и стајалиште јавног превоза померило ка Љубише Миодраговића.

А иначе, када је у питању Смедеревски пут, ту остаје једино направити паралелни булевар северно и/или јужно од истог. Ја сам на другој теми био предложио Калу Сити Булевард правцем Калу Ривер, са везом на хајвеј, код Литл Вет Гроу.
Vratih se malo unazad da procitam da li je neko napisao da je planirano da Ljubise Miodragovica predje u dvosmernu ulicu, ali nema toga. Ili mozda ja nisam umeo da protumacim tvoju prethodnu poruku.
Ako je tako, da se prebaci u dvosmernu, za sta ima prostora u odnosu na Nine Kirsanove gde je nemoguce, onda ima smisla i prosirenje i semaforizacija. Doduse nema potrebe da se pomera stajaliste jer ga koriste ljudi iz obliznje sporedne ulice, pa ceo deo Stevana Sindjelica sa okolnim ulicama. Isto tako i ljudima koji pesace do/od Mirijeva kraci je put preko Nine Kirsanove.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=431524#p431524:bev25x5c je napisao(la):
Karlo del Ponte » 02 Феб 2017 01:52 pm[/url]":bev25x5c]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=431166#p431166:bev25x5c je napisao(la):
marrecar » 31 Jan 2017 05:12 pm[/url]":bev25x5c]Je l' moguće da se ugura još jedna traka, u smeru ka Kaludjerici, za skretanje ka Mirijevu, a suprotnu traku pomeriti malo u stranu u dužini trake za skretanje? Pretpostavljam da bi to rešilo glavni problem stvaranja čepa, plus uvlačenje stajališta.
Мислим да сам на некој другој теми писао, али писаћу поново: Званичном планском документацијом је предвиђено проширење раскрснице са Љубише Миодраговића (једносмерна веза из Миријева), са спајањем са истом улицом у Миријеву. Предвиђено инвестиционим планом за 2013. али није решено због имовинских односа. Иначе, готово једина раскрсница за коју није стављен семафор по плановима за ту годину.

Да се направи нека буџевина за траку за лево скретање у Нине Крстанове ка Миријеву, сматрај да је немогуће, докле год постоји овај усвојен, а иначе бољи план. Е сада, ово припада општини Звездара, а највећу корист има Општина Гроцка. Бојим се да се пребацује одговорност, и да нико не жели да ангажује своје ресурсе.

Између Љубише Миодраговића и Нине Кирсанове је уцртан СМТ који ће да се веже са смедеревцем денивелисаним рампама.
 
Idejni projekat za most na Adi Huji ceka konkurs do kraja 2017, a odatle skoro 10 km puta preko Višnjičkog polja-Šoferskog raja-Smederevskog druma... Znači 2020 i neke u najboljem slučaju dolaze do Smederevskog puta..
Do tad mora da se iznudi neko rešenje, svaki dan smo svedoci bar po jednog sudara na nedeljnom nivou na izlasku iz Mirijeva(Lj.Miodragovića), pritom i usporavanja saobraćaja zbog nepostojanja autobuske niše ...
 
При добром планирању саобраћаја је пожељно имати једно близу другог градску и брзу саобраћајницу, као Устаничка и аутопут. Ако експропријација не би ишла у бестраг, веза Љубише Миодраговића би била близу, технички и финансијски. Туда би могла ићи нека линија, која би била најбржа веза за локације северно од линије Теразије - Мокри Луг. Рецимо, 305, да иде никад загушеним Миријевским и Вишњичким булеваром до Панчевачког моста, све ближе од тога је бесмислено због преседања са аутобуса на аутобус.
 
Stajaliste "Jat tehnika" smer ka gradu...

c7ed21c75f3a925339b4c9ff2b993362.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Stajalište "Koste Jovanovića". Pre neki dan sam prolazio tuda i primetio da na stajalištu sa nastrešicom piše "Atletska dvorana" a na onom novom stubu sa novim tablama , da piše "Koste Jovanovića". Da li zna neko šta je od to dvoje tačno?
 
Krajnje je neverovatno da je ona srednja kolovozna traka kod zel venca u pravcu mosta, stalno zakrcena i u zastoju, jer zbog nekoliko TX-dzukela autobusi ne mogu normalno da koriste stanicno prosirenje, u koje inace komotno mogu da stanu dva zgloba i jos jedan solo.
Mesecima se nista ne radi u vezi toga, a tu odavno vise ne staju 'samo' 4 linije.
 
Da li neko zna šta se desilo sa postavljanjem stajališnih vertikalnih oznaka na teritoriji opština Lazarevac, Obrenovac, Mladenovac, Sopot i Barajevo?
Koliko mi je poznato, izvršilac koji je dobio posao na javnom tenderu, dobio je 90 dana da posao u potpunosti završi, a ja ne znam da je jedno jedino stajalište sa pomenutih opština dobilo vertikalnu oznaku. Da li je tender organizovan samo da bi neko oprao pare, u uverenju da nikom od građana koji su oduvek imali neobeležene stanice neće reagovati i zahtevati odgovor nadležnih, prema zakonu o javnim nabavkama i zakonu o javnom informisanju i medijima?
 
Stajalište "Zvezdara /pijaca/" za linije 5 , 6 , 7 , 14 i 79. Smer ka Ustaničkoj.

DSCN5970.jpg


Urađeno je i proširenje ulaza u Živka Davidovića , ali bolje da nisu ni radili. Sada je taj prošireni deo postao parking za kola , tako da je maltene zatvoren prilaz ulici iz pravca Bulevara. Inače , tramvaji tu trenutno ne staju uopšte, nego samo prođu.
 
Nije mi jasno sto cjeli trotar nisu uradili u nivou stajalista nego se ciganisu za kamion tampona sad ce se stvarati lokve na trotaru
 
Pretpostavljam da im je to zahtevalo veci projekat, da urade ceo trotoar moraju da paze na prilaz pored pekare, pa da paze na ulaz u okolne prodavnice. Ovako samo nabace, podignu i eto. Ali me samo zanima kako ce to izgledati kada Spanac stane, on skroz niskopodan, pa jos ako se namesti na ovom spustu da budu vrata, bice tu lomljenja kostiju.
 
Стојим на семафору у булевару Ослобођења и одсутно пређем погледом преко стајалишта, на углу са Вељка Лукића, делује ми некако чудно.. У неком моменту сконтам да нема кров, тј. да је исти поломљен и разбацан унаоколо.
"Успомена" на "Вечити дерби"..
 
Jel ovo "sveže sređeno" ili je tako od ranije? Ne prolazim često tuda , pa nisam najbolje upućen.
 
Сигурно од раније,чим је дизаин на стајалишту стари.
 
Kakve veze ima dizajn sa mojim pitanjem da li je neko razbio stajalistni "totem" pre neki dan ili pre par godina?
 
Kakve veze ima kad je 'sređen' kad ce svakako biti isecen jer ima novi...
Mozda nije razumeo pitanje, ali je bar dobronamerno ponudio odgovor...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=430684#p430684:1f0nxdgz je napisao(la):
Гага » 29 Јан 2017 03:34 am[/url]":1f0nxdgz]Код стајалишта "Железничка станица Тошин бунар" за линије 45, 65, 71, 72, 82, 601, 613, гледано из правца студентског града, на самом коловозу, полако али сигурно се обликује повећи кратер на ивици бетонске плоче и асфалта. Проблем је у томе што већ вири челична арматура из бетона и постоји могућност, нарочито ноћу, да неко налети на рупу и оштети и пробуши пнеуматик. Што се аутобуса тиче, и гсп-ови и приватни, прелазе преко рупе, без бојазни да ће пробушити неки од пнеуматика са леве стране возила.
Део бетонске плоче је раније већ "крпљен" асфалтом !

Pogledajte prilog 3
file.php
Удружени форумски рад дао резултат, наравно не први пут.
На основу моје слике, @Соле је пријавио Београд путу ову рупетину на стајалишту у улици Тошин бунар, и ево је окрпљена и сад је безбедније за сва возила. Окрпили су и остале мање рупе које су ту биле.
:kk:

Јучерашња - 09.март 2017. слика закрпље рупе, снимљено практично са истог места. Идемо даље

 
Vrh