Šta je novo?

Стајалишта

Gde mogu da nađem daljinar za liniju 34 , ali da je sa novim stanicama u Omladinskoj ulici i kod VMA ili barem da nađem USDD kodove za te tri nove stanice? Na bus plus to više nije moguće , a na busevi.com je stari daljinar. Daljinari koje imam na kompjuteru , su još iz vremena kada je 34 išla do Dragiša Mišović.
 
Posto nisam imao celodnevne obaveze u gradu vec nedelju dana, pa nisam bio na Ustanickoj uvece da proverim da li je i dalje bilo mracno na stajalistu, dobio sam informaciju od jedne osobe da je vec duze vreme takva situacija, pa cak i jedno nedelju dana pre nego sto sam ja to prvi put video. Istog dana sam prijavio Beokomu, prosledili su prijavu JKP Javno osvetljenje. Vec sutradan je stigao odgovor da je kvar otklonjen. I opet zbog obaveza, tj. manjka, obratio sam se istoj osobi da to proveri i kaze da je sve u redu i da je sada sve osvetljeno kako treba.
Dakle, tviter radi posao. :mrgreen: Jos samo kada bi nesto uradili povodom mog nedavnog kukanja na red voznje 306/311. :lol:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=430135#p430135:o2fy157q je napisao(la):
marrecar » January 26th, 2017, 1:33 am[/url]":o2fy157q]Dakle, tviter radi posao. :mrgreen: Jos samo kada bi nesto uradili povodom mog nedavnog kukanja na red voznje 306/311. :lol:
Viša matematika. Potrebno malo veće znanje od onog za zamenu sijalice. :)
 
Код стајалишта "Железничка станица Тошин бунар" за линије 45, 65, 71, 72, 82, 601, 613, гледано из правца студентског града, на самом коловозу, полако али сигурно се обликује повећи кратер на ивици бетонске плоче и асфалта. Проблем је у томе што већ вири челична арматура из бетона и постоји могућност, нарочито ноћу, да неко налети на рупу и оштети и пробуши пнеуматик. Што се аутобуса тиче, и гсп-ови и приватни, прелазе преко рупе, без бојазни да ће пробушити неки од пнеуматика са леве стране возила.
Део бетонске плоче је раније већ "крпљен" асфалтом !

Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
 
Желим да критикујем дизајн нових табли по стајалиштима, број станице у црвеној боји на плавој позадини је јако лоше видљив.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=430684#p430684:1cecbjrx je napisao(la):
Гага » January 29th, 2017, 4:34 am[/url]":1cecbjrx]Код стајалишта "Железничка станица Тошин бунар" за линије 45, 65, 71, 72, 82, 601, 613, гледано из правца студентског града, на самом коловозу, полако али сигурно се обликује повећи кратер на ивици бетонске плоче и асфалта. Проблем је у томе што већ вири челична арматура из бетона и постоји могућност, нарочито ноћу, да неко налети на рупу и оштети и пробуши пнеуматик. Што се аутобуса тиче, и гсп-ови и приватни, прелазе преко рупе, без бојазни да ће пробушити неки од пнеуматика са леве стране возила.
Део бетонске плоче је раније већ "крпљен" асфалтом !
Prijavio sam Beograd putu.
 
Хвала Соле, а већ сам био припремио пријаву да сутра ујутро пошаљем Београд путу г-ђи Нади.

Иначе по новоме Београд пут неће више бити надлежан за поправку улица, него ново основано јавно предузеће Путеви Београда.
 
Чекај, стварно праве ново ЈП за одржавање путева? Шта ће бити са Београд путем више?
 
Koliko sam razumeo , vec su napravili novo preduzece. To mu dodje nesto kao "Srbija voz" i "Zeleznice Srbije".
 
Хвала на информацији Гаго. У прво сам се збунио и мислио да праве ЈКП са оперативом исто као Београд пут, али ми је сада прича јаснија.
 
Stigao mi je odgovor od "Beogdad puta" da je prijava evidentirana i stavljena na listu čekanja , te tako da su oni nadležni do daljneg.
 


4 stajalista na potezu 300 za koje je neophodno napraviti autobuske niše.

Prvomajska #1564 bukvalno pravi popriličan čep čim bilo koji 300 bus krene od Ustaničke ka Smederevskom putu, #1430 Mirijevska isto pravi "svadbu", a #1434-Nine Kirsanove tj "Moravac" pravi kolonu vozila koja se proteže sve do Nis pumpe kod OŠ "Dragojlo Dudić", mada saobraćajni haos pravi i nepostojanje semafora ili neke regulacije po izlasku iz Mirijeva na Smederevski put....
 
"Милутина Миљковића",линије:400*,401,402,403,405,406,407,408,503:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=431030#p431030:1w83mjk9 je napisao(la):
prigradski » 30 Јан 2017 11:44 pm[/url]":1w83mjk9] #1434-Nine Kirsanove tj "Moravac" pravi kolonu vozila koja se proteže sve do Nis pumpe kod OŠ "Dragojlo Dudić", mada saobraćajni haos pravi i nepostojanje semafora ili neke regulacije po izlasku iz Mirijeva na Smederevski put....
За то сталајиште постоји пројекат, видео сам га. Требло је бити изграђено кад и оно у смеру ка граду а зашто нису .... вероватно имовина.

Колико сам разумео ове из Дирекције, завршавају неко препројектовање и анализу положаја свих стајалишта на Смедеревцу до Кружног пута. Могуће да ће их потом све редом радити.
 
@ stf
Da, tacno na stajalistu je spust u njivčugu, verovatno ne mogu da se dogovore sa vlasnikom jer sigurno treba i zastor za njegovu mašinu da se odradi.
Još kad bi nišu pomerili 50ak metara u pravcu ka termodomu, i bar nasuli rizlu od pešačkog do stajališta... a ne onako, kad padne kiša blato do kolena.
 
Управо сам проверио катастар. Од ивице пута до ивице плаца има 9 метара путног појаса а за стајалиште је минимум 5. Дакле, имовина није проблем по папирима. Можда је случај као код Старе Калуђерице где власник парцеле није дао да се гради "на његовој њиви" иако није његова њива него путни појас. И тако је кочио радове неколико година док му нису дошли извршитељи да му помере "ограду" од коља. Мада, да не грешим душу, њива почиње баш тамо где и јесте по катастру. Власник није ушао у путни појас. КО зна шта је ту прави проблем.
 
Pravi problem potrosene pare za nesto drugo to je jos 2008 trebalo uraditi
 
Je l' moguće da se ugura još jedna traka, u smeru ka Kaludjerici, za skretanje ka Mirijevu, a suprotnu traku pomeriti malo u stranu u dužini trake za skretanje? Pretpostavljam da bi to rešilo glavni problem stvaranja čepa, plus uvlačenje stajališta.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=431166#p431166:bbs58xav je napisao(la):
marrecar » 31 Jan 2017 05:12 pm[/url]":bbs58xav]Je l' moguće da se ugura još jedna traka, u smeru ka Kaludjerici, za skretanje ka Mirijevu, a suprotnu traku pomeriti malo u stranu u dužini trake za skretanje? Pretpostavljam da bi to rešilo glavni problem stvaranja čepa, plus uvlačenje stajališta.
Мислим да сам на некој другој теми писао, али писаћу поново: Званичном планском документацијом је предвиђено проширење раскрснице са Љубише Миодраговића (једносмерна веза из Миријева), са спајањем са истом улицом у Миријеву. Предвиђено инвестиционим планом за 2013. али није решено због имовинских односа. Иначе, готово једина раскрсница за коју није стављен семафор по плановима за ту годину.

Да се направи нека буџевина за траку за лево скретање у Нине Крстанове ка Миријеву, сматрај да је немогуће, докле год постоји овај усвојен, а иначе бољи план. Е сада, ово припада општини Звездара, а највећу корист има Општина Гроцка. Бојим се да се пребацује одговорност, и да нико не жели да ангажује своје ресурсе.
 
Meni nije jasno zašto bi nešto radili sa tom raskrsnicom a ne sa raskrsnicom Nine Kirsanove kada je ona glavni uzrok svakodnevnog čepa. Jeste da se napravi kolona iz Mirijeva na toj raskrsnici sa Ljubiše Miodragovića, ali je valjda prioritet Smederevski put. Kada bi se rešio taj problem jedne raskrsnice, odmah bi se poboljšalo stanje i na drugoj.
Pretpostavio sam da bi ta dodatna traka bilo nakaradno rešenje.
 
Smederevski put po planovima treba da ima 2+2, a sa ovim novim gradnjama tesko da moze da izgura i 2+1 naročito sa tim "lokalima" po povratku iz Mirijeva sve do Moravca, mi smo naviknuti na "trice" pa bi nam čak i 2+1 bila premija, po principu Bulevara Oslobođenja kad je jutarnji špic aktivne 2 trake ka gradu, kad je popodnevni špic, dve trake ka Kaluđeri...

Stajalište Moravac je blagi užas- blato do kolena a nigde ni trotoara ni proširenja za stajalište. Neverovatno da npr iz opštine Zvezdara žmure na to...
 
Proterao bih ja buldozer tuda preko tih lokala i svega, pa ko 'ima' osnova nek tuzi...
Garantujem da ne bi bilo 10 tuzbi za ceo smederevac...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=431548#p431548:gu1rtnf6 je napisao(la):
marrecar » 02 Feb 2017 03:37 pm[/url]":gu1rtnf6]Meni nije jasno zašto bi nešto radili sa tom raskrsnicom a ne sa raskrsnicom Nine Kirsanove kada je ona glavni uzrok svakodnevnog čepa. Jeste da se napravi kolona iz Mirijeva na toj raskrsnici sa Ljubiše Miodragovića, ali je valjda prioritet Smederevski put. Kada bi se rešio taj problem jedne raskrsnice, odmah bi se poboljšalo stanje i na drugoj.
Pretpostavio sam da bi ta dodatna traka bilo nakaradno rešenje.
Ако би направили Љубише Миодраговића двосмерно, директно, и без лакат кривина, зашто би ико скретао у Нине Крстанове? По званичним плановима, Љубише Миодраговића, а не Нине Крстанове је предвиђено као главна улица. У тим околностима, вероватно би се и стајалиште јавног превоза померило ка Љубише Миодраговића.

А иначе, када је у питању Смедеревски пут, ту остаје једино направити паралелни булевар северно и/или јужно од истог. Ја сам на другој теми био предложио Калу Сити Булевард правцем Калу Ривер, са везом на хајвеј, код Литл Вет Гроу.
 
Vrh