Sve ono što sam pričao, koliko je bitno da stanice ovih linija budu podjednako obeležene, kao i da autobusi moraju da budu obeleženi na isti način, da bi ljudi shvatili da ove linije mogu da koriste duž cele njihove trase, ne samo ako idu do krajnjih perifernih predgrađa, da nije normalno da imamo trasu gde se na 20-30 km, uslovno rečeno, ništa ne dešava, jer imamo "izlazne" i "ulazne" stanice bez protoka putnika, i da toliki prazan hod nije isplativ, mnogi su me ovde na forumu ismevali, i pričali kako to sa obeleženošću stanica i vozila nema veze, kako narod ima navike itd. Ljudi su samo imali strah od Laste, i onaj momenat u glavi - ko zna gde će da me odveze, ko zna gde će da mi stane, ko zna koliko će da mi naplati.
Danas se sve više unutar samog grada koriste lastine linije u oba smera, koriste se postojeći resursi, nije sada više nikakva senzacija kada čovek uđe na Žarkovu ili Padini u 581 ka gradu, niti kada izađe na ovim stajalištima u smeru od grada.