Ja sam jednom prilikom , pre dve godine , tražio neki dokument za majku , iz Valjeva , jer je tu živela baba neko vreme , i samo sam odatle mogao da podignem dokument , jer nisu bili umreženi sa Beogradom. Dokument sam zatražio putem elektronske forme , i da mi stigne na kućnu adresu. Neposredno posle popunjavanja mog zahteva , sajt nije bio više dostupan , što u prvom trenutku nisam znao. Kako je prošlo pet dana , a dokument nije stigao , niti elektronska potvrda na mail da je moj zahtev ispravan i prosleđen na obradu , pokušao sam da pristupim sajtu , da probam da vidim šta se dešava , ali nisam mogao. Izašlo mi je obaveštenje da je istekla pretplata za domen , a da nova nije plaćena. Sva sreća pa mi je negde ostao zapisan njihov broj telefona , te sam ih pozvao. Kada sam objasnio u čemu je problem , službenica mi ladno odgovori: "Pa naravno da ne možete da pristupite sajtu jer niste platili takse za dokument koji ste tražili". Tada sam morao da joj objašnjavam da nije problem u meni , već u tome što oni nisu platili korišćenje za domen za narednih godinu dana , tako da ni moj , a ni zahtevi drugih podneti elektronskim putem u vreme kada sam to i ja učinio , nisu mogli da stignu do njihovih kompjutera , niti je iko mogao da koristi tu opciju nekoliko dana. Dva sata kasnije je sajt bio u funkciji. Toliko o tome koliko su "stručni" za posao kojim se bave. Garantovano bih dobio i za DJP - ov sajt isti ili sličan odgovor.