Šta je novo?

Стајалишта

To imas svugde po gradu. Na Smederevskom putu recimo oko 80% stajilista nema nadstresnicu, a kamoli klupe, a mnoge nemaju ni beton/asfalt nego ljudi stoje po travi, u boljem slucaju, ili blatu ili nekom sljunku. Na Kruznom putu jedno stajaliste nije ni uvuceno, zemlja, nema nadstresnice, sa suprotne strane je "uvuceno" zahvaljujuci prilazu obliznjih skladista, koji su ujedno i jedini izvor svetlosti, vrlo slab. U tom delu dvoje je ljudi poginulo zato sto su pogresili broj autobusa i izasli na toj prvoj stanici i pokusali da predju ulicu. Ostala stajalista na Kruznom putu malo bolja situacija, uvucena, ili imaju sljunak/beton, nema nadstresnica, na dva su postavljene improvizovane klupice i na jednom je zastita od obliznjeg zida na koji je vlasnik dao da se nakaci klupa. Zastita od vremenskih uslova ne postoji.
 
Ја сам скоро поставио како то изгледа код мене, погледајте само, на претходној је страници. А ту је и овај хорор од Петра Кочића.
 
Ralja takođe...
10620149_977755388905755_6338684948099179735_o.jpg

10293805_977755395572421_2824639306798407155_o.jpg
 
Znam drugari. Svuda je ista situacija cim se malo odmaknemo od centra.
Samo mi je ovaj terminus upao u oci jer je nedavno kompletno rekonstruisan.
 
Шта рећи. :rant:
Опет разбијено стакло на аутобуском стајалишту, исто на Бежанијској коси-прва месна заједница на углу улица Николе Добровића и Генерала Михајла Недељковића (правац према Тошином бунару). Стајалиште је број 1200 за линије 65, 72, 82, а у понедељак ћу пријавити Алма Кватру да и ово стакло промене.


 
Izgleda da na BK postoje Alma Quatro huligani , koji jedva čekaju da stigne novo staklo , pa da ga overe.
 
Na Banovom brdu, Lastine linije, osim što nemaju nadstrešnicu, nemaju ni normalnu tablu koja ima ussd kod za proveru, a nemaju ni red vožnje na svakom stajališnom stubu, nego stoji tamo kod one kućice, pa pretrčavaj ulicu kad hoćeš da vidiš kada ti ide bus.
Građani ćute, srećni su što ta stanica nije u vlasništvu Laste, inače bi morali i peronsku kartu da plate, pa ovako, kad je džabe, onda daj šta daš.

A da ne pričam što zbog postojanja dva NEZAVISNA integrisana tarifna sistema, ti građani koji iz svojih, po gradskim ocima, selendri dođu na BANOVO BRDO, koje je isto periferija, pa uglavnom moraju da presedaju, e pa onda moraju da uplaćuju duplu dopunu za busplus. Mesečnu za ITS2, u zavisnosti u kojoj su zoni, i posebnu doplatu za ITS1, jer čak i da imaju uplaćeno za sve tri zone u ITS2, njima to ne važi ni na jednoj ITS1 liniji.

Banovo brdo je ogledalo socijalnih razlika.
 
Stavite im lim onda pa nek biju do mile volje :D
Mada ne mora biti da su huligani, ima jos nacina da se razbije staklo, ali cudno je da bi bilo slucajno...
 
Nadam se da nisam promašio temu...

Radi se o okretnici autobusa 23, 53 i 89 na Vidikovcu. Sada svaka linija ima svoj terminus, a koji su međusobno udaljeni oko 30ak metara. Kada putniku odgovara dve ili više linija do svog odredišta, on čekajući jednu liniju, propusti drugu, iako je mogao i sa njom, ili se dešava da putnici trče tamo vamo po okretnici pogađajući koji će autobus prvi krenuti, a posebno je to opasno ako su sa malom decom ili ako imaju veći prtljag.

Moj predlog je da postojeći terminus linije 23 postane početna stanica za sve tri linije, gde se autobusi neće zadržavati, već samo pokupiti putnike, a ostatak okretnice, koji nije mali, bude odmorište za autobuse koji čekaju svoj red. Tako će putnici kojima odgovara dve ili više linija ući u prvi autobus koji "naiđe", a neće trčkarati po okretnici, utrčavati i istrčavati iz autobusa jureći ih po okretnici.

Ovaj predlog sam poslao Direkciji za javni prevoz pre tri meseca, ali nisam dobio nikakav odgovor.

Razlog zašto ovo postavljam ovde je taj što želim čuti vaša mišljenja. Pozdrav svim forumašima.

01.jpg


02.jpg
 
To su linije sa ozbiljnim brojem vozila, mislim da je postojeće rešenje trenutno najbolje, koliko znam 23ka ima duplo više polazaka od 89, onda bi recimo ako 89ka stane prva u red, došlo do ozbiljne gužve, 23ka ima skoro 30 vozila radnim danom, dok 89ka ima svega 9, jasno ti je onda čemu takva podela. Po tvom predlogu, onda bi se integrisala i stajališta linija 84,704,706,707 na Vencu, jer dolazi do iste te pojave ;)
Pozdrav! :)
 
Da probam da dočaram na konkretnom, a veoma čestom primeru... dolazim na okretnicu, idem do sajma, odgovara mi i 23 i 53... čekam uglavnom na stanici 23... dok čekam 53 se namešta za polazak, trčim i utrčavam u 53... prolazi nekoliko minuta, autobus ne polazi, vidim kroz prozor da se namešta 23, istrčavam iz 53 i trčim ka 23, utrčavam... nagradno pitanje: da li će 23 poći odmah ili će 53 ipak pre nje? nikad se ne zna, jer red vožnje od pre par meseci praktično ne postoji...

Okretnica je veoma široka i dugačka, nikakvo zakrčenje se ne bi napravilo sa busevima koji odmaraju jer ima mesta bar za 6-8 komada, a da svaki može nesmetano da izađe...

Na Vencu busevi stoje i čekaju na ulicama, nemaju drugu mogućnost, ovde busevi ionako čekaju sa strane, isto im je gde će se pomeriti kad im dođe red...
 
23 i 53 bi po meni trebalo da imaju zajedničko stajalište , jer takav je slučaj i sa linijama 704 i 707 na Zelenom vencu. A ovo stajalište koje koristi 53 da postane stajalište 89 , a stajališt 89 da postane stajalište za 521.
 
tribi":1py6hskw je napisao(la):
Da probam da dočaram na konkretnom, a veoma čestom primeru... dolazim na okretnicu, idem do sajma, odgovara mi i 23 i 53... čekam uglavnom na stanici 23... dok čekam 53 se namešta za polazak, trčim i utrčavam u 53... prolazi nekoliko minuta, autobus ne polazi, vidim kroz prozor da se namešta 23, istrčavam iz 53 i trčim ka 23, utrčavam... nagradno pitanje: da li će 23 poći odmah ili će 53 ipak pre nje? nikad se ne zna, jer red vožnje od pre par meseci praktično ne postoji...

Okretnica je veoma široka i dugačka, nikakvo zakrčenje se ne bi napravilo sa busevima koji odmaraju jer ima mesta bar za 6-8 komada, a da svaki može nesmetano da izađe...

Na Vencu busevi stoje i čekaju na ulicama, nemaju drugu mogućnost, ovde busevi ionako čekaju sa strane, isto im je gde će se pomeriti kad im dođe red...


Onda odes peske do sledeceg stajalista kod crvenih solitera (2min. peske) gde staju sve tri linije pa udjes u prvi koji stigne :lool: :wink:

Salim se naravno, ali kao sto znas desi se van spica da vozila neko vreme `cekaju-idmaraju` na tom terminusu , sto bi po tvom predlogu znacilo da putnici cekaju na stajalistu, to nije sporno kada je vreme kao danas, ali kada se razduva kosava ili kada je hladno ? :grand:
 
I OVO SE ZOVE STANICA Iz autobusa pravo u blato

M. Beljan | 13. 12. 2014. - 14:13h | Foto: Dragana Šarenac | Komentara: 4
Gumene čizme, najlon kese i dobre akrobatske veštine potrebni su stanarima Altine kada požele da uđu u autobus na liniji 707 na stanici „Ljiljane Krstić“.

549577_stajaliste01-foto-dragana-sarenac_f.jpg

Da se ovde zaustavljaju autobusi nagoveštava samo tabla sa brojem linije okačena o banderu. Umesto asfaltiranog platoa za putnike postoji samo blatnjava površina i komad betona, zapravo građevinski otpad. Na njemu ima mesta za jednog putnika.

- Stojimo kao pingvini na santi leda na tom malom parčetu betona koji je manji od pola metra jer je okolo blato do kolena. Do sad smo nekako izdržavali dok nisu počele kiše - kaže naša čitateljka Dragana Šarenac iz ovog naselja koja nam je poslala i fotografije.

549575_stajaliste02-foto-dragana-sarenac_f.jpg


Trasa linije 707 nedavno je promenjena, tako da autobusi na relaciji Zeleni venac - Zemun polje voze kroz Altinu. Tada je u smeru ka Zemun polju uspostavljeno ovo blatnjavo stajališe.

Naša čitateljka kaže da je i stajalište ka gradu „u sramotnom stanju” a na njemu se zaustavljaju i autobusi na liniji 81.

Dragana Šarenac dodaje i da su autobusi GSP „Beograd” na liniji 707 u veoma lošem stanju, za razliku od privatnog prevoznika.

- Autobusi na ovoj liniji su ili ovi crveno-beli koji su u pristojnom stanju ili žuti zglobni koji su kao da su sa otpada. Oni su prljavi, truli spolja i iznutra. Polomljena su sedišta, vrata se sama otvaraju tokom vožnje, unutrašnjost je puna opasnih i oštrih rupa koje su zarđale tako da su opasne po zdravlje – kaže ona.

http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/519090 ... vo-u-blato
 
Zasto bi Somi?
Pa ovo naselje je radikalski projekat i zasluzuje svu paznju i prioritet...
 
Не знам како је Алтина настала, али оно што сам ја сликао је горе од овог.
 
Алтина је близанац Калуђерице до у камен. Разлика је само у пореклу досељеника. У Алтини су пореклом из Крајине а Калуђеричани су са Косова.
 
direktor":xytuwodz je napisao(la):
I OVO SE ZOVE STANICA Iz autobusa pravo u blato

M. Beljan | 13. 12. 2014. - 14:13h | Foto: Dragana Šarenac | Komentara: 4
Gumene čizme, najlon kese i dobre akrobatske veštine potrebni su stanarima Altine kada požele da uđu u autobus na liniji 707 na stanici „Ljiljane Krstić“.

549577_stajaliste01-foto-dragana-sarenac_f.jpg

Da se ovde zaustavljaju autobusi nagoveštava samo tabla sa brojem linije okačena o banderu. Umesto asfaltiranog platoa za putnike postoji samo blatnjava površina i komad betona, zapravo građevinski otpad. Na njemu ima mesta za jednog putnika.

- Stojimo kao pingvini na santi leda na tom malom parčetu betona koji je manji od pola metra jer je okolo blato do kolena. Do sad smo nekako izdržavali dok nisu počele kiše - kaže naša čitateljka Dragana Šarenac iz ovog naselja koja nam je poslala i fotografije.

549575_stajaliste02-foto-dragana-sarenac_f.jpg


Trasa linije 707 nedavno je promenjena, tako da autobusi na relaciji Zeleni venac - Zemun polje voze kroz Altinu. Tada je u smeru ka Zemun polju uspostavljeno ovo blatnjavo stajališe.

Naša čitateljka kaže da je i stajalište ka gradu „u sramotnom stanju” a na njemu se zaustavljaju i autobusi na liniji 81.

Dragana Šarenac dodaje i da su autobusi GSP „Beograd” na liniji 707 u veoma lošem stanju, za razliku od privatnog prevoznika.

- Autobusi na ovoj liniji su ili ovi crveno-beli koji su u pristojnom stanju ili žuti zglobni koji su kao da su sa otpada. Oni su prljavi, truli spolja i iznutra. Polomljena su sedišta, vrata se sama otvaraju tokom vožnje, unutrašnjost je puna opasnih i oštrih rupa koje su zarđale tako da su opasne po zdravlje – kaže ona.

http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/519090 ... vo-u-blato
 
I altina ima sansu za normalne ulice koje su ispartane na vrijeme parcele ujednacene itd za razliku od kaludjerice
 
И Калуђерица има испланиране широке улице још пре 40 година, виде се лепо уцртане у катастру. Једино што су паметњаковићи градили по сред тих планираних улица и тиме сами себи скочили у стомак за сва времена. Не верујем да Алтина има било шта испланирано јер када сам ја живео на Галеници, свако ко је пробао да забоде ашов за темељ добијао је инспекцију и рушење колико за 15 минута јер је сво планирано земљиште - пољопривредно.

Иначе сам био у Алтини, тамо ми другарица живи. Тако уске улице и ограде где је коме пало на памет сам видео још само у Калуђерици и насељу Вељко Влаховић.
 
Ocigledno nismo bili u istim djelovima , mogli bi naprviti jedna inspekcijski obilazak je li gugl obisao taj dio beograda
 
Koji su to 'Crveno-beli' kroz Altinu?
Postovana gospodjo i nazovi novinaru, da je mozga nikada tuda autobus prosao nebi, obilazili bi vas kilometrima. Narocito me iznervirao, ovaj pokusaj da se ispljuje GSP, a da se uvelica privatnik... Ta 707ca ima bolja vozila nego pola gradskih linija, i bolje bi doticnoj bilo da cuti da se ne pokrene prica po cijem nalogu je pusten javni prevoz kroz one nazovi drumove...
 
Vrh