Šta je novo?

Стајалишта

Ahhh, najviše :notok: , kada ljudi "vide" manje od Filipa Višnjića ili Stivi Vondera
Gledajteeeeeeee

Somi & Beck s onda Vam kao Pančevac dajem i za pravo da pišete ubuduće: ovo je za STOKU međugradsko-prigradsku...


Ovo je početna za "Pančevac" Hiljade ljudi na dan. Da nema diskriminacije?????? .Pa u pravu su nacionalne manjine Što imaju svoje forume i ombudsmane. Znači ovo mu dođe kao Beograd -Teletabisima...

da Vam prevedem na ovoj slici NE VIDITE provale oblaka ,mrazeve,upekle Zvedice a ni Vaše Fancy GSP Kućice
pa da se bunite što ni grafite nismo ispisali

Na primer ovo je međugradsko-prigradsko Pančevo .Ovde je ok kad ljudi iz Bg putuju za Bg

nije nešto bog-zna-šta ali sad je uređenije nego na slici...
ovo je ipak Vojvodina, kultura itd. Za ne upućene :kk: :kk: :kk:
 
Mislim da ovom korisniku ne smeta što su stajališta odvojena, nego mu smeta stanje u kakvom je međugradsko stajalište. Ti, becks, recimo, odlično poznaješ pazovački potez, pa mi reci da li ti je u redu kako izgleda stajalište "Filipa Višnjića" na kome se čekaju autobusi za podunavlje - bez ikakve oznake, bez nadstrešnice, bez izbetonirane niše, u blatu ljudi čekaju autobus.

E, sad, kad smo kod samog razdvajanja stajališta, meni jedna stvar od samog početka nije logična. Slažem se u potpunosti da je dobro to što su razdvojili stajalište "Autokomanda" za međugradske linije, od stajališta "Franše D Eperea" za gradske linije, jer se međugradski autobusi duže zadržavaju na stanicama, jer putnici ostavljaju stvari u prtljažnik, jer se karte često plaćaju kod vozača i sl. To je ok, ali mi nije jasno zašto su prigradske linije integrisanog tarifnog sistema 460, 460A, 465, 466A, 493, 494, 499 takođe izmeštene na međugradsku stanicu. Te linije imaju identičan način funkcionisanja kao gradske linije, dakle, ne postoje rezervacije sedišta, karta se plaća očitavanjem busplusa, neke linije su veoma frekventne (493), bez dužeg zadržavanja u stanici, na njima se ne koristi prtljažnik.
 
Koliko sam upoznat u Pancevu, Kovinu, Vrscu se stanicna usluga naplacuje, jel tako? A poenta ovog poprilicno divljeg stajalista je da se ta stanicna usluga izbegne i ne plati u Beogradu... Nemojte mi porediti stajalista u Pancevu na kojima staje ATP na linijama za BG jer su to njihova stajlista i u gradskom prevozu koji oni obavljaju. Pritom ovo stajaliste napravi nevidjeni kolaps u spicu i zagorca zivot svima koji pokusavaju da se ukljuce na most, a nekad zakrcenje zahvati i ceo pravac ka Karaburmi.
Ista prica je bila sa BGvozom, Pancevci kukaju da se produzi linija do njih, ali grad Pancevo ne bi dinar da izdvoji za subvencije gradske zeleznice. Ne vidim na osnovu cega se dolazi do zakljucka da Beograd bilo koga diskriminise?
 
Bazinga ili šta već , Nešto drugo ovde pripada "divljacima" a ove stanice su javne,( slika u prilogu)

A za ne upućene na Bg AS je samo stanična "piksla" 50 dindži. Koliko ynam na ostalim stajalištima se ista ne nalaćuje :violina:

Vidim i to poređenje: MI,VI onda se obavezno dođe i do Oni. Nisi čuo za termin LJudi a vidim da je čak
tolerancija za neke preduga reč..
 
Pusti ti mene price Mi Vi Oni, svi smo ljudi tralala. Ovde je rec samo o jednoj stvari, a to su PARE.
Ti ocekujes da Beogradjani iz svog dzepa urede stajaliste koje bi pretezno gradjani Panceva Kovina i Vrsca koristili BESPLATNO a onda oni trebaju, ako ikada odu u PA, KO, VS da plate stanicnu uslugu?
Ovo je vrlo slicno prici koja je u zemlji Srbiji vrlo popularna, eto Beogradjani se baskare u novim tramvajima trolejbusima i tramvajima, imaju fensi most itd na racun SVIH gradjana Srbije... Jako tuzno je da neko moze za svoju finansijsku situaciju da okrivi drugog ali to je tuzna realnost svih nerazvijenih krajeva, da su Beogradjani krivi za sve... I
 
Cuj genije sa autonomaskim afinitetima. Po periferiji Beograda jos postoje stotine stajalista koja nemaju nadstresnice, ali tebi kao 'vojvodjaninu' je bas ova upala u oko, zar ne? A pade li ti na pamet da mozda i neki Beogradjanin iz 'elitnog kruga dvojke' ceka na tom stajalistu, jer je radnik azotare ili rafinerije ili neke druge firme iz Panceva???
Ma jok, kod tebe je sve u razmisljanju "di ste beogradjani, mamu vam...", a vi fini, marija terezija vas emancipovala, nego vam 'dodjosi' pokvarise idilu...
Istovremeno to sto vam 'vas' ATP udara zesci cenovnik, to sto vas kod specijaliste salju 100km u Novi Sad iako vam je BG na dvadeset minuta, a sve to po preporuci onih koji loze parolu 'di su nasi novci' i donose (pazi molim te) 'ustav' !!!
O toleranciji nemoj da pricas, nakon ovakvih tvojih stavova koji odisu prezirom.
Ne znam za ostale i Igora, ali ja imam utisak da si provokator i da nemas problem sa ne pokrivenim stajalistem, vec sa Ustavom i granicama drzave Srbije
 
Trošite reči na baju koji je ovde došao izgleda da malo leči svoje frustracije, sa sve autonomaškom zastavom na avataru...
Pazi vamo, živim na selu, nemam pristupa direktnog gradskom prevozu, moram da koristim Lastu da bi stigao do sistema javnog prevoza u Beogradu, sve te prigradske linije imaju odvojeno stajalište u odnosu na gradske autobuse, osim stajališta RK Beograd, ali tu je stajalište takođe par metara pre stanice gradskog prevoza, baš da bi se izbegle gužve i zadržavanje vozila javnog prevoza. Radio sam međugrad celo leto, nešto se baš ne sećam da sam sreo još neki sličan primer kao ovaj u Pančevu, naravno govorimo o registrovanim stanicama.
Druga stvar, ATP koliko znam ne kreće sa Basa, dakle ne daju procenat BASu, kreću sa Dunav stanice, dakle rade na divljaka skoro te linije, jer im je tako isplativije, stoga ne vidim zašto se ti šta buniš.

@Eukaliptus, stanice skoro i da ne postoje, registrovana stajališta duž Batajničkog druma su MUB Bataja, Koka Kola, Geomašina, nijedno nije obeleženo, a kamoli da ima uređeno mesto za čekanje busa,a pritom je odvojeno od stanica javnog prevoza. Opština Pazova je pokrenula akciju, bilo je i nekih donacija, pa su u okviru opštine sređena skoro sva stajališta, sva imaju table, imale su redove vožnje (st*** poskidala), uređena mesta za sedenje i nadstrešnice, i to izgleda ovako
stajalista1.jpg

stajalista2.jpg

stajalista3.jpg

Valjda će se dogovoriti sa opštinom Zemunom da se to zajedničkim snagama bar dovede u pristojno stanje...
 
Pa šta to što je neko za autonomiju ili nije za nju ne znači da treba da kisne bez stajališta, pre svega glavni zagovarači tih pitanja i ne korise autobus već idu mercedesima.
 
Pa, ja se slažem sa ovim što su ostali forumaši napisali. Evo, npr. Pančevo ima mogućnost da svojim građanima omogući idealnu vezu sa Beogradom, a to je da dotira gradu za produženje linije 108 još 2,5 km do centra Pančeva (linija sada ide do Mz Reva). Slično je uradio Zrenjanin, koji je obezbedio svom naselju Čenta, koja je mnogo dalje od Beograda, nego Pančevo, liniju 109.

E, sad, Pančevo to neće da uradi, i muči svoje građane (kojima ova muka zarad autonomije ne pada teško) iz dva razloga:
-Prvi je finansijski interes pančevačkog ATP-a, koji je porodična firma lokalne vlasti.
-Drugi je što je Pančevo jako blizu Beograda, i tako dobra povezanost sa Beogradom bi prilično ugrozila pančevački integritet. Evo, pogledajte primer Zemuna (koji nije mnogo bliži Beogradu nego Pančevo), koji je nekada bio zaseban grad a kasnije postao beogradska opština, a danas, zahvaljujući dobroj povezanosti sa Beogradom, Zemun nije samo neka fiktivna beogradska opština, nego potpuno funkcionalno integrisan deo Beograda. Pančevu bi se pre ili kasnije isto dogodilo, i to više niko ne bi mogao da spreči.

Evo, npr. neko ko živi u blizini Pančevačkog mosta ili na Karaburmi, njemu je mnogo bliže po kilometraži Pančevo, nego Zemun, ili Petlovo brdo, ali mu je ipak mnogo dostupnije, i mnogo manje strano da se zaputi u Zemun ili na Petlovo brdo.
 
Zar liniju do Čentre ne datira Beograd kroz gsp?

Neminovno je da se Beograd i Pančevo u jednom trenutku spoje, verovatno da će to biti samo fizički al prosto oba grada se šire i doćiće do spajanja. I ne znam zašto više posmatrati ljude iz Pančeva kao da su vanzemaljci.
 
Zato sto politika tako hoce sto pancevacka sto beogradska pa i republicka tjimaginarna linija apv pancevo je u KJ pripadalo bgu
 
A ko posmatra ljude iz panceva kao vanzemaljce ;-)
Vise kao 'Vojvodjane', iako su Banacani ;-)
Salu na stranu, sto se stajalista tice, naravno da smatram da bi bilo potrebno izgraditi nadstresnicu na svakom stajalistu, naravno prioritetno onima gde je veliki broj putnika. Ovo stajaliste, nebitno dal se koristi u lokalnom, prigradskom, medjumesnom, medjunarodnom ili intergalaktickom ;-) saobracaju se nalazu u Beogradu, pa je shodno tome logicno da ga Beograd i izgradi, bez obzira koriste li ga beogradjani, pancevci, vrscani, ili zrenjaninci.
Za mene to nije sporno. Sporno mi je sve ostalo sto je uz ukazivanje na ovaj problem 'prilepio' doticni forumas.
 
Итекако има смисла да управо Београд финасира уређење тих помоћних стајалишта намењених међуградском превозу. Свако од тих стајалишта је у неку руку "капија Београда".

На Жаркову је такође велики проблем, а сматрам да би тамо најбоље било направити засебну нишу за међуградске ауобусе код Максија на Жаркову, са широким надстрешницама и доста места за седење. Пожељно би било чак и благајну направити.

За само Панчево, да се стајалиште направи у злату и сребру, то би била симптоматска терапија, а једина системска терапија је градска железница са поштовањем реда вожње, интервалом 60 минута и чешће, и директном вожњом до Вука и Карађорђевог.
 
@ Karlo
Pazi, ono sto je napravljeno na Autokomandi je cisto sranje, prekratko je i stalno se prave kolone koje onda blokiraju stanicu gradskog i iskljucenja sa autoputa. Po meni je jedino odrzivo resenje za sve izlazne pravce iz grada da se na svakom napravi stajaliste slicno Lastinom u Vojislava Ilica, tj da se napravi po 3 do 5 zasebnih perona koje bi mogle da prime po 3 autobusa svaki. Time bi se i u najvecem spicu olaksao protok i ne bi bilo sanse da se stvori kolaps. Ovo resenje je poprilicno skupo, jer treba napraviti bar 4 takva stajalista (Pancevacki most, autoput ka jugu, ka severu, i Zarkovo).
@ Vojvodjanin u pokusaju
Postavio si pritupu sliku koja je bila poprilicno velika provokacija ali takodje i pokazatelj tvog karaktera. Ti umnogome ocekuje da se Beograd brine o gradjanima Panceva i optuzujes nekoga za diskriminaciju, a vlast koju su ti isti gradjani Panceva birali ne zeli da plati deo subvencija za tu jednu bednu liniju da se produzi celih 2,5 km do Panceva, zasto? Da bi i dalje mogli svoje iste sugradjane da drpaju po dzepu za cenu karte i odrzavaju ATP Pancevo koje je poprilicno leglo neradnika. Da ne pricamo sto tim istim gradjanima Panceva nije mrsko da plate stanicnu uslugu u Pancevu ali je problem platiti je na Lastinoj stanici sa koje krece svaki drugi autobus ATP, namerno naglasavam svaki drugi jer jedan ide do Dunav stanice gde okrece za DZABE. U isto vreme grad Pancevo uredno sve prevoznike tera da koriste stanicu ATP i placaju tu uslugu. Ja se slazem da nije u redu da ljudi nemaju nadstesnicu i da kisnu i da ih produvava kosava, ali isti ti ljudi su sami to odabrali jer Beograd IMA sveze uredjenu stanicu sa vrlo toplom i lepom cekaonicom, samo je problem sto treba platiti, gle cuda isto kao i Pancevu, Kovinu, Vrscu, Zrenjaninu itd...
 
@Bazinga, karlo
Mislim da je veliki problem sa tim lastinim stanicama za prigrad upravo njihov red voznje. Slicno je i sa medjugradskim linijama.
U Zarkovu ce u jednom trenutku cekati 7, 8, autobusa da primi putnike, pa ce u naredna pola sata biti jedan ili ni jedan. Mislim da bi se malom korekcijom vremena polazaka sa terminusa (u slucaju medjugradskih vreme kretanja sa BAS-a) ova stajalista mogla bolje iskoristiti, tacnije koristiti bez tolike guzve.
 
Za međugrad ima smisla raditi nešto sa tim stanicama, ali gde da se za prigradske Lastine linije nešto radi, dal ste ludi, ko bi para dao za to, busevi staju na skoro svakoj stanici i zamisli da se svaka proširuje i produžava - Palata Pravde, Sajam, Čukarica, Mz Čukarička Padina, Župa, Jajinci, Strelište, Rakovica Česma, Beli Potok, Trošarina, Vidikovac, Petlovo brdo, Bele vode itd. itd.
 
Poslusah lakija72

Fino ste se ispricali pa valja nastaviti o stajalistima
 
Stajalište Ralja Drumine i autobus na liniji 4402C prispeva u stanicu. :)

photo by: Uroš Tomić

Terminus i red vožnje linije 408.

photo by: Uroš Tomić

GSP-ov zglob GB 304 na liniji 408.

photo by: Uroš Tomić
 
Stajaliste kod Meka na Banovom Brdu

img20141213160436.jpg
 
e posto sam se zadnjih dana `malo` vozikao busom, tacnije koristio javni prevoz, moram da vam prenesem svoju zapanjenost situacijom na okretnici na B.Brdu.
Naime, ovde se radi (svesna ili ne) segregacija stanovnistva.
stvar je u tome da na terminusu postoji nadstesnica samo za `dvocifrene` linije!
Putnici linija koje su `trocifrene` , koje pri tom i redje idu pa je cekanje duze, nisu ocito zavredili da imaju nadstresnicu ili jos gore klupu!!!
Takodje, ni na stajalistu za lastine autobuse sa kojeg se pokriva ne malo naselja?
Zar je pored ozbiljne love ulupane u prilicno lose rekonstruisanje pozeske ulice i ove okretnice toliki problem bio postaviti makar nekoliko starih, prevazidjenih, ofucanih, ali jos uvek funkcionalnih `pecurki` ???

`Gradski oci` i planeri, zaista ne znam dal ljude iz rubnih gradskih opstina smatrate gradjanima manje vaznosti?
A takodje ne znam dal vam je poznato da je to po nasem ustavu kaznjivo???
 
Vrh