Šta je novo?

Стајалишта

526122_3105246281164_1007319623_n.jpg
 
Једно од 3 стајалишта у Гроцкој које су заједно уредили "Имамо план" и ГО Гроцка није издржало ни месец дана. Неко је украо бочне клирит плоче. Пре овога 2 пута је крађа покушана и осујећена хитном интервенцијом екипе "Имамо план".

Ова крађа је извршена за време новогодишњих празника и врло вероватно баш за новогодишњу ноћ. Штета износи 7 500 динара.

5akx9c.jpg
 
Iskreno nije me ni iznenadilo... S druge strane, nisam ocekivao da budu ovako losa stajalista, mislim da je bolje da su uzeli neku drugu boju, gde se rdja nece primecivati, a ne plava gde se sve primecuje... Al' dobro, bolje ista nego nista, ionako ima dosta stajalista bez nadstresnica...
 
Da li si mozda video na sta je to licilo pre akcije? Ova stajalista u Grockoj su rekonstruisali Stef, Filip, Direktor i Mateja (izvinjavam se ako sam nekoga izostavio).

Najlakse je kritikovati, a najteze uzeti stvar u svoje ruke i uraditi nesto,

Poenta je da je neki skot odneo tek postavljen klirit, sto je u nasem divnom i edukovanom drustvu potpuno normalna stvar, nazalost.
 
marrecar":2rrsrvun je napisao(la):
Iskreno nije me ni iznenadilo... S druge strane, nisam ocekivao da budu ovako losa stajalista, mislim da je bolje da su uzeli neku drugu boju, gde se rdja nece primecivati, a ne plava gde se sve primecuje... Al' dobro, bolje ista nego nista, ionako ima dosta stajalista bez nadstresnica...
Шта је то тачно лоше? Опет понављам, најлакше је само критиковати. Просто не капирам како некада неког није срамота?

Првобитно планирана боја је била бојо црног грожђа, и предлог је био да општина бреднира ту боју јер се грозд налази на грбу, први забележен виноград на овим просторима је био у Гроцкој, а и боје није страначка.

Међутим, како те боје није било на тржишту у том тренутку изабрана је плава као боја Дунава - још један симбол општине.

Боја је уљана 3у1 (антирост, основни и завршни слој у истој мешавини), и врло је постојана на рђу. Чини ми се да је декларацијом прописана заштита до 7 година.
 
stf":y0ym5n1c je napisao(la):
marrecar":y0ym5n1c je napisao(la):
Iskreno nije me ni iznenadilo... S druge strane, nisam ocekivao da budu ovako losa stajalista, mislim da je bolje da su uzeli neku drugu boju, gde se rdja nece primecivati, a ne plava gde se sve primecuje... Al' dobro, bolje ista nego nista, ionako ima dosta stajalista bez nadstresnica...
Шта је то тачно лоше? Опет понављам, најлакше је само критиковати. Просто не капирам како некада неког није срамота?

Првобитно планирана боја је била бојо црног грожђа, и предлог је био да општина бреднира ту боју јер се грозд налази на грбу, први забележен виноград на овим просторима је био у Гроцкој, а и боје није страначка.

Међутим, како те боје није било на тржишту у том тренутку изабрана је плава као боја Дунава - још један симбол општине.

Боја је уљана 3у1 (антирост, основни и завршни слој у истој мешавини), и врло је постојана на рђу. Чини ми се да је декларацијом прописана заштита до 7 година.

Ocigledno je da smo poceli lose... I naravno da je lakse da se kritikuje, bolje je i da neko to radi, nego da svi govore kako je nesto lepo i dobro, a da se ne gleda losa strana. Ja se stvarno nadam ce izdrzati rdju... Ne kazem da je ruzna boja, nego da ce se primecivati rdja, ako je bude bilo...

^^
Da, moze sve da se kritikuje iz fotelje... :roll:
 
Losa stajlista prije su bila koa bolja pogledaj temu bes standard u imamo plan djelu da vidis prije i poslije cisto ako se nesjecas :bash: Postoje ljudi koji su generalno nezadovoljni pa sve gledaju sa losije strane do podne mrzi sebe od podne cjeli svijet :twisted: :idea: :idea: :?:
 
То је невероватно да у истом граду постоје потпуно две различите линије које имају ознаку 15
 
Da dodam i 41 , 104 , 106. Ove što imaju isti broj , a na kraju slovnu oznaku , neću ni da spominjem.
 
Bus Plus ih na svom USSD sistemu pokazuje kao 15l, 41l itd... gde je "l" verovatno od Lazarevac. Brojevi su isti jer je ovu numeraciju uvodila lazarevačka Lasta (Lastra, Lotus i kako se sve nije zvala) potpuno nezavisno od DJP-a. Za njih je Lazarevac zaseban grad, i oni se nisu mnogo tangirali oko beogradskih linija. Za njih je to gradski prevoz Lazarevca, a ne Beograda.

Jedno je pozitivno tamo, a to je da su svi autobusi i stajališta adekvatno obeleženi. Nema onih očajnih relacijskih tabli na kojima je broj negde sićušno u ćošku napisan.
 
Jasno je da su oni davali oznake nezavisno od Beograda, ali DJP sada može da doda tim oznakama neki broj.. recimo 1115 umesto 15 ili 1141 umesto 41
 
EUKALIPTUS":1tilouvn je napisao(la):
Bus Plus ih na svom USSD sistemu pokazuje kao 15l, 41l itd... gde je "l" verovatno od Lazarevac. Brojevi su isti jer je ovu numeraciju uvodila lazarevačka Lasta (Lastra, Lotus i kako se sve nije zvala) potpuno nezavisno od DJP-a. Za njih je Lazarevac zaseban grad, i oni se nisu mnogo tangirali oko beogradskih linija. Za njih je to gradski prevoz Lazarevca, a ne Beograda.

Ako su poseban grad po pitanju gradskog prevoza , onda neka budu i teritorijalno poseban grad , a ne kao Beogradska opština. :twisted:
 
у Младеновцу су све локалне линије четвороцифрене, тако да може да буде као што је Матеја рекао, додају се два броја испред и то је то. мада, мислим да би требало да ДЈП изврши ренумерацију линија и да узме ИТС2 под своју ингеренцију, па нек се љути Ласта кол'ко хоће. и онда лепо, свака приградска општина добије свој префикс.
ево једне варијанте:
1-Барајево
2-Гроцка
3-Лазаревац
4-Младеновац
5-Обреновац
6-Сопот
7-Сурчин

нпр., Барајево ЖС-Арнајево има број 1001 (1-префикс за Барајево, 1-број линије, 00 служи да бу број био четвороцифрен). или ове линије из Лазаревца могу да буду 3015, 3041, итд.

друга варијанта је ближа садашњој, са троцифреним системом за приградске и градско-приградске општине:
1-Палилула
2-Лазаревац
3-Гроцка
4-Вождовац
4-Сопот
5-Барајево
5-Раковица
5-Чукарица
6-Сурчин
7-Земун
8-Обреновац
9-Младеновац

нпр., Барајево ЖС-Арнајево има број 530 (5-префикс за Барајево, 30-број линије). или ове линије из Лазаревца могу да буду 215, 241, итд.
 
Ne bih ja ni u ludilu ubacivao četvorocifrenu numeraciju. Od 1 do 999 ima mogućnosti za numeraciju 1000 linija, a u Beogradu ih nema ni blizu tog broja.
Numeracija treba da služi da se linije lakše pamte, brže dolazi do informacija o njima, i lakše i brže uoči autobus. Ko će da pamti četvorocifrene brojeve, i koja onda svrha i obeležavanja stajališta?
Glavni problem u ITS2 je od uvek bio taj što se nije znalo gde koja linija staje. Najveći je problem u užem Beogradu jer ove linije najčešće ne koriste baš sva stajališta duž trase, ali nije ništa bolje ni po selima, jer je i tamo često da neke linije preskaču neka stajališta, a na nekima staju. Taj problem i dalje postoji jer još uvek nisu sve stanice obeležene, ali ih je dosta obeleženo.

Mene zanima kako mislite da napravite dobar prevoz ako na tablama, kao u Mladenovcu, pišu brojevi, tipa, 4531 i slično...?

Dvocifrena i trocifrena numeracija još ni približno nisu iscrpljene, ali svakako da ponavljanje brojeva ne sme da postoji. Tako da ove linije 66, 130 i sl. ne bih dirao, osim ako se ne bi sređivala numeracija po potezima, ali to se nikada neće raditi, jer bi onda mnogo linija moralo da se reorganizuje. Npr, potez 90, kakva je sličnost između linije 96 i linije 91? Jedna ide na sever, druga na jug.
 
Па у овом тренутку четвороцифрена нумерација постоји, зато сам је и предложио за Лазаревац. На пример, постоји линија 4414А.
 
Pa znam da postoji, ali sa njom numeracija potpuno gubi smisao i potrebu. Ta 4414a ide sa ASL, a ima i neki pet hiljada i nešto, video sam na tabli u Meljaku, mislim, evo, i ja sad kažem pet hiljada I NEŠTO.
Tako da se smisao brojeva gubi, a smisao je brza orijentacija na redovima vožnje, na stanicama, gde šta staje, i brzo uočavanje autobusa.
 
Tramvajska stanica ispred starog savskog mosta ,preko puta glavne autobuske stanice je u očajnom stanju ,betonska podloga uništena sa kraterom prečnika 3 m.Putnici ugroženi.Grozno. :kafa:
 
^ Je l' ti palo na pamet da prijaviš to DJP-u? Ne? Grozno. :kafa:
 
Pa i oni čitaju Beobuild,brže je.. :kafa:
p.s Zar građani da rade posao nadležnih gradskih službi za održavanje stajališta JGP??? :bash: Odmah smeniti nadležnog za ovu problematiku..
 
Ево како изгледа стајалиште аутобуса 72, 74 и 75 код мене у крају на Бежанијској коси. Стајалиште је број 2100 и у правцу је задње станице ових линија на Коси. Налази се код раскрснице улица Недељка Гвозденовића и Марка Ристића, а код зграде која се тренутно гради.
Ово стоји већ мало дуже овако, а возачи аутобуса са ових линија знају за ово па кад стају на ово стјалиште обилазе у великом луку ! Чуди ме да ово још нису пријавили својим надлежнима ! Ту у близини је основна школа "Драган Лукић" и деца кад се враћају из школа која чекају аутобус, могу лако да се повреде трчећи да уђу у аутобус, непазећи на ову опасност. Све ове арматуре штрче изнад асфалта !!!
Пријавио бих ово или Београд путу или Дирекцији за јавни превоз, али ипак мислим да је Београд пут надлежан за стајалишта градског превоза.



 
Vrh