Šta je novo?

Стајалишта

Ali kontrole ima na početnoj na Zelenom vencu , tako da im nije u interesu da ljudi masovno ulaze na stanici pre Brankovog mosta i voze se preko mosta za džabe.
 
Došli smo u izvitopereno stanje gde je interes ljudi iz BusPlusa (tj. njihova želja da autobusi tu ne staju, radi većeg profita) postao bitniji od interesa putnika (koji su izgubili tu korisnu i prometnu stanicu za veliki broj linija koje idu za Novi Bg, Zemun i razna prigradska naselja u tom smeru).
Ali s obzirom na poremećen sistem vrednosti koji odavno vlada, ni ovo me ne čudi...
118110_bomba-d-goll-8_f.jpg
 
@ Felix55

Ranije se prevoz prilagođavao građanima , a danas se građani prilagođavaju prevozu.
Sada kako se prolepšalo vreme , ovi iz bus plusa me i po tri puta kontrolišu dok se vozim istim prevozom , tako da može da se slobodno da se smatra da je pomenuta stanica ukinuta trajno.
 
sto ne stavljauu na svaku stanicu mapu autobusa tj gde koji bus ide ? zbog novca zbog toga sto ih mrzi il ?
 
Da je BusPlus postavio "usmerivače" na sva stajališta, poput ovih u Hong Kongu, možda bi im ona propala akcija sa ulaskom/izlaskom na određena vrata i uspela :wink:
Link: usmerivaci u Hong Kongu
 
Propalo bi ljudi bi ulazili iz inata na kontra vrata jos vise bi izlazili
 
2013-03-26-1695_zps95ba33b8.jpg

Почетна станица 31 Студентски Трг, дубока је око 15-25цм односно довољно да се неко повреди. Коме пријавити ово?
 
Prijavi dezurnom komunalnominspektoru ili beokomservisu a tema tje prijave gradskim sluzbama ,rupa ce se siriti posto voda sapira podlogu
 
Opet danas nervoza u jutarnjem spicu na Banjici! Stajaliste Paunova u Crnotravskoj gde staju 47,48,50,400,401,402,403,405,407,408,503,E5 nije ni prosirena a upravo sam naveo 12 linija koje ovde staju! Svako jutro se stvaraju guzve jer previse ljudi se okuplka oko pola 8 a premalo autobusa ima. Na stanici ima blata i polovina ljudi ceka na parkingu. Danas su zato svi bezali na parking jer se genijalac iz cistoce DuleVO setio da prodje i pocisti...

imag1288.jpg


Kao sto vidite nema ni reg. oznaku....

paunova.jpg


Kome moze da se pise zalba? To je planirano po detaljnom urbanistickom planu bez mnogo izmena makar sa te strane ka Savremenoj administraciji...
 
Проблем је потез 400. Његова веза са градским превозом није сјајна и садашње стање је нужно решење. Без приградских линија ово стајалиште не би било преоптерећено.

На плановима се види да се Црнотравска шири и добија острво, стајалишта су увучена, а Паунова се такође шири на 2+2. Није јасно да ли ће тролејбуско стајалиште остати у Пауновој или се спаја са оним у Црнотравској.
 
Koliko vidim taj DULEVO čak nije ni čistio ništa, već je samo prebacio prljavštinu sa ivice kolovoza na autobusko stajalište...
Eye_rolling_smiley.png
 
Felix55":3fbv8n2k je napisao(la):
Koliko vidim taj DULEVO čak nije ni čistio ništa, već je samo prebacio prljavštinu sa ivice kolovoza na autobusko stajalište...
Eye_rolling_smiley.png

ma i da je ocistio nesto nema veze kad je napravio blato i poprskao sve ljude na stajalistu!

@stf

znam da je dosta toga planirano, ali samo prosirivanje i produzavanje same stanice bi se uklopilo po planu i ne bi moralo da se ceka da se kompletna trasa uradi 2+2 sa ostrvima i trotoarima itd. Moglo bi da se uradi za 5 dana...
a obelezena su sva stajalista BUS tako da u paunovoj nece biti stajalista (hvala bogu). Tu bi mogla da se uradi podzemna garaza na mestu parkinga kod lilly-a i etno gym-a! i da, paunova u tom delu vec jeste 2+2, suzava se posle prve raskrsnice u smeru ka trznom centru.
 
Може да се уреди, јер на реконструкцију Црнотравске и њен апгрејд у СМТ ће се чекати сигурно јако дуго. Стајалишта се већ могу распоредити по пројекту. Одмах би требало пребацити троле у Црнотравску са 47, 48 и 50 који коначно добијају преседачку везу без прелажења улице. Потом би садашње стајалиште трола привремено пренаменити за "потез 400" чиме се стајалиште 47, 48 и 50 у смеру ка Трошарини растерећује и саобраћај убрзава.
 
slazem se za prvi deo...jedino bih ti izmenio predlog za "potez 400" iz svako dnevnog iskustva. Na mestu sadasnje stanice trole ne treba nista osim trotoara i da se uredi prilaz i parking "Savremene". Dovoljna je jedna trola ili bus na toj stanici da stvori cep. Potez 400 treba da ostane na sadasnjoj stanici koja bi samo trebala da se produzi i da se postave dve stanice (pecurke ili kako god), jedna za 47,48,50 a druga za seljobuse (kao na slaviji trole i 31).

Stanica sa strane bazena bi isto mogla da se prosiri ali privremeno, jer po planu ce cela ulica biti prosirena. Na ovoj stanici problem predstavlja kolona vozila koja se formira u levoj traci ka Borskoj zbog koje 47,48 i 50 cekaju u desnoj. Ovo bi mogli jeftino da rese zutom strelicom za levo skretanje iz desne trake i prosirivanjem Borske od semafora do OMV pumpe...

Mislim da bi ovim "minimalnim" prepravkama rasteretili najmanje 3 raskrsnice, ubrzali 15 gsp linija i olaksali zivot hiljade ljudi od Tresnje do Banjice...
 
Међумесно стајалиште Ласте и Југопревоза у Брестовику.

Модел, "уради сам"

dsc08225.jpg
 
Mislim da je u pitanju eksperimentalno stajalište, kreirano od strane Alma Quattro u skladu sa trenutnom ekonomskom situacijom u zemlji... Ukoliko se dobro pokaže, očekujte ga i na centralnim gradskim lokacijama... :wink:

stan1.jpg


stan2.jpg
 
hahaha 3 minuta pokušavam da shvatim poentu ove 2 slike :D:D na kraju videh u pozadini.
hah svaka čast :)
 
Vrh