Šta je novo?

Стајалишта

Ту у близини је основна школа "Драган Лукић" и деца кад се враћају из школа која чекају аутобус, могу лако да се повреде трчећи да уђу у аутобус, непазећи на ову опасност. Све ове арматуре штрче изнад асфалта !!!
Па нека се повреде кад трче по путу поред оволиког тротоара.. :lol: Мала шала, ово је баш озбиљно оштећене и велика опасност. :roll:
 
Па Шоми, кад су дечица у питању и овакви проблеми, нема шале.
Стварно неко од њих, а и неко од старијих, може да настрада, не дај Боже да неко падне и набоде се на оне челичне шипке које штрче на горе !!! Ко ће онда да буде крив, ГСП, Београд пут, Дирекција, Град или дете-особа која се набола на ове шипке ?
Возачи аутобуса по неки пут стану буквално на улицу, баш код оштећења, уместо нешто даље на стајалиште, па онда дечица и људи кад треба да уђу у аутобус, морају да иду преко ових оштећења или ако стане мало даље на стајалиште, е онда трче за аутобусом !
 
Никад не трчати за аутбусом ! Доћи ће други... Најбоље ми је када видим људе који трче за тролејбусом у краља милана као да се тркају против Болта, а следећи је ту одма иза
 
најбоље је да пријавиш и Београд путу и ДЈП-у. на сајту Београд пута имаш опцију да пријавиш преко нета
 
Гага":3rpl34l4 je napisao(la):
Па Шоми, кад су дечица у питању и овакви проблеми, нема шале.
Стварно неко од њих, а и неко од старијих, може да настрада, не дај Боже да неко падне и набоде се на оне челичне шипке које штрче на горе !!! Ко ће онда да буде крив, ГСП, Београд пут, Дирекција, Град или дете-особа која се набола на ове шипке ?
Возачи аутобуса по неки пут стану буквално на улицу, баш код оштећења, уместо нешто даље на стајалиште, па онда дечица и људи кад треба да уђу у аутобус, морају да иду преко ових оштећења или ако стане мало даље на стајалиште, е онда трче за аутобусом !
Шалио сам се :) Могу и да се саплету на арматуру па лепо да се проспу по бетону :?
Пре неки дан је код цветка возач трамваја отворио врата вам станице тачно поред неке баретине. Неки људи су вукли неке торбе и нису смели да ризикују да иду на друга врата и морали су буквално да скоче у воду (јер стајалиште није прилагођено трамвајима па онда као да имаш још један степеник кад улазиш или силазиш из трамваја) која је била скоро па преко патике. Баш ми је било жао људи :|
 
Шоми, знам да си се шалио, пошто сам одавно схвати да си велики шаљивџија, у позитивном смислу наравно. Али и сам знаш како је кад су дечица у питању и њихова безбедност.

ЏониЛи, пријавићу директно Београд путу и то госпођи Нади Петровић из службе маркетинга и информисања. Пар пута сам директно њој послао пријаве и примедбе и стварно увек су људи из Београд пута то одрадили, бар што се мог краја тиче. Надам се да ће и сад.

Што се пријаве тиче, кад је будем послао, поставићу је на теми "Пријаве градским службама".
 
Данас пре подне послах пријаву Београд путу за оне шипке које вире на стајалишту. Одмах после тога сам изашао из стана да одем на један састанак. Кад оно видим на стајалишту већ све закрпљено ! Вероватно је већ неко пре мене пријавио или су сами видели или нешто слично, али углавном је сад закрпљено.
Да будем искрен урадили су то крпљење, ко преко оне ствари, али барем је сад безбедно.
 
Уууу, па то је супер. Да само видиш како крпе главну улицу код мене :cry:
 
битно је да су закрпили јер сваку интервенцију раде преко оне ствари
 
Veća protočnost, ali i bezbednost saobraćaja u delu Zemuna

Na potezu ulica Aleksandra Dubčeka i Nikolaja Ostrovskog u Zemunu proširen je kolovoz, pomerena su dva autobuska stajališta, a urađeno je i produženje za traku za levo skretanje u dužini od trideset metara čime je povećana protočnost i istovremeno bezbednost saobraćaja.

Posle stručne analize podataka, Sekretarijat za saobraćaj i Direkcija za javni prevoz realizovali su vrlo važan posao koji omogućava da se u ovom delu grada saobraćaj ubrza, a da korisnici javnog gradskog prevoza budu bezbedniji. To je obezbedilo da dok autobus stoji i prima putnike, vozila nesmetano obilaze i nastavljaju put.

– Stručne službe su zaključile da je u delu Ulice Aleksandra Dubčeka, u zoni raskrsnice sa Ulicom 22. oktobra, moguće dislocirati stajalište javnog gradskog prevoza „22. oktobra”, koje koriste vozila na linijama. 17, 73, 82, 83, 88, 610 i 611, u smeru ka centru grada. Tako je i učinjeno i stajalište je pomereno unapred na odgovarajuću udaljenost od navedene raskrsnice. Krajnji cilj je bila veća protočnost saobraćaja i kapaciteta saobraćajnih traka, ali i nesmetano zaustavljanje vozila javnog prevoza van protočne saobraćajne trake. Dakle, obezbeđeni su i veća protočnost, ali i veća bezbednost u saobraćaju – kazao je za Beoinfo gradski sekretar za saobraćaj Bojan Bovan.

Prema projektu koji je uradio „Beograd-put”, u Ulici Aleksandra Dubčeka početkom decembra započeti su radovi na redefinisanju saobraćajnih površina. Radove je takođe izvodilo ovo javno komunalno preduzeće. U okviru prve faze radova u delu Ulice Aleksandra Dubčeka izgrađena je i autobuska niša i na stajalištu „Industrija obuće”, u smeru ka Keju oslobođenja, čime je omogućeno da se vozila javnog prevoza zaustavljaju na površini van protočne saobraćajne trake. Ovi radovi završeni su tokom protekle nedelje. Kako je precizirao Bovan, planirano je da se radovi na ovom potezu nastave izgradnjom poluniše na stajalištu „22. oktobra” u Ulici Nikolaja Ostrovskog, u smeru ka Keju oslobođenja. Tako će se u potpunosti stvoriti preduslovi za veću protočnost saobraćaja na kompletnom potezu od Bulevara Mihajla Pupina do Glavne ulice u Zemunu.

izvor: www.beograd.rs
 
Malo ,,brodskog,, betona i malo farbe , i gle čuda: :)


i to nije sve, otovoriš frižidr kad tamo inspiracija : još i žuti kačkavalj i tako redom . . .
hajde ,,majstori,, unesite malo radosti bar mestimično u (Sivo) BeoGRAD :)
 
Ferocementna stajalista jagodu spremamo za palmu
 
e stvarno su majstorski zakrpili ulicu Nedeljka Gvozdenovića, svaka čast. Verovatno peskom. Kad propadne za koji dan, će se uglavi n ovi pajtos odnosno izvodjač radova da zaradi i on neku kintu.
 
ima li nade za ponovno uspostavljanje stajalista na ukljucenju na brankov most, posto je busplus odavno prestao sa blokadama druma?
 
Svaka okretnica narocito po naseljima bi mogla da ima po jedno unikatno stajaliste
koje ne samo da je po funkcionalnosti korisno nego i unosi i veseli ton
a kakve su nam tuzne okretnice upravo gore navedeni primer uneo bi - prijatniji izgled iste

Moze li neko da proceni koliko bi stajala izrada takvog stajalista
i koliko bi bilo skuplje-jeftinije od ,,pecuraka,, koje mi se inace jos uvek dopadaju :)
 
dsc08126.jpg
 
Мислим да би ту требало увести стајалиште само за линије 15 и 84
 
gosha":2mksfduz je napisao(la):
ima li nade za ponovno uspostavljanje stajalista na ukljucenju na brankov most, posto je busplus odavno prestao sa blokadama druma?

Њему сам одговорио, моја грешка штон исам пазио, био је последњи пост на претходној страни :)
 
Činimi se da sam video i na terazijama u smeru ka trgu, ali nisam siguran
 
Матеја Бељан":hidplm34 je napisao(la):
gosha":hidplm34 je napisao(la):
ima li nade za ponovno uspostavljanje stajalista na ukljucenju na brankov most, posto je busplus odavno prestao sa blokadama druma?

Њему сам одговорио, моја грешка штон исам пазио, био је последњи пост на претходној страни :)

Aha, ok.
Stvarno je glupo što su ukinuli to stajalište trajno, bilo je jedno od glavnih presedališta, makar meni.
 
Ukinuto je zbog toga da ljudi ne bi mogli da se prevezu za džabe preko mosta. A kad god bih prolazio tuda , dok je stajalište bilo u funkciji , uvek bi neko čekao.
 
Vrh