[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=423429#p423429:2pq36e7v je napisao(la):
Пантограф » 17 Dec 2016 12:07 pm[/url]":2pq36e7v]
А, ако је све то неозбиљно, онда може да се примени решење "на прву лопту", без много креативног напора: скраћење до Славије, па преседање.
Rešenja na prvu loptu treba se kloniti. Budimo dosledni. Zašto je presedanje na Slaviji "dobro presedanje", a presedanje u Ovči sa Srbija Voza na BG:voz "zlo presedanje"? Ako psujemo železnice Srbije zbog idiotizma epskih razmera, zašto prizivamo ista takva rešenja usred Beograda?
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=423429#p423429:2pq36e7v je napisao(la):
Пантограф » 17 Dec 2016 12:07 pm[/url]":2pq36e7v]
исто тако сам и студирао на Вождовцу, а народ ондашњи деценијама нема директну везу са Теразијама. Коло среће се, је л` тако, окреће: данас Душановац, сутра Вождовац, и обратно...
Ma pusti tu priču kolo sreće, to nije ozbiljan pristup.
Ja se na ovoj temi ubih crtajući kako može da se izvede tramvaj Slavija - Terazije, a da i trolejbuski sistem ne izgubi vezu sa centrom, da se osposobi pravac Njegoševa - Masarikova - Jug Bogdanova - Brankov most.
A privatno mislim da bi još bolje bilo i kontra-rešenje: trolejbusi ostaju na Slavija - Terazije a pridoda im se i 31, a tramvaji idu sa oba koloseka pored kolovoza od Veterinarskog fakulteta do Slavije, pa niz Nemanjinu, pa Resavskom koja MORA biti samo za tramvaj, pa Bulevarom pored Skupštine na Terazije. Ako je takva putanja dobra za 31 u saobraćajnoj traci, zašto bi bila loša za tramvaj u izdvojenoj baštici?
Uostalom, dobri ljudi Beobuilda su davno elaborirali tu nezavisnu tramvajsku trasu Veterinarski fakultet - Karađorđev park - Manjež - Resavska, treba malo uštinuti od parkova i dobiti sjajan nezavisni tramvajski koridor i sad zaboravismo sve te lepe ideje samo zato što je Vesić bacio svoju jadnu kosku o restituciji tramvaja 1... Sad ljudi imaju subjektivni osećaj da će niskopodnim tramvajem među pešacima brže putovati Kalemegdan - Slavija nego što sada putuju, a ne znam da li su imali prilike da tako nešto negde u praksi isprobaju.
Invalidi i kolica NE MOGU da samostalno ulaze u niskopodna vozila u pešačkoj zoni, a ako tramvaj ide izdvojenom bašticom, onda mogu, jer je peron na stanici izdignut tačno kako treba. Prag je zabranio Segway u pešačkoj zoni. Zabluda je da tramvaj može da ide brže od segveja u OZBILJNOJ pešačkoj zoni.