spatiotecte
Professional
- Učlanjen(a)
- 09.02.2007.
- Poruke
- 15.447
- Pohvaljen
- 17.592
moze tramvaj ali bi moralo da se uvede mnogo vise linija tramvaja da zamene sve trole a ne samo liniju broj 1 kao sto su planirali.
Мој коментар, видећемо да ли ће бити објављен.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=423930#p423930:1l1yxsx4 je napisao(la):MarcBg » 20 Dec 2016 10:31 am[/url]":1l1yxsx4]http://www.politika.rs/scc/clanak/370385/Sirenje-tramvajske-mreze-ne-ometa-gradnju-metroa
На другој теми сам аргументовао зашто трамвај, а не тролејбус. Но, како се расправља на разним местима, хајде да поновимо.Мало подсећање, Тица је био "жут", односно ватрени демократа, пре него што је прелетео "плавима". Он је део групе професора, партијских прелетача, који и сами себе жаргонски називају "друмска банда". Они преко политичких структура, бирократско-коруптивних механизама, саботирају све друге видове саобраћаја. Последично, наша привреда се заснива на најскупљем транспорту, и најјефтинијој радној снази, а увоз ради друмског саобраћаја вишеструко премашује позитиван биланс пољопривреде, као најуспешније у извозу. Поред лепих речи о Тици као стручњаку, немам лепих речи о њему као човеку. Односно, трамвај преко Теразија је много боље решење од свега што сада тамо имамо, представља предуслов успешноси неког будућег метро-а, и има смисао само ако се направе нови краци трамвајске мреже, за Коњарник и Кумодраж.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=425274#p425274:i99yyx03 je napisao(la):Вожд » 28 Dec 2016 12:57 am[/url]":i99yyx03]Мало подсећање..
Kompletan komentar obiluje dobrim idejama, ali ima jedan nedostatak, pokazuje dozu netolerancije za drumski saobracaj, posebno saob privatnih drumskih vozila. Licno prevozno sredstvo je pravo i licni izbor pojedinca, za koji placa poprilican iznos godisnjeg haraca. Izmedju masovnog javnog i pojedinacnog licnog, ipak, mora postojati ravnoteza, naravno sa prioritetom javnog prevoza koji mu obezbeđuju zute trake.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=427772#p427772:1ntcmz44 je napisao(la):Karlo del Ponte » Čet Jan 12, 2017 11:44 pm[/url]":1ntcmz44]Ту се поставља питање зашто је у овом делу града уопште потребно да се обезбеђује максимални капацитет и квалитет за оно што се погрешно користи назив "саобраћај", а исправно је саобраћај приватних друмских возила...
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=425274#p425274:34i08381 je napisao(la):Вожд » 28 Dec 2016 12:57 am[/url]":34i08381]Мало подсећање..
Jbt kakav je ovo marksistički pokušaj teškog urbicida?[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=425274#p425274:2381rq32 je napisao(la):Вожд » 28 Dec 2016 12:57 am[/url]":2381rq32]Мало подсећање..
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=436291#p436291:1pao5cfu je napisao(la):tragac » 27 Feb 2017 03:54 pm[/url]":1pao5cfu]Jbt kakav je ovo marksistički pokušaj teškog urbicida?[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=425274#p425274:1pao5cfu je napisao(la):Вожд » 28 Dec 2016 12:57 am[/url]":1pao5cfu]Мало подсећање..
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=436262#p436262:ip4r930e je napisao(la):Era » Пон Феб 27, 2017 1:42 pm[/url]":ip4r930e]U koliko bi se postavile tramvajske sine na potezu Slavija - Kalemegdan, da li bi bili potrebni trolebusi na istom pravcu?