Pantografe, prvo treba definisati šta se tačno podrazumeva pod pešačko-tramvajskom ulicom Terazije-Slavija.
Nadam se da se ne misli isto što se spominjalo i u slučaju Trga republike, a to je ulica bez ivičnjaka, jer tu su brzine ispod 50km/h a to sigurno nije rešenje javnog prevoza za potez Terazije-Slavija.
Kakva je budućnost trolejbusa, to ćemo videti u budućnosti, a pre godinu dana u Pekingu nisam primetio da su elektrobusi kineskog proizvođača zamenili klasične trolejbuse. Ono što mi se nikako ne dopada je čudno postavljanje prioriteta tako da tramvaji i elektrobusi zamenjuju trolejbuse, umesto da ih uvode tamo gde bi mogli da menjaju dizel autobuse.
Slažemo se da je linija 1 u predratnom obliku Kalemegdan - Slavija, koja ne izlazi iz centra grada, loše rešenje. Ali previđaš da gradski menadžer sa razlogom ne govori o Kalemegdan - Banjica: zato što je suština ove ideje da se trolejbuske linije skrate do Slavije, da se svi putnici teraju na presedanje u tramvaje dalje ka Terazijama. Tako će tranzitne linije biti presečene, a 16 tramvaja će da se vrti na 2-3 minuta od Kalemegdana do Slavije.
Preusmeravanje 31 preko Nemanjine i Kneza Miloša nema smisla, ne razumem ko bi to koristio i čemu bi služilo.
Ako već potez Terazije - Slavija treba da se ustupi tramvajima, za trolejbuse bih razmislio o radikalnim a korisnim rešenjima, tipa da idu Njegoševom, Masarikovom ka Zelenom Vencu, Jug Bogdanovom sa okretnicom negde u Savamali. Tu bi postojala i mogućnost priključka trolejbuskih linija na Brankov most preko Pop Lukine...