Šta je novo?

Скверови и платои Београда / Skverovi i platoi Beograda

Шта више, требали су и трамвајске баштице макар од Калемегдана до Скадарлије да ураде са калдрмом. Мени је она стара калдрма баш била шмек Дорћола и Београда.
 
Шта више, требали су и трамвајске баштице макар од Калемегдана до Скадарлије да ураде са калдрмом. Мени је она стара калдрма баш била шмек Дорћола и Београда.
Pa tu jesu, šteta. Za Ruzveltu mi je ok betonska basta zbog autobusa ali u Cara Dušana su trebali da vrate kaldrmu.
 
Lepo je ispalo samo mislim da je bilo moguće i poželjno da se kolski deo odvoji od pešačkog na drugačiji način, a ne samo stubićima. Blagom nivelacijom, drugačijom podlogom za saobraćaj (kaldrma) i estetski prihvatljivijim preprekama od stubića.
 
Pa sve je moglo da se na početku nije predvidelo da ceo taj potez bude jedan veliki pešački plato, sa oživljenim i proširenim baštama kafića. Čak ni onaj plato preko puta, kod škole, nije bio predviđen za saobraćaj, ali ni za bašte kafića. Spominjali su to neki u temi o rekonstrukciji tog poteza. Inače, sve se promenilo nakon par reportaža N1 / Nova S, gde su se komšije požalile na ovo što sam napisao, nakon čega je ekspresno promenjena odluka i postavljeni stubići i kod Medžika i kod škole, koji kolski saobraćaj odvajaju od drumskog.
 
Plato u Njegoševoj kod Kalenića.
20220328_175734.jpg
20220328_175724.jpg
20220328_175752.jpg
20220328_175739.jpg
20220328_175823.jpg
 
Kнез Милетина беше данашњи булевар Деспота Стефана а Булбулдерски булевар Цвијићева?
 
Могли би само пола да ураде, друга половина ка Таковској је заузета оним зградуринама на углу.
 
Živim tu na 500 m i taj ćošak gde je pumpa je prosto prirodna lokacija za manji trg, taman bi se istakla i ona prelepa ugaona zgrada. Da je pameti tu je trebalo da bude i pozicija metro stanice a ne dole na kraju Cvijićeve.
 
Метро станица је намерно доле, због будуће новоградње. А ово је свакако битнија раскрсница од оне са Дунавском, али шта да се ради кад је метро развојни.
 
Dosljak je jedan od najinteligentnijih likova na forumu.
Taj deo kod ktitora izgubice na znacaju kada se izgradi metro posto ce neke od linija npr 16, 27, 35 biti ili ukinute ili dosta redukovane.
 
Sa onom nakaradnom trasom metroa, teško da će išta od tih linija biti redukovano. Možda eventualno 27, mada i to je pitanje, pošto je valjda krak ka Mirijevu planiran tek kasnije.
 
Dosljak je jedan od najinteligentnijih likova na forumu.
Taj deo kod ktitora izgubice na znacaju kada se izgradi metro posto ce neke od linija npr 16, 27, 35 biti ili ukinute ili dosta redukovane.

Pa mogu da ih ukinu samo ako žele da dodatno muče ljude da više pešače i dodatno presedaju, a za ovu vlast je svakako sve van Bg na vodi i njihovih "razvojnih projekata" na trasi metroa izgubilo na značaju tj. kao da ne postoji.
 
Dosljak je jedan od najinteligentnijih likova na forumu.
Taj deo kod ktitora izgubice na znacaju kada se izgradi metro posto ce neke od linija npr 16, 27, 35 biti ili ukinute ili dosta redukovane.
Linija 27 ide pored Pravnog fakulteta i preko Vukovog spomenika. Izgradnjom metroa šansa da je ukinu je minimalna. Linija 27E ide tuda i, kao što rekoše, čak i da/kad izgrade taj metro, metro će bukvalno ići nedođijom i moraće ta linija da se zadrži. Možda ne do Novog Beograda (Bloka 20), ali do Trga ili neke okretnice koja će zameniti Trg.
 
Čitajte šta došljak piše, metro je razvojni i otvara Beograd na Dunavu. Ne počinje i ne završava se svet sa nama. Ovde će živeti generacije i generacije a Beograd mora da se razvija i gradi...
 
Инвестиције од неколико милијарди евра су обично и намењене насељима која не постоје и људе који ту не живе

Ја не знам шта ће бити потребно да се вама утуви у главу да се сваки јавни пројекат финансира од пара пореских обвезника и самим тим постоји да служи интересима пореских обвезника
 
Čitajte šta došljak piše, metro je razvojni i otvara Beograd na Dunavu. Ne počinje i ne završava se svet sa nama. Ovde će živeti generacije i generacije a Beograd mora da se razvija i gradi...
Naravno da se ne završava sve na nama. Ali kako se onda tretira trenutno razvijeni deo grada? Hoćemo da ga granatiramo pa da s razlogom možemo da kažemo da ne moramo tim delom da se bavimo?

I šta ako se taj deo ne urbanizuje tako brzo kako oni očekivaju? Pući će pare za metro, bankrotirati grad? Bolje da su vračarskim investitorima dali odmah sad da grade tu, nego što su pogušili taj deo grada zgradama kojim tamo nije mesto.
 
Ja poštujem tu ideju razvojnog metroa, al brate mili, to onda bude linija 3, koja se gradi ili kasnije ili paralelno sa linijom 1 koja treba da opslužuje trenutno stanovništvo i naselja.

A ne: daj da mi to proteramo tuda, biće kad-tad tu neko naselje i neki stanovnici, a ovi trenutni nek se strpe, biće i za njih metro, al u drugoj, trećoj fazi. Kad su čekali ovoliko, mogu još 10-ak godina. Mogli su onda da proteraju metro liniju Padinska skela-Opovo-Čenta-Sakule-Kovačica, jer prirodno je za očekivati da se gradi širi i duž leve obale Dunava.
 
Vrh