V
Vračarac
Guest
Slažem se za kaldrmu, bilo bi i lepše i sigurnije pri kočenju.
Pa tu jesu, šteta. Za Ruzveltu mi je ok betonska basta zbog autobusa ali u Cara Dušana su trebali da vrate kaldrmu.Шта више, требали су и трамвајске баштице макар од Калемегдана до Скадарлије да ураде са калдрмом. Мени је она стара калдрма баш била шмек Дорћола и Београда.
Dosljak je jedan od najinteligentnijih likova na forumu.
Taj deo kod ktitora izgubice na znacaju kada se izgradi metro posto ce neke od linija npr 16, 27, 35 biti ili ukinute ili dosta redukovane.
Linija 27 ide pored Pravnog fakulteta i preko Vukovog spomenika. Izgradnjom metroa šansa da je ukinu je minimalna. Linija 27E ide tuda i, kao što rekoše, čak i da/kad izgrade taj metro, metro će bukvalno ići nedođijom i moraće ta linija da se zadrži. Možda ne do Novog Beograda (Bloka 20), ali do Trga ili neke okretnice koja će zameniti Trg.Dosljak je jedan od najinteligentnijih likova na forumu.
Taj deo kod ktitora izgubice na znacaju kada se izgradi metro posto ce neke od linija npr 16, 27, 35 biti ili ukinute ili dosta redukovane.
Naravno da se ne završava sve na nama. Ali kako se onda tretira trenutno razvijeni deo grada? Hoćemo da ga granatiramo pa da s razlogom možemo da kažemo da ne moramo tim delom da se bavimo?Čitajte šta došljak piše, metro je razvojni i otvara Beograd na Dunavu. Ne počinje i ne završava se svet sa nama. Ovde će živeti generacije i generacije a Beograd mora da se razvija i gradi...