Šta je novo?

Реконструкција Трга Републике

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=679750#p679750:1468nhll je napisao(la):
stf » Сре Нов 13, 2019 3:19 pm[/url]":1468nhll]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=679715#p679715:1468nhll je napisao(la):
Bender Rodriguez » 13 Нов 2019 02:09 pm[/url]":1468nhll]Trenutno sr/tanje na potezu Studentski trg - Hram:
Zglobni 31 polazi i na Teraziiama se puni, na Slaviji postaje pun a vec kod Hrama je nemoguce vise uci u njega.
На основу само ове реченице могу да посумњам у твоје виђење целокупне ситуације. 31 користим цео живот и он се 50% испразни код Храма у апсолутно сваком могућем поласку и то је заправо станица на којој се у њега најлакше улази. :wink:

А ако алудираш да је укидање троле 19 направило гужву у 31, то је такође нетачно јер број путника у 19 који заправо иду до окретнице у Устаничкој могу да се изброје на прсте једне руке и у шпицу.

Што наравно не значи и да је укидање 28 паметан потез - напротив.
31 у смеру ка центру или у смеру ка Коњарнику? Ка Коњарнику код Храма из препуног аутобуса изађе око 20 путника а на станици га чека најмање 50 путника, махом пензионера и старијих људи који опколе врата како аутобус стане на стајалишту и нагрну да улазе и пре него што сви који су кренули да излазе изађу. У супротном смеру, ка центру, сви са линија које окрећу на Славији (30, 39, 42, 47, 59, 401, 402) силазе станицу пре Славије, тј. код Храма зато што је преседање на Славији отежано нови имбецилним позицијама пешачких прелаза, посебно у Макензијевој, и онда се гурају до центра у већ препуне 31ице.
 
U ponedeljak u 9 uvece sam na Terazijama u smeru ka Slaviji cekao prevoz 40 minuta, na stanici je bilo 100 ljudi, plus oni koji cekaju na studentskom trgu. Jeste bio praznik ali je to katatrofa. Na kraju nije stigla ni 29ka ni 31 nego 22a u koju je uslo njih 15-20.
 
Eeee, ali ako nisi uslikao, kako ocekujes da ti verujemo?
Sta ako namerno siris dezinformacije?

Od sad pa nadalje, za svaki komentar o nekom stanju na terenu, obavezno da ide i foto dokaz. Iz minimum dva ugla, radi sto verodostojnije 3D predstave. Ili jos bolje video dokaz. Nista manje od toga se ne priznaje. 8)

Dosljak, za ova tvoja pisanja u poslednjem postu ocekujem slike svih putnika za svaku liniju, garazne brojeve vozila, modele autobusa, vreme i datum zapazanja i prezime vozaca. Po mogucstvu i rezultate ankete iz razgovora sa putnicima o njihovom kretanju a moze i bris, cisto da se nadje... :wink:
 
Evo dve vecernje slike sa Trga da se preusmeri prica sa baba koje stoje na vratima 31 i ovih sto izlaze ranije iz busa pa prelaze na 31 kod hrama...

Pogledajte prilog 1
 
Nisi upravu ima ona Cedina i Borisova izmedju Predsednistva i bivske skupstine, ova je druga po lepoti.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=679822#p679822:1eiift3g je napisao(la):
Пантограф » Sre Nov 13, 2019 5:47 pm[/url]":1eiift3g]Nije Borisova, samo Čedina (i pokojnog Bogdanovića).
Tada je i Vesić bio s njima.
Ma nije moguce da je Vesic bio sa njima? Ajooj pa kako to Groxy medju gradjanskom elitom?
Inace, pokojni Bogdanovic je bio veliki covek i jedsn od retkih u politici koji je uradio dosta korisnih stvari. Matematicka gimnazija da mu napravi spomenik kada je dozidao jos jedan sprat i prosirio kapacitete pa danas imamo i VII i VIII razred matematicke gimnazije. To se ceni.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=679830#p679830:15mhnxvg je napisao(la):
Пантограф » Sre Nov 13, 2019 6:00 pm[/url]":15mhnxvg]Vesić je Đinđićev startap, Vučićeva franšiza.
E ova ti je dobra :kk:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=679644#p679644:2bbb8634 je napisao(la):
stf » 13 Nov 2019 08:31 am[/url]":2bbb8634]
Сем што се развијени свет има управо супртну тенденцију (да смањује број трака у центру), овај предлог има и неке друге озбиљне пропусте. Он неће направити никакво одгушење одлива у Теразијски тунел зато што ће хаос правити возила која од Трга иду десно у Дечанску па право на Трг Николе Пашића. Она ће се у тој додатној траци престројавати лево, а возила из правца Деспота Стефана десно и ето озбиљног конфликта у најави, чукања, трубљења, псовања и свега редом.
Razvijeni svet nema na raspolaganju dve bedne saobraćajne trake po smeru na centralnoj raskrsnici svih svojih magistralnih ulica u centralnoj zoni grada, u Dečanskoj i Braće Jugovića, pa MOŽE to da radi.

Što se drugog tiče, šta je gore: Potpuna blokada svih koji žele ka Skupštini i dalje kad god je zagušenje u tunelu, što se dešava skoro uvek, ili skoro nepostojeći "problem" čukanja i trubljenja tokom prestrojavanja na ulici buduće širine 3+3 ?

И нешто битније од тога. Најављени базисни тунел Карађорђева-Деспота Стефана са новим мостом преко Саве ће растеретити овау деоницу транзитног саобраћаја који чини озбиљан проценат укупног саобраћаја те је оваквва интервенција и потпуно непотребна.
Precenjujete efekat tunela na smanjenje saobraćaja oko Trga Republike. Prva sledeća raskrsnica kad se izađe iz budućeg tunela je prilično daleko, svega 200 metara od Pančevačkog mosta. Vozila tek tu mogu da okrenu nazad ili skrenu bilo gde. Tako da će tunel biti od koristi uglavnom onima koji idu negde dalje od te tačke. A to eliminiše najveći deo Beograda levo od sever-jug linije koja prolazi tih 200 m levo od od Pančevačkog mosta. Svi ostali koji ne idu negde dalje na istok ili sever bi morali da se vraćaju prilično nazad, po takođe zakrčenim ulicama. Zato nisam siguran da je procenat vozila u tranzitu na Trgu Republike, čije je konačno odredite tako daleko, baš preterano veliki. A samo će oni posle gradnje tunela prestati da idu preko Trga Republike i ići tunelom. Dakle to smanjenje neće biti tako veliko, dok sa druge strane imamo očekivano globalno povećanje saobraćaja u gradu od skoro 50% za svega 13 godina, i još drastično povećanje broja atrakcija i privlačnosti centralnog i Savsko-obalskog dela grada.

Treba iskoristiti priliku rušenja Staklenca i sledeće rekonstrukcije Trga Republike (zbog Staklenca i metro stanice) pa srušiti sve u tom bloku, a zatim proširiti i Braće Jugovića, što bi onda bez ikakvih zgrada bilo trivijano, ali i Dečansku pošto se to MOŽE uraditi i ne šteti ničemu.
 
Slazem se i ja bi srusio sve u tom bloku a zar stvarno mislis da neko ima politicke snage da udje u taj posao.
Budi posten i reci sta bi se desilo samo i pri samoj najavi da se to radi.
 
Нема од рушења ту ништа, јаки су играчи у тим објектима (власник биоскопа Балкан, представништво Републике Српске...).
 
Prestavnistvo RS je samo na jednom spratu oni bi bili najmanji problem .Za bioskop si u pravu nema sigurno nista od toga iz mnogo razloga .
 
Плус су ту и војни станови. А реално, ко би ишао са трга :D ?
 
Dok automobili ne dobiju krila postoji jedno jedino jednostavno rešenje za značajno povećanje saobraćajnog kapaciteta u centru: žuta traka u tunelu.
Mislite o tome.
 
Pa te što bi se bunili zbog seobe ponovo uselimo u deo nove i daleko veće zgrade na tom istom mestu. Ništa ne gube, i dalje su na istoj lokaciji i dobijaju isti prostor koji su i ranije imali, samo novi i bolji. A mi ostali dobijamo bitno bolje i efikasnije korišćenje tako skupe lokacije, bolje rešenje saobraćaja, ogromnu količinu podzemnih i nadzemnih prostorija raznih namena i veći prostor na površini za plato Trga Republike. Win-Win za sve.
 
Све је то научна фантастика за данашње прилике Зума, данас је тешко да се исели и сруши коцкарница у уџерици како би се ширила Макендзијева од Славије до Чубурског парка, а камоли да се руши блок зграда са становима, пословним простором и локалима на луксузној локацији.
 
Preusmeravanje priče sa baba na zebre kao lukrativno zanimanje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=679897#p679897:5pw7ibdz je napisao(la):
Дошљак » 13 Nov 2019 11:05 pm[/url]":5pw7ibdz]Све је то научна фантастика за данашње прилике Зума, данас је тешко да се исели и сруши коцкарница у уџерици како би се ширила Макендзијева од Славије до Чубурског парка, а камоли да се руши блок зграда са становима, пословним простором и локалима на луксузној локацији.
Nažalost to je tačno. Beograd je tokom svoje istorije bio urbanistički hendikepiran na mnogo načina. Dugotrajnom Turskom vlašću, stalnim ratovima i ogromnim rušenjima, političkom nestabilnošću i siromaštvom. I sada, umesto da bukvalno SVAKA prilika da se infrastukturno i urbanistički dovede bar do minimalnog nivoa sličnih gradova na zapadu posmatra kao prava dragocenost, da bi mogao dalje da se razvija kao i oni, mi propuštamo prilike jednu za drugom. Propustili smo da se trg i okretnica Slavija proširi na slobodni parking i bolje centrira u odnosu na okolne ulice, zauzeli smo bezveznim stambenim zgradama slobodan prostor fantastičnih potencijala na samom ušću, između Tvrđave i Dunava, izgubili smo priliku za neophodni dodatni most preko Save zbog BNV-a, Savski amfiteatar nije iskorišćen za ono što mu je bila prirodna namena nego opet za stanovanje i to neprimereno gusto i visoko za ovakvu lokaciju, uništene su dragocene i nenadoknadive vizure sa Terazija, Terazijska Terasa, u SA nije ostavljena nadzemna trasa za metro, pa čak ni za tramvaj, od najbolje obale u gradu i budućeg fokusa grada smo ostavili šetalište efektivne širine tri metra, lokacija sa najboljim vidikom u gradu i mesto susreta Knez Mihajlove i Kalemegdanskog parka, pa čak i bivši glavni ulaz u Rimski kastrum, je od svega što je mogla biti postala baš tržni centar, park Topličin Venac nije betoniran samo zato što su stanari podigli revoluciju i postavili građanske straže, a sada se i na mestu jezive saobraćajne gužve koja nas košta milione svaki dan, na ulazu u glavnu pešačku zonu i na glavnoj raskrsnici grada smatra da su DVE saobraćajne trake po smeru sve što će nam ikada trebati na TAKVOM mestu. Mi polako uništavamo Beograd isto tako radikalno kao i prethodna bombardovanja.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=679792#p679792:1og3y5wl je napisao(la):
Дошљак » 13 Нов 2019 04:58 pm[/url]":1og3y5wl]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=679750#p679750:1og3y5wl je napisao(la):
stf » Сре Нов 13, 2019 3:19 pm[/url]":1og3y5wl]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=679715#p679715:1og3y5wl je napisao(la):
Bender Rodriguez » 13 Нов 2019 02:09 pm[/url]":1og3y5wl]Trenutno sr/tanje na potezu Studentski trg - Hram:
Zglobni 31 polazi i na Teraziiama se puni, na Slaviji postaje pun a vec kod Hrama je nemoguce vise uci u njega.
На основу само ове реченице могу да посумњам у твоје виђење целокупне ситуације. 31 користим цео живот и он се 50% испразни код Храма у апсолутно сваком могућем поласку и то је заправо станица на којој се у њега најлакше улази. :wink:
31 у смеру ка центру или у смеру ка Коњарнику? Ка Коњарнику код Храма из препуног аутобуса изађе око 20 путника а на станици га чека најмање 50 путника, махом пензионера и старијих људи који опколе врата како аутобус стане на стајалишту и нагрну да улазе и пре него што сви који су кренули да излазе изађу.

Ниси у праву. На станици код Храма у смеру ка Коњарнику излазе сви људи из центра који гравитирају ка Клиничком центру и целокупно грађанство Вождовца које се враћа из центра града како би преседали на трамваје и 33, 47, 48. А ко улази? Само људи са Коњарника који били у посети Клиничком центру. И то је тако било и пре реконструкције Славије те померање прелаза нема утицај на ово стајалиште.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=679859#p679859:1og3y5wl je napisao(la):
Zuma » 13 Нов 2019 07:49 pm[/url]":1og3y5wl]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=679644#p679644:1og3y5wl je napisao(la):
stf » 13 Nov 2019 08:31 am[/url]":1og3y5wl]
Сем што се развијени свет има управо супртну тенденцију (да смањује број трака у центру), овај предлог има и неке друге озбиљне пропусте. Он неће направити никакво одгушење одлива у Теразијски тунел зато што ће хаос правити возила која од Трга иду десно у Дечанску па право на Трг Николе Пашића. Она ће се у тој додатној траци престројавати лево, а возила из правца Деспота Стефана десно и ето озбиљног конфликта у најави, чукања, трубљења, псовања и свега редом.
Razvijeni svet nema na raspolaganju dve bedne saobraćajne trake po smeru na centralnoj raskrsnici svih svojih magistralnih ulica u centralnoj zoni grada, u Dečanskoj i Braće Jugovića, pa MOŽE to da radi.

Развијени свет је одавно схватио да се грдно з**** па улаже милијарде да исправи грешке из прошлости које ми нисмо стигли да направимо па не би било паметно ни да их направимо данас кад за то време није. Ево, овај "мим" најсликовитије објашњава колико је твој став ретроградан ипогрешан у свој својој суштини.

75196269_542536909644258_6756672787189858304_n.jpg


А треба имати у виду и да је Београд град у коме 80% кретања бива обављено јавним превозом а тек нешто више од 10% аутомобилом што је за многе развијене метролопе фасцинантна и недостижна бројка. То наравно није резултат доброг јавног превоза већ ниском стандардом. Али сведоци смо последњих година да број аутомобила драстично почиње да се повећава а број становника је сличан. Број аутомобила ће само расти и расти а ми не можемо улице бесомучно ширити јер је свет доказао да је то бесмислено и констрапродуктивно. Уосталом, Дечанска је и сада једна од најнехуманијих улица у центру града. Не треба је додатно дехуманизовати да бисмо санирали саобраћајни проблем на две године, најдаље три.

А и Бендера бих приупитао, као становника центра града који подржава ову твоју идеју а који се толико бори против пешачких зона јер "погоршавају услове живота у центру града" .... да ли би он волео да живи у оваквој Дечанској? Или твојој верзији Дечанске?
 
Pogledajte prilog 3
Pogledajte prilog 2
Pogledajte prilog 1

stf":3h4lt61t je napisao(la):
А и Бендера бих приупитао, као становника центра града који подржава ову твоју идеју а који се толико бори против пешачких зона јер "погоршавају услове живота у центру града" .... да ли би он волео да живи у оваквој Дечанској? Или твојој верзији Дечанске?
giphy.gif


Pa ja već živim u prometnoj drndavoj ulici sa divljim hostelom u zgradi i još divljim klubom pored nje. Da li ti stvarno misliš da bi meni jedna Dečanska bila išta gora nego ovo što trpim sad? :lol:
Pritom ja nisam rekao da podržavam Zumin predlog, već da nije toliko nerazuman kao što vi neki predstavljate. Al dobro, ni prvi ni poslednji put da ti izmišljaš i izvrćeš tuđe reči u nedostatku pravih argumenata. :kafa:
На станици код Храма у смеру ка Коњарнику излазе сви људи из центра који гравитирају ка Клиничком центру и целокупно грађанство Вождовца које се враћа из центра града како би преседали на трамваје и 33, 47, 48. А ко улази? Само људи са Коњарника који били у посети Клиничком центру. И то је тако било и пре реконструкције Славије те померање прелаза нема утицај на ово стајалиште.
Tako je, objasni čoveku. Šta on zna, pa nije kao da je gledao to svojim očima pa da može da priča takve stvari... Deder, objasni ti njemu kako nema pojma. Štaviše, zašto stati tu, što ga usput ne nazoveš i lažovom, kao što si mene na prethodnoj strani?
Али сведоци смо последњих година да број аутомобила драстично почиње да се повећава а број становника је сличан.
Jeste, jeste... Sve one zgrade i naselja što se izgradiše u zadnjih 20 godina, to sve zvrji prazno... :kafa:
Vojvode Stepe ulica, Vojvode Stepe naselje, Veljko Vlahović, Beograd na vodi, Voždove kapije, Skyline... to su sve samo prazne ljušture.
Број аутомобила ће само расти и расти а ми не можемо улице бесомучно ширити јер је свет доказао да је то бесмислено и констрапродуктивно.
A šta kaže svet za metro? I za kvalitet javnog prevoza? I za urbanizam odnosno model grada koji u koncentričnim krugovima raste u širinu i gde se stambene zone prostiru poput tepiha dalje i dalje od centra? A ne kao ovde, da se gleda da se sve nabije jedno drugom na glavu a prostor za prolaz isti kao za vreme vladavine Kneza Miloša.
Уосталом, Дечанска је и сада једна од најнехуманијих улица у центру града.
A inače je puna sadržaja i bitna za pešake mani ga mito... :lol: Svaki turista kad dođe u Beograd, prvo što pita da vidi jeste Dečanska ulica. :mrgreen:

Inače, za nekoga ko sve zna najbolje, ko se ne druži sa ''dunđerima'' i ko se zavetovao da više ne razgovara sa mnom... nešto se mnogo kačiš za mene. :mrgreen:
 
Ako nekog zanima ceo klip iz kog je slika iz onog mima:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=UQ-uRojUj94[/youtube]


Apsolutna je istina da se u svetu danas aktivno radi na smanjenju broja traka i da je empirijski dokazano da širenje traka pomogne kratkoročno, ali dugoročno samo pogorša problem. Potrebni su metro i alternativni pravci, a ne da od tačke A do tačke B možete samo preko 2 rute u gradu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=680019#p680019:24ozibml je napisao(la):
stf » Чет Нов 14, 2019 11:35 am[/url]":24ozibml]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=679792#p679792:24ozibml je napisao(la):
Дошљак » 13 Нов 2019 04:58 pm[/url]":24ozibml]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=679750#p679750:24ozibml je napisao(la):
stf » Сре Нов 13, 2019 3:19 pm[/url]":24ozibml]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=679715#p679715:24ozibml je napisao(la):
Bender Rodriguez » 13 Нов 2019 02:09 pm[/url]":24ozibml]Trenutno sr/tanje na potezu Studentski trg - Hram:
Zglobni 31 polazi i na Teraziiama se puni, na Slaviji postaje pun a vec kod Hrama je nemoguce vise uci u njega.
На основу само ове реченице могу да посумњам у твоје виђење целокупне ситуације. 31 користим цео живот и он се 50% испразни код Храма у апсолутно сваком могућем поласку и то је заправо станица на којој се у њега најлакше улази. :wink:
31 у смеру ка центру или у смеру ка Коњарнику? Ка Коњарнику код Храма из препуног аутобуса изађе око 20 путника а на станици га чека најмање 50 путника, махом пензионера и старијих људи који опколе врата како аутобус стане на стајалишту и нагрну да улазе и пре него што сви који су кренули да излазе изађу.

Ниси у праву. На станици код Храма у смеру ка Коњарнику излазе сви људи из центра који гравитирају ка Клиничком центру и целокупно грађанство Вождовца које се враћа из центра града како би преседали на трамваје и 33, 47, 48. А ко улази? Само људи са Коњарника који били у посети Клиничком центру. И то је тако било и пре реконструкције Славије те померање прелаза нема утицај на ово стајалиште.

А где су ту људи који иду са 31 до Шумица и Устаничке да преседају даље? А Коњарник је као мало насеље, без гомиле прензионера који иду до и од клиничког центра? А где живе запослени клиничког центра? Не треба заборавити и то да многи преседају са Зеленог венца на Теразије, па даље иду иначе и до клиничког центра. Веза 15/84/704/706/707-31 је много поузданија и бржа од 83 и 78 на релацији Земун-Славија и даље.
Иначе 31 користим сваки дан.
 
Vrh