Šta je novo?

Реконструкција Трга Републике

astrodule":2fl1gxo7 je napisao(la):
Jedno pitanje - zašto preslaganje ide toliko sporo? Ima milion radnika, ali ne ide baš toliko brzo koliko mi se čini da bi moglo.
Pa to je pitanje za članove ovog foruma koji do pre neki dan/nedelju tvrdili da je to "normalno, jer se ništa nije radilo 20-30 godina i normalno je da se sve radi u isto vreme i da fali radnika..."

Sent from my moto g(6) play using Tapatalk
 
A sada spektakl!
Jel zamenik rekao da je rekonstrukcija rekonstrukcije zbog biciklista?E pa evo i biciklističke staze.
HAHAHAHA ja ne mogu da verujem,pa ovi prevazilaze sebe.
9d3cb5adb8d4fb76e9f3d3c6074412fe.jpg
d5e8bd751b253268eff51f09d5ce3095.jpg
0bbf9398c009e6b9ff20a358bf491f5d.jpg
a2e5f76347599f3792bc6b8fa1ee801a.jpg
184c85304ea6deb2a7ead645a6639ee2.jpg
b8c3d223b2d9a847eb7a00d4e9f199ba.jpg


Послато са SM-J530F помоћу Тапатока
 
Ja apsolutno jesam za ovaj London fazon po celom centru, ali da bismo to uradili potrebno je skloniti dobar deo parking mesta sa trase.
 
Ta ulica uopšte nema potrebe za biciklističkom stazom. Štaviše, bici staza će samo stvoriti probleme jer će sad sav saobraćaj da se gužva u jednu mutant-traku, a na delu kod Studentskog trga turistički autobusi će nastaviti da se parkiraju pored ivičnjaka odnosno posred nove staze. Sve u svemu, Vasina i Studentski trg imaju potrebe za bici stazom taman koliko i krak Nušićeve za gradskim prevozom...

Potpuno besmislen potez. Al opet, ništa neočekivano od ekipe koja prvo postavlja kamenčuge pa tek onda shvati da nisu za grad.
 
Sacuvaj boze.. a sta je sa ovim delom nekadasnje trake od koje su "ujeli" traku za bicikloste? Jel to da biciklisti mogu da se voze jedan pored drugog ili je to neka nicija teritorija
 
Vesić i Vučić su potpuno urušili sistem (koji nikada ni nije dobro funkcionisao)

Oni crtaju auto-puteve, premeštaju brda, sklanjaju satove sa Trga, crtaju bici trake, prevrću kocke... I to sve sami, bez ikakvih planova, bez dozvola, saglasnosti, bez Skupštine...
 
Nemoj da se ljutiš na Groksija, on ne stiže da se pedantnije posveti projektima zato što mora da piše kolumne za Politiku i gostuje kod Čarape.
A za ovog drugog nadam se da ne moram ni da pišem. Ajd' ti radi 25 sati dnevno pa da te vidim koliko bi imao vremena za druge stvari... :)
 
Do sada je rizle bilo na kolovozu samo zimi i to samo ponekad dok je sneg sa vise od minus 4, a sada ce je, bojim se, sudeci po ovim rizl-fugama, biti i tokom cele godine.
Bice zanimljivo ``ispostovanim`` motorciklistima (i biciklistima), pre svega onima koji zure na skuterima mnogobrojnih ``kurir servisa``i raznosacima ``brze hrane`` kad u zurbi ka musterijama - svoje hitre skutere - zalome iz Kolarceve ka Vasinoj, pa odmah zurno odu u kontra zalom - ka Francuskoj, sto bi rekli u tu dvostruku sikanu, a dole lezi ostra rizla, koja je nekim cudom izmilela izmedju kocki na povrsinu, pa vrebajuci svoju priliku legla na glatku stranu granita, onako - zamascenog od odrzavanja donjeg postroja GSP-a kolomazom.......Molice - nadlezne- da obrnu nazad onu ostru stranu kocke.....A i Glass Servis bi mogao da otvori predstavnistvo u parku kod Doma vojske.....
 
Da li ovo znači da neće biti Sikine zaštite protiv prodiranja vode u podlogu, sada već i podlogu blokova i podlogu asvalta (kroz rupe)? Ili će naknadno da vade deo ovog šljunka pa da vodonepropusni sloj stavljaju posle?

Pa neko reče i da će pikovati kamen da ne bi bio previše gladak. Koliko je to pouzdana informacija?

Što se tiče biciklističkih staza, problem će biti parkiranje vozila, stajanje taksija, stanice GSP-a i to što sada biciklisti MORAJU da voze ovom trakom, preko šahtova koji su kod nas retko kada zadugo u nivou asvalta i glatko povezani sa njim. Pa je često vožnja preko pravih kratera oko šahta i bukvalno opasna za njih.

0ce5b31071d6daceab42ba0c0800638e.jpg
 
Sika je trebala biti u fundusu uz istovremeno full zalivanje drugom vrstom sike, Sto bi rekli Bosanci, svaka ta kocka je morala da sedne ko Beg u udobnu mekanu sofu od Sike i da se dobro zalije okolo, do najsitnije pore drugom Sikom za ususkavanje, pa da tako meraci do vremena totalne ukrucenosti (makar i posle roka), a te nasim neimarima omiljene - Sikine ``kobasice`` samo predstavljaju dobar izgovor i tamne naocare - za neiskusne/nestrucne narucioce i nadzor bez ocinjeg vida.....
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=662593#p662593:2343oibc je napisao(la):
Zuma » 21 Sep 2019 04:24 pm[/url]":2343oibc]

Pa neko reče i da će pikovati kamen da ne bi bio previše gladak. Koliko je to pouzdana informacija?

Мислим да пиковање није помињано као да ће га засигурно радити, већ само као могућност како да реше проблем глатких површина.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=662629#p662629:tknio45j je napisao(la):
Nurko7000 » Sub Sep 21, 2019 7:48 pm[/url]":tknio45j]

Мислим да пиковање није помињано као да ће га засигурно радити, већ само као могућност како да реше проблем глатких површина.

ma kao da živimo epizodu Monti Pajtona.

A smejao sam se Skoplju :(
 
Nisu valjda ludi da pikuju taj granit?

Sent from my SM-G970F using Tapatalk
 
Па верујем да је најмање вероватно да ће да га загладе да буде као стакло. Пиковање, штоковање гранита ради већина каменорезаца, то је једноставна машина. Можда ће и гребати или оставити како јесте, али ја бих лично највише волио да га обликују цепањем - овај пут како треба, јер то некако најлепше изгледа.
 
Nešto razmišljam, možda je sva neudobnost i truckanje i buka dolazila od konstantnog rada gore dole granitnih blokova (tj, kocki). Tj, nekih kocki, jer nisu sve potonule.

Na žalost, sada nikada nećemo saznati da li bi kolovoz bio toliko bučan i neudoban da je urađeno po projektu, tj, da su kocke bile ubetonirane u podlogu.

Na još jednu žalost, propuštena je prilika da se malo prošara kolovoz cepanom stranom kocki. Npr, mogla je cepana strana da ide uz trotoare i na par mesta su mogli da celom dužinom stave cepanu stranu kao neke mini ležeće policajce.
 
Nije to bilo zbog pomeranja kocki, vozio sam se trolejbusom preko njih dan posto je pusten saobracaj i bio je haos jos tad. Jednostavno one kamencuge nisu za saobracaj.

Slazem se za ideju o lezecim (bilo koje vrste) jos od starta.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=662629#p662629:2542rxh7 je napisao(la):
Nurko7000 » 21 Sep 2019 06:48 pm[/url]":2542rxh7]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=662593#p662593:2542rxh7 je napisao(la):
Zuma » 21 Sep 2019 04:24 pm[/url]":2542rxh7]
Pa neko reče i da će pikovati kamen da ne bi bio previše gladak. Koliko je to pouzdana informacija?
Мислим да пиковање није помињано као да ће га засигурно радити, већ само као могућност како да реше проблем глатких површина.
Dobro, onda da kažem uslovno: AKO imaju nameru da rade pikovanje, onda se ono mora raditi pre zaptivanja vrhova kaldrme protiv prodiranja vode. Naravno, AKO upšte imaju nameru da rade i to. A ako nemaju nameru (ovo poslednje, zaptivanje), onda otvaraju potpuno slobodan put vodi, svim budućim polivačima ulica, svim kišama i otopljenom snegu. Naravno, čak i ako rade zaptivanje to neće previše pomoći, a svakako ne za dugo, jer ono ni u početku nije apsolutno, a pogotovo ne kasnije. Tako da će voda svejedno da prolazi. Pa, kako sada stvari stoje, i ako ostavimo za kasnije otvoreno pitanje da li će sada preduzete mere protiv tonjenja blokova zbog migracije peska ispod njih biti dovoljne, ostaju nam još bar dva očigledno loša izbora koja su sigurno suprotna svim prihvaćenim pravilima u pravljenju puteva:

1. Bušenjem rupa u asvaltu je otvoren put vodi direktno u osnovu puta, gde će ona sigurno početi da ga ispira.
2. Ako kaldrmu ne budu naknadno pikovali, površina fino rezanog granita je previše klizava za put. Bez naknadne obrade ovo je previše opasno, POGOTOVO na mestu gde ima mnogo pešaka i dece koja zbog velikog prostora slobodno trče, tako da uvek iznenadno mogu da izlete na ulicu pod točkove automobila koji na ovome NE MOGU dovoljno brzo da ukoče. A ako to misle da rade, onda moraju odmah, pre zaptivanja protiv vode. Što znači da ne mogu da otvore Trg Republike za saobraćaj sve do nabavke te mašine i završetka čitavog posla, i pikovanja i (privremene) zaštite od vode.

 
Bender Rodriguez":3q76bdps je napisao(la):
Nije to bilo zbog pomeranja kocki, vozio sam se trolejbusom preko njih dan posto je pusten saobracaj i bio je haos jos tad. Jednostavno one kamencuge nisu za saobracaj.

Slazem se za ideju o lezecim (bilo koje vrste) jos od starta.
Onda mi nije jasno koja je svrha takve obrade kamena? Za hodanje je još manje udobno. Gde se primenjuje takav kamen? Ja ponavljam da ga nikad nisam video.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=662658#p662658:mgi7gegv je napisao(la):
astrodule » Sub Sep 21, 2019 9:45 pm[/url]":mgi7gegv]Kao da kupiš italijanske pločice za kupatilo, ali uradiš lošu podlogu, pa onda smisliš da okreneš pločice naopako i tako...
2503617651.gif
479116528.gif
4022889699.gif


1183843469.gif
 
Vrh