Šta je novo?

"Окретнице-Терминуси" јавног градског превоза

Ovde i palme da zabodu ne može da se spreči da temperatura ne dostigne 130 Farenhajta u vreme letnjih žega. Ovo je idealno mesto da se preko celog platoa digne visoka konstrukcija i pokrije solarnim panelima, 'em ladovina 'em struja. Pa da odatle poteraju krdo el.autobusa i trola na sve strane... Gde smo mi od toga...!?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=400081#p400081:tcbiizhy je napisao(la):
direktor » 06 Авг 2016 02:15 pm[/url]":tcbiizhy]Firmi iz sabca koja je projektovala naplatiti sve greske i boju ivicnjaka i sto nema cesme za putnike
Da vidimo kako ce izgledati infotable i informatika za putnike
Izvodjacu svaka cast kad bi stavili jednu cesmu u dogovoru sa bvk kao donaciju ili tako nesto
Gago +
]"]@Директоре, пројектантска кућа је из Шида, „Шид Пројект“. Ти изгледа и брзо читаш, осим што брзо куцаш :wink: Морам мало да те пецнем, знам да се не љутиш :D
Пренећу твој предлог извођачу радова тј. АР-Градњи. Мада би то пре требало да уради ДЈП.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=400095#p400095:tcbiizhy je napisao(la):
Žika » 06 Авг 2016 04:52 pm[/url]":tcbiizhy]
Kako će biti rešeno uključivanje autobusa sa okretnice ?
Semafor ili samo saob. znaci ?
Kako vidim biće tu malo problema sa preglednošću.
@Жико, само саобраћајни знаци, нема потребе за семафорима, ионако их има по граду мали милион, још само овде треба. Ионако је семафор ту одмах на раскрсници Владимира Поповића и оне интерне саобраћајнице, а да се постави још један семафор у овој улици пре излаза из окретнице, а размакје мање од 50 метар, би био чист безобразлук. Постављао сам већ цртеж са саобраћајном ситуацијом и знацима, али ево још једном.
Доста је овде прегледно, тако да неће бити проблем са прегледношћу при изласку аутобуса са окретнице. Има периода кад по минут-два не прође ни једно возило десном траком ове улице.
Pogledajte prilog 1

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=400117#p400117:tcbiizhy je napisao(la):
11030 » 06 Авг 2016 11:33 pm[/url]":tcbiizhy]Hoce li neko drvo da zasade?
@11030, ниси пазила на часу. Наравно да ће засадити, писао сам о томе. Ево цртежа са зеленим површинама и растињем на окретници, а прочитај и у конкурсној документацији на 66. страни. А да се не би мучила, ево у једној реченици: „На локацији окретнице ободно предвидети обнову травњака и садњу дрвореда уз тротоар у дужини од око 100 метара.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=398673#p398673:3mahuntm je napisao(la):
Čika Brana » Sat Jul 23, 2016 11:26 pm[/url]":3mahuntm] Овако ће се сваки час глодати асфалт и уклањати колотрази.
Koliko sam video u projektu, kolovoz je dimenzionisan za tesko saobracajno opterecenje (kao na autoputevima) i ako bude dobro izvedeno ne bi trebalo da bude kolotraga min sledećih 10-15 godina. Oko dileme beton vs asfalt, Direkcija za javni saobraćaj eksplicitno traži na novim stajalištima da bude asfalt. Naime, betonske ploče su povezane moždanicima (čeličnim šipkama), a zazor između ploča se popunjava bitumenom. Betonske ploče su odlične, ali moraju se održavati: bitumen propada i mora da se obnavlja, a moždanici korodiraju. Održavanje stajališta je u nadležnosti DJS, koji pare za to nemaju. Jasno je da je na mestima usporenja i ubrzanja bolji beton, ali su izračunali da bez održavanja asfalt duže traje od betona. Katastrofa, ali rade najbolje u ovim uslovima.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=398673#p398673:3mahuntm je napisao(la):
Čika Brana » Sat Jul 23, 2016 11:26 pm[/url]":3mahuntm]Очекивао сам да ће стајалишта бити армирано бетонска обзиром да је цела површина изложена сунцу од зоре до сумрака.
Za razliku od svih drugih asfaltnih puteva na svetu koji imaju suncobrane pa nisu po ceo dan na suncu :D Šalim se, naravno, beton ima bolju refleksiju (albedo), i bolji je za mikroklimu, ali ima i gomilu nedostataka. Nadam se da će doći vreme kad će ovakve stvari ući u pravila planiranja gradova. Do tada se samo nadamo da će neko otkriti jeftin beli asfalt

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=399469#p399469:3mahuntm je napisao(la):
direktor » Sun Jul 31, 2016 3:23 pm[/url]":3mahuntm]A gdje je tu cesma za putnike

Česma nije u uslovima nadležnih institucija (projektom zadatku) i tu je kraj priče. Mogao bi projektant da napravi Zahin paviljon umesto stajališta, ali sve preko projektnog zadatka izvođač ne izvodi (jer mu to nije plaćeno).

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=398681#p398681:3mahuntm je napisao(la):
direktor » Sun Jul 24, 2016 12:04 am[/url]":3mahuntm]Pitanje sto ivicnjaci nisu bjele bolje i model za nbg
Izvođač sarađuje sa betonjarom Čačak koja ima samo sive ivičnjake. Projektanti izbegavaju model za nbg jer je potpuna katastrofa od ivičnjaka, tzv lansirni ivičnjak. On ima ivicu pod 45 stepeni koja nema nikakvu drugu ulogu osim da lansira vozilo koje pređe preko nje. Kako ovde ivičnjak mora da zaštiti putnike od vozila, ivičnjak treba da odbije točak autobusa, a ne da mu dozvoli da se popne, zbog čega se koriste ovi ivičnjaci sa slike.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=400117#p400117:3mahuntm je napisao(la):
11030 » Sat Aug 06, 2016 10:33 pm[/url]":3mahuntm]Hoce li neko drvo da zasade?
U projektu postoji vrlo ambiciozan plan hortikulture, vrednost zeleniša je oko 1/9 vrednosti celog terminusa, valjda će biti ispoštovano. Ovo zeleno ostrvo je ubačeno da se smanji površina asfalta i zasadi nešto. Videćemo kako će izgledati. :gobb:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=400222#p400222:qlifh02d je napisao(la):
TranspoWarrior » 08 Aug 2016 00:04[/url]":qlifh02d][
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=399469#p399469:qlifh02d je napisao(la):
direktor » Sun Jul 31, 2016 3:23 pm[/url]":qlifh02d]A gdje je tu cesma za putnike

Česma nije u uslovima nadležnih institucija (projektom zadatku) i tu je kraj priče. Mogao bi projektant da napravi Zahin paviljon umesto stajališta, ali sve preko projektnog zadatka izvođač ne izvodi (jer mu to nije plaćeno).

Privilegija je dobiti projektni zadatak i čast da se izvede u Bgdu
a to gradjani debelo i masno plačaju.
Uskrati nam naj običniju česmu od 100-200 evra
i ako desetine hihljada evra završava u nj. djepovima je sramotno

Da nije samo blebetanja vec da se sprovodi Istinska borba protiv oprtunizma, javašluka i gramzivosti iz gradskog budjeta
takvi nebi mi više u Bgdu ni kamen na kamenu isprojektovali a kamoli sazidali
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=400222#p400222:1ozgexxk je napisao(la):
TranspoWarrior » Pon Avg 08, 2016 1:04 am[/url]":1ozgexxk]
Izvođač sarađuje sa betonjarom Čačak koja ima samo sive ivičnjake. Projektanti izbegavaju model za nbg jer je potpuna katastrofa od ivičnjaka, tzv lansirni ivičnjak. On ima ivicu pod 45 stepeni koja nema nikakvu drugu ulogu osim da lansira vozilo koje pređe preko nje. Kako ovde ivičnjak mora da zaštiti putnike od vozila, ivičnjak treba da odbije točak autobusa, a ne da mu dozvoli da se popne, zbog čega se koriste ovi ivičnjaci sa slike.

Neće ni ivičnak sa uglom 90 stepeni sa bilo šta spreči u lansiranju a najmanje autobus. A napraviće štetu u strukturi samog pneumatika koji je posle veoma opasan.
 
Lepo za bilje i drvece, drago mi je. A sta je predvidjeno na okretnici kod Usca? Wc, cesma, koje linije ce tu okretati?
 
8f66a90f4421c9bc75bb50f86765cf20.jpg


Da li je ovo pocela izgradnja nove okretnice ili je nesto drugo u pitanju?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Слике 08. август 2016.

Почела је да се ради и окретница на Ушћу. Дужина саме окретнице је 126 метара, ширине 5,5 метара, рачунајући одмах од почетка улице Ушће, тј. од скретања из Булевара Николе Тесле.
Цртежи окретнице и скица са табле.
Pogledajte prilog 22
Pogledajte prilog 21
Pogledajte prilog 20

Екипа извођача радова АР-Градње, је део где ће бити окретница скинула асфалт и подлогу са дела коловоза улице Ушће и целе ширине тротоара.
Pogledajte prilog 19
Pogledajte prilog 18
Pogledajte prilog 17
Pogledajte prilog 16
Pogledajte prilog 15
Pogledajte prilog 14
Pogledajte prilog 13
Pogledajte prilog 12
Pogledajte prilog 11
Pogledajte prilog 10
Pogledajte prilog 9

Раније постављени оптички каблови у тротоару, на неких 10 цм дубине, нису ни били уцртани у плану постојећих инсталација за овај део. Срећом па се по ископаним и касније заливеним каналима зна да су ту ти каблови, па се пажљиво радило на њиховом измештању да не сметају садашњим почетним радовима. Касније ће се вратити, али ће бити постављени на већу дубину, и наравно уцртани у план инсталација.
Pogledajte prilog 8
Pogledajte prilog 7
Pogledajte prilog 6
Pogledajte prilog 5

Ископани део коловоза и тротоара је неких 60 цм. дубине
Pogledajte prilog 4
Pogledajte prilog 3

Неки пут се морају и удруженим снагама преносити стари ивичњаци.
Pogledajte prilog 2
Pogledajte prilog 1

Договор за даље активности на градилишту.
 
Maja djricic dgovorni projektant valjda je ovdje stavila bjele ivicnjake uh
 
08e0d55c9e90668b08d9e899c25a114e.jpg


Vec je jasno,buduca okretnica linija 27,27e,96...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Po planu u Dunavskoj ulici kada se napravi terminus okretace se linije 32,32e,35 i 43 sad se postavlja pitanje koje ce se to linije okretati na uscu a koje u bloku 42? Ostaje nam bus 31 kao i linije koje saobracaju do Zelenog Venca


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Zašto 31 ima specijalan tretman pa on mora ići negde na Dorćol, a i trenutno je jedini autobus koji okreće na Studentskom trgu?
 
Ja mislim da nece ici 31 do usca ipak je to jedna od opterecenih linija a kako u usce dolaze ljudi iz svih krajeva vrlo verovatno da bi ona bila vec prepuna i pre nego sto prodje terazijski tunel a sto se linija32 35 96 tice bas je dobro sto ce ici na novu okretnicu ima dosta da rasterete 95 i 16


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Boltar mogao bi biti malo kulturniji da neides u padinjak
 
Otkud se sada spominje linija 32? Zar ona ne ostaje na svom terminusu (Vukov Spomenik) ?
 
Ovo u Vladimira Popovica je toliko lose u najjavi, bezbednost ugrozena, ivicnjaci, trotoari krajnje lose i traljavo uradjeno. 27 treba da ide u Dunavsku, jer ako dodje do toga, veza Bulevar - Trg ostaje 26, a to ne valja. U Dunavsku treba da ide 27, jer ostaje kao podrska 26, a i smanjio bi se pritisak na istu, obzirom da 26 je solo linija...
 
Zezeljko":3a7emsy9 je napisao(la):
Otkud se sada spominje linija 32? Zar ona ne ostaje na svom terminusu (Vukov Spomenik) ?

Ne znam stvarno to procitah u Novostima moguce da su i oni napravili stamparsku gresku ima mnogo nelogicnosti u tekstu po njima ispada da se terminus na uscu pravi da bi se busevi sa druge strane zelenjaka prebacili tu mada ne znam samo kojim putem


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Обзиром да на станици "Старо сајмиште" преседам направих још пар сличица телефоном.
Pogledajte prilog 12
Pogledajte prilog 11
Pogledajte prilog 10
Pogledajte prilog 9
Pogledajte prilog 8
Pogledajte prilog 7
Pogledajte prilog 6
Pogledajte prilog 5
Pogledajte prilog 4
Остало је да се поплоча око бочног стајалишта
Pogledajte prilog 3
и овог острвског стајалишта.
Pogledajte prilog 2
И даље ми није јасно како ће ова окретница функционисати. Куда ће се улазити, а куда излазити из окретнице? Где ће чекати аутобуси који раније дођу? У сваком случају помало незгодно за з'лобне аутобусе.
Постоје сливници који имају поклопац у нивоу пешачке стазе, тротоара.
Pogledajte prilog 1
Овакви, увучени сливници могу само на централним, разделним острвима и тамо где је поред коловоза зелени појас. Ово је душу дало за ломљење ногу, а о слепима и слабовидима да не причам!?!?
Инсистирати да се овај сливник промени! :bash:
 
Vrh