Šta je novo?

"Окретнице-Терминуси" јавног градског превоза

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=429213#p429213:3be0qs8e je napisao(la):
Гага » January 22nd, 2017, 2:10 am[/url]":3be0qs8e]Ако нисте чули, и прва метро линија у Београду ће бити Бежанијска коса - Миријево, и пролазиће испод блока 38 :)
Taman onda možemo da 74 i 65 skratimo i izmestimo iz Mirijeva i Bežanijske kose. :)
 
Za Soleta:
Linija 51 da se ukine.....predlog da se 49 produzi na B.Vode....dolazilo bi se brze do Dragise Misovica na samo dve stanice od Autokomande....ko zeli tu prededa na 42,59,78 do Slavije.
Linija 39 da ide iz Kumodraza do Bloka 20....sa Autokomande silazak na autoput i okretanje u Bloku 20.
To podrazumeva i mogucnost uvodjenja lokalne tramvajske linije Gospodarska Mehana-Slavija..tako da putnici sa linije 39 na Slaviju mogu sa Autokomande sa 47 48 42 59 78,a ako bi sisli na Mostaru,imali bi ispod tramvaj do Slavije.
Linija 59 ili linija 42 da se okrecu na Zvezdari(okretnica 55) .Opet sve radi rastetecenja Slavije,a i Juzni Bulevar dobija jos jednu liniju.
Linije iz pravca Umke i Ostruznice istaviti da okrecu ispod Mostara posto putnike ostave na Sajmu,tom pomocnom saobracajnicom se vracaju u smer ka periferiji i putnike uzimaju na Sajmu.
Novom saobracajnicom kroz Prokop pustiti samo trolejbuse naravno uz novu infrastrukturu.
Svim ovim sto predlazem,izbegava se moram reci trenutno potpuno bespotrebno zatrpavanje Prokopa linijama u okolini stadiona sto je isto tako jos jedna nepredvidiva okolnost koja moze samo dodatno da stvara probleme.Nema nikakve potrebe da guramo 59 do NBGD kroz GZS kada vec imamo 78 koja to vec radi ka Zemunu,a imamo autoput i na primer 39 koja moze komotno da ide bez zaglavljivanja u guzvi na GZS I Slaviji.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=429214#p429214:27qu3rur je napisao(la):
Bumbarevo brdo » 22 Јан 2017 01:20 am[/url]":27qu3rur]Bravo komso, i dragan ce da se obraduje.
Ova spodoba ga bruka ovde, izmisljajuci nekakav sukob, a ja sa covekom imam najnormalnije odnose.
Хвала комшија Бумбаре.
И мени би метро одговарао од Косе до блика 38 :D :wink: , ионако сваки други дан одем до мајке која живи у том блоку, а и ја сам ту живео неких 25 година. А онда и не бих преседао са 72,74 или 75 па на 65 до блока 38.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=429223#p429223:y74cigwk je napisao(la):
predrag1978 » January 22nd, 2017, 2:54 am[/url]":y74cigwk]Za Soleta:
Svim ovim sto predlazem,izbegava se moram reci trenutno potpuno bespotrebno zatrpavanje Prokopa linijama u okolini stadiona sto je isto tako jos jedna nepredvidiva okolnost koja moze samo dodatno da stvara probleme.
Tačno , ali mislim da je mnogo bolje da se linije okreću na Prokopu nego kod Mostara , jer to mi se čini kao najbolja alternativa za rasterećenje GŽS , trenutno , a da se ne kače gužve. Predložene linije nisu visokofrekfentne , tako da ne bi stvarale gužvu na okretnici kod Prokopa. Ako bi se jednog dana izgradila okretnica na Mostaru , mogle bi da se skrate do tamo. Što se tiče ostalih predloga za prolazne linije u zoni Prokopa , stavio sam ih više , računajući na to da neće sve predloge prihvatiti , već da će se odlučiti za jedan deo , a i kako bi se adekvatno ispratilo delično izmeštanje linija sa GŽS , kako ne bi smo više imali , ili barem u što manjem broju , situaciju koju je naveo Karlo , da čovek koji je došao vozom iz Niša , radije čeka pola sata BG: voz , nego da se lomata okolo naokolo da bi došao do najbližeg gradskog prevoza. Približavanjem linija gradskog prevoza Prokopu , uz penjanje uz stepenice dolazimo do njih , i tu prestaje svaka dalja peripetija.

P.S.

O ostalim predlozima ću ti detaljnije pisati sutra.
 
@Bumbarevo brdo
Да не чупамо цитате, тачно је да Соле у овој прилици брани неодбрањиво, везано за 39. Та линија је тренутно најбоља веза Насеља Степа Степановић, Кумодража 2 и једног дела Вождовца са централним деловима града. Да иде даље од Славије на север, заглавила би и била непоуздана као 33 и 78, а на самој Славији постоје многе могућности преседања на снопове линија, који једино као такви могу бити иоле поуздани.

Има једно потенцијално добро решење за везивање тих делова града на Прокоп, а то је 33л: Прокоп - Војводе Степе - Кумодраж.
- Регулише се непоузданост 33, јер линија избегава све "чепове" од Аутокоманде па све до Панчевачког моста.
- У развијеној варијанти, могућност везивања, на пример, са Чукаричком падином. Подсећамо да су загушења са дела Мостар - Чукарица
пренета на друге делове мреже улица.

И да, има смисла полако и сигурно натрпавати линије на Прокоп, ако смо га већ прихватили као решење. Савски трг је имао све и представљао спонтано надовезивање на систем звани велики град. На Прокопу је све вештачко, тако ће и вештачко бити свако надовезивање и стварање, по логици градње главних станица, највећег чворишта јавног превоза у Београду. Први кораци би били безболни и за бар нешто корисни захвати, попут 33л, и преусмеравање међу Сајмом и Савским тргом празних аутобуса на линији 51 на Прокоп.

Од оног снопа Чукаричких линија 91, 92, 511, 551, 552, 553, премештање 511, најкоришћеније најпопуњеније и артеријске линије са Савског трга би могло изазвати можда и оружане сукобе. Већи изглед има, ако се већ сели терминус Савски трг, да линија окреће у Блоку 20. Ове остале линије (на жалост) иду као антибиотик. На пример, иако све иду у Остружницу, сасвим је нормално да пола сата нема превоза до исте, па онда конвој.

А за доњи део Прокопа нема за сада технички и финансијски заокружених планова. А и да има, требало би бар 2 године да се реализују. До тада, дај да добијемо бар нешто од живота.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=429247#p429247:uvxrxgiv je napisao(la):
Karlo del Ponte » January 22nd, 2017, 11:16 am[/url]":uvxrxgiv]И да, има смисла полако и сигурно натрпавати линије на Прокоп, ако смо га већ прихватили као решење. Савски трг је имао све и представљао спонтано надовезивање на систем звани велики град. На Прокопу је све вештачко, тако ће и вештачко бити свако надовезивање и стварање, по логици градње главних станица, највећег чворишта јавног превоза у Београду. Први кораци би били безболни и за бар нешто корисни захвати, попут 33л, и преусмеравање међу Сајмом и Савским тргом празних аутобуса на линији 51 на Прокоп.
:kk:

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=429247#p429247:uvxrxgiv je napisao(la):
Karlo del Ponte » January 22nd, 2017, 11:16 am[/url]":uvxrxgiv]Од оног снопа Чукаричких линија 91, 92, 511, 551, 552, 553, премештање 511, најкоришћеније најпопуњеније и артеријске линије са Савског трга би могло изазвати можда и оружане сукобе. Већи изглед има, ако се већ сели терминус Савски трг, да линија окреће у Блоку 20. Ове остале линије (на жалост) иду као антибиотик. На пример, иако све иду у Остружницу, сасвим је нормално да пола сата нема превоза до исте, па онда конвој.
Slažem se. zato sam i predložio linije 92 i 552 da se okeću na Prokopu kao alternativi. Linije 91 , 511 , 551 i 553 bi mogle do bloka 20 (u slučaju ukidanja GŽS kao okretnice , dok 46 da produži od Mostara do buduće okretnice u bloku 42 , jer Mirijevci su više puta istakli da im to više opdgovara , a veza Južnog bulevara i Gospodara Vučića sa centrom se ne gubi , jer postoji više presedanja na frekfentne linije ka centru) , dok za 601 postoji više varijanti , i nisam siguran šta bi bilo najbolje rešenje , ali svakako skraćenje do bloka 42 , kao jedno od rešenja bi bilo loše.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=429247#p429247:uvxrxgiv je napisao(la):
Karlo del Ponte » January 22nd, 2017, 11:16 am[/url]":uvxrxgiv]А за доњи део Прокопа нема за сада технички и финансијски заокружених планова. А и да има, требало би бар 2 године да се реализују. До тада, дај да добијемо бар нешто од живота.
Tačno tako. Ovo je suština cele rasprave.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=429198#p429198:1r06dvpw je napisao(la):
Bumbarevo brdo » January 22nd, 2017, 1:06 am[/url]":1r06dvpw]
Bez ikakvog povoda, u svaku diskusiju uvlaci bež kosu, trazio sam da nađe bar jedan moj komentar u kojem trazim nove linije za svoje, nisam dobio odgovor. Evo prvi cu da potpisem da se vecina tih nabrojanih duh-antibiotik linija skloni sa bež kose.
Odgovor si odavno dobio , ali da bi ga shvatio , moraš da naučiš razliku između upotrebe "Vi" i "vi". Ja sam prilikom pisanja koristio "vi".
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=429247#p429247:10j996zp je napisao(la):
Karlo del Ponte » Ned Jan 22, 2017 10:16 am[/url]":10j996zp]@Bumbarevo brdo
Tачно је да Соле у овој прилици брани неодбрањиво, везано за 39.
:kk:
Drug kolektor, po pravilu, ili pise izmisljotine (zaleđivanje skretnice na ban brdu) ili brani neodbranjivo.
Ali to su vec price o praznim limenkama.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=429223#p429223:12xptj8w je napisao(la):
predrag1978 » January 22nd, 2017, 2:54 am[/url]":12xptj8w]Za Soleta:
Linija 51 da se ukine.....predlog da se 49 produzi na B.Vode....dolazilo bi se brze do Dragise Misovica na samo dve stanice od Autokomande....ko zeli tu prededa na 42,59,78 do Slavije.
Bolje mi je rešenje koje dao Karlo za 51.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=429223#p429223:12xptj8w je napisao(la):
predrag1978 » January 22nd, 2017, 2:54 am[/url]":12xptj8w]
Linija 39 da ide iz Kumodraza do Bloka 20....sa Autokomande silazak na autoput i okretanje u Bloku 20.
Gde god je to moguće , bilo bi dobro izbeći uključenje / isključenje sa te petlje , zato što znaju autobusi i kada nije špic da se tu zaglave.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=429223#p429223:12xptj8w je napisao(la):
predrag1978 » January 22nd, 2017, 2:54 am[/url]":12xptj8w]Linija 59 ili linija 42 da se okrecu na Zvezdari(okretnica 55) .Opet sve radi rastetecenja Slavije,a i Juzni Bulevar dobija jos jednu liniju. Nema nikakve potrebe da guramo 59 do NBGD kroz GZS kada vec imamo 78 koja to vec radi ka Zemunu,a imamo autoput i na primer 39 koja moze komotno da ide bez zaglavljivanja u guzvi na GZS I Slaviji.
Liniju 42 ni pod razno ne dirati. Ona i ovako kuburi sa brojem vozila , a zamisli tek kada bi se produžila do Cvetka.
Za preusmerenje 59 prema Cvetkovoj pijaci je potrebno 4 dodatna vozila , a za preusmerenje na blok 20 , 1 vozilo , kako bi se zadržao trenutni takt. DJP najviše voli kada se dostavljaju predlozi bez angažovanja dodatnih vozila , ili sa minimalnim brojem vozila. Ako mogu da biraju , shodno rečenom , u slučaju da se odluče za produženje , šta mislis da će da odaberu pre , produženje do Cvetka sa 4 dodatna vozila ili produzenje do bloka 20 sa 1 dodatnim vozilom? Samo izmeštanje linije 59 sa okretnice u Birčaninovoj nije pod obavezno i nešto što mora da se uradi kako bi mogli dalji koraci da se odrade , već ako se odradi , dobro je , ako ne , nije smak sveta.
 
Ok...prihvatam tvoje objasnjenje za Autokomandu,mada ipak velikim delom smatram da je ipak treba zaobilaziti ako je to moguce.Sto se tice 39 i 59,mislim da je i tebi jasno da je autoput idealan za okretnicu u bloku 20.Da li ce to da bude 39 ili 59,nemam problem,ali bih pre ako po tebi zelis 59 tamo,onda nju stavio autoputem do bloka 20 bez ulazenja kroz Slaviju i GZS...To su sad sve finese,moglo bi ili ne bi moglo....a sto se tice linije 51,stojim pri tome da je 49 sa Belih Voda bolje resenje...ne moram tu da se slozim s tobom...mada se secam kad je bila prica oko prebacivanja 55 na Cerak,cini mi se da si ti prvi predlagao ukidanje 51 i preusmerenje 55 na Bele Vode.Ali dobro....misljenja sam da je 51 potrebnija na drugo nacin makar ostala i sa tom numeracijom...
 
....Mrznja i frustracije zbog ova dva naselja ocigledno nema granice. Sta reci, a ne zaplakati....
:lol:
Ne preteruj
ništa više nisu tužnija ni od mojate Bataje...
stim što je Bataja i bolja , mozes da ufatiš i prase kod seljaka
a ovi drugi .... nemaju ni prase .... samo seljaci bez praseta :lool:
 
A ne, druze, mi umesto prasica gajimo koze, one su daleko vise ekoloske.
Mozes redovno da ih vidis oko zel stan tosin bunar, kako bezbrizno brste
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=429307#p429307:zmmf5umv je napisao(la):
Bumbarevo brdo » 22 Jan 2017 15:10[/url]":zmmf5umv]A ne, druze, mi umesto prasica gajimo koze, one su daleko vise ekoloske.
Mozes redovno da ih vidis oko zel stan tosin bunar, kako bezbrizno brste
+1 :D
Upravo to sam i zelo da se pokaže - nema mržnje nema ni ljutnje ni kompleksa

Bgd je jedno, nema ni favorizovanja
samo su neki nj. delovi više zanemareni od dr.

Retke oaze koja imaju bar trunku normalne brige nadležnih nama izgledaju kao favorizacija
pa smo skloni da se oko tih mrvica i grizemo medjusobno
što je verovatno i cilj nadležnih da fokus sa njih , preusmerimo na nas....

Debelo zanemarivanje
okretnice bez javne česme
zelene površine ne održavane, nema ni klupa, nema ni za vozače ništa

Godinama zanemarivano i postalo kao standard izgleda i za nove okretnice
te stanje upropašcenih starih okrentica - preslikavaju i na novo napravljene još se i hvale time :(
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=429247#p429247:1guwjx8c je napisao(la):
Karlo del Ponte » Ned Jan 22, 2017 10:16 am[/url]":1guwjx8c]
До тада, дај да добијемо бар нешто од живота.
Potpuno se slazem, hajde samo da ta resenja budu smislena, a ne iznuđena.
U cekanju na resavanje donje strane, direktno povezivanje citavog juznog beograda na bgd-centar mogla bi da odradi jedna kruzna linija prokop-GO rakovica. Kako bi zahvatila sve kljucne tacke, sa jedne strane od mostara do GO rakovica pratila bi trasu 37, a sa druge bi isla prvobitnom trasom 94. Podrazumeva se da bi isla obostrano, vreme bi cekala na bgd-centru, jos ako bi se uskladila sa dolascima bg-voza, to bi bio pun pogodak za ceo juzni bg, jer bi imali direktnu vezu sa adom, cukaricom, ban brdom, zarkovom, cerakom, vidikovcem, rakovicom, miljakovcem, kan brdom. Sve sa jednom linijom.
Ako smo se slozili da nam sa gornje strane ne ginu obilazno-iznuđena resenja, onda je mozda najbolje da bude kruzna, a i sama konfiguracija terena navodi na to.
Mislim da bi, ipak, od 51 daleko vise koristi bilo ako bi otisla istocno na konjarnik, takva linija bi u svakom trenutku bila puna putnika, a znacajno bi rasteretila 46,55 bez obzira sto ne bi u potpunosti delili trasu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=429283#p429283:2npulj0y je napisao(la):
solecar » Ned Jan 22, 2017 3:07 pm[/url]":2npulj0y]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=429198#p429198:2npulj0y je napisao(la):
Bumbarevo brdo » January 22nd, 2017, 1:06 am[/url]":2npulj0y]
Bez ikakvog povoda, u svaku diskusiju uvlaci bež kosu, trazio sam da nađe bar jedan moj komentar u kojem trazim nove linije za svoje, nisam dobio odgovor. Evo prvi cu da potpisem da se vecina tih nabrojanih duh-antibiotik linija skloni sa bež kose.
Odgovor si odavno dobio , ali da bi ga shvatio , moraš da naučiš razliku između upotrebe "Vi" i "vi". Ja sam prilikom pisanja koristio "vi".
Druze kolektore, ako napises 'vi' to se onda odnosi na sve 'nas', pa samim tim i na mene, gagu ili bilo koga od nas iz naselja. A ti, iznoseci optuzbe da trazimo nove linije, nisi citirao NIKOGA od 'nas'.
Da li sada kapiras ili da angazujemo crtača?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=429322#p429322:39x4830v je napisao(la):
Bumbarevo brdo » January 22nd, 2017, 7:25 pm[/url]":39x4830v]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=429247#p429247:39x4830v je napisao(la):
Karlo del Ponte » Ned Jan 22, 2017 10:16 am[/url]":39x4830v]
До тада, дај да добијемо бар нешто од живота.
Potpuno se slazem, hajde samo da ta resenja budu smislena, a ne iznuđena.
A onda usledi frankenštajn među iznuđenim rešenjima , gde obilazim turistički pola Beograda , u dole citiranom.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=429322#p429322:39x4830v je napisao(la):
Bumbarevo brdo » January 22nd, 2017, 7:25 pm[/url]":39x4830v]U cekanju na resavanje donje strane, direktno povezivanje citavog juznog beograda na bgd-centar mogla bi da odradi jedna kruzna linija prokop-GO rakovica. Kako bi zahvatila sve kljucne tacke, sa jedne strane od mostara do GO rakovica pratila bi trasu 37, a sa druge bi isla prvobitnom trasom 94. Podrazumeva se da bi isla obostrano, vreme bi cekala na bgd-centru, jos ako bi se uskladila sa dolascima bg-voza, to bi bio pun pogodak za ceo juzni bg, jer bi imali direktnu vezu sa adom, cukaricom, ban brdom, zarkovom, cerakom, vidikovcem, rakovicom, miljakovcem, kan brdom. Sve sa jednom linijom.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=429322#p429322:39x4830v je napisao(la):
Bumbarevo brdo » January 22nd, 2017, 7:25 pm[/url]":39x4830v]Ako smo se slozili da nam sa gornje strane ne ginu obilazno-iznuđena resenja, onda je mozda najbolje da bude kruzna, a i sama konfiguracija terena navodi na to.
Nismo se složili , niti ćemo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=429247#p429247:2sx6msjh je napisao(la):
Karlo del Ponte » Ned Jan 22, 2017 10:16 am[/url]":2sx6msjh]
На Прокопу је све вештачко, тако ће и вештачко бити свако надовезивање и стварање...
Druze kolektore, dokle ces vise da se brukas, da si uopste procitao njegov komentar, mozda bi i shvatio da je covek konstatovao isto. Dovoljna je slika tih tvojih nakaradnih predloga, pa je ocigledno da je iznuđeno.
A kada je rec o slaganju, iz citata se vidi kome se obracam, tebi svakako ne. Ali ti si poznata mirođija, to svi znamo.
O benefitima kruznih linija, ocigledno nemas blage veze, ali i to je ona prica o praznim limenkama.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=429331#p429331:1p7ccny8 je napisao(la):
Bumbarevo brdo » January 22nd, 2017, 8:34 pm[/url]":1p7ccny8]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=429247#p429247:1p7ccny8 je napisao(la):
Karlo del Ponte » Ned Jan 22, 2017 10:16 am[/url]":1p7ccny8]
На Прокопу је све вештачко, тако ће и вештачко бити свако надовезивање и стварање...
Druze kolektore, dokle ces vise da se brukas, da si uopste procitao njegov komentar, mozda bi i shvatio da je covek konstatovao isto. Dovoljna je slika tih tvojih nakaradnih predloga, pa je ocigledno da je iznuđeno.
A kada je rec o slaganju, iz citata se vidi kome se obracam, tebi svakako ne. Ali ti si poznata mirođija, to svi znamo.
O benefitima kruznih linija, ocigledno nemas blage veze, ali i to je ona prica o praznim limenkama.
Ako čovek kaže da je na Prokopu sve veštačko , pa i nadovezivanje i stvaranje , to se odnosi i na tu tvoju benefit frankenštajn kružnu liniju. Zašto niko ne koristi liniju 36 , kada već toliko prednosti imaju kružne linije , nego idu sa trolom do Nemanjine i odatle peške do GŽS?
 
Druze kolektore, tebi stvarno treba crtač, drugacije, na zalost, ne razumes. Upravo su svi i konstatovali da je SVE sto dođe na gornju stranu, vestacki i iznuđeno.
A 36 nema putnike zato sto retko ide i nema unutr krug.
Kapiš or no kapiš?
Bojim se da, po obicaju, no kapiš.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=429316#p429316:3gtp50ii je napisao(la):
boca-ica » January 22nd, 2017, 5:52 pm[/url]":3gtp50ii]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=429307#p429307:3gtp50ii je napisao(la):
Bumbarevo brdo » 22 Jan 2017 15:10[/url]":3gtp50ii]A ne, druze, mi umesto prasica gajimo koze, one su daleko vise ekoloske.
Mozes redovno da ih vidis oko zel stan tosin bunar, kako bezbrizno brste
+1 :D
Upravo to sam i zelo da se pokaže - nema mržnje nema ni ljutnje ni kompleksa

Bgd je jedno, nema ni favorizovanja
samo su neki nj. delovi više zanemareni od dr.

Retke oaze koja imaju bar trunku normalne brige nadležnih nama izgledaju kao favorizacija
pa smo skloni da se oko tih mrvica i grizemo medjusobno
što je verovatno i cilj nadležnih da fokus sa njih , preusmerimo na nas....
Da pojedini delovi grada ne izgledaju kao da se još više zanemaruju a "oaze" kao da dobijaju još više pažnje nadležnih , sve bi bilo OK.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=429316#p429316:3gtp50ii je napisao(la):
boca-ica » January 22nd, 2017, 5:52 pm[/url]":3gtp50ii]Debelo zanemarivanje
okretnice bez javne česme
zelene površine ne održavane, nema ni klupa, nema ni za vozače ništa

Godinama zanemarivano i postalo kao standard izgleda i za nove okretnice
te stanje upropašcenih starih okrentica - preslikavaju i na novo napravljene još se i hvale time :(
I ne samo za okretnice , nego i za pojedine linijske poteze. Umesto da se vodi podjednaka briga o svim linijama u gradu , imamo pojedine poteze koji su tuga božja u gotovo svakom pogledu , a druge poteze gde je sve lepo i ružičasto. I onda i ne čudi što imamo prepirke , i što ispada da nije normalno kada neko hoće da svoj zapušteni kraj pretvori u nešto što bi makar malo moglo da zaliči na neku od retkih oaza , i što umesto da jedni drugima pomažemo , da svima bude bolje , mi podmećemo klinove jedni drugima da svima bude što gore , te tako umesto da se takmičimo u tome kome će biti lepši kraj za življenje , mi se takmičimo u tome kome će biti što gori kraj , u svakom smislu.
 
Koje su to oaze i po cemu tacno?

Okretnica 18 i 83 u Bačkoj

Izuzetno velika sa velikim zelenim površinama a po veličini i formi- više liči na gradski trg
dugogodišnji konstantan izgled kao da je u Hirošimi - a moze da bude prava oaza...

nema uredjene zelene površine - zapušteno
nema razbacang smeca al je prljava,
nema klupa
nema ni drveca,
nema ni wc
nema ni ćesmu a kamoli fontanu
nema ni dispecarsku kucicu vec neku staru viršlarnicu
nema info table sa mapom linija
nema ni...... ma mrzi me više da pišem čega svega nema .... samo se nerviram uzalud

Okretnica 73 , 702, 703, 700 i Bgvoza u Batajnici
sve isto
ali izgleda još gore kao Hirošima i Nagasaki zajedno
a od ponavljanja sta nema, dovoljno je da napišem
da ima još manje nego okretnica u Bačkoj - a moze da bude lepa oaza ....

:sesir:

Ako sada krenu i drugi članovi da ,,hvale,, Bg okretnice
bojim se da ceš zažaliti što si uopšte i pitao - ,, Koje su to oaze i po cemu tacno?,, :lol:
 
Дали се зна тачна локација терминуса "Мостар" за линију 38Л?
 
mostar%2038L_zpsxamowkrb.jpg
 
Vrh