Šta je novo?

"Окретнице-Терминуси" јавног градског превоза

Ево објашњење како се прави помоћни терминус без круга. Ако се знало да скоро неће инвестиције у ширење Булевара, ово се одавно могло направити.
2i9ro9d.png


А истина је, планиран је кружни ток и подземно вођење трамваја, али шта да радимо док неколико деценија чекамо то? Чак и у току изградње, док испод будућег кружног тока све буде раскопано, на том делу улица има регулацију ширине 50 и нешто метара, а 40 метара је довољно за окретање трамваја пун круг, односно могуће је направити привремену окретницу, али овде нико од оних који се питају не размишља на тај начин.
 
Ovo je znači po principu "triangle" , što su neki spominjali.
 
Neverovatno...u svakom slucaju,toliko ideja,a nema ko da ih sprovede.A doduse treba da se radi taj deo..da li ce ovo nekom pasti na pamet da sprovede...zaista bi to pomoglo...Karlo svaka cast na skici...nema sta da se kaze...valjda ce neko uraditi ono sto treba,samo da sprovede neke nacrte u delo...
 
BG: Isplivali problemi, odlaže se nova autobuska

Beograd -- Izgradnja nove autobuske stanice na Novom Beogradu se pomera, što odlaže i raseljavanje postojeće BAS i "Lastine" stanice.

Odabrani izvođač je u petak trebalo da završi projektnu dokumentaciju za zgradu autobuske stanice, međutim, od Direkcije za gradsko građevinsko zemljište i izgradnju Beograda tražili su produženje rokova.

Novi datum za izradu tehničke dokumentacije pomeren je za maj, dok će celokupan posao biti završen umesto u julu, pet meseci kasnije - u novembru, pišu Večernje novosti.

U Odluci koju je pre pet dana donela Direkcija za gradsko građevinsko zemljište navodi se da je zahtev izvođača za produženje rokova opravdan.

Grupa domaćih preduzeća - Saobraćajni institut CIP, "Meta Balkan", "Geomehanika" i "Krip inženjering", predvođeni firmom "Bajvesen" iz Lazarevca, uslove za izradu tehničke dokumentacije dobila je sa zakašnjenjem. Takođe, naručilac posla nije na vreme izdao neophodan nalog, uputstva i odobrenja.

Osim toga, prilikom izrade Idejnog rešenja za pribavljanje lokacijskih uslova, projektant je naišao na niz problema, kao što su visinska kota objekta autobuske stanice, koja mora biti spuštena. I pozicija postojećeg vodovodnog i kišnog kolektora koja onemogućava povezivanje zgrade kako je predviđeno konkursnim rešenjem, jeste jedan od problema koji je usporio projektante.

Predviđeno je bilo da oni za sedam meseci otkako su uvedeni u posao urade projektno-tehničku dokumentaciju za izgradnju objekta autobuske stanice sa podzemnom garažom, peronskog prostora i staničnog trga sa pripadajućom infrastrukturom.

Planirano je da stanični objekat ima osnovne sadržaje neophodne za putovanje - informacije, kupovinu karata, toalet, garderobu, hol, pešačke staze do peronskog prostora, pasarele ka stajalištima javnog gradskog saobraćaja. Prolazi treba da budu prilagođeni za kretanje putnika sa prtljagom, opremljeni pokretnim trakama i liftovima. Javna garaža treba da ima najmanje 200 parking mesta u podzemnoj etaži. Potrebno je obezbediti i mesta za dolazne i polazne perone prigradskog, međugradskog i međunarodnog saobraćaja.

izvor: http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1237465
 
Ustanicka okretnica je uzasna, bukvalno svaki dan se ceka tramvaj po pola sata, bude prepun a na je*******enoj oketnici ima 10 tramvaja. Danas se nesto desilo, 300 metara ranije smo izasli jer su bili naslagani tramvaji 5, 5, 5, 14, 6, 5, 5. I na kraju su ubacili bus 6 koji je solo i jedva je pola ljudi sa stanice uspelo da udje




 
Ту проблем представља навика возача да кад избаце путнике остану ту да чекају време уместо да одмах оду напред и да пусте путнике да уђу па нек чекају, овако се само заређају низ булевар
 
Koliko je gadna ta Ustanicka - okretnica, i gornja i donja.
 
Не верујем, тролејбуски депо на Дорћолу је изграђен изнова (после пожара) пре мање од 20 година. Вероватно ће га пренаменити за електробусе, пошто ће они саобраћати у центру.
 
Oni jos nisu natkrili halu od zadnjeg pozara ima tome decenija travuljina u istoj raste
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=438908#p438908:18cdo35x je napisao(la):
Пантограф » March 10th, 2017, 5:26 pm[/url]":18cdo35x]Не верујем, тролејбуски депо на Дорћолу је изграђен изнова (после пожара) пре мање од 20 година. Вероватно ће га пренаменити за електробусе, пошто ће они саобраћати у центру.
Verovatno neko bacio oko na lokaciju , a drugi na % od kontaktne mreže i izgradnje Depo - a.
 
Možda se obistini stara priča da se Kosmaj pretvori u trolejbuski depo. To se priča pre požara.
Mada kružna garaža sa kanalima je nepodesna za zglobne trole.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=438895#p438895:3fc8ylbt je napisao(la):
milos.tro » 10 Mar 2017 03:11 pm[/url]":3fc8ylbt]Tehnička dokumentacija za izgradnju trolejbuske kontaktne mreće u funkciji terminusa u Dunavskoj ulici (OP-37/17)

http://tenderi.beoland.com/images/nabav ... -37-17.pdf
file.php
Чекај бре, а није им пало на памет, рецимо, да неку од 19, 21, 22 и 29, или све пребаце Славија - Немањина - Гаврила Принципа - Зелењак, и Зелењак - Краљице Наталије - Кнеза Милоша - Немањина - Славија? Или неку линију окрену на Прокоп будућом Делиградском? Или...ма има неколико решења, а чему кидати линије које повезују локације на супротним крајевима Славије?
 
Moгли би ову дискусију да наставимо у теми о тролејбусима или о линијама ЈГП, ипак је ово мало шире питање од самих терминуса. Ово ми личи на радикално смањење броја тролејбуских линија, ако сам добро приметио, само 28, 40 и 41 остају, док 19, 21, 22 и 29 постају електробуске линије. Ја сам искрено био пре за претварање чубурских аутобуских линија у тролејбуске (25, 26, 46, 55) а они изгледа желе да истерају све тролејбусе са Чубуре.
 
Da da :) konacno su poceli da rade


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Нажалост ништа од радова, у питању је нека филмска екипа, има их и код Белвила. Више слика током дана.
 
Moguće da je to novi projekat Radoša Bajića , pošto sam čuo da snimaju na otpadu i sličnim lokacijama ...
 
Vrh