Šta je novo?

"Окретнице-Терминуси" јавног градског превоза

i tvoj predlog je bolji
od onog užasa na Savskom trgu

Da su uplanirali renoviranje Slavije sa Deligradskom
i auto nadvožnjak umesto pešačke pasarele preko auto puta - do Prokopa
kompletna okretnica Birčaninova , bi mogla da se premesti na Prokop
Auto komanda - Slavija - Deligradska -Prokop

Ako pogledaš plan rekonstrukcije Slavije, oni su baš suprtutno uradili
uliv u Deligradsku sužavaju -
verovatno je projektant tog suženja, imao suženje svesti , dok je tu glupost crtao :lol:

Izmeštanje ove dve okretnice iz centra grada na predložene
ne nove, vec sada postojece a ne iskorišćene okretnice
bi značajno doneo direktne pozitivne promene u gradu
plus
indeirektne promene, kako za Savski trg tako i za Birčaninovu
inače okretnica Birčaninova guši i otežava i onako zagušen saobracaj
vezan za bolnice Tršovu, Onkologiju, i dr.

Rekoh ako ima pameti.... al sumljam......
sve nade mi ubiše sa onim suženjem uliva u Deligradsku :(
 
I Most na Adi uključiti , pa staviti neke linije da idu preko njega do bloka 20 , s tim što bi kačile i okretnicu u bloku 42 (nova BAS). Čak mi pada na pamet da se linija 38L produži do bloka 42 (Belvil) , jer ovako se okreće usred ničega , i jedino je puna kada radnici Kosmaja idu kući ili na posao. Okretnicu na Slaviji (mislim na Birčaninovu) , ne bih ukidao , već bih je rasteretio tako što bi određene linije išle po Došljakovom principu i to one kraće linije (30 i 39) , a što se tiče GŽS , tu bi mogle sve linije da se ili produže preko Starog savskog mosta do bloka 20 ili da se preusmere preko Mosta na ADI ili Gazele do bloka 42 / bloka 20 , ili da se preusmere do Prokopa. I eto i direktne veze sa BG: vozom i BAS - om , a dve okretnice manje (ukida se kod GŽS a ne gradi se kod Mostara).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=428069#p428069:2ekipydi je napisao(la):
boca-ica » January 15th, 2017, 1:00 am[/url]":2ekipydi]Ako pogledaš plan rekonstrukcije Slavije, oni su baš suprtutno uradili
uliv u Deligradsku sužavaju -
verovatno je projektant tog suženja, imao suženje svesti , dok je tu glupost crtao :lol:
Nadam se da nije Kruuki-jev striko nije umeš'o prste. :fijasko: :wink:
 
Морамо бити само пажљиви по питању капацитета мостова и њихове проходности. Газела често уме да буде закрчена, а Стари мост ипак сумњам да има капацитет за додатних 9 линија, а већ преко њега прелазе 4 трамвајске и 2 аутобуске линије. Што се тиче окретнице блок 20, мислим да су требали да сачекају спајање раскрснице булевара М. Пупина и Н. Тесле са новим кружним током, и да из тог новог кружног тока направе искључење према ливади која се налази између АК Раде Кончар и Земунског пута који пролази поред бивше Дејтонке, где су требали да лоцирају окретницу која би била много погоднија за већину путника - ближа ТЦ Ушћу и ближа стајалиштима 6. каплара код пумпе, трамвајској станици 21. блок као и стајалиштима на почетку булевара Никола Тесла, а опет и довољно близу стајалишту Старо сајмиште које ће највероватније бити мало померено.

Тако позициониран терминус би олакшао и преседање путницима а и путању аутобуса који сада круже око ТЦ Ушћа и Хајата, пошто би аутобуси на раскрсниц булевара Н.Т. и М.П. одмах скретали лево ка новом кружном току (не оптерећујући жуту траку за право осталим аутобусима који настављају даље-16, 67, 68, 71, 72, 75, 77, 95), а онда се на окретнцу искључили из кружног тока.

 
Oni ako ne ubace neke linije koje ce ici do Prokopa,napavice ogromne guzve na Novom Beogradu plus kada na sve to dodamo parkirane automobile ljudi koji ispracaju ili docekuju nekog i da da ne zaboravimo taksiste :D Pa ne znam da li se seca neko dok su turisticke agencije koristile parking koji se haos pravio na NBGD zamislite sada sa autobuskom stanicom i jos zeleznickom (kada potpuno glavnu stanicu pretvore u muzej)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Будимо реални, садашња локација БАС има много горе услове за таксисте и паркирање људи који дочекују некога. Мој друг се намучио лепо да сконта где да паркира као би на БАС сачекао бабу из хрватске.
 
Taksistima nešto i nisam primetio da je toliko loše koliko je katastrofalno za zaparkiranje običnog sveta , gde imaju maltene samo Hercegovačku (ne računam onaj montažni parking preko puta BAS - a i kod GŽS , koji se plaćaju , jer retko kome je potrebno više od pola sata da sačeka svoje i smesti njih i prtljag u kola). Pretpostavljam da bi slična situacija bila i kod bloka 42.
 
A нормалан и безбедан приступ том паркингу испред ГЖС је могућ само из правца Карађорђеве, значи свако ко дође из Немањине или Савске мора да иде до новог кружног тока у Савамали где може безбедно да окрене ауто и онда се врати до паркинга испред станице.
 
38L od Fransa prebaciti da ide autoputem do okretnice 17 u Zemunu, ali da kaci Ugrinovacku ulicu i Banatsku. U neku ruku bio bi ekspres 17...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=428225#p428225:2cvlwt8b je napisao(la):
Gaspar18 » 15 Jan 2017 10:46 pm[/url]":2cvlwt8b]38L od Fransa prebaciti da ide autoputem do okretnice 17 u Zemunu, ali da kaci Ugrinovacku ulicu i Banatsku. U neku ruku bio bi ekspres 17...
Ја сам сам био предлагао успостављање линије 300, од Винча млина, преко Бубањ потока, аутопутем све до Змаја па на терминус Земун Горњи град. Сем пар позитивних коментара, никаква подршка за увођење ове линије. Била би изузетно дуга, али би функционисала када год нема застоја на централном делу аутопута. Уосталом, ни 17 и 18 нису ништа бољи када су застоји.
 
GŽS

39 , 91 , 511 , 551 , 553

Prokop (prolazne)

34 , 39 , 41 , 51 , 55

Prokop (Dragana Mancea)

92 , 552

Slavija

30 , 42 , 47 , 51

Blok 20

59

==============================================================================================================================================

34 Senjak - Prokop - Banjica - Lisičji potok - Kanarevo brdo - Miljakovac 1

39 Kumodraž 1 - MZ Kumodraž - Kumodraž 2 - Bulevar Peka Dabčevića - Kumodraška - Autokomanda - Prokop - GŽS

41 Banjica II - Banjica - Dedinje - Prokop - Kneza Miloša - Takovska - Svetogorska - Makedonska - Studentski trg

51 Bele vode - Žarkovo - Banovo brdo - Sajam - Prokop - Autokomanda - Slavija

55 Stari Železnik - Rupčine - Julino brdo (Miodraga Jovanovića) - Čukarička padina - Sajam - Prokop - Autokomanda - Južni bulevar - Gospodara Vučića - Cvetkova pijaca

92 Ostružnica /Karaula/ - Obrenovački put - Ada Ciganlija - Sajam - Prokop - Dragana Mancea

552 Umka - Ostružnica - Savska magistrala - Sajam - Prokop - Dragana Mancea

59 Petlovo brdo - Vidikovac - Miljakovac - Banjica - Autokomanda - Slavija - GŽS - BAS - Blok 20

==============================================================================================================================================

Linija 36 se ukida , njenu trasu preuzimaju frekfentnije linije 39 i 51 , i to obosmerno. Linija 34 se pojačava sa 2 do 3 vozila i postaje solo linija (privatnici bi je i dalje opsluživali). Linija 59 se pojačava sa 2 vozila , s tim što bi se linija uključivala na okretnicu blok 20 odmah kod Starog sajmišta. Linija 30 ostaje na Slaviji do izgradnje petlje kod Grčića Milenka , a onda se prebacuje da ide do bloka 20 preko autoputa.
Sve ostale linije ostaju sa istim brojem vozila.

Rasterećuju se okretnice Slavija i GŽS , dok se poboljšava veza sa 27E i 35 na bloku 20.
 
Ovo je strasno koliko pojedinci imaju opsesivno-morbidnu potrebu da prave neupotrebljive turisticko-obilazne linije koje bi svi dosadasnji putnici izbegavali. Sad mu je na redu totalno unistenje 39, 51,55.
S-T-R-A-Š-N-O.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=424961#p424961:14une8lu je napisao(la):
Karlo del Ponte » Mon Dec 26, 2016 12:44 am[/url]":14une8lu]Ако ћемо о линијама, које би могли пустити на нову прилазну саобраћајницу, предлажем следеће:
51 - Беле воде - Жарково - Пожешка - Ада - Сајам - Прокоп - Аутокоманда - Славија. Интервал 10-так минута.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=428480#p428480:14une8lu je napisao(la):
Bumbarevo brdo » January 17th, 2017, 5:17 pm[/url]":14une8lu]Ovo je strasno koliko pojedinci imaju opsesivno-morbidnu potrebu da prave neupotrebljive turisticko-obilazne linije koje bi svi dosadasnji putnici izbegavali. Sad mu je na redu totalno unistenje 51.
 
Direkcija ce sigurno primeniti nesto od ovoga,svoje ideje svakako nemaju,ali da prvo vidimo lako ce izgledati ta nova saobracajnica,pa da onda uklapamo linije....
 
A ne , to nikako. Ne bih želeo novi "Mirijevski bulevar". Ako njima prepustim(o) da odlučuju , ode mast u propast. Ja ću u svakom slučaju sastaviti predlog i dostaviti ga opštini , shodno predlozima koje smo dali , da ih usmerim u kom pravcu da razmišljaju , a i nema potrebe da čekam da vidim kakva će biti ta nova saobraćajnica kada je svakodnevno posmatram. Iz iskustva znam da će da tuda prvog dana provuku linije , uz neizbežno slikanje dragog nam premijera. Ako ništa drugo , barem znam da imam normalne ljude tamo , koji nisu poput predsednika MZ Dobanovci , koji je insistirao na tome da se linija 603 preusmeri onako kako je predloženo novom mrežom linija , govoreći kako je to mnogo bolje rešenje nego da se linija 611 produži kroz naselje preko Beogradske ulice , što je tražila velika većina stanovnika. Na svako moje pitanje postavljeno ljudima iz moje opštine , dobio sam odgovor , čak više puta i uz izvinjenje što sam odgovor dobio tek posle tri do pet dana , a ne istog dana kada sam ga postavio. Sa ljudima iz drugih opština , nisam imao tako dobro iskustvo , jer bih im postavio neko obično pitanje , u stilu da li je ulaz na neku manifestaciju (koncert , predstava) dozvoljen svima ili samo ljudima sa njihove teritorije , pa bi me grubo odje*******ali.
Na kraju , ne moraju ni jedan predlog da prihvate , ali ću barem znati da sam pokušao.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=428508#p428508:9gbbvsti je napisao(la):
solecar » 17 Jan 2017 06:28 pm[/url]":9gbbvsti]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=424961#p424961:9gbbvsti je napisao(la):
Karlo del Ponte » Mon Dec 26, 2016 12:44 am[/url]":9gbbvsti]Ако ћемо о линијама, које би могли пустити на нову прилазну саобраћајницу, предлажем следеће:
51 - Беле воде - Жарково - Пожешка - Ада - Сајам - Прокоп - Аутокоманда - Славија. Интервал 10-так минута.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=428480#p428480:9gbbvsti je napisao(la):
Bumbarevo brdo » January 17th, 2017, 5:17 pm[/url]":9gbbvsti]Ovo je strasno koliko pojedinci imaju opsesivno-morbidnu potrebu da prave neupotrebljive turisticko-obilazne linije koje bi svi dosadasnji putnici izbegavali. Sad mu je na redu totalno unistenje 51.
Конкретно за 51 даћу и објашњење: Пракса је показала да је та линија добро попуњена само од Бановог брда до Белих вода. Како становници Жаркова и Белих вода иду ка разноразним деловима града, а не само Сајма и Железничке, већина преседа на Бановом брду на све и свашта. Из самог Жаркова имају доста бржу везу са центром 56, коју становници радије користе.

Успех продужене линије 49 и нове линије 85 најбоље показују колико и са самог Бановог брда не иду баш сви, или готово сви само у централни део Круга двојке. Сама позиција Железничке станице Прокоп је накарада потпуно без везе са било каквим правцима развоја, али смо се предубоко укопали са тим да би ишли назад. Утолико, осим повезивања Прокопа, овде надокнађујемо јако дуго недостајућу везу Бановог брда и Сајма са Аутокомандом. Веза са источним делом зоне Клиничког центра је такође јако важна. Сама 55 не испуњава на прави начин ту улогу због непоузданости, и зато што не качи саму Пожешку као ипак најважније чвориште Чукарице и у функционалном смислу градски центар.
 
Slazem se da je 51 delimicno neiskoriscena od sajma ka gradu, ali zasto onda ne bi mogla da ode do konjarnika?
Jako puno ljudi sa 17,18 (pravac nbg) silazi na mostaru i odlazi na stanicu za cukaricke linije, to je svima poznato presedanje, zasto se onda tim ljudima ne bi ponudila neka bolja opcija?
Dakle, dobili bi potporu pre svega za 17, linije 300 bi dobile jedno presedanje manje prema cukarici, koju bi povezali sa bgd-centrom, klin centrom (juz strana), autokomandom, a izbegli bi kruzenje i ipak neprirodan deo predlozene trase.
Lin 55 je jako bitna i opterecena od cvetka do sajma i nju svakako nece dirati, a cukaricka veza sa samim trgom oslobođenja je nepotrebna, jer ta presedanja su kod fransa mnogo laksa zbog objedinjene stanice za sve linije tog pravca.
Bgd-centar svakako nece poceti da funkcionise u nekom vecem obimu pre izgradnje stanicne zgrade, a tada ce ovaj prostor biti adekvatno i efikasno povezan sa autoputem tako da je potpuno suludo ono sto pojedinci ovde uporno poturaju, a to je 'nakrcavanje' gomile linija sa gornje strane ( i usput sebi pod nos) gde bi bile mnogo manje iskoriscene i to sa obilaznom trasom. Povezivanjem bgd-centra sa donje strane linije ostaju efikasne i visenamenske u smislu da ce ih putnici koristiti za jos nesto osim za dolazak na prokop.
Za gornju stranu, najlogicnije je preusmeriti obe troleJbuske linije novom saobracajnicom, jer to skoro i da nije kruzenje, cime niko ne bi bio na gubitku, osim eventualno slovenackih turista/posetioca one nesrecne kuce cveca, koji verovatno pomenuti troleJbus i ne koriste. Uz dvosmerni 36 sve kljucne tacke bile bi pokrivene. Sve ostalo sto dođe gore ce biti totalni promasaj.
 
34 Senjak - Prokop - Banjica - Lisičji potok - Kanarevo brdo - Miljakovac 1



39 Kumodraž 1 - MZ Kumodraž - Kumodraž 2 - Bulevar Peka Dabčevića - Kumodraška - Autokomanda - Prokop - GŽS



41 Banjica II - Banjica - Dedinje - Prokop - Kneza Miloša - Takovska - Svetogorska - Makedonska - Studentski trg



51 Bele vode - Žarkovo - Banovo brdo - Sajam - Prokop - Autokomanda - Slavija



55 Stari Železnik - Rupčine - Julino brdo (Miodraga Jovanovića) - Čukarička padina - Sajam - Prokop - Autokomanda - Južni bulevar - Gospodara Vučića - Cvetkova pijaca



92 Ostružnica /Karaula/ - Obrenovački put - Ada Ciganlija - Sajam - Prokop - Dragana Mancea



552 Umka - Ostružnica - Savska magistrala - Sajam - Prokop - Dragana Mancea

 
@Bumbarevo brdo
Драго ми је да смо се сложили око тога да постоји нелогичност у транспортној мрежи, које би могле бити делимично исправљене тако што се линија 51 на свом северном делу преусмери источно. Међутим, има ту више ствари које превиђате:
- Када се формира мрежа шинског система, разматра се развој централног коридора не неком важном правцу, који би био добро коришћен и економичан за експлоатацију. Када имамо само аутобуски, па самим тим и за експлоатацију неекономичан превоз, као једини транспорт између Сајма и Аутокоманде, онда треба користити предност таквог превоза: могућност непосредног захвата већег броја садржаја.
- Чукарица има укупно...ниједну линију надовезану на градске железнице са исте стране Саве на најближем могућем месту. Чак и када се неким чудом изгради станична зграда и прилази са аутопута, висинска разлика ће бити огромна. Ако би линије са аутопута само свраћале пред зграду па се враћале, дошло би до великог негодовања путника 17, 18, 46, 55. На такве жалбе су политичари осетљиви, и не би прошло.
- Када је у питању приближавање стајања уз аутопут на тачку најближу станичној згради, ја сам више пута приказао предлог спајања сервисних саобраћајница Мостарске петље и Хитне помоћи, што би поред свега додатно побољшавало проточност и безбедност, наши пројектантски ауторитети се превелико сујетно смеће да би прихватили тако нешто. Предлози премештања неке линије из улице у улицу без градње додатне инфраструктуре имају икакву шансу за успех у нашим околностима.
- Сама линија 36 оваква каква је је неекономична, зато што није мултифункционална. Празни аутобуси само праве гужву по граду.
- Приликом пројектовања јавног превоза ка главним путничким терминалима, суштински критеријум је обезбеди превоз без преседања за што више корисника!
- Јужно од аутопута, 51 би се кретао кроз незагушене улице, које радо користе и возачи да избегну Петљу Аутокоманда.

Када је у питању куда на исток са 51, има неколико добрих комбинација: Коњарник, Кумодраж, али Славија и Карађорђев парк су ипак јако важне локације са којима једино Чукарица и Лева обала Дунава немају никакве директне везе од великих делова града.
 
Како неке линије имају идиотске трасе само због идиотских улица човек да не поверује
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=429035#p429035:2gz8ej65 je napisao(la):
Karlo del Ponte » Pet Jan 20, 2017 10:28 pm[/url]":2gz8ej65]
Приликом пројектовања јавног превоза ка главним путничким терминалима, суштински критеријум је обезбеди превоз без преседања за што више корисника!
Upravo ovaj kriterijum mnogo bolje ispunjavaju sve linije sa autoputa jer, za razliku od gornjih linija, ostaju efikasne i brze, bez kruzenja i obilazenja.
Donja kota bgd-centra (podzemni prolazi) gde ce i biti stanicna zgrada, je u visini mostarskog nadvoznjaka koji spaja kn milosa i vojv putnika, a ta visinska razlika svakako nije ogromna, ako se prisetimo 34 je nekada tu okretao i nije imao neki poseban uspon. Ispred stan zgrade je predviđen skver koji ce se blago spustati prema autoputu, a i sama zgrada ce imati eskalatore. Izgradnja stan zgrade je uslov da stanica profunkcionise u punom obimu, pa pre toga nece ni biti potrebe za masovnijim javnim prevozom na gornjoj strani.
Ideja za spajanje serv saobracajnica, po ugledu na one kod arene, je odlicna, uz dodatak da bi idealno bilo produziti ih do autokomande, zbog funkcionalnosti.
Prirodna veza cukarice sa slavijom bila je 12, ovako obilaznu 51 niko ne bi u tu svrhu koristio. Ovo bi bile dve linije u jednoj, sa presekom kod prokopa i sa jednako problematicnim terminusom kao i sada.
U pravu ste da cukarica nema nijednu liniju ka najblizem mestu gradske zeleznice, sto se najlakse moze resiti prebacivanjem savskog trga na bgd-centar umesto mostara, negde u blizini tog stanicnog skvera. Sa jednim brzim i jednostavnim presedanjem kod sajma, i svi ostali delovi cukarice bili bi dobro povezani, plus na autoputu 51(produzen do konjarnika) i 55.
Linija 36 je prazna samo iz razloga sto zel stan jos uvek ne generise putnike za nju, sama trasa nije losa, uz prebacivanje obe troleJbuske linije na novu saobracajnicu, sve centralne lokacije bile bi pokrivene.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=428988#p428988:2n9psgjt je napisao(la):
solecar » Pet Jan 20, 2017 5:45 pm[/url]":2n9psgjt]
39 Kumodraž 1 - MZ Kumodraž - Kumodraž 2 - Bulevar Peka Dabčevića - Kumodraška - Autokomanda - Prokop - GŽS
Dakle, druze kolektore, svi sadasnji putnici linije 39 treba da siđu na trgu oslobođenja i da kao najvece budale, jure po imbecilno rastrkanim stanicama, kako bi nastavili svoje putovanje prema slaviji, pravcu prema kom vecina putnika ove linije ide?
Krajnje 'genijalno', cak i tebe. Svakim novim biserom prevazilazis samog sebe, druze kolektore.
 
Ako putnici na linijama 72 , 76 , 82 , 612 , 613 i 708 vole da turistički obilaze Bežanijsku kosu , pre nego što dođu do željenih lokacija , voleće i putnici drugih linija da turistički obilaze Prokop. Ako putnici na linijama 72 , 76 , 82 , 612 , 613 i 708 mogu da sa stanice u jednom smeru pređu na stanicu u suprotnom smeru da bi došli do željene lokacije na Bežanijskoj kosi , mogu i putnici linije 39 , zato što je potrebno da pređu jedan jedini pešački prelaz u Dr. MIlutina Ivkovića i eto ih na stanici u suprotnom smeru , gde mogu da uhvate autobus ka Slaviji. Ako hoće na 17 , 18 i 46 , to mogu da učine kod Mostarske petlje. Toliko s moje genijalne strane.
 
Ja se, sa svoje strane, uvek trudim da postavljam smislena pitanja i da kritika bude konstruktivna.
Drug kolektor, bez ikakvog povoda, u svaku diskusiju uvlaci bež kosu, trazio sam da nađe bar jedan moj komentar u kojem trazim nove linije za svoje, nisam dobio odgovor. Evo prvi cu da potpisem da se vecina tih nabrojanih duh-antibiotik linija skloni sa bež kose.
Predlog: neka napravi anketu među putnicima lin 39, da vidimo koji je to jednocifren broj promila putnika, koji bi pristali na ovakvu promenu.
 
Ако нисте чули, и прва метро линија у Београду ће бити Бежанијска коса - Миријево, и пролазиће испод блока 38 :)
 
Vrh