Одабрана је пре свега јер не спада у тзв. зону 1, односно да би СНСтреЛаст(р)а млатила километражу ноћу и зато што није у вукојебни у односу на Блок 42.Nema to nikakve veze sa zoniranjem, Trg Slavija svakako nikad nije bila ni zamišljena da bude terminus bilo kojoj noćnoj liniji, a pojedinci ovde su lupali kako će BAS biti terminus noćnih prigradskih linija, što sam odmah rekao da nema teoretske šanse, i bio u pravu (neće sigurno niko da se mrcvari dvaput prelazi Savu i preseda i kombinuje se sa ionako retkim polascima, jer je izašao u grad, ili da ganja Mostar i Sajam i lomi noge). Po meni, Slavija je nebuloza, i nju su odabrali da bi se autobusi za Mladenovac i Sopot najbrže spustili na autoput. Takođe i autobusi za Lazarevac i Mladenovac mogu brzo autoputem u smeru ka Mostaru, pa na Sajam. Svi imaju brz izlazak iz grada. Ipak mislim da je noću neiskorišćena okretnica Zeleni venac, koja posle 00:00 nema ni jedan polazak, a bliže je užem centru, i pogodnija za terminiranje više linija, a takođe se brzo izlazi i na autoput i na Sajam, dok Trg ne bi bio najsjajnije rešenje, ni studentski ni Trg Republike.
Ima veze sa zoniranjem jer privatni prevoznici ne mogu da voze oko Trga republike, Studentskog trga i 25. maja ako ne kupe električna vozila. Znači Strela bi morala da šalje isključivo Yutonga na noćne linije sa Trga republike i Studentskog trgaNema to nikakve veze sa zoniranjem, Trg Slavija svakako nikad nije bila ni zamišlhena da bude terminus bilo kojoj noćnoj liniji, a pojedinci ovde su lupali kako će BAS biti terminus noćnih prigradskih linija, što sam odmah rekao da nema teoretske šanse, i bio u pravu (neće sigurno niko da se mrcvari dvaput prelazi Savu i preseda i kombinuje se sa ionako retkim polascima, jer je izašao u grad, ili da ganja Mostar i Sajam i lomi noge). Po meni, Slavija je nebuloza, i nju su odabrali da bi se autobusi za Mladenovac i Sopot najbrže spustili na autoput. Takođe i autobusi za Lazarevac i Mladenovac mogu brzo autoputem u smeru ka Mostaru, pa na Sajam. Svi imaju brz izlazak iz grada. Ipak mislim da je noću neiskorišćena okretnica Zeleni venac, koja posle 00:00 nema ni jedan polazak, a bliže je užem centru, i pogodnija za terminiranje više linija, a takođe se brzo izlazi i na autoput i na Sajam, dok Trg ne bi bio najsjajnije rešenje, ni studentski ni Trg Republike
Биће сигурно, ако иде на обичан ићи ће и на ноћни.Отокар Кент са 20 седишта на 581Н са све црнцем, једва чекамоо.
Saznaćeš isto kad i mi.Sta je ovo 18N i 95N?
22 хиљаде пратилаца на инстаграму није мало ткд им је вероватно због публике тамо лакше објављивати.Iskreno mi je neodgovorna činjenica da nisu plan objavili u pismenom formatu, kao saopštenje ili nešto slično. U redu je praviti famu oko toga na društvenim mrežama – da se to usitni i približi u vidu objava i kratkih videa, ali da zvanične informacije dobijamo isključivo preko Instagrama mi je neukusno.
Нема их да се огласе, рекоше од данас ће нам представити по свакој општини измене на ноћним линијама.I dobro sta kazu na instagramu?
Podelite sa nama na forumu![]()
Deluje mi da 18N i 95N će biti linije koje će polaziti sa regularnih terminusa, sa mozda malo izmenjenom trasomSaznaćeš isto kad i mi.