Šta je novo?

Ноћни превоз / Noćni prevoz

Pre bi bilo dobro da kreće sa Dorćola (okretnica EKO2) i da prolazi kroz centar ako baš nema kapaciteta u samom centru da terminira
 
Nedaj Bože da se ijedna linija više uspostavi ili pojača.
 
Nema to nikakve veze sa zoniranjem, Trg Slavija svakako nikad nije bila ni zamišljena da bude terminus bilo kojoj noćnoj liniji, a pojedinci ovde su lupali kako će BAS biti terminus noćnih prigradskih linija, što sam odmah rekao da nema teoretske šanse, i bio u pravu (neće sigurno niko da se mrcvari dvaput prelazi Savu i preseda i kombinuje se sa ionako retkim polascima, jer je izašao u grad, ili da ganja Mostar i Sajam i lomi noge). Po meni, Slavija je nebuloza, i nju su odabrali da bi se autobusi za Mladenovac i Sopot najbrže spustili na autoput. Takođe i autobusi za Lazarevac i Mladenovac mogu brzo autoputem u smeru ka Mostaru, pa na Sajam. Svi imaju brz izlazak iz grada. Ipak mislim da je noću neiskorišćena okretnica Zeleni venac, koja posle 00:00 nema ni jedan polazak, a bliže je užem centru, i pogodnija za terminiranje više linija, a takođe se brzo izlazi i na autoput i na Sajam, dok Trg ne bi bio najsjajnije rešenje, ni studentski ni Trg Republike.
 
Nema to nikakve veze sa zoniranjem, Trg Slavija svakako nikad nije bila ni zamišlhena da bude terminus bilo kojoj noćnoj liniji, a pojedinci ovde su lupali kako će BAS biti terminus noćnih prigradskih linija, što sam odmah rekao da nema teoretske šanse, i bio u pravu (neće sigurno niko da se mrcvari dvaput prelazi Savu i preseda i kombinuje se sa ionako retkim polascima, jer je izašao u grad, ili da ganja Mostar i Sajam i lomi noge). Po meni, Slavija je nebuloza, i nju su odabrali da bi se autobusi za Mladenovac i Sopot najbrže spustili na autoput. Takođe i autobusi za Lazarevac i Mladenovac mogu brzo autoputem u smeru ka Mostaru, pa na Sajam. Svi imaju brz izlazak iz grada. Ipak mislim da je noću neiskorišćena okretnica Zeleni venac, koja posle 00:00 nema ni jedan polazak, a bliže je užem centru, i pogodnija za terminiranje više linija, a takođe se brzo izlazi i na autoput i na Sajam, dok Trg ne bi bio najsjajnije rešenje, ni studentski ni Trg Republike
 
Nema to nikakve veze sa zoniranjem, Trg Slavija svakako nikad nije bila ni zamišljena da bude terminus bilo kojoj noćnoj liniji, a pojedinci ovde su lupali kako će BAS biti terminus noćnih prigradskih linija, što sam odmah rekao da nema teoretske šanse, i bio u pravu (neće sigurno niko da se mrcvari dvaput prelazi Savu i preseda i kombinuje se sa ionako retkim polascima, jer je izašao u grad, ili da ganja Mostar i Sajam i lomi noge). Po meni, Slavija je nebuloza, i nju su odabrali da bi se autobusi za Mladenovac i Sopot najbrže spustili na autoput. Takođe i autobusi za Lazarevac i Mladenovac mogu brzo autoputem u smeru ka Mostaru, pa na Sajam. Svi imaju brz izlazak iz grada. Ipak mislim da je noću neiskorišćena okretnica Zeleni venac, koja posle 00:00 nema ni jedan polazak, a bliže je užem centru, i pogodnija za terminiranje više linija, a takođe se brzo izlazi i na autoput i na Sajam, dok Trg ne bi bio najsjajnije rešenje, ni studentski ni Trg Republike.
Одабрана је пре свега јер не спада у тзв. зону 1, односно да би СНСтреЛаст(р)а млатила километражу ноћу и зато што није у вукојебни у односу на Блок 42.
 
Nema to nikakve veze sa zoniranjem, Trg Slavija svakako nikad nije bila ni zamišlhena da bude terminus bilo kojoj noćnoj liniji, a pojedinci ovde su lupali kako će BAS biti terminus noćnih prigradskih linija, što sam odmah rekao da nema teoretske šanse, i bio u pravu (neće sigurno niko da se mrcvari dvaput prelazi Savu i preseda i kombinuje se sa ionako retkim polascima, jer je izašao u grad, ili da ganja Mostar i Sajam i lomi noge). Po meni, Slavija je nebuloza, i nju su odabrali da bi se autobusi za Mladenovac i Sopot najbrže spustili na autoput. Takođe i autobusi za Lazarevac i Mladenovac mogu brzo autoputem u smeru ka Mostaru, pa na Sajam. Svi imaju brz izlazak iz grada. Ipak mislim da je noću neiskorišćena okretnica Zeleni venac, koja posle 00:00 nema ni jedan polazak, a bliže je užem centru, i pogodnija za terminiranje više linija, a takođe se brzo izlazi i na autoput i na Sajam, dok Trg ne bi bio najsjajnije rešenje, ni studentski ni Trg Republike
Ima veze sa zoniranjem jer privatni prevoznici ne mogu da voze oko Trga republike, Studentskog trga i 25. maja ako ne kupe električna vozila. Znači Strela bi morala da šalje isključivo Yutonga na noćne linije sa Trga republike i Studentskog trga
 
Vrh