Šta je novo?

Ноћни превоз / Noćni prevoz

Znam da je jedan od prevoznika, mislio sam da oni još uvek drže noćne linije. Pa između 1 i 2 u toku noći bi mi trebao polazak. Ja bih krenuo iz Mirijeva, i to znam da odatle ima 27N do Trga. Hvala ti u svakom slučaju.
Drže noćne linije, ali nikad nije postojala noćna linija do aerodroma.
 
@Nem Нема на чему. Држе и даље ноћне, али нема ноћних ка аеродрому, а ни ГСП више не вози ка аеродрому. Види варијанту 68Н, 75Н, 601Н или 603Н па такси.
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: Nem
@Nem Нема на чему. Држе и даље ноћне, али нема ноћних ка аеродрому, а ни ГСП више не вози ка аеродрому. Види варијанту 68Н, 75Н, 601Н или 603Н па такси.
U redu, hvala ti.
 
Младеновац, Лазаревац, Сопот и Барајево од 1.9. добијају ноћне поласке на сваких сат времена рекао је Гангула на обраћању малопре.
И то не до центра града него до Трошарине, Галерије, БАС-а или ББ, да би СНСтрела могла да ради.
 
И то не до центра града него до Трошарине, Галерије, БАС-а или ББ, да би СНСтрела могла да ради.
Па мислим да ће бити као и регуларно, Младеновац, Сопот и Лазаревац до БАС-а, а Барајево до Бановог брда.
 
Уз приградска места која сам навео, ноћни превоз добиће и грађани Овче, Алтине и Плавог хоризонта.
 
Bankrotiraće budžet Grada ako ostane ovako sve besplatno, ovo su ozbiljne kilometraže.
Nemam ništa protiv linija, ali mora da postoji neka naplata, ovako se ne može dalje..
Verovatno nije lako održivo, ali pomenuta mesta treba da imaju bar približno slične uslove što se tiče javnog prevoza, kao ostatak grada. Mnogo više kilometara se prelazi na postojećim noćnim linijama imajući u vidu njihov broj i učestalost, nego što će se prelaziti na ovim prigradskim noćnim, a ako se ima na umu da ova mesta decenijama unazad nikad nisu imala taj vid prevoza, dok je uža gradska oblast kako tako bila pokrivena, bez veze je tek sada postavljati pitanje kilometraže. Videćemo u praksi kako će to funkcionisati, ali svakako će značiti ljudima koji žive dalje, a koji su do sada mahom bili uskraćeni za mogućnost da ostanu u gradu duže, bilo na koncertu ili nekom drugom događaju. Normalno je pokriti urbanije delove Beograda, a takvih ima i u prigradskim opštinama. Ako Sremčica ima noćni prevoz, nema razloga da ga nema Barajevo.

Bitno je da ljudi imaju mogućnost da se prevezu od tačke A do tačke B, pa ako treba i da se plaća, neka opet uvedu naplatu na nivou celog grada. U prigradskim opštinama uglavnom nema ni taksija tokom noći, pa i na tome treba poraditi, budući da nije baš isto pešačiti noću po gradu i pretežno seoskoj sredini.
 
Уз приградска места која сам навео, ноћни превоз добиће и грађани Овче, Алтине и Плавог хоризонта.
Ako sam dobro čuo na konferenciji biće i linija koja povezuje nešto (nadam se trg republike ili bar zelenjak) sa basom i aerodromom.
 
Pored A1 uvoditi noćne linije je besmisleno. Kao što je besmisleno i velika je sramota za grad da A1 bude raspali banbus minibus. Aerobus Barcelona sa A1 i A2 su lep primer. Normalni busevi sa prostorom za odlaganje prtljaga, 00-24, 365 dana u godini.
 
Pored A1 uvoditi noćne linije je besmisleno. Kao što je besmisleno i velika je sramota za grad da A1 bude raspali banbus minibus. Aerobus Barcelona sa A1 i A2 su lep primer. Normalni busevi sa prostorom za odlaganje prtljaga, 00-24, 365 dana u godini.
Naravno, pošto svi orbitujemo ka Slaviji u 3 ujutru.
 
Takođe, zgodno si zaboravio N17, N18 i N19 koji takođe idu na aerodrom i na koje može da se preseda sa ostatka mreže noćnih buseva. Aerobusi su, tamo posebno, turistička navlakuša, jer su preskupi, voze prepuni i preko dana nisu ništa brži od alternative.
 
Poslednja izmena:
Vrh