Šta je novo?

Ноћни превоз / Noćni prevoz

Bas to, u kom god da sam kraju grada odem na njihov nocni, sednem do Trga i presedam na 304N, jedini problem kod nje je što se sad vrti po Mokrom lugu i što nema polazaka posle 1:10 što je teška glupost. Ako ti taj u 1:10 ode moraš da čekaš prvi jutarnji 307 u 4:00
 
Potpuno se slažem da bi pojedine linije trebale da voze 24h. Ili makar do 1, 2 ujutru. Mislim da je osim užasnog noćnog prevoza problem i to što realno na većini linija postoje 1 ili max 2 polaska posle 23h. Pa u Nišu pojedine linije voze i iza ponoći, a u Beogradu ne možeš bez preteranog razmišljanja da se vratiš normalno kući posle 23h. Od korone neke noćne linije idu na sat vremena umesto na pola sata i nonstop su krcate, pogotovo otkad je postao besplatan. BG-voz isto ne ide posle 21 otprilike. Znam ja da nam fali vozača, ali mislim da bi neko ozbiljno morao da se pozabavi reorganizacijom radnih vremena linija. Stvarno je apsurdno da grad od 1.5 miliona ljudi koji nema metro,a za koji važi da ima bogat noćni život, nema pristojan noćni prevoz nakon 23h. Zamislite da radite u nekom kafiću u Zemunu do 1h, a živite na Voždovcu negde npr. Bukvalno, nemoguća misija, jer da bi funkcionisao taj "hub and spoke" model, morate imati redove vožnje koji to omogućavaju.
 
Primera radi, 72 bi trebalo da radi od 0-24. Posle ponoci sa/do aerodroma jedina mogucnost je taxi.

I ova frekvenca kakva je sada, moze nocu, preko dana povecati broj polazaka.

Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
Eto i Sarajevo je uvelo besplatni noćni prevoz, ali sa Trolama i Tramvajima.

Logično, zimi tramvaji i trole svakako moraju da saobraćaju zbog grejanja mreže i na ovaj način makar iskoristiš vozilo.
Ne mora prevoz da bude besplatan, ali makar da se ne razbacujemo sa resursima, sigurno je bolje da prazni trolejbusi i tramvaji voze ljude.
 
Kod grejanja mreže he nevolja što vozilou jednom prolazu obiđe sve linije, pa iz Ustaničke sa 19 skrene na 29. Zavisno od noći, padavina i temperature, može da bude kasno da ode do Slavije da se okrene. Moralo bi da radi više vozila. Onda to podrazumeva i da radi i nešto logistike. Mada, uvek je imalo smisla da postoje noćni polasci.
Mreža se greje kada pada sneg da se ne bi hvatao po vodovima i sajlama kako se ne bi pokidale pod težinom i kada se hvata inje da led ne oslabi kontakt klizača i voda. Onda se stvara mnogo varnica koje oštećuju kontakti vod, ali i tope klizač, što dalje može da sagori i trolni kabl.
 
Sa našim voznim parkom, noću bi morale da dežuraju sve ekipe iz garaže, inače bi jutro dočekali sa pola trolejbusa u kvaru.
 
Ваљда ноћу буде највише мајстора због ноћних прегледа?
 
Da, ali u garaži. Ne radi servisni kombi. Ne znam kako bi bilo sad, ali ranije, u slučaju noćnog kvara čekao bi se da majstor dođe trolejbusom. Mnogo noći sam proveo radeći na grejanju. Lepa i zanimljiva iskustva, ali bilo je i kvarova, a uz njih ponekad i smrzavanja.
Za novu, mislim 1995. radio je noćni prevoz na nekoliko linija. Vozio sam tada 28.
A na grejanju, više puta sam prevezao nekoga kuda mu je odgovaralo - sa Zvezdare umesto na Trg, otišao bih na Slaviju, pa odatle na Trg (uz spuštanje motki kod Londona za levo skretanje) ili na Banjicu... Bio sam mlad, a u to doba uglavnom bi se zaticali mladi ljudi. Reakcije i zahvalnost - neprocenjivo.
 
Danas toga više nema, ja se još sećam kao tinejdžer kad se povlače tramvaji za garažu, često su i putnike usput odbacivali.

Ili kad sam bio klinac, komšija je bio kondukter i povede me da se provozam krug u kabini i tako, za to bi se danas vrv odletelo s posla.

Noćas na -6 dok naravno pišljivi taksi ne možeš da navataš pola sata, samo prolete pored ka garaži, ma ni ne bace pogled ka ljudima na ulici.

Sve najgore što Zapad ima nam je stiglo, a ništa dobro nikako da dođe. 😅 Npr. organizacija 24h servisa za praznike i slično.
 
Ili kad sam bio klinac, komšija je bio kondukter i povede me da se provozam krug u kabini i tako, za to bi se danas vrv odletelo s posla.
Beše nekada, sećam se tamo neke 2005/6, ja klinac, gužva u Ikarbusu na 27, nabili se ko sardine, ja stojim pored kabine, kad će meni vozač, dođi da voziš malo 😀 I tako, eto mene u krilu vozača glumim šofera.

Doduše, mojoj klinačkoj sreći nije bilo kraja, kad me je jedna porodična poznanica, pozvala u kabinu Katice i Švajcarca da otvaram i zatvaram vrata 😁

Lepa vremena. Današnji klinci to mogu samo da sanjaju.
 
Beše nekada, sećam se tamo neke 2005/6, ja klinac, gužva u Ikarbusu na 27, nabili se ko sardine, ja stojim pored kabine, kad će meni vozač, dođi da voziš malo 😀 I tako, eto mene u krilu vozača glumim šofera.

Doduše, mojoj klinačkoj sreći nije bilo kraja, kad me je jedna porodična poznanica, pozvala u kabinu Katice i Švajcarca da otvaram i zatvaram vrata 😁

Lepa vremena. Današnji klinci to mogu samo da sanjaju.​
Današnje klince to ni neinteresuje. To je neki moj utisak.
Danas toga više nema, ja se još sećam kao tinejdžer kad se povlače tramvaji za garažu, često su i putnike usput odbacivali.​
Ovo još uvek postoji. Baš sam oko Nove godine video tramvaj koji je bio u Bulevaru, bez oznake linije sa natpisom za depo NBG i najnormalnije je primo putnike. Bilo je to u večernjim časovima.​
 
U večernjim satima često ima tih linija do depoa, ja obično sa njima ide do Slavije, e sada ne znam šta se dešava posle.
Jednom nas je na Slaviji pokupio neki lik sa trolom koji se isključivao sa neke linije, mi podigli palac i stao, al nam je rekao da ne ide do Studentskog već do Dorćola mi se nismo bunili.
 
Ide kao regularna linija do skretanja u Antifašistićke borbe, gde koristi stajalište 11 i 13 kod Super vera kao izlazno, odakle ide prazan u garažu.
 
Ja sam u oktobru išao 9kom koja je išla ka depou ali je na savskom trgu skrenuo u savsku i išao na most na adi te je poslednje stajalište bilo posle silaska sa mosta na adi.
 
Cudi me da ne vracaju onaj polazak trola u kasnije sate sto se kosio sa prvim nocnim polaskom.
I da li jr moguce da skoro cela Zvezdara, potez kroz Bulevar i Dimitrija Tucovica nema ni jednu nocnu liniju, sem 301 i 304 . Znam da je u ovo vreme gde je prevoz poslednja rupa na svirali pre ise optimisticno, ali secam se nocne 7ice sa Slavije koje vise nema, moglo bi bar to da se vrati.
 
Да су нормални људи који воде Град и Секретаријат,па би ово могло бити изводљиво,али кад видимо потез 300 са само две ноћне линије онда помислим да више ништа није изводљиво око напретка и ширења мреже ноћног превоза.
 
Od kako je uveden besplatni noćni prevoz pesimista sam za bilo kakvo širenje mreže, iovako je to sigurno velika finansijska stavka za grad.
U 33N više i ne mogu ući petkom/subotom, jer samo je malih gasera 50 u autobusu, a kamoli nas ostalih koji smo stariji (i normalniji).
Zato sam odustao i iz centra bata Jelancha uhvati belu liniju i hoda do kuće pa kada sam stigao stigao sam..

Jedina nada jeste da to predaju Streli, onda im je u interesu više linija, u stvari čudno kako se toga nisu setili ranije.🤔
 
Od kako je uveden besplatni noćni prevoz pesimista sam za bilo kakvo širenje mreže, iovako je to sigurno velika finansijska stavka za grad.
U 33N više i ne mogu ući petkom/subotom, jer samo je malih gasera 50 u autobusu, a kamoli nas ostalih koji smo stariji (i normalniji).
Zato sam odustao i iz centra bata Jelancha uhvati belu liniju i hoda do kuće pa kada sam stigao stigao sam..

Jedina nada jeste da to predaju Streli, onda im je u interesu više linija, u stvari čudno kako se toga nisu setili ranije.🤔
Ja bih rado plaćao i 200 dinara, ali da se vrati linija 301N umesto da se 304N bespotrebno vrti po Mokrom Lugu i da se uvede polazak u 2 koji ide u Vinču.
 
Само да споменемл да је некоме нормално да на 90% ноћних линија иде соло аутобус.

На ноћним линијама, где може наравно, обавезно да иде зглоб. У 56Н је пакао на поласцима са Трга.

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
 
Зглоб може да окрене у Ритопеку.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
 
И даље ми није јасан статус линије 301N, на сајту је има свуда, уживо је нисам видео никад, иде ли то уопште
 
Vrh