Šta je novo?

Ноћни превоз / Noćni prevoz

A to svakako. Noćni prevoz je kod nas podređen čistom profitu, a ovo mu ipak dođe neka metropola. Neke dnevne linije ne bi trebale da prestanu sa radom. Polazaka na mnogim noćnim treba da bude više, i nema razloga da bude u posebnoj tarifi. No, to je neko tako pre xy godina uredio, i nikako da se to promeni, a dovoljno je samo da pogledaju kako to funkcioniše u velikom broju evropskih gradova, po veličini sličnih Beogradu.
 
Ноћни превоз треба да залази и у зону 3 и 4 пре свега Барајево, Обреновац, Лазаревац и Младеновац јер овом мрежом линија је мање више цео град покривен.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
 
Manje više su izostavljeni i Ripanj, Glumčevo brdo, Zuce, Vrčin, Boljevci, Progar, Velika Moštanica, Umka, Ostružnica, Lipovica, Altina, Ovča, Južni bulevar, Grčića Milenka, Kumodraška, Peka Dapčevića, Braće Jerković ulica, Njegoševa, Bulevar Milutina Milankovića, Bulevar Zorana Đinđića, Ugrinovačka, Bulevar Nikole Tesle, Profesorska kolonija, Kneževac, Kijevo, Cerak (postoji samo u smeru ka periferiji), dobar deo Železnika, Bulevar kneza Aleksandra Karađorđevića od Rudog do Dragiša Mišović, Mirijevski bulevar, dobar deo Mirijeva (prvenstveno trasa 20 i 79), Bulevar oslobođenja, Naselje Stepa Stepanović, Veliki mokri lug (trasa linije 20), trasa linije 42 preko Belog dvora i Ortopedske bolnice, Kanarevo brdo, Narodnih heroja...​
 
Prema dostupnim redovima vožnji, ti 601 imaš samo u 23:55h, a inače taj u dva sata ujutru ide od GO Novi Beograd. Ne pojavljuje se misteriozno. 51 ima polazak u 02:00h, tako da nikako ne može da dođe na Slaviju u 01:45h. 75 ide sa Trga, a ne sa Zelenog venca, pa je pitanje gde si tačno čekao bus. Barem se polasci na noćnim linijama ostvaruju, jer tu je i profit. A da su loše organizovane, to stoji, mada tu ne odlučuju toliko prevoznici. Em su retke, em se posebno tarifiraju, em ne pokrivaju sve delove grada. Neke dnevne bi opušteno mogle da rade i noću, al prioritet Grada po tom pitanju je verovatno ušteda, pa otud noćni prevoz ima palanački karakter.
mislim da je na redu pisalo pola dva, a ja sam sigurno do 02;10 bio na "savskoj" a 51n nije bio na mapi. zeleni venac je druga stanica 75N posle trga republike.
 
Manje više su izostavljeni i Ripanj, Glumčevo brdo, Zuce, Vrčin, Boljevci, Progar, Velika Moštanica, Umka, Ostružnica, Lipovica, Altina, Ovča, Južni bulevar, Grčića Milenka, Kumodraška, Peka Dapčevića, Braće Jerković ulica, Njegoševa, Bulevar Milutina Milankovića, Bulevar Zorana Đinđića, Ugrinovačka, Bulevar Nikole Tesle, Profesorska kolonija, Kneževac, Kijevo, Cerak (postoji samo u smeru ka periferiji), dobar deo Železnika, Bulevar kneza Aleksandra Karađorđevića od Rudog do Dragiša Mišović, Mirijevski bulevar, dobar deo Mirijeva (prvenstveno trasa 20 i 79), Bulevar oslobođenja, Naselje Stepa Stepanović, Veliki mokri lug (trasa linije 20), trasa linije 42 preko Belog dvora i Ortopedske bolnice, Kanarevo brdo, Narodnih heroja...​
hvala sto spomene narodnih heroja i bulevar milutina milankovica. dace bog da nekad uvedu 65N. imala bi dosta putnika iako je nocna.
 
Za to si jos i dobro povezan, imaš 15N,75N,68N, 603N.. samo treba da prošetaš 5-10min peške.. Ako te toliko mrzi da ideš peške onda bolje uzmeš taksi i ne čekaš bus..
 
@Lazar B.
Na redu vožnje stoji da je polazak u dva sata ujutru za 51N. Ne znam stvarno, onda baš nisi imao sreće, jer spadam u relativno česte korisnike noćnih 37 i 56N. Nisu mi omanule ni jednom za preko dve godine korišćenja🙂
 
Za to si jos i dobro povezan, imaš 15N,75N,68N, 603N.. samo treba da prošetaš 5-10min peške.. Ako te toliko mrzi da ideš peške onda bolje uzmeš taksi i ne čekaš bus..
Ma znam, ali ako nije bilo 75N onda moram peske od zelenog venca, a to meni bas nije 10 min, narocito ne u tri ujutru...
 
Ја сам 51Н користио пре месец дана и дошао је по реду вожње (мислим да је био баш тај који креће са Трга у 02:00). Чекао сам га код Сајма па нисам сигуран да ли је дошао из Савске ила Кнеза Милоша. По подацима са сајта Секретаријата иде Немањином па кроз Београд на води (вероватно нису мењали после радова на Савском тргу), а пре пола године, кад сам га претходни пут користио, скренуо је (непрописно) из Немањине у Кнеза Милоша ка Мостару.

@Lazar B.
Не знам шта тачно значи "на мапи", али ако мислиш на Бус Плус апликацију, већина ноћних линија се не приказује јер ни не раде валидатори. Знам да се не приказује ниједна линија ка Чукарици (37Н, 51Н, 56Н, 511Н) јер их користим. Једино сам видео 26Н на апликацији.
 
Poslednja izmena:
већина ноћних линија се не приказује јер ни не раде валидатори.
Ovo je istinski poražavajuće ako je tačno. Koja je svrha noćnih linija ako ne možeš znati ni da li su autobusi uopšte krenuli na te linije?
 
Ja sam primetio da GSP-ovi noćni polasci uredno budu registrovani u BusPlus sistemu, primeti se po tome što displeji uredno ispisuju sledeća stajališta, kao i tačan smer kretanja na spoljašnjim, a i sami validatori rade.
 
Busplus aparati ne bi trebalo da rade u noćnom prevozu jer onda dosta putnika neće da plati kartu nego samo otkuca Busplus karticu, tu se dolazi do problema jer se različito plaća.. Ako vozač ugasi busplus onda se neće pokazivati na gsp.. Svakako veoma loše organizovan sa tog aspekta. Ovo kažem za pogon Zemun jer oni tako rade tj ne vide se vozila ali npr vide se vozila na 27N, 26N, 47N,101N I na aplikaciji..
 
Busplus aparati ne bi trebalo da rade u noćnom prevozu jer onda dosta putnika neće da plati kartu nego samo otkuca Busplus karticu, tu se dolazi do problema jer se različito plaća.. Ako vozač ugasi busplus onda se neće pokazivati na gsp.. Svakako veoma loše organizovan sa tog aspekta. Ovo kažem za pogon Zemun jer oni tako rade tj ne vide se vozila ali npr vide se vozila na 27N, 26N, 47N,101N I na aplikaciji..
Samo Karaburma koliko ja znam uključuje Busplus. Lasta ne, jer većina njenih vozila koja saobraćaju u noćnom prevozu ni nema Busplus aparate ili su skinuti.
 
Noćni prevoz je izrastao iz službenog prevoza radnika GSP u vreme kad redovni prevoz ne radi.
Dosta linije polazi baš iz pojedinih pogona, ili kasnije, pred zoru, svraća u njih. Kasnije, grad je rastao, ali nije ozbiljno prilagođavan i sad su čitavi, veliki delovi grada zaobiđeni.
 
Noćni prevoz je izrastao iz službenog prevoza radnika GSP u vreme kad redovni prevoz ne radi.
Dosta linije polazi baš iz pojedinih pogona, ili kasnije, pred zoru, svraća u njih. Kasnije, grad je rastao, ali nije ozbiljno prilagođavan i sad su čitavi, veliki delovi grada zaobiđeni.
Памтим да сам раније, пре 5-6 година виђао те ГСПове ноћне аутобусе за запослене. Углавном Ик-103 само са бројевима на дисплеју 1, 2,3...
 
I dalje toga ima, to su lokal linije.. Nocni prevoz nije zamena za prevoz radnika
 
Neki od tih autobusa kreću iz pogona, pa nastavljaju dalje kao noćni. Ne sećam se sad oznaka, ali da li u 12, da li u 1, polazila su i 2 sa Dorćola. Jedan je išao na Trg, a drugi na Zvezdaru i dalje na 3xx
 
Neki od tih autobusa kreću iz pogona, pa nastavljaju dalje kao noćni. Ne sećam se sad oznaka, ali da li u 12, da li u 1, polazila su i 2 sa Dorćola. Jedan je išao na Trg, a drugi na Zvezdaru i dalje na 3xx
Danas Conecto 190 koji radi na 38L, kreće kao prevoz radnika oko 00:10 iz Kosmaja, onda ide na Ustaničku i onda dalje za Kaludjericu kao nocni autobus
 
Zar se lik pored svega vratio u gsp da radi
I radnike voze djackim busom zanimljivo
 
Dolaskom Sapica na mesto gradonacelnika, odlucili su da ga vrate na posao, al čudo mi je da je pristao jer ja se posle onoga nikad me bih vratio
 
Skontali su da im je pametnije za marketing da ga vrate
 
Vrh