Šta je novo?

Ноћни превоз / Noćni prevoz

Jeste istina, ali ta nova publika su većinom klinci 14-18 godina, tkzv "gaseri".
Nije mi uopšte jasno šta će klinac od 15 godina na noćnom polasku u 1:15 usred Beograda.
Možda da se uvede ulazak na prednja vrata i pokazivanje lične karte (minimum 17 godina za ulazak)
Nema razloga da dete nema socijalni život, pa kakav god to bio. Alkohol ne sme da mu se proda, ne smeju cigare, ne sme u noćne klubove i splavove i slično. A sad još da mu se zabrani i vožnja noćnim prevozom, to je i previše, a i nebezbedno za to dete, kako god i zbog čega god ono bilo u gradu.
 
Nema razloga da dete nema socijalni život, pa kakav god to bio. Alkohol ne sme da mu se proda, ne smeju cigare, ne sme u noćne klubove i splavove i slično. A sad još da mu se zabrani i vožnja noćnim prevozom, to je i previše, a i nebezbedno za to dete, kako god i zbog čega god ono bilo u gradu.
U normalnim državama je klincima zabranjen izlazak posle tipa 22h bez roditelja. Šta će bilo koje dete na ulici nakon 20h kad se završi škola. Ja do 18te nisam pomislio da igde izađem, a počeo sam tek negde sa 20-21. godinom i nigde nisam zakasnio, niti išta propustio.
 
Nema razloga da dete nema socijalni život, pa kakav god to bio. Alkohol ne sme da mu se proda, ne smeju cigare, ne sme u noćne klubove i splavove i slično. A sad još da mu se zabrani i vožnja noćnim prevozom, to je i previše, a i nebezbedno za to dete, kako god i zbog čega god ono bilo u gradu.

Pa noćni klubovi su puni klinčadije.

Razumljivo je da koristi prvi noćni polazak, jer možda je zakasnio na poslednji dnevni.
Ali da se voze u 2 ujutru, e to baš ne može, ako su im već roditelji dopustili, onda nek dođu da ih pokupe, a ne da prave gužvu.
Mislim da je strašno da dete od 15 godina se nalazi samo negde u Beogradu u 2h.

Nije to nikakvo ugnjetavanje socijalnog života, već neke granice moraju da postoje.
Drugo, što se ponašaju u autobush uvek najegrsivnije, vređaju ljude u autobusu stalno, mladost ludost, al malo je i do vaspitanja.
 
Ми у ластиним насељима не знамо за појам "ноћне линије". Ако негде изађем то је искључиво аутом, и то туђим, јер је закон такав да морам још годину дана да чекам да бих могао после 23ч, или се иде на ризик 😌
 
Škola se završava u 7-8, uveče stižu na dnevni, kolega.
Tako je, nemam ja ništa protiv da se ode na kafu, al da se vrati kući i normalno vreme. Prosto nije normalno da klinci od 15 godina izlaze do 5 ujutru i nikad neće biti normalno. U tim godinama sam uveče jedino igrao žmurke sa društvom i sedeli u kraju, al je i to bilo negde do 11 uveče maksimalno, posle te već roditelji teraju da ideš kući. Takođe se tokom celog detinjstva igrao fudbal, basket i sve moguće igre, da niko od nas nije ni pomišljao na izlaske i slično, prosto to je za decu, a ne izlasci.
 
Ja imam 20 i evo ništa mi ne fali a izlazim od 16. bez nekih većih ograničenja. Ne znam čemu toliko osuda. Šta ne bi trebalo da bude dozvoljeno na kafu da se izaðe posle škole. Lol
ili na pivo na kraju krajeva. pa pitajte očeve i majke sa koliko su godina išli s prijateljima na piće pa i na žurke na kraju krajeva. sve je za ljude, u odgovarajućim merama.
 
Pa noćni klubovi su puni klinčadije.

Razumljivo je da koristi prvi noćni polazak, jer možda je zakasnio na poslednji dnevni.
Ali da se voze u 2 ujutru, e to baš ne može, ako su im već roditelji dopustili, onda nek dođu da ih pokupe, a ne da prave gužvu.
Mislim da je strašno da dete od 15 godina se nalazi samo negde u Beogradu u 2h.

Nije to nikakvo ugnjetavanje socijalnog života, već neke granice moraju da postoje.
Drugo, što se ponašaju u autobush uvek najegrsivnije, vređaju ljude u autobusu stalno, mladost ludost, al malo je i do vaspitanja.
Mlad si covek, a zvucis kao najgori bumer(sto ne znaci da klinci nisu sve vise nevaspitani i sve veci debili iz generacije u generaciju)

Ovo za 15 godina jeste "strasno" sa strane roditelja ali opet pokazuje da koliko god bolida bilo u ovom gradu taj Beograd i dalje vazi za relativno bezbedan grad, uprkos ovoj posasti koja je zajahala i drzavu i grad. Opet, svi oni se krecu u grupicama, kao sto smo se i mi kretali po gradu, pa su samim tim i bezbedniji. Nije bas sad da se hiljadu solo petnaestogodisnjaka seta ulicama dok gradom vrebaju predatori koji iste otimaju

Vec par godina pricam(sebi i drugarima), bolje sam poznavao gde je sta na svakom cosku u gradu kad sam imao 15-20 godina nego sad kad idem u sam centar kad bas moram ili kad me mine zelja da obrnem koji krug

Cak sam se skoro jednom i zaboravio i spremio da platim nocni i to neki poluprazni par stanica van centra i tek kad sam seo video da nema konduktera i da je besplatno

A da je guzva u nocnim, jeste, i to nenormalna. Bila je guzva i kad se placalo. Moralo bi to da se resi nekako. Nisam imao pojma da ce biti ovoliki haos. Sedim pre par nedelja na Komandi u kafani i prolazi prva nocna 47, ljudi unutra vise, mislim da su poispadali iz autobusa kad je otvorio vrata na stanici. Sledeci ista prica, onaj tamo ista. Sve to u neku sredu ili cetvrtak. Cime su se ti ljudi pre vozili, zivo me zanima. Ko god sedne na pice u gradu ne moze da mi proda pricu da je 150 din mnogo. Ni sad, a ni pre 10 godina iz ove Karlove putesestvije. Smanjis sebi jedno pice i cepas busem kuci. Ugostiteljski(i svi drugi)radnici su druga stvar, nek im plati poslodavac


Odoh u sirinu, a da nisam predlozio nikakvo resenje. Vratiti kontrolu ili naplatu i povecati broj autobusa je jedino resenje. Samo, kad ovaj narod navikne da je nesto dzabe, da se vrati na staro, teska prica...

A ti bi na sve to da vozac izigrava i radnicu iz kladionice sto cima klince za licnu kartu, ne ide :vops:
 
ne možemo diskutovati ove stvari objektivno, jer svi imamo drugačiji broj godina i odrasli smo u drugačije vreme i imamo drugačije stavove.
 
Meni je sa 16 godina bio doživljaj da ostanem na kompu do 4 ujutru.

Sa alkoholom sam počeo sa 17 godina, u srednjoj nisam bio zao, ali problematičan itekako.
Ali opet i tada nikada ni u najgoroj pijanci za neki 18ti nisam ostajao posle 1h. I to u Zaječaru, koji prepešaćiš uzdužno za 30 minuta.

Kada vidim ove slinavce sa mlečnim zubima kako se kurče u 3 ujutru, nije mi dobro.


Ali udaljili smo se previše od teme, karta za noćni bi trebalo da se naplaćuje kao garantilj za mesto u autobusu.
To je bilo dobro sa privatnicima, često su ubacivali drugi autobus, tako da sam za to da se vrati naplata.
A za klince me zabole, sami sebi upadaju u stomak, kao što sam i ja nekada.
 
U normalnim državama je klincima zabranjen izlazak posle tipa 22h bez roditelja. Šta će bilo koje dete na ulici nakon 20h kad se završi škola. Ja do 18te nisam pomislio da igde izađem, a počeo sam tek negde sa 20-21. godinom i nigde nisam zakasnio, niti išta propustio.
I dalje ne vidim razlog zašto bi se zabranilo? Meni iz Leštana svakako nije bilo privlačno da se vozim noćnim i da bude tako kasno u gradu, ali isto sam i takva ličnost bio, da me izlasci nisu zanimali. I tek na kraju srednje sam počeo da se nalazim sa društvom u gradu, bilo šetnja neka, druženje na Kalemegdanu, ili pivo i uživo muzika. Ali ako već deca žele da se druže, nema razloga da se zabrani korišćenje noćnog prevoza.
Pa noćni klubovi su puni klinčadije.

Razumljivo je da koristi prvi noćni polazak, jer možda je zakasnio na poslednji dnevni.
Ali da se voze u 2 ujutru, e to baš ne može, ako su im već roditelji dopustili, onda nek dođu da ih pokupe, a ne da prave gužvu.
Mislim da je strašno da dete od 15 godina se nalazi samo negde u Beogradu u 2h.

Nije to nikakvo ugnjetavanje socijalnog života, već neke granice moraju da postoje.
Drugo, što se ponašaju u autobush uvek najegrsivnije, vređaju ljude u autobusu stalno, mladost ludost, al malo je i do vaspitanja.
Hm, iz kog razloga je strašno da se dete od 15 godina nalazi samo u 2h ujutru u gradu? Mislim, svi argumenti su vam takvi da nemaju veze sa noćnim prevozom, nego sa društvenim i kulturološkim stanje u državi. Eventualna zabrana noćnog prevoza za maloletna lica onda podrazumeva i diskriminaciju, pospešivanje nebezbednih okolnosti za mlade i eventualno ograničavanje slobode kretanja. Dakle prvo zabranimo najjeftiniju i najbezbedniju varijantu da se mlado lice vrati kući, pa ga onda umesto toga teramo da nema socijalni život (ne vole sva deca da se druže sa društvom u kraju) i da eventualno mora da plati skuplji i manje bezbedan vid prevoza do kuće.
To bi bilo kao kada bismo imali porast tinejdžerske trudnoće pa bismo rešili da im uskratimo seksualne odnose tako što bismo uveli zakon da prezervative mogu da kupuju samo punoletne osobe.
 
Uhvatili ste se jedne moje mere, koja nije ni obavezujuća, već je bila predlog.

Moje dete sa 15 neće videti samo Beograd u 2 ujutru, u stvari nadam se da nećr ni naprednu Srbiju.
Do 12 sasvim dovoljno za te godine.
 
ne važe ovde zakoni nikakvi osim da se plaća Pola Daš Vučiću. za ostalo, ako se može podmititi, ne moraš odgovarati.
 
@marrecar
Po zakonu ne sme ni u kladionicu, pa sve više čujem kako se hvale da su ušli i boravili neko vreme iako su maloletni.
To je nažalost realnost, isto i za cigare i alkohol. Ja se sećam da smo kao klinci od tipa 10 godina ušli u neku lokalnu kladionicu i mogli da ulazimo tiket. Cigare je naravno imao svako u srednjoj ko je pušio, a 90% je to krilo od roditelja. Za alkohol ni ne treba pričati, mada je tu možda strožije u trgovinama, ali kod kuće je na kraju svejedno - čak je i za dečake poželjno da piju pivo. I za to je kriva i država, a i društvo koja se tek s vremena na vreme potrese na takve činjenice i onda kao svi zaborave. Tako godinama i zato sada ima kladionice na svakom ćošku.
 
meni je prosto fascinantno kako dva puta vazdušnom linijom jednako udaljena od moje kuće (od ekonomskog fakulteta do mene i od sajma do mene) imaju vremena puta različita za skoro sat vremena. ali j*ga, nama je trg (jedan ili drugi) epicentar i mi nemamo nijednu noćnu liniju koja ne ide do trga ovog ili onog.
 
Poslednja izmena:
Треба увести линије које иду дневним трасама 24 сата поред ноћних, свакако са мање полазака између 00-04. Такве линије мора имати град величине Београда
 
Треба увести линије које иду дневним трасама 24 сата поред ноћних, свакако са мање полазака између 00-04. Такве линије мора имати град величине Београда
Bravo! Tako nešto ima Berlin sa linijama na svakih pola sata celu noć, među kojima je mnogo i tramvajskih.

A vezano za prigradske noćne linije, one bi trebalo da budu od 22 ili 23 do 05 ili 06, zato što je u prelaznim periodima 22-24 i 4-6 dosta loš i proređen presedački gradski prevoz, a ta vrsta problema kapaciteta i kontrole tokova u opterećenijim delovima dana ne postoji.
 
Da li postoji neki razlog zbog kojeg u noćnom prevozu nema zglobnih autobusa? Sa Trga ka NBG su samo solo, ne znam za ostale linije.
 
Sa obzirom na proređenu mrežu i proređeni red vožnje, ako na nekom pravcu postoji kritična potražnja prvi logičan korak bi bio ili pogušćavanje reda vožnje ili da se doda gradsko-prigradska linija i polasci koji pojačavaju taj pravac. Recimo, Savske blokove pojačava neki polazak za područje Opštine Surčin.
 
Vrh