Analizirao sam relativno grubo, šta bi trebalo da ide celu noć minimum na sat vremena po dnevnim linijama, i došao sam do sledećeg spiska linija:
Tramvaj: 2, 7, 9, 12
Trolejbus: 29, 40 (varijanta 28+41)
Autobusi radijalne linije (polazak u centru): 15N, 26, 27, 31, 32N, 33N, 42N, 43, 47N, 51N, 56N, 68N, 72, 81N,
Autobusi prolazne i linije sa kraja na kraj: 18, 23, 37, 65N, 88, 95
Autobusi kružne linije: 45, 50, 85
Prigradske linije: 101N (u Ovču svraća, preko Vukovog spomenika), 202N, 301N (preko Vrčina), 304N, 309N (sa svraćanjem u VML), 405N (preko Kumodražke, sa svraćanjem u Beli Potok i Pinosavu), 450N (sa svraćanjem u Zuce), 491N, 511N, 551N (Stari obrenovački put), 560N (do Naselja Gaj), 581N (sa svraćanjem u Vranić), 603N, 604N (preko Vojvođanske, neizmenično ove dve, 604 svraća i u Progar i u Petrovčić), 702N, 709N (umesto 704N i 706N, te dve neizmenično do Zemun Gornji grad), 861N (preko Male Moštanice i do Zabrežja).
- Za gradske barem jedan polazak na sat, za prigradske barem jedan svaka dva sata. Mislim da će nekim linijama trebati brzo polasci na svakih sat.
- Ulazak na prednja vrata, važe dnevne karte, vozač kondukter.