Šta je novo?

Музеј јавног градског саобраћаја

У нормалним градовима експонати излазе у редован саобраћај и тамо се нико не жали, док би овде направили скандал кад би се тај аутобус случајно појавио у центру. Ја бих лично САНОСа пустио на линију 400 да вози туристе од Бирчанинове до врха Авале.
 
Izlaze u redovan saobracaj da voze gradske opterecene linije, recimo 95, 16, 23...?
 
Da vam udelim malo istorije gsp iz direktorove arhive
Pogon centrala tehnička evidencija
TMK BBC1 kola broj 11

trist03-2020-10-15-21-46-29.jpg

trist01b-2020-10-15-21-46-29.jpg

trist01-2020-10-15-21-46-29.jpg

trist02-2020-10-15-21-46-29.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=783861#p783861:k8p9nhiq je napisao(la):
Kesha » Čet Okt 15, 2020 9:45 am[/url]":k8p9nhiq]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=783748#p783748:k8p9nhiq je napisao(la):
Žika » Sre Okt 14, 2020 9:33 pm[/url]":k8p9nhiq]I SANOS prav ko strela !!! Baš me čudi.
Kešo što mu ne zatvori prozor i vrata da ne ulazi voda u njega ?
Bravari niti ih ima dovljno niti imaju vremena da se igraju sa vozilom u rashodu, nešto neverujem da imaju i materijala.
Sve što bi radili radili bi za dž, posle radnog vremena, što im ne ide u korist je skoro svi rade posle posla.

Ja pravo da ti kažem nisam ni zagledao šta je od prozora otvoreno, a vrata mi baš i nisu bila na pameti da ih uopšte diram, jer pitanje je na čemu se ona još drže. Tu sam se zatekao slučajno na par minuta u razgovoru sa kolegom, pa sam bacio pogled i na bus ne bi li video šta je od njega ostalo, i eto što sam napravio par fotki. Inače, ko sam ja uopšte da bilo šta petljam oko njega, plus vrlo moguće da sve to drže otvorenim, jer i krov prokišnjava, pa bar da je stalno pod nekom promajom. Prosto posle toliko vremena nepomičnog stajanja, teško do voda može ući samo kroz prozore. Enterijer razbucan naravno. Ovako sam samo mogao konstatovati njegovo stanje, a i pre sam pisao da u GSP-u teško da ima ko da se bavi time. Ozbiljne su to i dugotrajne popravke, i treba imati samo ljude koje će, eventualno, povući sa njihovih redovnih dužnosti da se mesecima bave samo tim Sanosom, a plus material naravno. Žao mi je prosto što stoji tako i propada, a što reče Došljak mogao se i proslediti nekom entuzijasti da se njim bavi, jer na taj način se neretko spašavaju vozila po inostranstvu. A to što je prav, meni bar nije nikakvo čudo, jer ne znam što bi se krivio od stajanja, pa i 298 beše odvučen isto tako prav, kakav je bio i 01 na Kosmaju koliko se sećam. Na placu JGSP-a Novi Sad stoji IK 4 na šasiji Volova B58 koliko već dugo? Realno, ima mu preko 40 godina ako se ne varam, pa se još nije raspao.

Sanosima nisu prokišnjavali krovovi, toga nije bilo. Znala je da popusti zadnja platforma ali u eksplataciji ne od stajanja. Ne znam da je nekom popustila karoserija od stajanja. Taj IK 4 što ga pomenu sa šasijom ima da stoji pravo dokle god postoje kutije, šasija da satruli to još ne vide.
Sto se tiče vrata ako vise znači da su u šinama i samo malim prstom se privuče, prozor možda zahteva veću silu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=693456#p693456:183pxnnf je napisao(la):
Вожд » 28 Dec 2019 03:42 pm[/url]":183pxnnf]
file.php

Ovo iz predratnog vremena :?:
 
Био би леп детаљ да и данас возила имају металне грбове града и гаражне бројеве.
 
Sto se SANOSA tice, jos ih ima ispravnih u Skoplju JSP (Javno soobrakjajno pretprijatei). Sluze za vucu kada se pokvare ukrainski i dvospratni kineski. Mozda bi se i neki dobio kao poklon za beogradski muzej, ukoliko bi se neko potrudio da to odradi
 
Autobusi im sluze za vucu pokvarenih vozila?
E vala jesu ludji nego nas GSP i ex-SSSR prevoznici zajedno...
 
Има тога и код нас, видео сам једном Ћурдићеве МАЗове како се вуку међусобно.
 
Dobro naravno da ponekad situacija iziskuje takve improvizacije ili je prosto lakse nego cekati tegljac. Ali ako se JSP oslanja na Sanose da mu budu zamena za tegljace to mi je malo bezveze.
 
Ништа чудно за Северну Македонију, свашта још котрља код њих друмовима.
 
Cudi me samo kako nisu za vreme Jugoslavije nabavili neko prikladnije vozilo za vucu?
 
Uvek su bili beda. Naše Mečke iz Kosmaja su umesto na otpad završile u Skopju.
Sećam se 1991/2 pa to je bilo ko to tamo peva, autobusi u raspadu.
 
U skoplju jos uvek ima ispravnih SANOSA. Kada su dosli ukrainski autobusi i dvospratni iz Kine, SANOSI su poceli da se povlace iz saobracaja. Darivani su raznim opstinama po Makedoniji. Ali verujem da ih jos uvek ima ISPRAVNIH, u JSP Skopje, kao rezerva. Vidim da ih koriste kao VUCNA VOZILA kada se pokvari ukrainac ili dvospratni kinez.
 
Sto se troosovinskih trolejbusa u Beogradu tice, rado sam se vozio njima, specijalno ih cekao, a pogotovo onaj "SREBRNI". Ujak mi se naljutio, jer ja sam hteo samo SREBRNI inijedan drugi. Verovatno smo dugo cekali na okretnici na Kalemegdanu?
 
Meni je jako žao što gb. 2 nije završio u muzeju, nego su ga odmah isekli čim su stigli Higeri, a bio je u voznom stanju i prava legenda, radio je preko 20 godina u saobraćaju i na svom kraju je radio šihte gotovo bez kvara. Sećam ga se sa 307, svakog jutra sam sa njim išao u srednju školu i to će mi ostati uspomena na srednju školu.
 
Штета као и за друге моделе расходоване последњих година, али просто ГСП нема никакав конкретан план за музеј већ се ту играју са глупостима попут оног лажног коњског трамваја.
 
Vrh