Sta je problem da se mi forumasi organizujemo i jedan primerak sredimo ( restauriramo ) - ima nas ovde dovoljno, ja nazalost nisam u stanju odma da posaljem, ali sam u Srbiji za mesec ipo dana i ucestvovao bi u tome. Neko 50e neko 100e srediti jedan primerak i predati muzeju. Koliko znam slucajeva iz sveta gde je narod skupljao i posle predavao muzeju stvari... Mislim da je to veoma lako organizovati i da BB nakon tolikog vremena je u stanju da organizuje tako nesto ( ziro racun i recimo 2023 godina bude godina prikupljanja za sredjivanje IK-202 ) drzava realno nije u obavezi to da radi, a ako je narod za nesto sam - moze sam to i da odradi! POKRENIMO SEIK202, rabin D10 motor. O Rabi se nikako nije govorilo u nekim suprlativima, al mi je imala neki šmek. Što se motora tiče, nisu bili loši uopšte. Iako rađeni po licenci MAN-ovih motora, bili su ipak u nekim detaljima drugačiji. Zvukom nikako nisu podsećali na MAN-ove ekvivalente, ni D2156, ni D10. Manje su režale, da tako kažem, mislim zvuk je bio nekako mekši, i meni lično nikada naporan. IK202 je bio i tiši od 201-ice čini mi se. Da se bar jedan sačuvao od svih tih 201/2/3. Ipak su tolike godine kotrljali beogradskim ulicama. I ovo malo što je ostalo, nestaće verovatno ubrzo po dolasku BMC-a.
Primer kako treba da izgleda jedno vozilo posle 20 godina rada. Pomislio bi čovek da ovo nije slikano u Beogradu.
19C5A17F-2BF3-4B0F-A04E-98B85DF69939 by Conecto NS, on Flickr
Sta je problem da se mi forumasi organizujemo i jedan primerak sredimo ( restauriramo ) - ima nas ovde dovoljno, ja nazalost nisam u stanju odma da posaljem, ali sam u Srbiji za mesec ipo dana i ucestvovao bi u tome. Neko 50e neko 100e srediti jedan primerak i predati muzeju. Koliko znam slucajeva iz sveta gde je narod skupljao i posle predavao muzeju stvari... Mislim da je to veoma lako organizovati i da BB nakon tolikog vremena je u stanju da organizuje tako nesto ( ziro racun i recimo 2023 godina bude godina prikupljanja za sredjivanje IK-202 ) drzava realno nije u obavezi to da radi, a ako je narod za nesto sam - moze sam to i da odradi! POKRENIMO SE
Kom muzeju?Sta je problem da se mi forumasi organizujemo i jedan primerak sredimo ( restauriramo ) - ima nas ovde dovoljno, ja nazalost nisam u stanju odma da posaljem, ali sam u Srbiji za mesec ipo dana i ucestvovao bi u tome. Neko 50e neko 100e srediti jedan primerak i predati muzeju.
Muzej nauke i tehnike naprimer ( prosiriti kapacitet ) za pocetak u nekom pogonu GSP-a dok se ne resi pitanje. Ako se uradi takav poduhvat moguce je drzati i u nekom parku ( Beograd na Vodi kao primer sa vagonom iz " Gose " ) nek me isprave ako nije Gosin. Inace da Poljaci i Rusi - posebno sa Ikarusom 280 prednjace u samostalnoj restauraciji vozila gde posle cak i predaju muzeju! Ik 202 postujem medjutim kao klinac sam u skolu isao u Kumodrazu bila je to 2000-2004 gde je Grcka poklonila Srbiji Ikarus 260/280 ti model isti onaj sa kojim sam odrastao u Moskvi l sve do 2014/2015 vozio se ovde njime su mi omiljeni autobusi! Jel ima neko inf od forumasa sta je sa tim autobusima? Bili na liniji 33Kom muzeju?
Ikarbusi IK-111 i 161 od SU transa će biti sačuvani kao muzejski primerci.Можда би било рационалније откупити од Суботица транса старије Икаре који су у савршеном стању а ове или наредне године ће у расход.