Lično nemam informaciju da li je trola otišla na "seču" ili na sređivanje, ali se na drugim forumima može pročitati da je krenula put večnih lovišta, što je više verovatno u svakom slučaju. Stoji ona isuviše dugo, dovoljno da je korozija dobro pojede. Verovatno je ista sudbina namenjena i SANOS-u i Ikarusu. Uništiše sva vozila proizvedena na prostorima bivše Jugoslavije, pa me iskreno toliko i ne tangira odlazak prve "Zijače". Ne sačuvaše ni jednu "Alfu" ili još manje trole proizvedene u saradnji Goše i FAP-a, a tek ne treba pominjati autobuse i tramvaje proizvedene u bivšoj Jugoslaviji. Ni onog jednog mučenog Leyland-a nebi sačuvali da Englezi nisu intervenisali. Pokušavali su valjda da ga otkupe, pa su ovi naprasno ipak odlučili da ga srede. Trebalo bi nadležne poslati u neki od brojnih belosvetskih muzeja istorije gradskog prevoza, pa da vide šta civilizovana društva rade sa starim vozilima.
No, tako složen zadatak se i ne može proveriti GSP-u, koji nema sredstva ni za "osnovne" potrebe, niti može trenutno da reši daleko ozbiljnije probleme. Grad je, koliko se sećam, obećavao prostor za muzej, kao i sredstva neophodna za restauraciju, a mislim da svi možemo videti da li su obećano i ispunili.