Ne može biti urađeno normalno kad nikad ni (za trole) nije bilo normalno. Trolejbus je autobus sa mrežnim napajanjem, a pošto su Sovjeti i pre njih recimo Italijani pravili prilagođene (custom) modele bez dizel varijante ovde se trolejbus "primio" kao tehnički posebno i prepoznatljivo vozilo. Autobus nije imao trole a trolejbus jeste, bez obzira na izvor i način napajanja (električno, kontinualno mrežno).
E sada se kapabus vidi kao trolejbus bez trola sa kondenzatorom umesto baterije a ne kao električni (i to kondenzatorski) autobus bez mrežnog napajanja što u suštini i jeste. Ne znam šta piše u zakonu, ali mislim da će sve dok ne nabave električne autobuse na baterije (BEV) tako obeležavati, jer imaju prateću infrastrukturu između terminusa kao trole. Dakle trola bez motki a ne autobus bez SUS motora. To je ta logika iako je i trolejbus električni
autobus. Zato se održavaju u trolejbuskom, a ne u autobuskim pogonima.
Ograničenost trolejbuskog pogona ograničava i primenu tog tipa e-buseva, tako da mislim da su zajedno sa linijama na kojim rade takoreći eksperimentalni. EKO linije su politički pogodne. Eto na kašičicu ozelenjavamo grad da se vidi, iako je 98% linija pokriveno SUS vozilima. Zato drugi gradovi poput Osla opremanjem normalnih pogona pokriju normalne linije. Ne bacaju novac na eksperimentalno-predizborne igračke.
Alnabru, Oslo, mešoviti deo autobuskog pogona s punjačima:
https://www.google.com/maps/@59.920834, ... 384!8i8192
Ako baš žele da ih izdvoje umesto "//" za trolu nek stave "T" za elektrobus, dok ne poukidaju SUS i trole. Posle će svi biti obeleženi kao autobus bez ičega gore.